Als jij tips hebt hoe ik kan bewijzen dat de inlichtingendiensten er direct bij betrokken zijn houd ik me aanbevolen. Naar mijn mening is dit zonder insiders informatie onmogelijk. Wel kan je aantonen dat bepaalde stukken uit het rapport niet kloppen of onvoledig zijn waardoor het beeld dat gevormd wordt niet het juiste is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ongegronde speculaties of speculaties die men gezien de feiten kan rechtvaardigen?
Er zal vast tegenstrijdige informatie zijn geweest, alleen vind ik dat wat jij en resonancer tot nu toe hebben laten zien niet erg overtuigend, of eigenlijk helemaal niet.
De mensen die zoveel tijd hebben, hebben over het algemeen ook niet het niveau, de capaciteit en de middelen om zoiets goed te onderzoeken lijkt mij...quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:42 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou alleen. Maar over fanatiek complotgelovers in het algemeen.
Als ik zie wat er allemaal voor een bewijs gemaakt en verzameld wordt vind het argument 'ze hebben geen tijd om het goed te onderzoeken' complete bullshit.
Deze beste man is bij de commissie geweest waarbij ze hem bedankt hebben voor het inzicht en de informatie die hij hen verschaft heeft om vervolgens daar niks van terug te zien. National Geographic Channel heeft er een documentaire op gebasseerd. Natuurlijk in een behoorlijk afgezwakte vorm waarbij het nodige weggelaten werd.quote:En tja, weer een boek van iemand die het wel denkt te weten allemaal?
Waarom stappen al die mensen die een boek erover schrijven niet naar de commissie? Waarom willen ze hun eigen boek schrijven. Sorry hoor, maar ik vind al die mensen die er een slaatje uit denken te slaan door boeken te gaan verkopen of oproepen tot doneren voor hun site niet bepaald geloofwaardig.
Als je zo graag de waarheid naar voren wilt hebben, dan gebruik je dat niet voor eigen gewin.
Ik blijf nog steeds bij mijn zelfde standpunt en argumenten hoor. Kan het me echter wel voorstellen. Ik heb dezelfde bullshit en ook wel interessante argumenten doorgenomen. Kost behoorlijk wat tijd en moeite inderdaad.quote:Misschien ben ik wat makkelijk in mijn oordeel, maar dat komt gewoon door de hoeveelheid informatie die telkens maar weer op me af wordt gestuurd.
Is een complot verhaal niet meer "stabiel", dan staat er 5 minuten later weer een nieuw verhaal klaar. Ik wordt een beetje imuum daarvoor. Zeker als het weer eens geen duidelijk bewijs is maar weer redenaties en vermoedens zijn.
quote:After briefing the 9/11 Commission about the Able Danger unit’s 2000 report on the four hijackers and al Qaeda’s ties to the blind Sheikh, Lt. Col. Anthony Shaffer’s testimony is ignored by Dietrich Snell, the former SDNY AUSA who is now a senior counsel to the commission. In the commission’s final report, Snell pushes the origin of the plot forward two years and alleges that Ramzi Yousef was not involved—relying solely on the word of Khalid Shaikh Mohammed, who has been tortured. Testifying before the Commission, Patrick Fitzgerald calls Ali Mohamed “one of the most chilling examples of al Qaeda’s espionage,” but says nothing about how Mohamed outgunned the FBI for years. Meanwhile, after talking openly about the Able Danger cover up, Shaffer has his security clearance pulled, and the Bronze Star winner becomes the target of a DOD witchhunt.
Wel een heel mooi verhaal Mouzzer, maar als dit de inslagkrater is .... waar is het toestel gebleven?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Torah het volgende:
[..]
Wel een heel mooi verhaal Mouzzer, maar als dit de inslagkrater is .... waar is het toestel gebleven?
Heb jij een abbotje hier Terechtquote:
Het is goed met je, ronquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:26 schreef Torah het volgende:
[..]
Heb jij een abbotje hier TerechtIk ga eerst maar eens een lekkere douche nemen. De laatste druppeltjes uit de kraan zullen wel voldoende zijn om de kerosinebrand in dit kratertje uit te krijgen
![]()
Zelfdovende kerosine is ook nog een optie schiet me nog te binnen
Laat me raden, je zag de toptictitel en dacht: ik ga me hier toch een vraagstuk neerleggen van heb ik jou daar!quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Torah het volgende:
[..]
Wel een heel mooi verhaal Mouzzer, maar als dit de inslagkrater is .... waar is het toestel gebleven?
buiten het feit om dat je op deze foto wel vlammen ziet (kijk maar goedquote:
Het al bekende principe, als er geen foto van is, dan is het er nooit geweest?quote:
Dat is jou nou al een groot aantal keer uitgebreid uitlgelegd. Als het voor jou nou nog niet duidelijk is, dan wil of kun je het niet snappen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Torah het volgende:
[..]
Jy vind het logisch dat vliegtuigen vaporizen en natuurkunde wetten genegeerd worden met instorten op een dag. Get Real!quote:
Als zo als gezegd het motorblok bij witte schuurtje gedonderd is moet daar ook mooie rookwolken zitten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het al bekende principe, als er geen foto van is, dan is het er nooit geweest?
Hoe verklaar je deze wolk dan?
[ afbeelding ]
Dat vliegtuig is deels onder de grond verdwenen en deels in zeer veel kleine en grote stukken uit elkaar geknald.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:22 schreef Lambiekje het volgende:
Jy vind het logisch dat vliegtuigen vaporizen en natuurkunde wetten genegeerd worden met instorten op een dag. Get Real!
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als zo als gezegd het motorblok bij witte schuurtje gedonderd is moet daar ook mooie rookwolken zitten.
Het is trouwens wel bizar om te zien dat je een compleet duidelijk verhaal, goed onderbouwd, goed verklaarbaar etc. denkt te kunnen weerleggen met 1 vraag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef Torah het volgende:
[..]
Weggestreept? Omdat je 'n foto ziet van het goud onder wtc4 ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou mooi van dat goud. Dan kan dat punt weggestreept.
Inweze is dat geheel geen issue in het geheel. MIHOP blijft staan.
Dacht dat er zelfs mee lag. Maar is het ook niet zo dat men dacht dat er veel in Fort Knox lag maar dat eigenlijk alles al verpatst is. Denk dat hetzelfde voor de staven van WTC. Er is veel vage heden rondom het goud.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Weggestreept? Omdat je 'n foto ziet van het goud onder wtc4 ?
Als ik het scenario mocht schrijven zou ik niet alles meenemen.
Volgens bronnen lager er tussen de 750 m en 950 aan goud en is er 200 m teruggevonden. Tel uit je winst.
http://911review.com/motive/gold.html
En wie of wat heeft het meegenomen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Weggestreept? Omdat je 'n foto ziet van het goud onder wtc4 ?
Als ik het scenario mocht schrijven zou ik niet alles meenemen.
Volgens bronnen lager er tussen de 750 m en 950 aan goud en is er 200 m teruggevonden. Tel uit je winst.
http://911review.com/motive/gold.html
Achgut...quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
Ik weet het ook niet meer... Alles zou ontkracht zijn en toch weer niet. Maar het maakt niet uit met wat voor anomaliteit we aan komen zetten. Volgens Wormwood en Terecht is het toch alles al eeuwen ontkracht.
Waar heb je het over?quote:Die HR1955 komt hun zeker ook goed uit... Maar waarschijnlijk zal hun 911Myths ook op overheids last straks uit de lucht gehaald moeten worden.
Denk dat je de definite van het 9-11 onderzoek ff moet herzien, imo vallen alle zaken die ik noem daaronder.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef Terecht het volgende:
knip
Miischien dezelfde als die dit meenamen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:
[..]
En wie of wat heeft het meegenomen?
Diende 9/11 als cover up of hebben ze op 9/11 bedacht dat ze dat goud weg konden halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |