abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:45:57 #101
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_55888927
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ongegronde speculaties of speculaties die men gezien de feiten kan rechtvaardigen?

Er zal vast tegenstrijdige informatie zijn geweest, alleen vind ik dat wat jij en resonancer tot nu toe hebben laten zien niet erg overtuigend, of eigenlijk helemaal niet.
Als jij tips hebt hoe ik kan bewijzen dat de inlichtingendiensten er direct bij betrokken zijn houd ik me aanbevolen. Naar mijn mening is dit zonder insiders informatie onmogelijk. Wel kan je aantonen dat bepaalde stukken uit het rapport niet kloppen of onvoledig zijn waardoor het beeld dat gevormd wordt niet het juiste is.

Dit is te doen maar kost zoveel moeite dat het dat voor mij niet waard is omdat je dan uiteindelijk nog geen steek verder komt. Ik blijf me liever bezig houden met geopolitiek en globalisatie dan te blijven steken in dit kleine detail en daar tot op het diepste niveau in te duiken met een kleine kans op wezenlijk/wereldschokkend resultaat.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:55:15 #102
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_55889034
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:42 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou alleen. Maar over fanatiek complotgelovers in het algemeen.
Als ik zie wat er allemaal voor een bewijs gemaakt en verzameld wordt vind het argument 'ze hebben geen tijd om het goed te onderzoeken' complete bullshit.
De mensen die zoveel tijd hebben, hebben over het algemeen ook niet het niveau, de capaciteit en de middelen om zoiets goed te onderzoeken lijkt mij...

Vooral de middelen en informatie lijkt mijn inziens te ontbreken.
quote:
En tja, weer een boek van iemand die het wel denkt te weten allemaal?
Waarom stappen al die mensen die een boek erover schrijven niet naar de commissie? Waarom willen ze hun eigen boek schrijven. Sorry hoor, maar ik vind al die mensen die er een slaatje uit denken te slaan door boeken te gaan verkopen of oproepen tot doneren voor hun site niet bepaald geloofwaardig.
Als je zo graag de waarheid naar voren wilt hebben, dan gebruik je dat niet voor eigen gewin.
Deze beste man is bij de commissie geweest waarbij ze hem bedankt hebben voor het inzicht en de informatie die hij hen verschaft heeft om vervolgens daar niks van terug te zien. National Geographic Channel heeft er een documentaire op gebasseerd. Natuurlijk in een behoorlijk afgezwakte vorm waarbij het nodige weggelaten werd.
quote:
Misschien ben ik wat makkelijk in mijn oordeel, maar dat komt gewoon door de hoeveelheid informatie die telkens maar weer op me af wordt gestuurd.

Is een complot verhaal niet meer "stabiel", dan staat er 5 minuten later weer een nieuw verhaal klaar. Ik wordt een beetje imuum daarvoor. Zeker als het weer eens geen duidelijk bewijs is maar weer redenaties en vermoedens zijn.
Ik blijf nog steeds bij mijn zelfde standpunt en argumenten hoor. Kan het me echter wel voorstellen. Ik heb dezelfde bullshit en ook wel interessante argumenten doorgenomen. Kost behoorlijk wat tijd en moeite inderdaad.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:15:23 #103
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_55889210
Timeline van Peter Lance

http://www.peterlance.com/TRIPLE%20CROSS%20Timeline.pdf
quote:
After briefing the 9/11 Commission about the Able Danger unit’s 2000 report on the four hijackers and al Qaeda’s ties to the blind Sheikh, Lt. Col. Anthony Shaffer’s testimony is ignored by Dietrich Snell, the former SDNY AUSA who is now a senior counsel to the commission. In the commission’s final report, Snell pushes the origin of the plot forward two years and alleges that Ramzi Yousef was not involved—relying solely on the word of Khalid Shaikh Mohammed, who has been tortured. Testifying before the Commission, Patrick Fitzgerald calls Ali Mohamed “one of the most chilling examples of al Qaeda’s espionage,” but says nothing about how Mohamed outgunned the FBI for years. Meanwhile, after talking openly about the Able Danger cover up, Shaffer has his security clearance pulled, and the Bronze Star winner becomes the target of a DOD witchhunt.
pi_55890267
quote:

Wel een heel mooi verhaal Mouzzer, maar als dit de inslagkrater is .... waar is het toestel gebleven?

[ Bericht 26% gewijzigd door Torah op 09-01-2008 08:10:25 ]
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:16:22 #105
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55890417
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Torah het volgende:

[..]

Wel een heel mooi verhaal Mouzzer, maar als dit de inslagkrater is .... waar is het toestel gebleven?
pi_55890490
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

Heb jij een abbotje hier Terecht Ik ga eerst maar eens een lekkere douche nemen. De laatste druppeltjes uit de kraan zullen wel voldoende zijn om de kerosinebrand in dit kratertje uit te krijgen

Zelfdovende kerosine is ook nog een optie schiet me nog te binnen
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:29:01 #107
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55890513
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:26 schreef Torah het volgende:

[..]

Heb jij een abbotje hier Terecht Ik ga eerst maar eens een lekkere douche nemen. De laatste druppeltjes uit de kraan zullen wel voldoende zijn om de kerosinebrand in dit kratertje uit te krijgen

Zelfdovende kerosine is ook nog een optie schiet me nog te binnen
Het is goed met je, ron

Hier het verhaal over die zelfddovende kerosine:
http://www.pittsburghlive(...)arlater/s_90857.html

De EPA heeft testen gedaan en gemeten dat de grond en het grondwater vervuild was met kerosine...
pi_55890550
quote:

[..]

Laat me raden, je zag de toptictitel en dacht: ik ga me hier toch een vraagstuk neerleggen van heb ik jou daar!

lees even alle pagina's door wil je
pi_55890576
Oh en ik vind dit wel een mooi plaatje:

Mooie vergelijking met de mensen tov het vliegtuig, kijk nog eens naar de krater.. waarom zou daar geen 757 verticaal in kunnen vliegen? zo groot is het vliegtuig niet hoor..
pi_55890618
quote:
Where are the flames?
pi_55890750
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:39 schreef Torah het volgende:

[..]

Where are the flames?
buiten het feit om dat je op deze foto wel vlammen ziet (kijk maar goed ) heb je voor brand 3 dingen nodig he, temperatuur (aanwezig), zuurstof (aanwezig), brandbare stof .. ehh zie je wat liggen? nee.. dan is het niet mogelijk om een brand te krijgen aangezien je rook ziet heeft er wel wat in brand gestaan.. het is aan het smeulen > einde van een brand..
pi_55891069
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:39 schreef Torah het volgende:

[..]

Where are the flames?
Het al bekende principe, als er geen foto van is, dan is het er nooit geweest?

Hoe verklaar je deze wolk dan?

pi_55891085
quote:

[..]

Dat is jou nou al een groot aantal keer uitgebreid uitlgelegd. Als het voor jou nou nog niet duidelijk is, dan wil of kun je het niet snappen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:22:44 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55891118
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jy vind het logisch dat vliegtuigen vaporizen en natuurkunde wetten genegeerd worden met instorten op een dag. Get Real!

Gebouwen die zonder CD, want daar gaan we vanuit, kaarsrecht instorten. Maakt Demolition expert en onnodig beroep.

Ik zou Jowenko interviewen en vragen wat vind u eravn dat uw beroep onnoddig is geworden. En dat zijn vak ook bewerkstelligd kan worden met een paar prullenbakken in de fik te zetten.

Elke van de vliegtuigen laat COMPLEET andere dingen zien dan ECHTE crashes. Bij 911 zijn grasvelden ongeschonden, geen enkele notie van enige passagier of bagage of anderlei. Afgezien van een paar doelbewuste geplaatste brokstukken.

En dat alles alleen op die dag. Nooit ervoor nooit erna. Echt wonderlijk die numerologische dag?

[ Bericht 22% gewijzigd door Lambiekje op 09-01-2008 09:33:00 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:24:42 #115
52357 Lambiekje
pi_55891147
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het al bekende principe, als er geen foto van is, dan is het er nooit geweest?

Hoe verklaar je deze wolk dan?

[ afbeelding ]
Als zo als gezegd het motorblok bij witte schuurtje gedonderd is moet daar ook mooie rookwolken zitten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55891169
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:22 schreef Lambiekje het volgende:

Jy vind het logisch dat vliegtuigen vaporizen en natuurkunde wetten genegeerd worden met instorten op een dag. Get Real!
Dat vliegtuig is deels onder de grond verdwenen en deels in zeer veel kleine en grote stukken uit elkaar geknald.
Daar is geen enkele natuurkundewet mee genegeerd.

Hier kun je ook wel zien hoe groot het gat is en dat het vol ligt met brokstukken.

edit: Dit is dus niet het complete gat, het loopt links en rechts van de foto nog door. Voor de duidelijkheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door wormwood op 09-01-2008 10:13:29 ]
pi_55891176
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als zo als gezegd het motorblok bij witte schuurtje gedonderd is moet daar ook mooie rookwolken zitten.
Waarom moet dat?
En er waren meerdere witte schuurtjes daar in de buurt. Dat is niet het schuurtje waar die motor is gevonden.
pi_55891388
quote:

[..]

Het is trouwens wel bizar om te zien dat je een compleet duidelijk verhaal, goed onderbouwd, goed verklaarbaar etc. denkt te kunnen weerleggen met 1 vraag.

Zeker als je bedenkt dat je een groot aantal vragen over jouw versie van het verhaal niet beantwoord hebt.
Alleen maar om meer foto's blijven vragen....

[ Bericht 2% gewijzigd door wormwood op 09-01-2008 09:46:07 ]
pi_55891593
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou mooi van dat goud. Dan kan dat punt weggestreept.

Inweze is dat geheel geen issue in het geheel. MIHOP blijft staan.
Weggestreept? Omdat je 'n foto ziet van het goud onder wtc4 ?
Als ik het scenario mocht schrijven zou ik niet alles meenemen.
Volgens bronnen lager er tussen de 750 m en 950 aan goud en is er 200 m teruggevonden. Tel uit je winst.
http://911review.com/motive/gold.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:02:45 #120
52357 Lambiekje
pi_55891713
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Volgens bronnen lager er tussen de 750 m en 950 aan goud en is er 200 m teruggevonden. Tel uit je winst.
Dacht dat er zelfs mee lag. Maar is het ook niet zo dat men dacht dat er veel in Fort Knox lag maar dat eigenlijk alles al verpatst is. Denk dat hetzelfde voor de staven van WTC. Er is veel vage heden rondom het goud.

Ik weet het ook niet meer... Alles zou ontkracht zijn en toch weer niet. Maar het maakt niet uit met wat voor anomaliteit we aan komen zetten. Volgens Wormwood en Terecht is het toch alles al eeuwen ontkracht.

Die HR1955 komt hun zeker ook goed uit... Maar waarschijnlijk zal hun 911Myths ook op overheids last straks uit de lucht gehaald moeten worden.
pi_55891802
quote:

[..]

En wie of wat heeft het meegenomen?
Diende 9/11 als cover up of hebben ze op 9/11 bedacht dat ze dat goud weg konden halen?
pi_55891832
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef Lambiekje het volgende:

Ik weet het ook niet meer... Alles zou ontkracht zijn en toch weer niet. Maar het maakt niet uit met wat voor anomaliteit we aan komen zetten. Volgens Wormwood en Terecht is het toch alles al eeuwen ontkracht.
Achgut...
Wat loop je je weer ontzettend aan te stellen.
quote:
Die HR1955 komt hun zeker ook goed uit... Maar waarschijnlijk zal hun 911Myths ook op overheids last straks uit de lucht gehaald moeten worden.
Waar heb je het over?
Welke sites zijn uit de lucht gehaald?
pi_55891967
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef Terecht het volgende:
knip
Denk dat je de definite van het 9-11 onderzoek ff moet herzien, imo vallen alle zaken die ik noem daaronder.
Maar goed, de Antrax brieven werden niet op 9-11 aangetroffen maar vallen imo wel onder 9-11, helemaal omdat ook daarvoor Iraq en/of Al Qaida verantwoordelijk werden gehouden.

En over het weglaten van vermeende motieven ben ik zeer serieus.

http://www.youtube.com/watch?v=J1bm2GPoFfg
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55892373
Ik heb even verder gezocht naar de motoren. Wat ik van jullie begrepen heb is er eentje gevonden in de krater. Over de tweede heb ik volgens mij niet veel gelezen of ik moet de hele reeks gaan doorspitten. Doe ik dus even niet, maar ik kwam wel dit filmpje tegen die wat mogelijkheden laat zien van beide motoren.

http://www.livevideo.com/(...)shanksville-the.aspx

Wat ik begrepen heb van wormwood lag de zwarte doos 8 meter onder de grond. Waarom lag een deel van de motor dan hooguit een meter onder de grond? Voor de tweede motor worden diverse mogelijkheden voor genoemd, maar uiteindelijk zou die in een meertje verderop gevonden zijn. Na de impact is die afgebroken en of door de lucht gevlogen (5000 kg?) of door het bos het meertje in gerold zijn. Van de tweede motor zijn ook geen bewijzen te vinden.

Heren experts, laat uw licht hier maar weer over schijnen (neem ik weer een bakkie)
pi_55892571
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:

[..]

En wie of wat heeft het meegenomen?
Diende 9/11 als cover up of hebben ze op 9/11 bedacht dat ze dat goud weg konden halen?
Miischien dezelfde als die dit meenamen?
http://www.telegraph.co.u(...)001/09/29/wnyc29.xml

Geprobeerd is het zeker, maar door wie ?
http://www.telegraph.co.u(...)001/11/02/wnyc02.xml

In93 lag er al 1 bilj. en dat zou in 2001 nog maar 'n kwart zijn ? In 93 dacht de politie dat de bomaanslag 'n gemaskeerde roofoverval was, dus waarom zou 9-11 niet ook op die manier gebruikt kunnen zijn ?
http://911research.wtc7.n(...)imesonline_gold.html
Eisenhower1961.
pi_55892643
quote:

Interessant! Komt bij mij gelijk de vraag op: wie of wat is Al Qaeda?
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:59:54 #127
52357 Lambiekje
pi_55892812
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:09 schreef wormwood het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Welke sites zijn uit de lucht gehaald?
nog niet niets ... de wet HR1955 maakt dat mogelijk, als de overheid dat vind dat het weg moet. Homegrown Terrorisme..
pi_55893021
They Let It Happen On Purpose!
911/Anthrax - The Final Dots - The Top 20 LIHOP Suspects?
http://www.scoop.co.nz/stories/HL0208/S00068.htm#a
Eisenhower1961.
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:05:14 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55895950
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Torah het volgende:

[..]

De ledige massa en het tankvolume in tonnage zegt mij wat meer. Afmetingen is leuk, maar hoe groter, hoe meer lucht en dat weegt niks
[..]

Nee dan begrijp je me verkeerd: ik zeg niet dat het toestel ergens anders is neergeschoten, hoewel dat ook nog zou kunnen. Wat ik zeg is: op de plaats en direkte omgeving is zo weinig gevonden, dat daar geen complete 757 is neergestort. Bij neerhalen, kan inderdaad een deel van het vliegtuig daar zijn neergestort, wat de hoeveelheid brokstukken op die plaats beter zou kunnen verklaren. De rest zou dan elders zijn neergekomen, maar moet dan wel gevonden zijn om weer de massa van het toestel te komen.

Simpel gezegd: weegt die 757 bijvoorbeeld 60 ton leeg, dan moet er ergens in die richting in massa terug gevonden worden. Vaste massa verdampt niet, dat is onmogelijk. De inhoud van die container, het stuk van de romp en het deel van de motor is hooguit 5 ton.
Vaste massa kan wel degelijk verdampen (of verbranden)

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55898669
Daarop die foto is eerder sprake van gesmolten Aluminium lijkt mij .
pi_55898809
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht.
Zoals ook al eerder gezegd, die kracht moet ergens heen. En als het niet (makkelijk) naar beneden kan, dan gaat het omhoog. Dat zie je ook bij het Pentagon. De explosie gaat tegen de vliegrichting in, niet door de muur heen.
Precies daarom gaat de vergelijking met een kanon ook totaal niet op . Ik zeg toch juist dat de kerosine in de vrije ruimte verbrand!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:17:34 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55899004
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Precies daarom gaat de vergelijking met een kanon ook totaal niet op . Ik zeg toch juist dat de kerosine in de vrije ruimte verbrand!!
Maakt dat uit dan? Is nog steeds een bron van energie om die stukjes schroot de lucht in te krijgen.
Onikaan ni ov dovah
pi_55899191
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:41 schreef wormwood het volgende:

[..]

Nee ze hebben niet besloten dat ze allemaal niet belangrijk genoeg waren.
Ze hebben besloten om de ene waarschuwing meer aandacht te geven dan de anderen omdat ze van de ene waarschuwing vonden dat die concreter en/of betrouwbaarder was.
O ja , kun je dat onderbouwen ?
quote:
Geloofwaardige waarschuwingen. Waarschuwingen met veel meer informatie, datum, tijdstip of hoe.
Geen idee.
Achteraf terugkijken en zeggen dat het anders had moeten gaan is altijd de makkelijkste manier van kritiek geven he.
De waarschuwingen waren geloofwaardig genoeg ,er kwamen er zelfs rechtstreeks van Putin.
Geheime diensten zijn er juist om tijdstip en methode en plaats te achterhalen , die gaan niet zitten wachten op een waarschuwing die al die informatie bevat ,dat slaat nergens op . In dit geval zouden ze overbodig zijn .
quote:
Ja maar als het allemaal hele kleine onderdelen van de puzzel zijn schiet je er nog niks mee op.
Bedenk ook dat mensen die zeiden dat ze Al Qeada hoorden op een gegeven zelfs zeiden dat ze een stroomstoring op hun geweten hebben. Die inlichtingendiensten krijgen ook met desinfo te maken. Dat zul je toch ook wel begrijpen.
En als de samenwerking niet helemaal gaat zoals het zou moeten, dan kan het wel eens gebeuren dat de puzzel niet op tijd wordt opgelost.
Ook dat lijkt me niet moeilijk te begrijpen.
Geef eens aanwijzingen die laten zien dat de veiligheidsdiensten niet goed bezig waren , of slecht samenwerkten. De aanwijzingen die ik kan vinden geven juist aan dat ze al verdachten op het oog hadden en wilden arresteren.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:49:12 #134
37248 BertV
Klei indiaan
pi_55899771
quote:

[..]

Ik herinner me een youtube-filmpje waarbij een straaljager 100% frontaal tegen een betonblok vliegt en compleet verdwijnt. ...dan wel onder "ideale" omstandigheden.

Zo kan ik me ook voorstellen dat een gebouw onder z'n eigen gewicht in kan storten.

Weer onder "ideale" omstandigheden, onwaarschijnlijk dat zoiets drie maal op een dag voorkomt. Bij twee torens die op verschillende plekken geraakt zijn, en de ander alleen door de schade hiervan.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_55900044
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef atmosphere2 het volgende:

Geef eens aanwijzingen die laten zien dat de veiligheidsdiensten niet goed bezig waren , of slecht samenwerkten.
Was dat niet één van de conclusies van de 9/11 commissie?
pi_55900061
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vaste massa kan wel degelijk verdampen (of verbranden)

[ afbeelding ]
Door verhitting zou aluminium inderdaad kunnen smelten, maar na afkoeling gaat het weer over in vaste toestand. Verdampen of verbranden is echt lariekoek, zie les 1 in je natuurkundeboek
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:03:17 #137
37248 BertV
Klei indiaan
pi_55900092
Is het ook al niet lang stil kwa aanslagen in de VS?
Zouden de terroristen het doel bereikt hebben met 911 of is VS zo'n held in het voorkomen van aanslagen?

...kunnen ze beter alleen die figuren naar het verre oosten sturen.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:06:50 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55900178
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:45 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Als jij tips hebt hoe ik kan bewijzen dat de inlichtingendiensten er direct bij betrokken zijn houd ik me aanbevolen. Naar mijn mening is dit zonder insiders informatie onmogelijk. Wel kan je aantonen dat bepaalde stukken uit het rapport niet kloppen of onvoledig zijn waardoor het beeld dat gevormd wordt niet het juiste is.
Ik vind dat te stevig gesteld eerlijk gezegd, ik vind niet dat de commissie een fout beeld van de aanslagen heeft gevormd, om de redenen die ik in dit en het vorige topic heb gegeven.
quote:
Dit is te doen maar kost zoveel moeite dat het dat voor mij niet waard is omdat je dan uiteindelijk nog geen steek verder komt. Ik blijf me liever bezig houden met geopolitiek en globalisatie dan te blijven steken in dit kleine detail en daar tot op het diepste niveau in te duiken met een kleine kans op wezenlijk/wereldschokkend resultaat.
Ik kan nu wel heel genuanceerd blijven doen, maar ik wil toch ff zeggen dat jij mij veel te veel speculeert op basis van vermoedens en aannames. Ik heb het idee dat jij teveel waarde hecht aan het "connecting the dots", al vind ik je macrovisie een leuk perspectief om naar 9/11 te kijken. David Ray Griffin heeft geprobeerd het 9/11 report te kraken maar heeft gefaald, ikvind de 40 redenen van 911truth.org héél erg matig; misschien dat jij het beter kan maar ik betwijfel dat.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:07:10 #139
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55900185
quote:

[..]

Gebouwen die zonder CD, want daar gaan we vanuit, kaarsrecht instorten. Maakt Demolition expert en onnodig beroep.

Ik zou Jowenko interviewen en vragen wat vind u eravn dat uw beroep onnoddig is geworden. En dat zijn vak ook bewerkstelligd kan worden met een paar prullenbakken in de fik te zetten.

Elke van de vliegtuigen laat COMPLEET andere dingen zien dan ECHTE crashes. Bij 911 zijn grasvelden ongeschonden, geen enkele notie van enige passagier of bagage of anderlei. Afgezien van een paar doelbewuste geplaatste brokstukken.

En dat alles alleen op die dag. Nooit ervoor nooit erna. Echt wonderlijk die numerologische dag?
Tuurlijk meneer de ingenieur, tuurlijk .
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:10:48 #140
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55900268
quote:

[..]

Geruchten, vermoedens, wat een kolder. Het goud is teruggevonden, klaar. Waarom zouden ze anders in godsnaam die 200M laten liggen??? Als het zo zeker was dat er veel meer opgeslagen lag, dan zouden allang alle alarmbelletjes zijn afgegaan of er zitten een heleboel mensen in het complot.

Sorry, maar ik vind dit weer een typisch staaltje wensdenken van de complotters. Alles maar aannemen om hun 9/11mythe in stand te houden .
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:27:34 #141
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55900599
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Denk dat je de definite van het 9-11 onderzoek ff moet herzien, imo vallen alle zaken die ik noem daaronder.
Maar goed, de Antrax brieven werden niet op 9-11 aangetroffen maar vallen imo wel onder 9-11, helemaal omdat ook daarvoor Iraq en/of Al Qaida verantwoordelijk werden gehouden.

Mijn definitie van het 9/11 onderzoek is dezelfde als die van de commissie, het onderzoeken van wie, wat, waarom en hoe de aanslagen hadden kunnen plaatsvinden en hoe die in de toekomst te voorkomen. Jij haalt er allemaal zaken bij die niets met de kapers, Al Qaida of inlichtingendiensten te maken hebben, of na 9/11 zijn gebeurd.

De motieven van Al Qaida, Osama Bin Laden staan uitgebreid beschreven in het rapport (h 2), ook met aanvullende persoonlijke gedachtes van sommige van de kapers. Zoals in het filmpje al gezegd wordt is de relatie met Israel een gevoelig hangijzer, vandaar dat de commissie daar uiterst terughoudend in is geweest. Dat zeggen de voorzitter en vice van de commissie ook in hun boek "inside the 9/11 commission". Geen goede zaak, maar begrijpelijk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:29:53 #142
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55900642
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

O ja , kun je dat onderbouwen ?
[..]

De waarschuwingen waren geloofwaardig genoeg ,er kwamen er zelfs rechtstreeks van Putin.
Geheime diensten zijn er juist om tijdstip en methode en plaats te achterhalen , die gaan niet zitten wachten op een waarschuwing die al die informatie bevat ,dat slaat nergens op . In dit geval zouden ze overbodig zijn .
[..]

Geef eens aanwijzingen die laten zien dat de veiligheidsdiensten niet goed bezig waren , of slecht samenwerkten. De aanwijzingen die ik kan vinden geven juist aan dat ze al verdachten op het oog hadden en wilden arresteren.
Zoals ik al zei:
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

Lees het 9/11 commission report eens als je werkelijk geinteresseerd in bent in die waarschuwingen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:36:33 #143
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55900805
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:01 schreef Torah het volgende:

[..]

Door verhitting zou aluminium inderdaad kunnen smelten, maar na afkoeling gaat het weer over in vaste toestand. Verdampen of verbranden is echt lariekoek, zie les 1 in je natuurkundeboek
het oxideren van aluminiumlegeringen is iets anders dan het verhitten van aluminium. Duik terug in je natuurkunde- en scheikundeboekjes en vraag ook maar een cursus logisch denken aan.
pi_55901041
quote:
Zoals in het filmpje al gezegd wordt is de relatie met Israel een gevoelig hangijzer, vandaar dat de commissie daar uiterst terughoudend in is geweest. Dat zeggen de voorzitter en vice van de commissie ook in hun boek "inside the 9/11 commission". Geen goede zaak, maar begrijpelijk.
Ik heb dat stukje vanmorgen ook even bekeken en wat jij zegt viel mij eigenlijk ook direkt op. Wat zit daar achter dan?
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:05:22 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55901471
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:01 schreef Torah het volgende:

[..]

En dit noem jij zeker smelten?

Onikaan ni ov dovah
pi_55901502
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:45 schreef Torah het volgende:

[..]

Ik heb dat stukje vanmorgen ook even bekeken en wat jij zegt viel mij eigenlijk ook direkt op. Wat zit daar achter dan?
Dat zal je al best weten ron.
Of denk te weten...
pi_55901625
quote:
For most Americans, the disbelief was the same. The attacks of Sept. 11 seemed to come in a stunning burst from nowhere. But now, after three weeks of extraordinary public hearings and a dozen detailed reports, the lengthy documentary record makes clear that predictions of an attack by Al Qaeda had been communicated directly to the highest levels of the government.
Men had al lange tijd te maken met Bin Laden ,hij was immers de gene die al eerder een aanslag op één van de Twin towers had gepland en uitgevoerd ,en ook Amerikaanse doelen buiten de VS had aangevallen in de jaren die aan 9/11 vooraf gingen. Op de hoogste niveaus binnen de regering werd hier uiteraard ook over gesproken . En dan plotseling zijn waarschuwingen van buitenlandse geheime diensten en regeringen met betrekking tot Bin Laden onbelangrijk ?? Waarom ?
pi_55901698
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dit noem jij zeker smelten?

[ afbeelding ]
Aluminium is een redelijk onedel metaal en kan heftig met zuurstof reageren vooral wanneer het zeer fijn verdeeld is . Het verbrand met een fel wit licht. Het zit ook volop in vuurwerk . Net als veel andere metalen is Aluminium dus brandbaar.
In de startraketten van de Space Shuttle zit en procent of 15 aluminiumpoeder in de vaste brandstof.

[ Bericht 5% gewijzigd door atmosphere2 op 09-01-2008 17:23:49 ]
pi_55903101
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:18 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Aluminium is een redelijk onedel metaal en kan heftig met zuurstof reageren vooral wanneer het zeer fijn verdeeld is . Het verbrand met een fel wit licht. Het zit ook volop in vuurwerk . Net als veel andere metalen is Aluminium dus brandbaar.
In de startraketten van de Space Shuttle zit en procent of 15 aluminiumpoeder in de vaste brandstof.
In poedervorm is het inderdaad anders. Of aluminium in vaste vorm kan branden weet ik eigenlijk niet. Smelten sowieso en dan is de smelttemperatuur afhankelijk van de legering.
pi_55903437
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Torah het volgende:

[..]

In poedervorm is het inderdaad anders. Of aluminium in vaste vorm kan branden weet ik eigenlijk niet. Smelten sowieso en dan is de smelttemperatuur afhankelijk van de legering.
Er staan nog een heleboel vragen aan jou open over jouw theorie.

Misschien wel zo handig, ook voor jou, om daar eens antwoorden op te zoeken..

[ Bericht 0% gewijzigd door wormwood op 09-01-2008 18:41:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')