Indien dieren geen vegetariër kunnen worden eis ik een dierverbod! Schandelijke praktijken!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Schande! Vleesetende dieren onmiddellijk verbieden
Op z'n minst! Laten we Wouter van Eck op die barbaarse schepsels afsturen!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Schande! Vleesetende dieren onmiddellijk verbieden
quote:6 En de wolf zal met het lam verkeren, en de luipaard bij den geitenbok nederliggen; en het kalf, en de jonge leeuw, en het mestvee te zamen, en een klein jongske zal ze drijven.
7 De koe en de berin zullen te zamen weiden, haar jongen zullen [te] [zamen] nederliggen, en de leeuw zal stro eten, gelijk de os.
quote:
Lieve, lieve Sigme. Dat te posten heb ook ik overwogen. Totdat ik me realiseerde dat het eigenlijk parels voor de zwijnen was, en de moeite dus niet waard om op te zoeken. Maar toch!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
6 En de wolf zal met het lam verkeren, en de luipaard bij den geitenbok nederliggen; en het kalf, en de jonge leeuw, en het mestvee te zamen, en een klein jongske zal ze drijven.
7 De koe en de berin zullen te zamen weiden, haar jongen zullen [te] [zamen] nederliggen, en de leeuw zal stro eten, gelijk de os.
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lieve, lieve Sigme. Dat te posten heb ook ik overwogen. Totdat ik me realiseerde dat het eigenlijk parels voor de zwijnen was, en de moeite dus niet waard om op te zoeken. Maar toch!
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
!
?
Zo zie je maar, het blijft toch niet onopgemerkt.
Waarbij het aantal keer dat je die zin -of variaties erop- leest in je leven weer met één gestegen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |