Ik heb hem afgelopen zomer op de BBC gezien, en hij is zeker aan te raden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:02 schreef belsen het volgende:
Ik ga zeker kijken, heb er al veel over gehoord. Het schijnt een erg goede serie te zijn.
Ze hebben alle stukken over de evolutietheorie eruit geknipt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:19 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik had ergens gelezen dat deze serie, die nu uitgezonden gaat worden, een bewerkte versie is van de BBC-versie.
Van mij hadden ze dequote:Op donderdag 3 januari 2008 20:04 schreef bartrid het volgende:
Het is inderdaad een goeie serie maar soms wat oppervlakkig en sommige bands die je wel zou verwachten komen niet aan bod.
Ja die had van mij ook wel weg mogen blijven en de Amerikaanse indie aflevering had ook wel wat minder aandacht aan REM en Nirvana mogen besteden (er zijn een hoop bands die een stuk interessanter zijn wat mij betreft maar de keuze van bands is altijd wat arbitrair en gericht op het grote publiek).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Van mij hadden ze deOasis
ophemel-aflevering wel weg mogen laten.
En verder is het nog altijd zo dat er bij dit soort series vrijwel altijd fanboys zijn die zich diep beledigd voelen omdat de drol die hun prutsbandje ooit eens op plaat geperst heeft niet wordt vermeld.
Volgens mij hadden ze alles van Jimi Hendrix eruit geknipt. Slecht hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:19 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik had ergens gelezen dat deze serie, die nu uitgezonden gaat worden, een bewerkte versie is van de BBC-versie.
dan duurde het zeker niet zo lang want ik kan me herinneren dat de BBC versie toch minimaal 15 minuten zo niet langer aan Hendrix besteedde.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze alles van Jimi Hendrix eruit geknipt. Slecht hoor.
Ik neem aan dat minstens een aflevering over Zappa gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En verder is het nog altijd zo dat er bij dit soort series vrijwel altijd fanboys zijn die zich diep beledigd voelen omdat de drol die hun prutsbandje ooit eens op plaat geperst heeft niet wordt vermeld.
Jimi Hendrix liep als een rode draad door die aflevering heen. Daarom is het juist zo raar dat dat er allemaal uitgeknipt is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
dan duurde het zeker niet zo lang want ik kan me herinneren dat de BBC versie toch minimaal 15 minuten zo niet langer aan Hendrix besteedde.
Precies, dat dacht ik me toch ook te herinneren. Heel vreemd en heel jammer dan ook, gelukkig heb ik de bbc afleveringen dan gezien.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:42 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Jimi Hendrix liep als een rode draad door die aflevering heen. Daarom is het juist zo raar dat dat er allemaal uitgeknipt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |