quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCc4eLOZCw4
Ja, had net de krant uit en een vers bakkie koffie gemaakt, en dacht: effe FOK! checken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Gert, gezellig!
Vooruitziende blik, ik wilde 'm net gaan posten (had 'm al opstaan)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TmFLAtQC9Qk
Het voelt ook zo spannend, net alsof ik iets heel stouts doen, zit ook steeds om te kijken of er eventueel iemand binnenkomtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, had net de krant uit en een vers bakkie koffie gemaakt, en dacht: effe FOK! checken.
Pfff.. God wat saai.
Hoi B.![]()
Ja ik róók gewoon dat jij iets clandestiens aan het doen bent.
Excuse Dolf, ik voel me vreemd als jij me Lobas noemt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:33 schreef Gert het volgende:
Mogge Lobas, hoe gaat het turen door je kijkers?
En wij houden je hier in de smiezen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het voelt ook zo spannend, net alsof ik iets heel stouts doen, zit ook steeds om te kijken of er eventueel iemand binnenkomt
Apart spul hè, die caffeiïne.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Excuse Dolf, ik voel me vreemd als jij me Lobas noemt...![]()
Mijn ogen zijn geopend...
quote:
O God wat noú weer?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel meer zeggen...zwijgplicht
Hoe moet ik dit nu zeggen?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O God wat noú weer?![]()
Of mag je dat niet zeggen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:41 schreef Gert het volgende:
En dan nog ontkennen dat caffeïne sterk spul is.
ja, werkpaarden en luxepaarden enzoquote:
en dat heb je ook nog luie paardenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, werkpaarden en luxepaarden enzo
en ezelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |