Eej..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:36 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten LObasca
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:40 schreef Gert het volgende:
Eefje, leg je de breinaalden even uit het waterbed voordat je erin duikt?
Trusten BLurkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:36 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten LObasca
Over een half uur ben ik wegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef -Blurk- het volgende:
...en moet jij niet naar de uni vandaag? Of "studeer"je thuis?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi HiDiHo en Lobasca, jullie roken de koffie zeker?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCc4eLOZCw4
Ja, had net de krant uit en een vers bakkie koffie gemaakt, en dacht: effe FOK! checken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Gert, gezellig!
Vooruitziende blik, ik wilde 'm net gaan posten (had 'm al opstaan)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TmFLAtQC9Qk
Het voelt ook zo spannend, net alsof ik iets heel stouts doen, zit ook steeds om te kijken of er eventueel iemand binnenkomtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, had net de krant uit en een vers bakkie koffie gemaakt, en dacht: effe FOK! checken.
Pfff.. God wat saai.
Hoi B.![]()
Ja ik róók gewoon dat jij iets clandestiens aan het doen bent.
Excuse Dolf, ik voel me vreemd als jij me Lobas noemt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:33 schreef Gert het volgende:
Mogge Lobas, hoe gaat het turen door je kijkers?
En wij houden je hier in de smiezen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het voelt ook zo spannend, net alsof ik iets heel stouts doen, zit ook steeds om te kijken of er eventueel iemand binnenkomt
Apart spul hè, die caffeiïne.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Excuse Dolf, ik voel me vreemd als jij me Lobas noemt...![]()
Mijn ogen zijn geopend...
quote:
O God wat noú weer?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel meer zeggen...zwijgplicht
Hoe moet ik dit nu zeggen?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O God wat noú weer?![]()
Of mag je dat niet zeggen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:41 schreef Gert het volgende:
En dan nog ontkennen dat caffeïne sterk spul is.
ja, werkpaarden en luxepaarden enzoquote:
en dat heb je ook nog luie paardenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, werkpaarden en luxepaarden enzo
en ezelsquote:
quote:
Ik denk dat jij het druk genoeg hebt met alle activiteiten die je buiten het huishouden nog doet, zoals je met de Kerst ook bezig bent geweest, die stukjes maken en de markt en de schoolactiviteiten én ook nog eens oppassen op een kindje van de buren, nou, alleen van het lezen werd ik al moequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
voor mijzelf sprekend ben ik best actief en productief geweest. Maar het kan altijd beter.![]()
heb gewoon nooit zo'n zin in "huishouden"
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT wat kracht bijzetten, erg leuk filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Ik voelde me wel erg jong toen ik teleurgesteld moet vaststellen dat ie het hakkuh vergeten wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
voelde me wel een beetje bejaard toenik precies wist wat ie ging doen bij Vanilla Ice en MC Hammer...
Jeetje wat leuk! Krijg meteen zin om te gaan dansen, wat is die man goed zeg!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT wat kracht bijzetten, erg leuk filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
herontdekken...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het druk genoeg hebt met alle activiteiten die je buiten het huishouden nog doet, zoals je met de Kerst ook bezig bent geweest, die stukjes maken en de markt en de schoolactiviteiten én ook nog eens oppassen op een kindje van de buren, nou, alleen van het lezen werd ik al moe![]()
Heb je nog even een lekker muziekje Buuf, beetje stevig?
Zet ik hem hier zachtjes aan
was dat niet ook een nederlands "dingetje"?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik voelde me wel erg jong toen ik teleurgesteld moet vaststellen dat ie het hakkuh vergeten was.
Wel grotendeels jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
was dat niet ook een nederlands "dingetje"?
Dat was toch wel zijn glorietijd hè? En wat zag hij er toen eigenlijk goed uit, terwijl hij toen heel veel gebruikte al. Lekkere muziek.quote:
ik ben een keer naar een optreden geweest. Hij kwam het podium op, ging zitten, speelde het intro van Rock and Roll Junkie, constateerde dat ut um niet ging worden, en liep zo weer het podium af...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat was toch wel zijn glorietijd hè? En wat zag hij er toen eigenlijk goed uit, terwijl hij toen heel veel gebruikte al. Lekkere muziek.
Ik heb hem een keer gezien hier in "De Hoeve" toen ging het al niet best meer met Herman, maar de muziek was puik, hij had dan ook geweldige muzikanten in zijn band.
how did you know?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YaTL6VAr2RY
Dit nummer is ook zo grappig.quote:
Nou ja, de titel van dat lied was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben een keer naar een optreden geweest. Hij kwam het podium op, ging zitten, speelde het intro van Rock and Roll Junkie, constateerde dat ut um niet ging worden, en liep zo weer het podium af...![]()
De enige waarvan ik weet dat ie er mee weg kon komen...
Ik weet alles, vraag maar aan Blurkquote:
Het was gelukkig tijdens "de feestweek" Als ik me niet vergis stond de Earring daarna op het program. (traditie)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, de titel van dat lied was blijkbaar genoeg![]()
En is er toen nog een andere band gekomen of konden jullie naar huis?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit nummer is ook zo grappig.
Die bler ik helemaal mee
http://nl.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8
Informatief voor het taalgebruik... Portiekhoer...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die bler ik helemaal mee
Ja Piet, jij weet állesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet alles, vraag maar aan Blurk.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die bler ik helemaal mee
Maf is dat he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.Ken de scheldrefreinen nog steeds uit m'n hoofd, die ik als pre-puber graag opdreunde.
Ik doelde op dat nummer met de kerst, dit klinkt weer zo arrogant van heb ik jou daarquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
Psssst is hier nog iemand?
Ik kom net binnen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
Psssst is hier nog iemand?
Dat plaatje heb ik uitgezocht toen ik mijn eerste stapjes in de wondere wereld der fora zette. Hij paste bij mijn sig en ik vond het een rustgevend plaatje. Nachtzuster heeft er uiteindelijk een kunstwerkje van gemaakt, door allerlei SC-ers in mijn ava te soepen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallooo![]()
Waar komt dat bos eigenlijk vandaan? Gewoon een random plaatje of wat (kwam 't veel vaker tegen in vele vormen).
Welnee Pietje, ik bedoelde dat jij veel weet van onze muziekvoorkeurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doelde op dat nummer met de kerst, dit klinkt weer zo arrogant van heb ik jou daar.
Goed nummer zegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Muziekje dan maar
http://nl.youtube.com/watch?v=aVNU_hO2yCk
Ja, het verwende , luie leventje is weer voorbij Pietje, wat ga je koken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga sinds ruim 2 weken maar weer zelf koken.
Pasta met een blikkie zalmquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het verwende , luie leventje is weer voorbij Pietje, wat ga je koken?
Moet bekennen dat ik een kant-en-klaar maaltijd heb, meestal kook ik, maar vandaag had ik geen zin.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pasta met een blikkie zalm.
Jij?
Ik heb gister een pizza opquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
Moet bekennen dat ik een kant-en-klaar maaltijd heb, meestal kook ik, maar vandaag had ik geen zin.
Ik haal dat altijd bij de Lidl, vind ik de lekkerste, C1000 heeft het ook, maar is dunner vind ik en minder lekker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef Lobasca het volgende:
Eej Blurk, koop jij je perensap gewoon bij de supermarkt? Moet nog schappies doen namelijk....
Hutspotquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gister een pizza op, wat zat er in je kant en klaar maaltijd?
Ik heb je gezien!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed kijken, ergens tussen dat publiek sta ik
http://nl.youtube.com/watch?v=rYQYlhUEWno
edit - ik heb 't gele petje nog hier liggen
Dit is echt zo´n nummer waar je even aan moet wennen, en dan wordt het steeds beter, tenminste dat vond ik. En die zoemtoon hoort er ook in, wordt zelfs leuk op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
Dit nummer kon ik niet (in z'n geheel) vinden op Youtube, dus heb het zelf maar geupload.
Met een plaatje als "video", maar het gaat om de muziek.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=FAuGm2Djeg4![]()
Alleen: weet iemand hoe je zo'n miniatuurplaatje instelt?
Miniatuurplaatjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
Dit nummer kon ik niet (in z'n geheel) vinden op Youtube, dus heb het zelf maar geupload.
Met een plaatje als "video", maar het gaat om de muziek.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=FAuGm2Djeg4![]()
Alleen: weet iemand hoe je zo'n miniatuurplaatje instelt?
Uhuh, lekker dynamisch nummer, en die zoemende gitaar is hoorbaar aan het wachten tot-ie weer los mag in het refrein.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit is echt zo´n nummer waar je even aan moet wennen, en dan wordt het steeds beter, tenminste dat vond ik. En die zoemtoon hoort er ook in, wordt zelfs leuk op een gegeven moment.
Ja als je een zoekopdracht geeft in youtube, dan krijg je (meestal) een lijst met video's . En links zie je dan een "still" van de video.quote:
Jij komt ook alleen maar om te rellen hequote:
Die kun je niet kiezen, alleen je account picquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je een zoekopdracht geeft in youtube, dan krijg je (meestal) een lijst met video's . En links zie je dan een "still" van de video.
Nou stelt mijn video bar weinig voor, maar het grijze standaard-plaatje van een fototoestel dat er nu staat, is wel érg karig.
Ah ff kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je een zoekopdracht geeft in youtube, dan krijg je (meestal) een lijst met video's . En links zie je dan een "still" van de video.
Nou stelt mijn video bar weinig voor, maar het grijze standaard-plaatje van een fototoestel dat er nu staat, is wel érg karig.
Nee nee eerlijk...ik wilde nog editten en zeggen...wacht alsjeblieft even met antwoord geven Gert..ik ga even met eend naar de dagelijkse uitzending kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om te rellen he![]()
Hij heb het snel aangepastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kun je niet kiezen, alleen je account pic
edit: bij Mijn account / Mijn video bewerken kun je kiezen uit 3 plaatjes
Kijk dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee nee eerlijk...ik wilde nog editten en zeggen...wacht alsjeblieft even met antwoord geven Gert..ik ga even met eend naar de dagelijkse uitzending kijken.
Uhuh,. drie keer een grijs fototoestel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
edit: bij Mijn account / Mijn video bewerken kun je kiezen uit 3 plaatjes
Ik zie gewoon het plaatje van je cowboyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh,. drie keer een grijs fototoestel.
Ik begin ineens te begrijpen wat jij tegen jappie hebtquote:
Je kunt dat "word" in je ava wel gewoon vervangen door "ben" hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin ineens te begrijpen wat jij tegen jappie hebt
Jij daarentegen bent een vredelievende eend met een héél grote snavelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om te rellen he![]()
Wij begrijpen elkaar wel vaker, rukduckquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin ineens te begrijpen wat jij tegen jappie hebt
Alsof ik dat zelf voor het zeggen hebquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt dat "word" in je ava wel gewoon vervangen door "ben" hoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent een vredelievende eend met een héél grote snavel
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf voor het zeggen heb![]()
Jij blijft maar bezig met die grove beledigingenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent een vredelievende eend met een héél grote snavel
Ja Lobasca,en dan met een scheut jenever erin en ijs,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Perensap is het niet geworden Blurk, kon het niet zo schnell vinden bij de VOMAR, maar jouw recept moet en zal ik een keer uitproberen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf voor het zeggen heb![]()
Leuk idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Perensap is het niet geworden Blurk, kon het niet zo schnell vinden bij de VOMAR, maar jouw recept moet en zal ik een keer uitproberen
Het is een complotquote:
Dan gaan we met z'n 3en naar de kelderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee.
Ik doe wel mee.![]()
Stel dat het tegen valt, naar je zin heb je het tóch wel na een paar glazen.![]()
(en de users hier steeds minder, vrees ik)
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doenquote:
Geef toe, je vindt het lekker...als je ook maar enigszins een relletje ruikt, kom je geagiteerd aanwaggelen en kwaakt uit volle borst mee, eendenkopquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij blijft maar bezig met die grove beledigingen
Toch nog iemand die het 'serieus' neemtquote:
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doen
En als een broedse kip waggel ik er achteraanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het lekker...als je ook maar enigszins een relletje ruikt, kom je geagiteerd aanwaggelen en kwaakt uit volle borst mee, eendenkop
Ik denk dat ie je gewoon niet moet..wat op zich niet vreemd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het 'serieus' neemt
+1 begripvolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat ie je gewoon niet moet..wat op zich niet vreemd is natuurlijk.
Loop maar weer weg....loop maar weer wegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
Ik ga ff vloeitjes halen![]()
Souryquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doen
Ik vond er nog 1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Woon jij boven een koffieshop of zo?
Nee, wel machtsverheffenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Doen jullie ook aan vermenigvuldigen?
Yep...8 x 32 enzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
+1 god straft meteenquote:
Schaamteloze aanvraag voor een minimeetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Van getallen heb ik niet zo veel verstand Talithaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Welnee ik wacht meestal ff afquote:
Ben je nu eik al een keer achter die 1e laat staan die laatste riddler puzle ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Van getallen heb ik niet zo veel verstand Talitha
quote:
Er wordt nu vast van mijn verwacht dat ik schrijf: 'nee, alleen aan aftrekken'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Nee, heb geloof ik al 14 keer ingezonden, maar steeds fout, erg frustrerend Jappie, maar ik geef nog niet op hoor, blijf proberenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je nu eik al een keer achter die 1e laat staan die laatste riddler puzle ?
used to, maar ben er nu wel klaar mee geloof ik..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Urm..niet om het een of ander Blurk..maar je begrijpt wel dat je nu het antwoord op de eerste riddle niet langer hoeft te proberen in te voeren als wachtwoord?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, heb geloof ik al 14 keer ingezonden, maar steeds fout, erg frustrerend Jappie, maar ik geef nog niet op hoor, blijf proberen
Oh Noes, zeg dat 't niet waar isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Jappie het volgende:
Urm..niet om het een of ander Blurk..maar je begrijpt wel dat je nu het antwoord op de eerste riddle niet langer hoeft te proberen in te voeren als wachtwoord?
Precies... als het niet langer functioneel is moet je er subiet mee stoppen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
used to, maar ben er nu wel klaar mee geloof ik..![]()
Je weet het niet hè!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh Noes, zeg dat 't niet waar is![]()
.
waar waarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
Nee, maar ik zit elderswaar meer leven is
Junior...er komt een tijd in het leven van een jongeman waar hem het een en ander dient uitgelegd te worden..die tijd is voor jou nu gekomen.quote:
vader legt uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Junior...er komt een tijd in het leven van een jongeman waar hem het een en ander dient uitgelegd te worden..die tijd is voor jou nu gekomen.
Het gaat wel op een vaders tempoquote:
tis meer een Jappie- tempoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat wel op een vaders tempo.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Z'n geloofwaardigheid daalt met de minuut.
Nee maar wel bijna.quote:
Trusten Talitha en ik hoop dat in je dromen de oplossing tot je komtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee maar wel bijna.![]()
Ze zeggen dat je in je dromen problemen kunt oplossen. Dus ik duik zo met m'n uitgeprinte riddle mijn opgemaakte bedje in en verwacht morgen met de oplossing wakker te worden.![]()
Trusten kinders.![]()
Jappie probeert wijs over te komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jappie probeert de jongeren wat te leren
maar 't enige wat ie doet is 'm keihard smeren
hij doet dan wel wijs en oud
maar is hij echt niet gewoon stout?
we zullen 't snel horen
misschien kan z'n verhaal ons toch nog bekoren
Joo Joo
Zwijg vrouw; ik volg collegequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jappie probeert wijs over te komen
Dat lukt hem slechts in zijn stoute dromen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zwijg vrouw; ik volg collegehttp://nl.youtube.com/watch?v=X61qV7M7UAA
Dat ben ik niet...dat is lowietje...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb geen zin om naar jou te luisteren vandaag
# care..jij postte hetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet...dat is lowietje...
Er spelen hier wel meer met 'wijze raad'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is dat nou voor actie Jappie
dit is niet helemaal fair, snappie?
we zitten hier met smart te wachten
op jou onvoorziene krachten
blijft t antwoord nu definitief uit?
of heb je nog wat kruit?
we zullen 't spoedig vernemen
anders nooit geen wijze raad meer claimen
Joo Joo
Pietje...je schijnt niet helemaal te begrijpenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is dat nou voor actie Jappie
dit is niet helemaal fair, snappie?
we zitten hier met smart te wachten
op jou onvoorziene krachten
blijft t antwoord nu definitief uit?
of heb je nog wat kruit?
we zullen 't spoedig vernemen
anders nooit geen wijze raad meer claimen
Joo Joo

Da's niet in het keldertje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit elderswaar meer leven is
Schiijnt nogal saai te zijn hoor.quote:
Doe es ff linken modje...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Schiijnt nogal saai te zijn hoor.
Weinig posts ook.
Maar het internet is groot hoor, voor de belangstellende.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ga wel met je mee, goed?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:12 schreef Jappie het volgende:
Pietje...je schijnt niet helemaal te begrijpen![]()
dat je nog een klein beetje meer moet rijpen.![]()
Ik heb je per slot van rekening enkel gezegd![]()
dat jouw wat dient te worden uitgelegd. [ afbeelding ]
Nergens heb je mij horen zeggen![]()
dat ik degeen was die het ei zou gaan leggen.![]()
Stop nu dus maar met dit domme gekweel![]()
het hangt mij namelijk ver uit de keel.
Ik heb me al aardig ingeliktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik las laatst een topic in FB / KLB dat de aanmeldingen zeer slecht verwerkt worden, iemand wachtte al paar maanden zodat ie kon inloggen.
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan dien ik een verzoek voor ons beide in.. zo stoer ben ik ook wel weer
O pardon, lik slavin, in dat geval zall het wel wat makkelijker gaan.quote:
PM meesterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O pardon, lik slavin, in dat geval zall het wel wat makkelijker gaan.
Lik-slavin, is dat een functie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O pardon, lik slavin, in dat geval zall het wel wat makkelijker gaan.
Op zich wel, maar er komt dan eerst iemand van de crew bij je thuis om toelatings-examen af te nemen.quote:
Ja hoor maar daar hangt mijn cv ketel, en die geeft problemen. Heb ik toch Blurks hulp bij nodigquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor maar daar hangt mijn cv ketel, en die geeft problemen. Heb ik toch Blurks hulp bij nodig
Je was pas een stoere muis, als je had gezegt, dat alles waar een pik aanhangt mijn interesse hadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor maar daar hangt mijn cv ketel, en die geeft problemen. Heb ik toch Blurks hulp bij nodig
Dan neem ik toch die knappe monteur mee die laatst bij me was? Die lost onze eventuele problemen met speels gemak op!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
100 dollar extra bieden is ie gegarandeerd van jouquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
Ooooooooooohhhhh wat moet ik nou doen ????!!!!
Er staat een HEEELEEE bijzondere collectors-item-cd-box van Zappa
op Ebay. Eentje die je NOOIT meer ergens gaat vinden.
Laatste bod is $160 (en verzending is $55) met nog 1 dag en 2 uur te gaan......
Voorbij laten gaan, die prijs schiet in de laatste uren nog omhoogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
Mag ik vragen wie dat dan gaat worden? Of hebben de kandidaten daar helemaal geen inspraak in?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er komt dan eerst iemand van de crew bij je thuis om toelatings-examen af te nemen.
Peter!!! Heb je Saantje meegenomen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
De temperaturen zijn toch al weer wat aangenamerquote:
Dat is het ergste nog. Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik er misschienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbij laten gaan, die prijs schiet in de laatste uren nog omhoog.
DOEN Peter!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
Jij gelooft 't echtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik vragen wie dat dan gaat worden? Of hebben de kandidaten daar helemaal geen inspraak in?
Nee, is ze zoek ????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Peter!!! Heb je Saantje meegenomen?![]()
Je mag een voorkeur opgeven. Echter, de admins hebben het laatste woord.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie dat dan gaat worden? Of hebben de kandidaten daar helemaal geen inspraak in?
Wat ben je toch een schatjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, is ze zoek ????
*monsterkeel opzet*
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISAAAAAAAAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
PI, begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij gelooft 't echt. Zo nee dan zet je PI aub
.
Bij dit soort dingen moet je je maar twee dingen afvragen:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is het ergste nog. Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik er misschien
200 dollar voor moet bieden, maar straks is er een GEK die er 400 dollar ofzo voor biedt![]()
(Ik heb een lijstje met albums die ik nog 'moet hebben' en deze staat in de categorie
'DINGEN DIE IK WAARSCHIJNLIJK NOOIT IN MIJN HANDEN KRIJG'........)
zucht...........
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze zal wel weer achter een paardenstaart zijn aangelopen !!!
Meid hou op schei uit.....ik liep vandaag alweer gewoon in mijn T-shirtjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De temperaturen zijn toch al weer wat aangenamer
Mee eensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen moet je je maar twee dingen afvragen:
1. Wil ik het echt hebben?
2. Kan ik het betalen
Als beide met ja beantwoord kunnen worden, dan moet je er voor gaan....makkelijk zat
Ga jiij "Duck" nou maar weer verdedigen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij gelooft 't echt. Zo nee dan zet je PI aub
.
Post icon, dat schitterendequote:
-ding
Ga jij nou maar nog een keer (en nu goedquote:
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Kan ik het betalen
Als beide met ja beantwoord kunnen worden, dan moet je er voor gaan....makkelijk zat
Dan biedt gewoon je jaarsalaris, makkelijker kan je geen levensdoelen bereikenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef PeterNB het volgende:
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappa
collectie compleet krijgen' is..........
Dat klinkt simpeler dan het is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Kan ik het betalen
Heb je nu al de juiste interpretatie van de clownsmilie onder de knie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar nog een keer (en nu goed) teruglezen
.
en waar staat dat PostIcon dan wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Post icon, dat schitterende [ afbeelding ]-ding.
Waar twijfel je over dan....? Gewoon doen en niet meer aan geld denken. Het laatste hemd heeft geen zakken.....je kunt er niets van meenemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappa
collectie compleet krijgen' is..........
2)We krijgen onze eindejaarsbonus tegenwoordig pas in februari, maar ik ZOU het
kunnen overbruggen met de creditcard...........
Zucht-twijfel-zucht...
Nou, een jaarsalaris heb ik er op dit moment nog niet voor over....een maandsalarisquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan biedt gewoon je jaarsalaris, makkelijker kan je geen levensdoelen bereiken.
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me overquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar twijfel je over dan....?
Als je de baggerlay-out gebruikt rechts naast je avater, (bij deze post een duim omhoog).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
en waar staat dat PostIcon dan wel?
Naast deze post van jou stond bijvoorbeeld deze -->quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
en waar staat dat PostIcon dan wel?

Ik zou het écht doen Peter, een vakantie is na twee weken weer voorbij, deze collectie kun je jaren van genieten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me over
26 uur niet dom voel ofzo![]()
![]()
![]()
Oh, dát is het, bedankt Jappie!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Naast deze post van jou stond bijvoorbeeld deze --> [ afbeelding ]
Bij deze post van mij deze [ afbeelding ]
Ja maar.....ja maar....als je het REEEL beschouwd is het niets meer dan eenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou het écht doen Peter, een vakantie is na twee weken weer voorbij, deze collectie kun je jaren van genieten.
Dat is waar, maar je kunt het wel ietwat inzichtelijk maken door alle leuke dingen die je wil op een rij te zetten en er een waarde aan te koppelen van 1 tot 20. Dan komt vanzelf bovendrijven wat je het liefst wil, daarna schrap je wat op dit moment financieel niet mogelijk is en je houdt je definitieve lijst over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klinkt simpeler dan het is.
Als 1. met ja beantwoord is, dan komt bij 2. pas de vraag hoe gráág je het wilt hebben.
Door bijvoorbeeld een jaar niet op vakantie te gaan, is er financieel ineens een stuk meer mogelijk.
Als je het reeël beschouwt heb je nog steeds iets wat je niet hebt na een vakantie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar.....ja maar....als je het REEEL beschouwd is het niets meer dan een
doosje met 7 cd's van lage-kwaliteit bootlegs
Als je 't reeel beschouwt kan je niet op vakantie door iets wat je ook kan downloadenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
Als je het reeël beschouwt heb je nog steeds iets wat je niet hebt na een vakantie.
Zo kocht ik een paar jaar geleden een audio apparatuur voor een prijs waar je een mooie nieuwe auto van kunt kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me over
26 uur niet dom voel ofzo![]()
![]()
![]()
1) Met Dominique trouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
door alle leuke dingen die je wil op een rij te zetten en er een waarde aan te koppelen van 1 tot 20.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
daarna schrap je wat op dit moment financieel niet mogelijk is
Oooeeii wat een doordenkertjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je het reeël beschouwt heb je nog steeds iets wat je niet hebt na een vakantie.
Kijk daar heeft Peter wat aan NMNSquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo kocht ik een paar jaar geleden een audio apparatuur voor een prijs waar je een mooie nieuwe auto van kunt kopen.
Drie weken lang nagedacht, uiteindelijk bleven deze twee vragen over. Wil ik het echt, kan ik het. Veel andere dingen konden dan niet, lijstje maken, getal er aan koppelen en het bleef nog steeds bovenaan staan. Gekocht, en geen spijt van gehad.
Als je het rationeel bekijkt, dan blijkt een vakantie in de achtertuin meer rustgevend te zijn dan het maken van een verre reis......die je overigens ook nog eens altijd kunt maken. Deze kans (cd's) komt misschien niet zo vaak meer voorbij....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't reeel beschouwt kan je niet op vakantie door iets wat je ook kan downloaden.
Dat is 1) niet rationeel en 2) niet bij iedereenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het rationeel bekijkt, dan blijkt een vakantie in de achtertuin meer rustgevend te zijn dan het maken van een verre reis......die je overigens ook nog eens altijd kunt maken.
En weer ben ik het met je eens NMNSquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het rationeel bekijkt, dan blijkt een vakantie in de achtertuin meer rustgevend te zijn dan het maken van een verre reis......die je overigens ook nog eens altijd kunt maken. Deze kans (cd's) komt misschien niet zo vaak meer voorbij....
Het is voor het EERST (en ben al 20 jaar Zappa Fan) sinds ik van het bestaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze kans (cd's) komt misschien niet zo vaak meer voorbij....
En bootlegs zijn ook te branden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar.....ja maar....als je het REEEL beschouwd is het niets meer dan een
doosje met 7 cd's van lage-kwaliteit bootlegs
Rationeel, objectief...weet ik ut... Heb ooit gelezen dat mensen meer uitgerust zijn en minder last van stress hebben als als ze lekker thuis blijven......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 1) niet rationeel en 2) niet bij iedereen
Als je echt mega fan bent, dan zou ik 1000 euro nog niet teveel vinden....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is voor het EERST (en ben al 20 jaar Zappa Fan) sinds ik van het bestaan
van deze box weet dat ik hem reeel als object aangeboden zie............
Hier !!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Lobasca het volgende:
Muziek please!!! gebabbelgebabbelgebabbel
EEns !!! Ik was jaren lang niet weggeweest. Heerlijk.. Haat dat gezeul met koffers, of uren lang rijden. Mijn evt. vakantie is ook rust ..........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rationeel, objectief...weet ik ut... Heb ooit gelezen dat mensen meer uitgerust zijn en minder last van stress hebben als als ze lekker thuis blijven......
quote:
Een paar gevallen wil niet zeggen dat 't per definitie zo isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
EEns !!! Ik was jaren lang niet weggeweest. Heerlijk.. Haat dat gezeul met koffers, of uren lang rijden. Mijn evt. vakantie is ook rust ..........
Oh ja vliegangst helpt ook niet mee
Maak jezelf niet belachelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trusten Lobas.....
Waarom nouquote:
B-wegen nemen, rustig aan doen, de reis als vakantie zien.....dat wil nog wel eens helpen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
EEns !!! Ik was jaren lang niet weggeweest. Heerlijk.. Haat dat gezeul met koffers, of uren lang rijden. Mijn evt. vakantie is ook rust ..........
Oh ja vliegangst helpt ook niet mee
Shuffle er maar een nieuw muziekje inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit hier eigenlijk ook wel een beetje te grinniken....mensen moeten af en toe ook wel denken dat ik geshuffeld ben.....
Nee joh, ik lig lekker uit te buiken van de spareribs......en een paar potten bierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Shuffle er maar een nieuw muziekje in.
Ik zit aan de herfstbok in de winterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee joh, ik lig lekker uit te buiken van de spareribs......en een paar potten bier
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
Lieverds en lieverinnetjes, ik ben er ook weer vandoor.. Bedankt
voor jullie gewaardeerde raad
Truuuustuuuuuhhhhhh
Ik heb hier een erg goed en goedkoop restaurant gevonden, inclusief utistekende en vlotte bediening. Was samen met een oud collegaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit aan de herfstbok in de winter.
Wel lekker.
Ze gaan ineens met bosjes, goeie rap trouwens, vaker doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef Jappie het volgende:
Nog even speciaal voor Duckstad en verder iedereen die zich aangesproken voelt.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Trust all
Yep B wegen !!! Naar zuid Frankrijk. Ik aan het stuur en een devation omleiding voor de weg. Vriend lief werd na twee uur wakker en we waren 100 meter verder .. Uhhhh hij niet zo blij , en de auto stond bol van de spanning.Nou goed begin dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
B-wegen nemen, rustig aan doen, de reis als vakantie zien.....dat wil nog wel eens helpen....
Ho Peter, wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
Lieverds en lieverinnetjes, ik ben er ook weer vandoor.. Bedankt
voor jullie gewaardeerde raad
Truuuustuuuuuhhhhhh
Dát is goedkoop NMNS!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hier een erg goed en goedkoop restaurant gevonden, inclusief utistekende en vlotte bediening. Was samen met een oud collega
2 keer spareribs (erg goed)
5 bier
1 spa rood
2 koffie
Kosten; 44 euro
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelenquote:
Blurk gaat niet weg, Peterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelen![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep B wegen !!! Naar zuid Frankrijk. Ik aan het stuur en een devation omleiding voor de weg. Vriend lief werd na twee uur wakker en we waren 100 meter verder .. Uhhhh hij niet zo blij , en de auto stond bol van de spanning.Nou goed begin dus.![]()
Nee hoor Soury, dat laat ik aan die lekkere monteur over, die je eerdaags kunt aanschouwen op een foto.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |