abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55910295
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef atmosphere2 het volgende:

Een feit in jou beleving ja .
En in de beleving van vele andere mensen. Het is toch wel overduidelijk dat jij vrijwel nooit onderbouwing van je verhalen geeft.
Ik wacht nog steeds op een logisch verklaring van jou over waarom de brokstukken van vlucht 93 alleen maar in het oosten van de crashplek liggen en niet evenver alle kanten op.
Die vraag ga je, net als vele andere vragen, consequent uit de weg.
quote:
Dit slaat echt nergens op. Dus als iemand precies zegt wie er van plan zijn aanslagen te plegen ,dan heb je daar geen reet aan ?????
Als ik nou zeg tegen jou dat ik van plan een aanslag te pleggen, wat heb je er dan aan?
Je hebt geen idee wie ik ben. Welk doel ik heb, wanneer ik de aanslag ga plegen en hoe.
quote:
Reageer dan niet , want dan geef je zelf dus geen onderbouwingen
en dat is precies wat je anderen verwijt .
Jij stelt een onduidelijke vraag, ik reageer daarop. Jij zegt dat je iets specifieks zoekt, dan zeg ik dat ik daar geen antwoord op heb en dan mag ik ineens helemaal niet reageren.
Je bent echt onnavolgbaar....
quote:
nee , die niet
Zeg dan meteen waar je dat wel hebt gegeven.

Kolere zeg... Wat maak jij de discussie toch moeilijk....
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:30:57 #202
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55910309
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef OpenYourMind het volgende:
Jammer dat je wel deze uitspraken doet maar daarna niet meer reageert op mijn antwoord.
[..]

Deze beste man is bij de commissie geweest waarbij ze hem bedankt hebben voor het inzicht en de informatie die hij hen verschaft heeft om vervolgens daar niks van terug te zien. National Geographic Channel heeft er een documentaire op gebasseerd. Natuurlijk in een behoorlijk afgezwakte vorm waarbij het nodige weggelaten werd.
[..]

Timeline van Peter Lance waarmee hij aantoont dat het 9/11 rapport niet compleet is.

http://www.peterlance.com/TRIPLE%20CROSS%20Timeline.pdf
[..]

Ik durf te wedden dat er nog meer aannames gedaan zijn op basis van flinterdunne bewijzen.

En voor de mensen die geloven dat het onderzoek naar Able Danger uitwees dat Ata niet geidentificeerd kon worden lees dit:

http://cooperativeresearch.org/timeline.jsp?timeline=complete_911_timeline&before_9/11=ableDanger

Het hele Able Danger verhaal heeft nogal apparte wendingen... weet niet wat ik ervan moet geloven, maar dat er ongelovelijk geklooit wordt lijkt me duidelijk.
Peter Lance' grote steunpilaar is Able Danger en dat is weerlegd. Lees het rapport of de executive summary die ik heb gepost, de JIC is vrij duidelijk in haar bevindingen. Hoe apart het Able Danger verhaal ook moge wezen, het is allemaal niet zo spannend gebleken als men dacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 09-01-2008 22:52:48 ]
pi_55910592
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:15 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, kan je nagaan hoe groot de operatie was. De uitvoerders hebben ook wat puzzeltjes door elkaar gegooid (zijn ook maar mensen en ieder mens maakt fouten) en dan kom je al heel snel op Conspiracy Theories en enorme bergen met vragen, leuk tijdverdrijf voor ons laten we eerlijk zijn En wie het hebben uitgevoerd zullen we wel nooit achter komen: Atta en zijn maatjes? Gestolen identiteiten? Remote Controlled? Wie zal het zeggen. Ik zou het niet weten. Voor het geheel maakt het ook niet uit, het gaat uiteindelijk om de motieven van het misdrijf. Wie heeft er voordeel bij?
Dat iemand er voordeel bij heeft wil nog niet zeggen dat die het georganiseerd heeft.
Als bij mij thuis spontaan de frietpan in de fik vliegt waardoor ik op kosten van de verzekering de boel opnieuw kan schilderen, heb ik er ook een voordeel bij.

Al Qaeda staat ook niet echt bekend om hun aanslagen en een voordeel dat ze eruit kunnen halen. Met een bootje vol explosieven tegen een schip aanvaren. En dan? Wat is daar het voordeel aan?
Een dergelijke daad heeft volgens mij ook geen motief nodig. Het is het werk van een stel gekken die elkaar een goede reden hebben aangepraat.
pi_55910764
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:23 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik ben er wel degelijk in geinteresseerd. Maar zoals al eerder gezegd, het houd een keer op.
Telkens maar weer nieuw gedoe over kleine details.

Vooral niet te diep op zaken ingaan , want dan kun je niet meer generaliseren.
quote:
Er zullen vast wel fouten zijn gemaakt, niet alle vragen zullen zijn beantwoorden. Maar ik zie nog steeds geen aanleiding om het officiele verhaal niet te geloven.
waarom het officiële verhaal als één geheel bekijken ? dat is het gewoon totaal niet namelijk . Het is tot stand gekomen op verschillende plaatsen ,door verschillende mensen op verschillende tijdstippen.

Je bent het er toch wel me eeens dat Bush en co. op doortrapte wijze gebruik hebben gemaakt van 9/11 om hun eigen agenda er door te drukken?
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:48:13 #205
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55910913
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Uiterst terughoudend ? Men zegt er bijna helemaal niks over.
Begrijpelijk gezien de enorme invloed die Israel heeft op het Amerikaanse bedrijfsleven en de politiek ?
Halve waarheden.......
[..]
Zucht, jij weet ook wel hoe gevoelig dat ligt en waarom ze dit nauwelijks geadresseerd hebben. Niet van die semantische spelletjes gaan spelen aub.
quote:
En waarom horen de leugens van de EPA daar niet bij en 'n floorplan met emergency exits wel? Zou prima in hfstk 9 passen.
Omdat de leugens van de EPA helemaal niets met de aanslagen zelf of Al Qaida van doen hebben, maar in de naloop van de aanslagen zijn gekomen. Die leugens van de EPA zijn trouwens onderzocht door de OIC.
quote:
Waarom hoort de vraag wat Rumsfeld aan het doen was daar niet bij ? Waarom hoort de vraag wat Bush zijn reactie was daar niet bij ? Waarom hoort de rol van de Wargames daar niet bij , Waarom hoort Ptech daar niet bij ? Heeft dat niks met inlichtingendiensten te maken ?
pfff, dit is allemaal uitgebreid aan bod gekomen in de congressional hearings of het staat gewoon in het report. Het is het publieke rapport he, waarover wij de beschiking hebben, vergeet dat niet. Dat brengt nl nogal wat implicaties met zich mee.
quote:
Ptech:
[..]

[..]

Ging goed op 9-11.
[..]
Ja, je gaat ff lekker openbaar maken hoe ptech's systeem precies werkt . Bovendien, ik zie niet wat het probleem is. Dat van cooperativeresearch is altijd gebleven bij vermoedens en dat heb ik al uigelegd, zucht.
quote:
Communication failures op alle vlakken ( Bush kon Cheney niet eens bereiken vanuit Air Force 1, Het NMCC luisterde al 30 jr mee met de FAA mbt kapingen maar op 9-11 lukte dat niet) en je dan niet afvragen hoe dat komt ?

En nogmaals, de Anthrax aanslagen zijn in jouw ogen dus geen onderdeel van de 9-11 operatie ?
Ja, nee.
quote:
Ook zo tekend:
[..]

2 vliegtuigen in het WTC gecrashed en 1 in het Pentagon maar bij FAA HQ is iedereen ff weg ? Hoe kan dat ?
Die gebeurtenis staat keurig beschreven in het commission report, maar waarom het zo ging ?
Man man man, lekker he dat quoteminen?

Vitten op (nutteloze) details, of allang beantwoorde vragen opnieuw stellen begint een beetje vermoeiend te worden eerlijk gezegd. De complotters hebben al wel zoveel bullshitclaims verspreid dat ik nou niet echt meer opgewonden raak van het zoveelste nieuwe(rwetse) argument dat wordt aangedragen, omdat er met vrij grote zekerheid toch wel weer zaken aan zijn overdreven door de complotters, zoals dat bij ongeveer elk van hun claims wel is gebeurd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terecht op 09-01-2008 23:02:15 ]
pi_55910924
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:43 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Als je niet van op de man spelen houd, doe dat dan zelf ook niet.
quote:
waarom het officiële verhaal als één geheel bekijken ? dat is het gewoon totaal niet namelijk . Het is tot stand gekomen op verschillende plaatsen ,door verschillende mensen op verschillende tijdstippen.

Je bent het er toch wel me eeens dat Bush en co. op doortrapte wijze gebruik hebben gemaakt van 9/11 om hun eigen agenda er door te drukken?
Ik bekijk het officiele verhaal niet als 1 geheel. Het is ook niet het enige wat ik bekijk hoor.

Dat Bush gebruik heeft gemaakt van 9/11 heb ik ook al eerder gezegd. Waarom moet ik alles zo vaak voor jou herhalen?
pi_55910990
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef wormwood het volgende:

Al Qaeda staat ook niet echt bekend om hun aanslagen en een voordeel dat ze eruit kunnen halen. Met een bootje vol explosieven tegen een schip aanvaren. En dan? Wat is daar het voordeel aan?
Een dergelijke daad heeft volgens mij ook geen motief nodig. Het is het werk van een stel gekken die elkaar een goede reden hebben aangepraat.
Terrorisme is het wapen van de machtelozen , zij hebben geen andere manieren om terug te slaan.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:51:03 #208
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55910996
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:43 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

quote:
[..]

Bravo, Einstein.
quote:

Ja, en dat is dat een wereld van verschil met het op enige wijze faciliteren van die aanslagen, ik krijg telkens het idee dat je dat onderscheid niet kunt maken.
pi_55911022
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Terrorisme is het wapen van de machtelozen , zij hebben geen andere manieren om terug te slaan.
Dus je ziet wel een reden waarom Al Qaeda het gedaan heeft?
pi_55911208
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef wormwood het volgende:

[..]

Als je niet van op de man spelen houd, doe dat dan zelf ook niet.
[..]

Ik bekijk het officiele verhaal niet als 1 geheel. Het is ook niet het enige wat ik bekijk hoor.

Dat Bush gebruik heeft gemaakt van 9/11 heb ik ook al eerder gezegd. Waarom moet ik alles zo vaak voor jou herhalen?
Dat komt omdat het lijkt of je het verband tussen 9/11 en de invasie van Irak niet ziet .

Ik maak mij vooral kwaad om die Invasie. Nutteloos ff 10.000 burgerdoden creeren met je bombardementen ( alleen al in de eerste maanden), grrrr
pi_55911255
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:51 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dus je ziet wel een reden waarom Al Qaeda het gedaan heeft?
zeker weten !
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:00:17 #212
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55911280
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:58 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Dat komt omdat het lijkt of je het verband tussen 9/11 en de invasie van Irak niet ziet .

Ik maak mij vooral kwaad om die Invasie. Nutteloos ff 10.000 burgerdoden creeren met je bombardementen ( alleen al in de eerste maanden), grrrr
Ik denk dat (bijna) iedereen zich kwaad heeft gemaakt om die invasie, wees niet ongerust .
pi_55911380
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:58 schreef atmosphere2 het volgende:

Dat komt omdat he tlijkt of je het verband tussen 9/11 en de invasie van Irak niet ziet .
Ik zie geen enkele aanwijzing dat Bush 9/11 heeft georganiseerd of heeft laten gebeuren om Irak binnen te kunnen vallen.

Daarna gingen ze nog naar de VN met vals bewijs, mocht niet en daarna hebben ze het toch gedaan. Beetje vreemd om 9/11 te organiseren en dan later nog afhankelijk te moeten zijn van de VN en andere landen.

Overigens, als ze zo graag Irak wilden binnenvallen en daar 9/11 voor gebruikten, waarom hebben ze dan geen bewijs gefaked waaruit zou blijken dat alleen Hoessein er achter? Waarom hebben ze het dan op Bin Laden afgeschoven?
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:08:18 #214
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55911556
russlan,spentznat,CIA, ISI ,Mujahedeen,War Lords, Opium,Taliban, .......al-qaida
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:09:32 #215
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55911590
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:04 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

De regering kon ook niet zeker weten of die aanslagen zouden gaan plaatsvinden. De kans op aanslagen werd in ieder geval groter door waarschuwingen te negeren en dus geen verdere actie te ondernemen, en daar waren ze zich van bewust.

Ze stonden in de startblokken om het hele militaire apparaat te transformeren ,maar om dat nog binnen de tijd te doen waarin zij in de regering zaten was er een ommezwaai in het politieke klimaat nodig . Ze wisten dat aanslagen op eigen bodem zo'n verandering te weeg zou brengen.
Zo'n aanslag als 9/11 laten gebeuren is veel te rigoreus, ook voor de Bush administratie denk ik. Er zijn vast wel alternatieven te vinden die hun neoconservatieve politiek mogelijk had kunnen maken. Bush heeft 9/11 gewoon in de schoot geworpen gekregen en heeft daar heel handig op ingespeeld, zo simpel is het. Het is allemaal niet zo spannend.
quote:
Ben jij het overigens geheel eens met maarten van Rossem ?
Op enkele punten, dit is er ééntje van.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:13:06 #216
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55911708
quote:
Bush heeft 9/11 gewoon in de schoot geworpen gekregen en heeft daar heel handig op ingespeeld, zo simpel is het volgens mij. Het is allemaal niet zo spannend.
klopt.....dacht je nou echt dat het dor de "head in chief" gerunned werd ?
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:16:00 #217
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55911817
Cheyene Mountain werd gesloten met een defcon terwijl pres. Bush niet uit de class werd gehaald !
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:17:02 #218
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55911867
iemand airforce-one one polaciy's

P.S. was 15 ' in na de eerste crash
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:19:06 #219
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55911937
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:13 schreef merlin693 het volgende:

[..]

klopt.....dacht je nou echt dat het dor de "head in chief" gerunned werd ?
Het lijkt me duidelijk wat ik ermee bedoel, of wil je vanavond met mij semantisch spijkertjes gaan zoeken? Is me hobby namelijk .
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:20:05 #220
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55911978
heheh ..lol laten we de humor niet verliezen He !

[ Bericht 45% gewijzigd door merlin693 op 09-01-2008 23:21:03 (zie smiley) ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:24:29 #221
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55912138
quote:
of wil je vanavond met mij semantisch spijkertjes gaan zoeken? Is me hobby namelijk .
ik heb er ook wel een handje van...lol.....vind wel dat je moet negeren ! ..ik lees de draad nml graag omdat ik houd van tegneragumenten !.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:24:59 #222
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55912157
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef merlin693 het volgende:
heheh ..lol laten we de humor niet verliezen He !
cynic is my middle name.
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:25:35 #223
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55912181
gelukkig maar !
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:27:04 #224
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55912226
als wij dat verliezen is een fora ten grave gesteld
  woensdag 9 januari 2008 @ 23:35:15 #225
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55912503
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef merlin693 het volgende:
als wij dat verliezen is een fora ten grave gesteld
4 fouten gvd!!

Als wij dat verliezen is een forum ten grave gedragen of ter aarde besteld.

Grammatik Nazi, jawohl!

Back ontopic.
pi_55913259
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Torah het volgende:

[..]

Wel een heel mooi verhaal Mouzzer, maar als dit de inslagkrater is .... waar is het toestel gebleven?
Zoals reeds meerdere malen is aangegeven is het vliegtuig bij impact uit elkaar gespat. Wat je denk ik niet snapt is dat dit een bijzondere crash was die niet vaak voorkomt. Normaal proberen piloten alles in het werk te stellen om een vliegtuig te redden. In dit geval is er expres met hoge snelheid recht op de grond afgevlogen en impact hoek was bijna 90 graden, zo'n crash is bijna niet te vinden in de luchtvaart geschiedenis. Enkele heb ik in mijn vorige post laten zien van de DC 9 en daar komt het debris field overeen met United 93 namelijk vliegtuig is uit elkaar gespat en brokstukken liggen in het verlengde van de impact.

Ik denk dat de crash van deze C130 Air Tanker in California een goed voorbeeld is:
http://www.youtube.com/watch?v=lkwTcvDh-nU

Je ziet hem omrollen en nose down richting de grond gaan en wat blijft er over:

Dit was een crash met relatief lage snelheid en hij vloog al erg laag na z'n drop wat blijft er dan over nou hier is de crash site goed te zien vanuit de lucht. Meer dan het staartstuk en cockpit is er niet van over.. kun je nagaan dat United 93 nog veel sneller vloog en van grotere hoogte kwam en een impact hoek had van bijna 90 graden! Dat knalt zo'n vliegtuig dus compleet in de grond en uit elkaar dan heb je geen echt grote brokstukken meer.

Hier zijn diverse foto's te zien dan het gebied vol ligt met kleine brokstukken:
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/photos/padebris4.html
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/photos/pacrater3.html
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/photos/paground3.html

Maar die foto's zijn wel bekend maar deze foto's niet echt terwijl deze juist het beste laten zien hoeveel brokstukken er rond de impact site lagen:
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/photos/padebris5.html

O.a. op het bosweggetje bij de 2 witte gebouwen (het ligt zelf op het dak):

Hier en hier omheen ligt dus je toestel:

De persoon die deze foto's heeft gemaakt staat dus met z'n rug naar de impact krater op het bosweggetje vlak voor de 2 witte gebouwen:

Trouwens als, zoals jij nu denkt, het vliegtuig is neergeschoten en maar deels op bovenstaande plek is neergekomen zou je een heel andere crash site hebben. Het hangt dan af hoe het vliegtuig geraakt is en wat er beschadigd is hoe het neerkomt, het is dan geen gecontrolleerde impact meer in tegenstelling tot het bewust naar de grond toe sturen zoals bij United 93. Ik heb gelezen dat de F16s die achter United 93 aangingen geladen waren met Sidewinder air to air missiles, dit zijn korte afstands raketten (range: 1–18 km) dus de F16s zouden zeker gezien en gehoord moeten zijn door ooggetuigen. Vreemd dat dan geen enkele getuigen aangeeft gevechtsvliegtuigen gezien of gehoord te hebben voor of tijdens de crash.

Daarnaast is er natuurlijk nogsteeds de hele lijst met punten die allemaal gefaked moeten zijn als het niet United 93 was of slechts een deel van United 93. Hoe hebben ze dat gedaan? Bijv. de crash site: het gat graven, de motor erin stoppen, overal in de omgeving kleine brokstukken neerleggen, persoonlijke bezittingen van passagiers neerleggen etc etc etc en dat allemaal zonder dat iemand daar in de buurt iets gemerkt heeft voordat ze United 93 zagen neerstorten??
  donderdag 10 januari 2008 @ 00:17:09 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55913400
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele aanwijzing dat Bush 9/11 heeft georganiseerd of heeft laten gebeuren om Irak binnen te kunnen vallen.
Dan heb je niet goed opgelegd, gelezen en verdiept
quote:
Daarna gingen ze nog naar de VN met vals bewijs, mocht niet en daarna hebben ze het toch gedaan. Beetje vreemd om 9/11 te organiseren en dan later nog afhankelijk te moeten zijn van de VN en andere landen.
911 was nodig om de eigen opinie en het volk achter een oorlog te krijgen. Snap het mechanisme nu eens.

Wat ik denk waarom Amerika wil dat Europeese landen meevechten is dat als dan eenmaal uitkomt dat Saddam geheel geen WMDs heeft dat alle regerigen van de deelneemde landen zich ook weer moeten verantwoorden.
Omdat de EU en de eigen regeringen daar geen zin aan hebben blijven ze wel door vechten om geen verlies te hebben.
Door deelname zijn ze opeens medeplichtig geworden tot op zekere hoogte. En is het ook van hun belang dat het 911 plaatje niet naar buiten komt. Dan sta je opeens veel sterker. Alle regeringen dekken je dan uit zelf bescherming.
quote:
Overigens, als ze zo graag Irak wilden binnenvallen en daar 9/11 voor gebruikten, waarom hebben ze dan geen bewijs gefaked waaruit zou blijken dat alleen Hoessein er achter? Waarom hebben ze het dan op Bin Laden afgeschoven?
Ja dat is de big question waarom een zwaar verzwakte tyfuslijer aan wijzen als dader. Die het niet eens heeft opgeeist. En Bush redelijk snel op eens over WMDs van Saddam heeft een OBL geen issue meer is. En nog raader is het vanwege het feit dat de Bushes nauwe contacten heeft met de BinLadens. Dus de vraag waarom OBL is een zeer legitieme vraag.

Kan het wel beantwoorden hoe ik het zie...
OBL zou in Afghanistan zitten. Toevallig is dat land waar door ook de pijpleidingen moeten. Dus om op enigszins legitieme wijze daar actief te zijn is om OBL te zoeken. Het uiteraard tot meerdere keren verknoeien om wat tijd te rekken en op meerdere locaties actief te zijn. Tevens is Afghanistan een opium-heaven en kan de CIA haar drugscouriersdienst weer intensiveren. Als ze dus puur Saddam de schuld hadden gegeven had Amerika geen legitiem rede om in Afghanistan te zijn en was het een moeilijk verhaal geworden om daar toch de pijpleidingen te kunnen verwezen lijken. Dat is mijn visie waarom OBL en SH misbruikt zijn voor 911. Olie en drugs en daarnaasten natuurlijk oorlogje spelen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55913571
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef wormwood het volgende:

[..]

Daar waren ze dus niet afhankelijk van , dat bleek wel . Het is gewoon handig om een zo groot mogelijke coalitie te hebben om de kosten te drukken. Toestemming hadden ze van niemand nodig vonden ze. Dat hele WMD verhaal was er gewoon met de bedoeling zo veel mogelijk steun van andere landen te krijgen. Het belangrijkste opstakel was het eigen volk . Als zij er niet achterstonden konden ze het vergeten. voor 9/11 had de bevolking , met de koude oorlog/Vietnam nog vers in het geheugen ,geen trek in oorlogs voering, door 9/11 veranderde dat.
Dit is precies de reden dat er zonder 9/11 geen Invasie van Irak op korte termijn mogelijk was . Als je dat nu nog niet inziet heb ik nog massa's aan materiaal om het je alsnog duidelijk te maken .
quote:
Ze hebben toch gefaked dat saddam er mee te maken had ? Dat de werkelijke daders Osama en co. waren daar kon men niet onderuit ,dat viel niet weg te stoppen .
  donderdag 10 januari 2008 @ 01:22:15 #229
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_55914380
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Peter Lance' grote steunpilaar is Able Danger en dat is weerlegd. Lees het rapport of de executive summary die ik heb gepost, de JIC is vrij duidelijk in haar bevindingen. Hoe apart het Able Danger verhaal ook moge wezen, het is allemaal niet zo spannend gebleken als men dacht.
Peter Lance zijn steunpilaar is niet Able Danger maar zijn onderzoek naar de WTC aanslag in 1993 en de corruptie in de FBI. Zij hadden toen een informant binnen de groep die de aanslag gepleegd heeft en hebben niet tijdig ingegrepen terwijl alle informatie beschikbaar was. En dit toonde ook de connectie met Al Qaeda aan. Het plot komt van deze mensen in combinatie met KSM. In het officiele rapport wordt hier echter met geen woord over gerept. KSM zou het alleen bedacht hebben en Osama erbij betrokken hebben. Dit is dus niet waar. Verder gebruikt hij Able Danger informatie om aan te geven dat er wel degelijk een heel netwerk bekend was en dat er ook hier grove fouten zijn gemaakt.

Het onderzoek waar jij zo stellig van overtuigd bent is onzorgvuldig te werk gegaan en heeft de zes getuigenverklaringen dat Atta en drie andere kapers door het able danger programma geidentificeerd waren als Al Qaeda leden nog voor 9/11. Verder zijn er sinds het begin van het lekken van Able Danger nogal wat wazige dingen gebeurd aan zowel de kant van de mensen die dit naar buiten probeerden te brengen als de kant die dit probeerde in de doofpot te stoppen. En ja daar reken ik het onderzoek ook bij.

In het onderzoek worden bepaalde punten zo uitgelegd dat de orginele claims en loop van gebeurtenissen een verkeerd beeld geven. Vooral het bagetaliseren van de getuigenissen van medewerkers van het Able Danger programma en de selectief gekozen informatie is echt schokkend. Het ene woord tegen het andere en dan nemen we het ene maar omdat de chart met de foto niet aanwezig is en het bedrijf die de charts afgedrukt zou hebben deze ook niet (meer) heeft.

En dan onderaan het document ondertekent door Pat Robertson en John D. Rockefeller IV

Das hetzelfde als Kissinger, Kean, Hamilton en Zelikow de 9/11 commisie laten leiden. Oh wacht dat was ook zo...

De vossen bewaken het kippenhok

Zal later het hele verslag nog eens doorlezen. Het is natuurlijk wel interessant maar het riekt naar een cover-up.

[ Bericht 12% gewijzigd door OpenYourMind op 10-01-2008 03:27:51 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:58:36 #230
52357 Lambiekje
pi_55916116
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Daar waren ze dus niet afhankelijk van , dat bleek wel . Het is gewoon handig om een zo groot mogelijke coalitie te hebben om de kosten te drukken. Toestemming hadden ze van niemand nodig vonden ze. Dat hele WMD verhaal was er gewoon met de bedoeling zo veel mogelijk steun van andere landen te krijgen. Het belangrijkste opstakel was het eigen volk . Als zij er niet achterstonden konden ze het vergeten. voor 9/11 had de bevolking , met de koude oorlog/Vietnam nog vers in het geheugen ,geen trek in oorlogs voering, door 9/11 veranderde dat.
Dit is precies de reden dat er zonder 9/11 geen Invasie van Irak op korte termijn mogelijk was . Als je dat nu nog niet inziet heb ik nog massa's aan materiaal om het je alsnog duidelijk te maken .
[..]
.. en internet
quote:
Ze hebben toch gefaked dat saddam er mee te maken had ? Dat de werkelijke daders Osama en co. waren daar kon men niet onderuit ,dat viel niet weg te stoppen .
Hoezo Osama, wat voor bewijzen zijn er dat hij het was. Dat OBL was alleen maar omdat Bush het op de toespraak zei. Dat maakt het nog niet waar. Dat hebben we gezien van de WMD's.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:31:17 #231
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55916563
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:22 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Peter Lance zijn steunpilaar is niet Able Danger maar zijn onderzoek naar de WTC aanslag in 1993 en de corruptie in de FBI. Zij hadden toen een informant binnen de groep die de aanslag gepleegd heeft en hebben niet tijdig ingegrepen terwijl alle informatie beschikbaar was. En dit toonde ook de connectie met Al Qaeda aan. Het plot komt van deze mensen in combinatie met KSM. In het officiele rapport wordt hier echter met geen woord over gerept. KSM zou het alleen bedacht hebben en Osama erbij betrokken hebben. Dit is dus niet waar. Verder gebruikt hij Able Danger informatie om aan te geven dat er wel degelijk een heel netwerk bekend was en dat er ook hier grove fouten zijn gemaakt.
Oh oké, in je laatste comment stond namelijk 12 keer 'Able Danger' . In Pete'r Lance' tijdlijn wordt Able Danger ook 10 keer genoemd, dus hij hecht er toch enige waarde aan. Ik vind dat hij zich gebaseerd heeft op informatie die niet juist is gebleken, dus ik zou zijn verhaal nou niet als betere verklaring willen bombarderen.
quote:
Het onderzoek waar jij zo stellig van overtuigd bent is onzorgvuldig te werk gegaan en heeft de zes getuigenverklaringen dat Atta en drie andere kapers door het able danger programma geidentificeerd waren als Al Qaeda leden nog voor 9/11. Verder zijn er sinds het begin van het lekken van Able Danger nogal wat wazige dingen gebeurd aan zowel de kant van de mensen die dit naar buiten probeerden te brengen als de kant die dit probeerde in de doofpot te stoppen. En ja daar reken ik het onderzoek ook bij.

In het onderzoek worden bepaalde punten zo uitgelegd dat de orginele claims en loop van gebeurtenissen een verkeerd beeld geven. Vooral het bagetaliseren van de getuigenissen van medewerkers van het Able Danger programma en de selectief gekozen informatie is echt schokkend. Het ene woord tegen het andere en dan nemen we het ene maar omdat de chart met de foto niet aanwezig is en het bedrijf die de charts afgedrukt zou hebben deze ook niet (meer) heeft.

En dan onderaan het document ondertekent door Pat Robertson en John D. Rockefeller IV

Das hetzelfde als Kissinger, Kean, Hamilton en Zelikow de 9/11 commisie laten leiden. Oh wacht dat was ook zo...

De vossen bewaken het kippenhok

Zal later het hele verslag nog eens doorlezen. Het is natuurlijk wel interessant maar het riekt naar een cover-up.
Uw mening, die ik niet (geheel) deel . Die bewuste chart waar Atta op zou moeten staan is er wel hoor, laatste pagina van het pdf-je:
http://ftp.fas.org/irp/congress/2006_rpt/abledanger.pdf
Atta staat er alleen niet op...

BTW, Kissinger heeft maar héél kort in de 9/11 commissie gezeten:
http://archives.cnn.com/2002/ALLPOLITICS/12/13/kissinger.resigns/

[ Bericht 3% gewijzigd door Terecht op 10-01-2008 09:39:42 ]
pi_55916740
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelegd, gelezen en verdiept
Ja wel hoor. Ik ben alleen niet parnoide als jij.
quote:
911 was nodig om de eigen opinie en het volk achter een oorlog te krijgen. Snap het mechanisme nu eens.
9/11 was niet nodig.
Bush heeft de steun van zijn bevolking niet eens nodig. En voor 9/11 hadden al genoeg Amerikanen al een hekel aan Irak en Hoessein. Pa Bush heeft toch ook geen 9/11 georganiseerd.
quote:
Kan het wel beantwoorden hoe ik het zie...
OBL zou in Afghanistan zitten. Toevallig is dat land waar door ook de pijpleidingen moeten. Dus om op enigszins legitieme wijze daar actief te zijn is om OBL te zoeken. Het uiteraard tot meerdere keren verknoeien om wat tijd te rekken en op meerdere locaties actief te zijn. Tevens is Afghanistan een opium-heaven en kan de CIA haar drugscouriersdienst weer intensiveren. Als ze dus puur Saddam de schuld hadden gegeven had Amerika geen legitiem rede om in Afghanistan te zijn en was het een moeilijk verhaal geworden om daar toch de pijpleidingen te kunnen verwezen lijken. Dat is mijn visie waarom OBL en SH misbruikt zijn voor 911. Olie en drugs en daarnaasten natuurlijk oorlogje spelen.
Jij en anderen stellen nog wel eens dat Bush en Co allerlei bewijs faken en dat de OBL tapes nep zijn.

Nu was het de aanslag die OBL pleegde en waar Saddam een connectie mee had. Waarom hebben ze da niet een tape gemaakt waarbij OBL én Saddam samen te zien zijn en praten over de aanslag?
Dan had die ze alletwee de volle laag kunnen geven.
pi_55916795
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef atmosphere2 het volgende:

Daar waren ze dus niet afhankelijk van , dat bleek wel .
Ze hebben bewijs vervalst om toestemming te krijgen. Lijkt me dus dat ze toestemming van de VN erg belangrijk vonden.
quote:
Het is gewoon handig om een zo groot mogelijke coalitie te hebben om de kosten te drukken. Toestemming hadden ze van niemand nodig vonden ze. Dat hele WMD verhaal was er gewoon met de bedoeling zo veel mogelijk steun van andere landen te krijgen. Het belangrijkste opstakel was het eigen volk .
Het was bewijs waar veel landen al snel hun twijfels bij hadden. Waarom zijn ze niet meteen naar de grote landen gegaan en hebben ze het onderhands geregeld?
Nu hebben ze zich voor schut gezet.
quote:
Ik zie nergens een video van Saddam die zegt dat die het gedaan heeft. Wel van OBL.

Maar goed, we blijven rondjes draaien zo.
Leg nou eens een keer uit hoe je ondertussen over vlucht 93 denkt. Daar ben ik nog steeds benieuwd naar.

[ Bericht 1% gewijzigd door wormwood op 10-01-2008 09:53:19 ]
pi_55917241
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:08 schreef mouzzer het volgende:

Daarnaast is er natuurlijk nogsteeds de hele lijst met punten die allemaal gefaked moeten zijn als het niet United 93 was of slechts een deel van United 93. Hoe hebben ze dat gedaan? Bijv. de crash site: het gat graven, de motor erin stoppen, overal in de omgeving kleine brokstukken neerleggen, persoonlijke bezittingen van passagiers neerleggen etc etc etc en dat allemaal zonder dat iemand daar in de buurt iets gemerkt heeft voordat ze United 93 zagen neerstorten??
Dan komt natuurlijk ook de vraag, als ze het faken en het geheim houden, waarom leggen ze het dan zo neer?
Waarom leggen ze het niet zo neer dat het NOG duidelijker een vliegtuigcrash is?

Net als bij WTC7, als het CD was, waarom hebben ze het dan zo in laten storten en niet anders zodat het nog duidelijker was dat het spontaan instortte.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:22:12 #235
52357 Lambiekje
pi_55917404
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:43 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ja wel hoor. Ik ben alleen niet parnoide als jij.
[..]

9/11 was niet nodig.
Bush heeft de steun van zijn bevolking niet eens nodig. En voor 9/11 hadden al genoeg Amerikanen al een hekel aan Irak en Hoessein. Pa Bush heeft toch ook geen 9/11 georganiseerd.
[..]
Uh ik denk dat Rusland dan gewoon zo iets had van oh jullie beginnen zonder aanleiding een oorlog tegen Saddam, voor de olie. Weetje wat we drukken dan nu toch maar wel eens het rode knopje in. Het ontmantelen van atoombommen is natuurlijk alleen op papier ontmanteld.

Ik denk dat gehele wereld zich tegen Amerika had verzet. Met z'n falseflag-aanslag is de gehele wereld opeens eens met de stelling een oorlog gerechtvaardigd is.
quote:
Jij en anderen stellen nog wel eens dat Bush en Co allerlei bewijs faken en dat de OBL tapes nep zijn.
Vind je niet dan dat ze wel erg matige camera's hebben? dat is zo jaren 80 kwaliteit.
quote:
Nu was het de aanslag die OBL pleegde en waar Saddam een connectie mee had. Waarom hebben ze da niet een tape gemaakt waarbij OBL én Saddam samen te zien zijn en praten over de aanslag?
Dan had die ze alletwee de volle laag kunnen geven.
Dat is nu juist het vage, waarom OBL opeens vervangen is door Saddam met z'n niet bestaande WMD's.
pi_55917413
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dat iemand er voordeel bij heeft wil nog niet zeggen dat die het georganiseerd heeft.
Als bij mij thuis spontaan de frietpan in de fik vliegt waardoor ik op kosten van de verzekering de boel opnieuw kan schilderen, heb ik er ook een voordeel bij.

Wellicht is het inderdaad een feit dat het een stel gekken waren die de operatie hebben voorbereid en uitgevoerd. Aan de andere kant waren ze absoluut niet gek, gezien de omvang van het geheel en de enorme mazzel die ze keer op keer kennelijk hebben gehad en de enorme precisie waarmee het is uitgevoerd. Laten we niet vergeten dat de Amerikanen meer dan tien keer een waarschuwing hebben gekregen van buitenlandse inlichtingendiensten, waaronder drie van de Britse, met de laatste waarschuwing wel heel erg specifiek. Die informatie is genegeerd, evenals informatie afkomstig van diverse FBI agenten, met als goed voorbeeld John O'Neill. Waarom moesten zij hun onderzoek staken? De Phoenix-memo, waarom ging die op de schop? En zo zijn er meerdere voorbeelden te noemen, die je ongetwijfeld allemaal kent. Hebben we het dan niet over een enorme opstapeling van blunders en missers in de inlichtingendiensten in Amerika, oftewel een enorme incompetentie? De 9/11 Commission Report is niet mijn bijbel, maar heeft dit falen toch duidelijk onderkend. Waarom zijn er bij de inlichtingendiensten geen passende maatregelen genomen tegen de sleutel personen die hebben gefaald?

Wat keihard overeind blijft staan is het feit dat we het om een enorm misdrif hebben en ieder misdrijf heeft een achterliggende gedachte. Een bankovervaller stapt een bank binnen met als doel met een grote zak duiten naar buiten te wandelen. De omvang en voorbereiding van ieder misdrijf wat gepleegd wordt kan je afzetten tegen wat het oplevert. 9/11 was een mega-operatie met een lange voorbereidingstijd (wie het ook gedaan heeft). De opbrengst (motief, dus de achterliggende gedachte) zal altijd de moeite van de inspanning moeten overtreffen, anders wordt er niet eens aan begonnen

Ik heb je een flinke lijst met motieven laten zien met voordelen voor de Amerikanen en die complete lijst overtreft met gemak de schade, de kosten en ellende van de uitvoering van het 9/11 misdrijf. Een kosten/baten analyse dus. Als je die analyse opmaakt in geval dat Al Qaeda de operatie heeft opgezet en uitgevoerd, dan slaat de balans totaal de verkeerde kant op, enorm negatief. Met het uitvoeren van deze operatie had Al Qaeda op hun vingers kunnen uittellen dat de Amerikanen direkt in aktie zouden komen: aktie >> reaktie en ze er niets mee zouden opschieten, unless .....

En dan kom ik terug op een vraag die ik al eerder in het draadje heb gesteld:

Wie zit er achter Al Qaeda?

Is Al Qaeda een organisatie die bewust de schuld in de schoenen geschoven heeft gekregen (in ruil voor ... vul maar in) of was Al Qaeda de uitvoerende organisatie die in opdracht van een andere partij tegen betaling het misdrijf ten uitvoer heeft gebracht? In beide gevallen zal dan opeens de kosten/baten analyse voor Al Qaeda opeens wel naar de positieve kant gaan uitslaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Torah op 10-01-2008 10:27:39 ]
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:32:50 #237
52357 Lambiekje
pi_55917632
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef Torah het volgende:

[..]

Wellicht is het inderdaad een feit dat het een stel gekken waren die de operatie hebben voorbereid en uitgevoerd. Aan de andere kant waren ze absoluut niet gek, gezien de omvang van het geheel en de enorme mazzel die ze keer op keer kennelijk hebben gehad en de enorme precisie waarmee het is uitgevoerd. Laten we niet vergeten dat de Amerikanen meer dan tien keer een waarschuwing hebben gekregen van buitenlandse inlichtingendiensten, waaronder drie van de Britse, met de laatste waarschuwing wel heel erg specifiek. Die informatie is genegeerd, evenals informatie afkomstig van diverse FBI agenten, met als goed voorbeeld John O'Neill. Waarom moesten zij hun onderzoek staken? De Phoenix-memo, waarom ging die op de schop? En zo zijn er meerdere voorbeelden te noemen, die je ongetwijfeld allemaal kent. Hebben we het dan niet over een enorme opstapeling van blunders en missers in de inlichtingendiensten in Amerika, oftewel een enorme incompetentie? De 9/11 Commission Report is niet mijn bijbel, maar heeft dit falen toch duidelijk onderkend. Waarom zijn er bij de inlichtingendiensten geen passende maatregelen genomen tegen de sleutel personen die hebben gefaald?

Wat keihard overeind blijft staan is het feit dat we het om een enorm misdrif hebben en ieder misdrijf heeft een achterliggende gedachte. Een bankovervaller stapt een bank binnen met als doel met een grote zak duiten naar buiten te wandelen. De omvang en voorbereiding van ieder misdrijf wat gepleegd wordt kan je afzetten tegen wat het oplevert. 9/11 was een mega-operatie met een lange voorbereidingstijd (wie het ook gedaan heeft). De opbrengst (motief, dus de achterliggende gedachte) zal altijd de moeite van de inspanning moeten overtreffen, anders wordt er niet eens aan begonnen

Ik heb je een flinke lijst met motieven laten zien met voordelen voor de Amerikanen en die complete lijst overtreft met gemak de schade, de kosten en ellende van de uitvoering van het 9/11 misdrijf. Een kosten/baten analyse dus. Als je die analyse opmaakt in geval dat Al Qaeda de operatie heeft opgezet en uitgevoerd, dan slaat de balans totaal de verkeerde kant op, enorm negatief. Met het uitvoeren van deze operatie had Al Qaeda op hun vingers kunnen uittellen dat de Amerikanen direkt in aktie zouden komen: aktie >> reaktie en ze er niets mee zouden opschieten, unless .....

En dan kom ik terug op een vraag die ik al eerder in het draadje heb gesteld:

Is Al Qaeda een organisatie die bewust de schuld in de schoenen geschoven heeft gekregen (in ruil voor ... vul maar in) of was Al Qaeda de uitvoerende organisatie die in opdracht van een andere partij tegen betaling het misdrijf ten uitvoer heeft gebracht? In beide gevallen zal dan opeens de kosten/baten analyse voor Al Qaeda opeens wel naar de positieve kant gaan uitslaan.
En toch blijft OBLs motief overtuigender dan amerikaanse overheid in de ogen van de debunker.

Ik kan niet begrijpen hoe de debunkers bij hun standpunt blijven. Er moet toch wel een gigantische massieve plaat voor hun tuinhek staan.
pi_55917642
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef Torah het volgende:

[..]

Wellicht is het inderdaad een feit dat het een stel gekken waren die de operatie hebben voorbereid en uitgevoerd. Aan de andere kant waren ze absoluut niet gek, gezien de omvang van het geheel en de enorme mazzel die ze keer op keer kennelijk hebben gehad en de enorme precisie waarmee het is uitgevoerd.
Enorme precisie?
Het was geen open hart operatie ofzo. Vliegtuigen een paar gebouwen binnen vliegen is niet zoveel precies voor nodig. Een boel geluk.
Ze zijn ook nog eens een vliegtuig kwijtgeraakt. Dus zoveel mazzel hadden ze ook weet niet.

Het was bekend dat er wel eens een cesna boven Washington heeft kunnen komen en dat die pas na 1,5 uur werd onderschept. Dus waarom zou het hun niet lukken?
quote:
Laten we niet vergeten dat de Amerikanen meer dan tien keer een waarschuwing hebben gekregen van buitenlandse inlichtingendiensten, waaronder drie van de Britse, met de laatste waarschuwing wel heel erg specifiek.
Waar, wanneer en hoe was bekend? Ik heb een dergelijke waarschuwing nooit gezien. Wordt telkens wel geroepen dat die er waren, maar niemand kan ze laten zien.
quote:
En zo zijn er meerdere voorbeelden te noemen, die je ongetwijfeld allemaal kent. Hebben we het dan niet over een enorme opstapeling van blunders en missers in de inlichtingendiensten in Amerika, oftewel een enorme incompetentie?
Of onmacht.
Er was nog nooit een dergelijk scenario geweest. Wat er op 9/11 gebeurde was compleet nieuw. Er waren geen onderscheppingsvliegtuigen in de lucht. De kapers waren zeer snel met het vinden van hun doelen. Ik denk niet dat deze aanslag voorkomen had kunnen worden toendertijd.

Met de post 9/11 maatregelen misschien wel, maar toen niet.
quote:
De 9/11 Commission Report is niet mijn bijbel, maar heeft dit falen toch duidelijk onderkend. Waarom zijn er bij de inlichtingendiensten geen passende maatregelen genomen tegen de sleutel personen die hebben gefaald?
Wie zegt dat dat niet gebeurd is?
Ik weet ook niks van de mensen die ontslagen worden bij Philips omdat er weer een uitvinding is geflopt.
quote:
Wat keihard overeind blijft staan is het feit dat we het om een enorm misdrif hebben en ieder misdrijf heeft een achterliggende gedachte.
Amerikanen doden en vernederen.
Dat is de achterliggende gedacht van OBL.

Die hoeft er geen geld of iets anders aan te verdienen.
quote:
Ik heb je een flinke lijst met motieven laten zien van voordelen en die complete lijst overtreft met gemak de schade, de kosten en ellende van de uitvoering van het 9/11 misdrijf. Een kosten/baten analyse dus. Als je die analyse opmaakt in geval dat Al Qaeda de operatie heeft opgezet en uitgevoerd, dan slaat de balans totaal de verkeerde kant op, enorm negatief.
Nou en?
Welke voordelen had Timothy Mc Veigh bij zijn aanslag in Oklahoma?
quote:
Met het uitvoeren van deze operatie had Al Qaeda op hun vingers kunnen uittellen dat de Amerikanen direkt in aktie zouden komen: aktie >> reaktie en ze er niets mee zouden opschieten, unless .....
Daarvoor hadden ze hun veilige grotten. Al Qaeda is nog steeds springlevend helaas. En dat Al Qaeda strijders zich graag opofferen voor een hoger doel (wat dat ook moge zijn) lijkt me wel duidelijk.
quote:

Misschien heeft Hoessein ze toch wel betaald....
pi_55917798
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef wormwood het volgende:

Geheime diensten zijn niet almachtig. Anders was de aanslag in Oklahoma, het drama in Waco etc ook wel voorkomen.
Je pakt er wel 'n lekkere (cover up) uit zeg, De almachtige neemt en geeft ?
quote:
The tragic death of 86 people including 24 children in the 1993 Waco Branch Davidian church fire has gained renewed focus with new revelations that the Federal Bureau of Investigation did use flammable devices in their assault on the compound along with admissions from the department.
http://www.lifesite.net/ldn/1999/sep/99090801.html

http://www.boogieonline.c(...)ce/waco/victims.html
quote:
On 9/11 about forty times as many people were murdered as at Waco. In both cases the murderers have so far gone unpunished
http://www.serendipity.li/waco.html
quote:
General Wesley Clark was involved in the siege and final assault near Waco, Texas that killed, by a combination of toxic gas and fire, at least 82 people including some three dozen women, children and infants.

http://www.rense.com/general42/clark.htm

http://www.counterpunch.org/madsen09182003.html

Wesley Clark and Waco
http://www.counterpunch.org/cockburn09182003.html

Maar eigen burgers vermoorden, daar acht jij ze niet toe in staat ...

Sinds 9-11 is Clark 'n btje dwars en te eerlijk ?
quote:
CLARK: "Well, it came from the White House, it came from people around the White House. It came from all over. I got a call on 9/11. I was on CNN, and I got a call at my home saying, 'You got to say this is connected. This is state-sponsored terrorism. This has to be connected to Saddam Hussein.'
http://www.fair.org/index.php?page=1842
Die laatste zin had dan weer niet gehoeven ..
quote:
“Terrorists residing in Western Europe planned the September 11 attack, and the greatest concentration of their ‘sleeper cells’ outside the Middle East is probably in Europe.
http://www.cooperativeresearch.org/entity.jsp?entity=wesley_clark
Daarom bombarderen we Afghanistan en Irak.
quote:
The Plan -- according to U.S. General Wesley Clark (Ret.)

In an interview with Amy Goodman on March 2, 2007, U.S. General Wesley Clark (Ret.), explains that the Bush Administration planned to take out 7 countries in 5 years: Iraq, Syria, Lebanon, Lybia, Somalia, Sudan, Iran

http://www.youtube.com/watch?v=SXS3vW47mOE
10 dagen na 9-11. Het plan verloopt kennelijk niet helemaal zoals men wil.
Men heeft de Anthrax aanvallen (die imo wel onder 9-11 vallen) wel aan Saddam gelinkt. (Rumsfeld had het immers zelf geleverd).
http://www.salon.com/opin(...)c_anthrax/index.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55917914
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je pakt er wel 'n lekkere (cover up) uit zeg, De almachtige neemt en geeft ?
Over de Timothy Mc Veigh aanslag heb je niks kunnen vinden?

En nee, ik reageer bewust niet op de rest van die Waco post omdat ik zin heb om daar ook nog een uitgebreide discussie over te starten.
pi_55917937
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef Terecht het volgende:
Vitten op (nutteloze) details, of allang beantwoorde vragen opnieuw stellen begint een beetje vermoeiend te worden eerlijk gezegd.
Imo zijn die details wel belangrijk, en die vragen onvoldoende of helemaal niet beantwoord doe het maar rustig aan hoor.

truste.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55918008
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Imo zijn die details wel belangrijk, en die vragen onvoldoende of helemaal niet beantwoord doe het maar rustig aan hoor.

truste.
Als je wilt dat andere mensen jouw vragen beantwoorden, moet je er eens over denken om zelf eens wat meer vragen te beantwoorden.
Jij bent er erg goed in telkens maar 1 op 2 opmerkingen uit een uitgebreide post te pikken en alleen maar daar op te reageren. Komt niet bepaald overtuigend over.
pi_55918485
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:53 schreef wormwood het volgende:

[..]

Als je wilt dat andere mensen jouw vragen beantwoorden, moet je er eens over denken om zelf eens wat meer vragen te beantwoorden.
Jij bent er erg goed in telkens maar 1 op 2 opmerkingen uit een uitgebreide post te pikken en alleen maar daar op te reageren. Komt niet bepaald overtuigend over.

Ik moet helemaal niks..las ook geen enkele vraag in die post.

Belangrijker zaken:
quote:
Om te beginnen wordt Generaal Ahmad [hoofd van de Pakistaanse inlichtingendienst ISI en voornaamste persoon in dit samenzweerdersnetwerk] ervan verdacht net vóór de aanslagen op 9-11 grote hoeveelheden geld overgemaakt te hebben naar Mohammed Atta's (één van de kapers op 9-11) rekening in Dubai. De Times bericht: 'Na 9-11 werd een aantal van de betrokken buitenlandse agenten opgepakt ter ondervraging op de verdenking dat zij van de aanval af wisten of zelfs de terroristen geholpen zouden hebben.

Het artikel van de Times gaat over iets dat ik 18 maanden geleden al beschreef. Onmiddelijk na 9-11 arresteerde de FBI een groep mensen die ervan werden verdacht iets te maken te hebben met de aanslagen - hieronder waren 4 medewerkers van mensen die door de FBI al intensief werden gevolgd. Sibel hoorde de verdachten tegen Marc Grossman zeggen: 'We moeten ze uit de V.S. krijgen zodat ze hun verhaal niet kunnen vertellen.' Grossman faciliteerde hun vrijlating uit de cel en de verdachten konden onmiddellijk het land verlaten zonder dat ze verder onderzocht of ondervraagd werden.

Laat me dit nog eens benadrukken: de op twee-na-belangrijkste persoon op de State Department faciliteerde de onmiddellijke vrijlating van verdachten van de aanslagen op 9-11 op verzoek van mensen die hoofddoelwit waren van onderzoek door de FBI.'
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1718
Met naam en toenaam :Grossman.. Maar cover up...welnee joh..
Eisenhower1961.
pi_55918528
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks..las ook geen enkele vraag in die post.
Net zoals Terecht of iemand anders ook niet al jouw vragen hoeft te beantwoorden. Of te gaan slapen.

En dat smiley gebruik van jou is ook behoorlijk overbodig en kinderachtig.
pi_55919110
vlucht 93 : Ik houd de mogelijkheid zeer zeker open dat het in de lucht is beschoten door de boordkanonnen van de F16 , met kogels dus en niet met raketten ook al hadden ze die wel bij . De piloten zullen eerst hebben geprobeerd het toestel tot een noodlanding te dwingen ,in plaats van er gelijk een raket in te jagen .
Het toestel raakte beschadigt en kon niet meer door vliegen en de kapers lieten het vervolgens recht naar beneden storten.
pi_55919195
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:16 schreef wormwood het volgende:

[..]

Net zoals Terecht of iemand anders ook niet al jouw vragen hoeft te beantwoorden. Of te gaan slapen.

En dat smiley gebruik van jou is ook behoorlijk overbodig en kinderachtig.
Tekenend dat je niet op de imo schokkende onthullende inhoud van mijn reactie ingaat.

doen we in het FB topic, zie ik je daar wel weer.
Eisenhower1961.
pi_55919262
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tekenend dat je niet op de imo schokkende onthullende inhoud van mijn reactie ingaat.
Dat heb je te danken aan jouw manier van discusieren.
Ik neem je niet echt serieus meer na als die smileys, sarren en geklier.
pi_55919360
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:43 schreef atmosphere2 het volgende:
vlucht 93 : Ik houd de mogelijkheid zeer zeker open dat het in de lucht is beschoten door de boordkanonnen van de F16 , met kogels dus en niet met raketten ook al hadden ze die wel bij .
Waarom houd je die mogelijkheid open?
Welke F16? De getuigen die het hebben zien gebeuren maken nergens melding van een F16. Laat staan dat die geschoten heeft.
Uit allerlei vluchtgegevens blijkt dat er geen enkel gevechtsvliegtuig in de buurt was.
quote:
De piloten zullen eerst hebben geprobeerd het toestel tot een noodlanding te dwingen ,in plaats van er gelijk een raket in te jagen .
Het toestel raakte beschadigt en kon niet meer door vliegen en de kapers lieten het vervolgens recht naar beneden storten.
Waarom kan het niet zo zijn gegaan als het verhaal vertelt?
Waarom houd de Amerikaanse overheid geheim dat ze hebben ingegegrepen bij vlucht 93?
Waarom zou een F16, als die al in de buurt was, denken dat die het vliegtuig wel kon stoppen met een paar kogels?

Jouw mogelijkheid roept veel meer vragen op dan er beantwoord worden.
pi_55919404
de waarschuwingen : http://www.mediamonitors.net/mosaddeq36.html
en zo staan ze op nog wel meer plaatsen in bv krantarchieven.
pi_55919619
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ze hebben bewijs vervalst om toestemming te krijgen. Lijkt me dus dat ze toestemming van de VN erg belangrijk vonden.
maar die hebben ze nooit gekregen !!!!!
quote:
Het was bewijs waar veel landen al snel hun twijfels bij hadden. Waarom zijn ze niet meteen naar de grote landen gegaan en hebben ze het onderhands geregeld?
Nu hebben ze zich voor schut gezet.

Zo werkt de VN niet .
quote:
Ik zie nergens een video van Saddam die zegt dat die het gedaan heeft. Wel van OBL.
dat is toch logisch ,hij was de schuldige .
quote:
Maar goed, we blijven rondjes draaien zo.
ik ben nog lang niet klaar hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')