Op zich is dat wel een leuk idee. Gewoon ieder topic omvormen tot een discussie over het spaghettimonster.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij het volgende Islambash topic zal ik dat eens proberen
Wijs mij er maar op als ik offtopic ga.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:50 schreef du_ke het volgende:
Dat is het punt juist, in 90% van de gevallen is die libertarische onzin gewoon zeer off-topic. In elk topic beginnen over een communistische samenleving en hoe mooi dat theoretisch zou kunnen zijn is ook off-topic.
bij deze volledige AOW voor iedereen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wijs mij er maar op als ik offtopic ga.
Je begint volgens mij gelijk weer te huilen over hoe immoreel het is om belasting te betalen, lijkt mij off-topicquote:
B_A geeft een perfecte demonstratie wat er niet deugt aan libertarisme: 'nee hoor, kijk maar, ik heb me wel degelijk aan mijn afspraak gehouden. Dat jij dat niet zo ziet is jouw probleem. Nou fuck off'.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je begint volgens mij gelijk weer te huilen over hoe immoreel het is om belasting te betalen, lijkt mij off-topic.
Ik zou wat doen aan je leeskunsten als ik jou was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:24 schreef du_ke het volgende:
Je begint volgens mij gelijk weer te huilen over hoe immoreel het is om belasting te betalen, lijkt mij off-topic.
Staat genoteerd: gronk is iemand die onenigheden niet met woorden maar met daden oplost.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef gronk het volgende:
Tip voor boze_appel: flik me zoiets IRL en je krijgt bier over je heen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Staat genoteerd: gronk is iemand die onenigheden niet met woorden maar met daden oplost.
Neehoor, zolang mensen niet aan mij of mijn eigendommen zitten heb ik geen behoefte om ze iets fysiek, desnoods middels bier, aan te doen. Heb wel wat beter te doen dan mijn bier verspillen aan iemand die iets niet met woorden op wil lossen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef gronk het volgende:
Goed gezien. Wat heb je aan een geweer als je eindeloze monologen gaat afsteken terwijl je iemand onder schot houdt, en niet bereid bent om 't te gebruiken? Wil je iemand doodvervelen ofzo?
Als ik een topic open, of een discussie begin, en jij buigt dat ondanks herhaalde verzoeken van mijn kant om in iets wat ik niet wil, dan zit jij IMNSHO wel degelijk aan mijn 'eigendom'. Bannen, of bier over iemand heen gooien, vind ik een prima methode om zoiets te verhinderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neehoor, zolang mensen niet aan mij of mijn eigendommen zitten heb ik geen behoefte om ze iets fysiek, desnoods middels bier, aan te doen. Heb wel wat beter te doen dan mijn bier verspillen aan iemand die iets niet met woorden op wil lossen.
Ik zou zeggen, doe een banverzoek. Succes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:40 schreef gronk het volgende:
Als ik een topic open, of een discussie begin, en jij buigt dat ondanks herhaalde verzoeken van mijn kant om in iets wat ik niet wil, dan zit jij IMNSHO wel degelijk aan mijn 'eigendom'. Bannen, of bier over iemand heen gooien, vind ik een prima methode om zoiets te verhinderen.
Als je maar lang genoeg zo blijft dooremmeren dan hoef ik daar helemaal geen moeite voor te doen, schat ik zo in.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou zeggen, doe een banverzoek. Succes.
Die vraag zoek je hier maar op:quote:Op zondag 27 januari 2008 20:34 schreef pberends het volgende:
Vleesetende dieren - Wat vindt de Partij voor de Dieren?
Onzin? Wat is dit voor crap? Dit is een serieuze en terechte vraag.
Zo kan je elk topic wel sluiten. Ik zie graag het topic weer naar POL terugkomen, je weet zelf ook wel dat de verplaatsing totaal belachelijk is.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die vraag zoek je hier maar op:
http://www.partijvoordedieren.nl/
Lang niet elk topic bestaat uit een totaal belachelijke vraag. Ik was en blijf in de veronderstelling dat je een grapje maakt. Daarom staat je topic in ONZ.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo kan je elk topic wel sluiten. Ik zie graag het topic weer naar POL terugkomen, je weet zelf ook wel dat de verplaatsing totaal belachelijk is.
Hehhhhhhh?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Lang niet elk topic bestaat uit een totaal belachelijke vraag. Ik was en blijf in de veronderstelling dat je een grapje maakt. Daarom staat je topic in ONZ.
Ik kan helpen om de titel aan te passen, maar dan moet je wel zeggen waarin het veranderd moet worden.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:17 schreef scumbummer het volgende:
Ik ben heb een topic gestart en wil graag de titel evenals de eerste posts aanpassen, omdat deze in de gauwigheid geschreven zijn en het doel van het topic niet optimaal weergeven. Ik heb al meerdere reacties geplaatst dus uiteindelijk is mijn standpunt wel duidelijk, wil dit alleen ook toevoegen/verbeteren aan de eerste 2 posts en titel zodat het voor nieuwe lezers beter en sneller duidelijk is. Nu is het een beetje een chaos, wat de leesbaarheid niet ten goede komt. Kan een moderator me daarbij helpen?
Ja, er mag soms best ruimte zijn voor een ludiek topic met een serieuze keer, zoals vragen hoe een politieke partij op te richten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[Ludiek idee] Kasta for (minister) President!
Moet dit in POL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |