Bier is indiequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Idd.
Eerlijk gezegd heb ik al zo'n 4 weken geen bier meer gehad, ben er een beetje op uitgekeken. Liever een mixje ofzo![]()
Heerlijk off-topic weer, waar gaat het heen met dit topic.
Jep, Hertog Jan op het moment, al is het kratje alweer opquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Hoor ik daar bier?
Nee, Grolsch en Hertog Jan zijn de beste pilzen van het land.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
Wees blij...
Hahaha, ik heb nog niets gezegdquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef jakkop het volgende:
29 mei nieuwe album van pigeon detectives. ik weet het, 14-in-een-dozijn band, maar dat fuckt niet. ze zijn wel leuk.
Daar op de Poolcirkel inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:53 schreef lienelien het volgende:
naar het randje van de wereld bedoel je?
Nee, tot en met zaterdag. Maar één dagje missen is toch geen probleemquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:54 schreef frame-saw het volgende:
Is het maandag ook nog? Ik wilde eigenlijk vanavond ofzo langswippen maar dat gaat niet omdat ik morgen school heb.
O stom van me.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, tot en met zaterdag. Maar één dagje missen is toch geen probleem
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:53 schreef lienelien het volgende:
naar het randje van de wereld bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |