WEET IK.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:00 schreef lienelien het volgende:
# niets?
Jaja, op's maken is moeilijk
Bedankt, QOTSA is idd bezig nuquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens de Varagids om 00.00 QOTSA en daarna The Killers live op mtv. Maar dat zal wel weer iets doms worden als 30 Seconds to Mars ofzo....
Respect voor MTV zeg, een goede programmering!quote:
Thanks voor de tip. Ja, de versie van 'No One Knows' was mooi, maar ik hoor het nummer liever in een steviger jasjequote:Op woensdag 9 januari 2008 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Mja, jammer dat het akoestisch is. QOTSA moet wel een beetje raggen natuurlijk.
En van London Calling zijn toch zero namen bekend? Hype-festivalletje...
QOTSA moet idd rocken, maar killers nu zijn ook koningquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ja, de versie van 'No One Knows' was mooi, maar ik hoor het nummer liever in een steviger jasje.
"Koning"quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
QOTSA moet idd rocken, maar killers nu zijn ook koning
Koning jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Koning"
Killers vind ik niet echt leuk, maar live dan weer wel (in het echt dan)
Maar ik ga het houden bij iTunes, internet en Grolsch deze laatste uurtjes
Die was me een partij dronken bij de AM in de HMH. De fles stond nog onder haar keyboard, kon niet zien wat het was.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:45 schreef Ventilator het volgende:
Ooehh! Reverend atM keyboard dame in de OP!
Daar zijn er altijd een par van maar ook wel andere stijltjesquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ja, de versie van 'No One Knows' was mooi, maar ik hoor het nummer liever in een steviger jasje. En London Calling... Het is vast vloeken in de kerk, maar ik wordt persoonlijk erg moe van de 'jonge, ongewassen Engelse knapen met 3 akkoorden-nummers die de nieuwe Beatles gaan worden'.
En dat soort bands 2 avonden achter elkaar kan ik zéker niet aan
.
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze komen 25 januari in Roosje. Dat ga je niet meer redden voor je gaat?
Wat gaafquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Woeeww, Rockin Park komt weer terug. Weer in Goffertpark, 28 juni.
2005 was fijn. Eagles of Death Metal, R.E.M., QOTSA, NINEn Interpol toen gemist omdat m'n medeganger kotsend en trillend op de eerste hulp lag
Wauw!!quote:vr 4 apr | Open: 20:00 | Start: 20:30
concert rock, post-rock
A Silver Mt. Zion
Normaal Student RU/HAN CJP
¤ 15,00 ¤ 12,00 ¤ 13,80
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:16 schreef frame-saw het volgende:
Passe-partouts voor London Calling zijn trouwens al uitverkocht![]()
Samen huilen?quote:
goed plan. (quote:
Ach, wat maakt het uit. Als het maar leuk is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
goed plan. (![]()
saaaaamen
![]()
)
Maar als er nou nog een dag komt met bands die ik MOET zien dan ga ik misschien nog 1 dag. Maar dat is kut. Die mensen die 1 dag gaan pik je er altijd zo uit.
Hoe kan je dat nou weer zienquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef jakkop het volgende:
[..]
Maar als er nou nog een dag komt met bands die ik MOET zien dan ga ik misschien nog 1 dag. Maar dat is kut. Die mensen die 1 dag gaan pik je er altijd zo uit.
ja goeie vraag. maar toch zie je t.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weer zienBij meerdaagse festivals met campings ok, want dan lopen de ééndagsgangers er schoon en niet compleet verrot bij. Maar bij iets wat twee avonden is en waar de meeste gewoon naar huis gaan...
Je kan ook een passepartout op marktplaats kopen van zon afperser voor 55¤quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:18 schreef frame-saw het volgende:
Is toch 10 euro duurder? Geloof 20 per dag, en daarop nog dubbele servicekosten.
O nee, 17,50 is het per dag. Nouja uiteindelijk wel 40 euro.
BTW, zie net op het oude kaartje 33,- staan, de prijs is omlaag gegaan!
Je bent wel dom als je een pp gaat kopen voor dat geld nuquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kan ook een passepartout op marktplaats kopen van zon afperser voor 55¤![]()
Ik denk dat ik morgen maar is idd gewoon twee losse kaartjes koop.
Toch weer 3 biertjes me door de neus geboord
Zonder die drie biertjes ben je ook een nep studentquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je bent wel dom als je een pp gaat kopen voor dat geld nu![]()
Ik ben al een arme student dus die drie biertjes zijn echt te veel
Idd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zonder die drie biertjes ben je ook een nep student
Bier is indiequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idd.
Eerlijk gezegd heb ik al zo'n 4 weken geen bier meer gehad, ben er een beetje op uitgekeken. Liever een mixje ofzo![]()
Heerlijk off-topic weer, waar gaat het heen met dit topic.
Jep, Hertog Jan op het moment, al is het kratje alweer opquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Hoor ik daar bier?
Nee, Grolsch en Hertog Jan zijn de beste pilzen van het land.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
Wees blij...
Hahaha, ik heb nog niets gezegdquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef jakkop het volgende:
29 mei nieuwe album van pigeon detectives. ik weet het, 14-in-een-dozijn band, maar dat fuckt niet. ze zijn wel leuk.
Daar op de Poolcirkel inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:53 schreef lienelien het volgende:
naar het randje van de wereld bedoel je?
Nee, tot en met zaterdag. Maar één dagje missen is toch geen probleemquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:54 schreef frame-saw het volgende:
Is het maandag ook nog? Ik wilde eigenlijk vanavond ofzo langswippen maar dat gaat niet omdat ik morgen school heb.
O stom van me.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, tot en met zaterdag. Maar één dagje missen is toch geen probleem
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:53 schreef lienelien het volgende:
naar het randje van de wereld bedoel je?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef -skippybal- het volgende:
Na Rage Against The Machine, Metallica en Foo Fighters nu nóg een grote naam op Pinkpop!
RACOON!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rock on [ afbeelding ]!!1
je verloochent je afkomstquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]Nu MOET ik er echt heen
Hoewel ik dit jaar denk ik wel naar PP ga
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:43 schreef KneiterS het volgende:
Boeeeee, ze hebben the Wombats naar de grote zaal verplaatst
Effenaar toch niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:43 schreef KneiterS het volgende:
nu op tv? ja.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:53 schreef -skippybal- het volgende:
Kijkt iemand verder nog die 7-delige serie over de geschiedenis van rock op de NPS? Begon vorige week met The Beatles enzo en zijn nu bij het tijdperk tussen de Beatles en de punk. Velvet Underground en David Bowie zeg maar.
Leuk om te kijkenLaatste aflevering eindigt met Arctic Monkeys (als zijnde de nieuwe Beatles
)
Seven Ages Of Rock op Nederland 3quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:00 schreef -skippybal- het volgende:
Je kan zelfs kiezen. Deel 2 op 3, deel 1 op Canvas
Ah, cool!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Seven Ages Of Rock op Nederland 3
Ja, toentertijd de originele serie bij de BBC gezien. Helaas heeft de NPS essentiele onderdelen uit hun uitzending geknipt. Dat is een grote misser, maar het zal wel iets met rechten te maken hebben. BBC heeft verstand van zaken op muziekgebied! Altijd erg goed verzorgd en 'bij de tijd'.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:53 schreef -skippybal- het volgende:
Kijkt iemand verder nog die 7-delige serie over de geschiedenis van rock op de NPS? Begon vorige week met The Beatles enzo en zijn nu bij het tijdperk tussen de Beatles en de punk. Velvet Underground en David Bowie zeg maar.
Leuk om te kijkenLaatste aflevering eindigt met Arctic Monkeys (als zijnde de nieuwe Beatles
)
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:43 schreef KneiterS het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef JeroenV het volgende:
15 euro valt wel mee
Ik zie het nog wel naar de grote zaal verplaatst worden.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, en voor het de vermelding waard is:
Het concert van Babyshambles in Barcelona gaat hier vanavond gewoon door...
Gister gezien jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:53 schreef -skippybal- het volgende:
)
Ja is elke donderdag, maar ik heb The Beatles niet voorbij zien komen, 1e aflevering waren Rolling Stones, Cream en The Who vooral. Geen Beatles gezien dacht ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gister gezien jaWordt het elke donderdag uitgezonden? Dat ga ik volgen
Alleen jammer dat ik het Beatles stuk gemist heb
Dat Pink Floyd stuk was tof trouwens
Dat Pink Floyd stuk was tof ja. Met die muurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gister gezien jaWordt het elke donderdag uitgezonden? Dat ga ik volgen
Alleen jammer dat ik het Beatles stuk gemist heb
Dat Pink Floyd stuk was tof trouwens
Ja die muur was echt te gaafquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat Pink Floyd stuk was tof ja. Met die muurEn alle afleveringen zijn ook gewoon te downloaden.
En volgende week het Punk-era
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |