Eej..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:36 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten LObasca
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:40 schreef Gert het volgende:
Eefje, leg je de breinaalden even uit het waterbed voordat je erin duikt?
Trusten BLurkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:36 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten LObasca
Over een half uur ben ik wegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef -Blurk- het volgende:
...en moet jij niet naar de uni vandaag? Of "studeer"je thuis?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:23 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi HiDiHo en Lobasca, jullie roken de koffie zeker?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:27 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCc4eLOZCw4
Ja, had net de krant uit en een vers bakkie koffie gemaakt, en dacht: effe FOK! checken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Gert, gezellig!
Vooruitziende blik, ik wilde 'm net gaan posten (had 'm al opstaan)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TmFLAtQC9Qk
Het voelt ook zo spannend, net alsof ik iets heel stouts doen, zit ook steeds om te kijken of er eventueel iemand binnenkomtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, had net de krant uit en een vers bakkie koffie gemaakt, en dacht: effe FOK! checken.
Pfff.. God wat saai.
Hoi B.![]()
Ja ik róók gewoon dat jij iets clandestiens aan het doen bent.
Excuse Dolf, ik voel me vreemd als jij me Lobas noemt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:33 schreef Gert het volgende:
Mogge Lobas, hoe gaat het turen door je kijkers?
En wij houden je hier in de smiezen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het voelt ook zo spannend, net alsof ik iets heel stouts doen, zit ook steeds om te kijken of er eventueel iemand binnenkomt
Apart spul hè, die caffeiïne.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Excuse Dolf, ik voel me vreemd als jij me Lobas noemt...![]()
Mijn ogen zijn geopend...
quote:
O God wat noú weer?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel meer zeggen...zwijgplicht
Hoe moet ik dit nu zeggen?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O God wat noú weer?![]()
Of mag je dat niet zeggen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:41 schreef Gert het volgende:
En dan nog ontkennen dat caffeïne sterk spul is.
ja, werkpaarden en luxepaarden enzoquote:
en dat heb je ook nog luie paardenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, werkpaarden en luxepaarden enzo
en ezelsquote:
quote:
Ik denk dat jij het druk genoeg hebt met alle activiteiten die je buiten het huishouden nog doet, zoals je met de Kerst ook bezig bent geweest, die stukjes maken en de markt en de schoolactiviteiten én ook nog eens oppassen op een kindje van de buren, nou, alleen van het lezen werd ik al moequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
voor mijzelf sprekend ben ik best actief en productief geweest. Maar het kan altijd beter.![]()
heb gewoon nooit zo'n zin in "huishouden"
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT wat kracht bijzetten, erg leuk filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Ik voelde me wel erg jong toen ik teleurgesteld moet vaststellen dat ie het hakkuh vergeten wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
voelde me wel een beetje bejaard toenik precies wist wat ie ging doen bij Vanilla Ice en MC Hammer...
Jeetje wat leuk! Krijg meteen zin om te gaan dansen, wat is die man goed zeg!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT wat kracht bijzetten, erg leuk filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
herontdekken...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het druk genoeg hebt met alle activiteiten die je buiten het huishouden nog doet, zoals je met de Kerst ook bezig bent geweest, die stukjes maken en de markt en de schoolactiviteiten én ook nog eens oppassen op een kindje van de buren, nou, alleen van het lezen werd ik al moe![]()
Heb je nog even een lekker muziekje Buuf, beetje stevig?
Zet ik hem hier zachtjes aan
was dat niet ook een nederlands "dingetje"?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik voelde me wel erg jong toen ik teleurgesteld moet vaststellen dat ie het hakkuh vergeten was.
Wel grotendeels jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
was dat niet ook een nederlands "dingetje"?
Dat was toch wel zijn glorietijd hè? En wat zag hij er toen eigenlijk goed uit, terwijl hij toen heel veel gebruikte al. Lekkere muziek.quote:
ik ben een keer naar een optreden geweest. Hij kwam het podium op, ging zitten, speelde het intro van Rock and Roll Junkie, constateerde dat ut um niet ging worden, en liep zo weer het podium af...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat was toch wel zijn glorietijd hè? En wat zag hij er toen eigenlijk goed uit, terwijl hij toen heel veel gebruikte al. Lekkere muziek.
Ik heb hem een keer gezien hier in "De Hoeve" toen ging het al niet best meer met Herman, maar de muziek was puik, hij had dan ook geweldige muzikanten in zijn band.
how did you know?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YaTL6VAr2RY
Dit nummer is ook zo grappig.quote:
Nou ja, de titel van dat lied was blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben een keer naar een optreden geweest. Hij kwam het podium op, ging zitten, speelde het intro van Rock and Roll Junkie, constateerde dat ut um niet ging worden, en liep zo weer het podium af...![]()
De enige waarvan ik weet dat ie er mee weg kon komen...
Ik weet alles, vraag maar aan Blurkquote:
Het was gelukkig tijdens "de feestweek" Als ik me niet vergis stond de Earring daarna op het program. (traditie)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, de titel van dat lied was blijkbaar genoeg![]()
En is er toen nog een andere band gekomen of konden jullie naar huis?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit nummer is ook zo grappig.
Die bler ik helemaal mee
http://nl.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8
Informatief voor het taalgebruik... Portiekhoer...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die bler ik helemaal mee
Ja Piet, jij weet állesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet alles, vraag maar aan Blurk.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die bler ik helemaal mee
Maf is dat he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.Ken de scheldrefreinen nog steeds uit m'n hoofd, die ik als pre-puber graag opdreunde.
Ik doelde op dat nummer met de kerst, dit klinkt weer zo arrogant van heb ik jou daarquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
Psssst is hier nog iemand?
Ik kom net binnen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
Psssst is hier nog iemand?
Dat plaatje heb ik uitgezocht toen ik mijn eerste stapjes in de wondere wereld der fora zette. Hij paste bij mijn sig en ik vond het een rustgevend plaatje. Nachtzuster heeft er uiteindelijk een kunstwerkje van gemaakt, door allerlei SC-ers in mijn ava te soepen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallooo![]()
Waar komt dat bos eigenlijk vandaan? Gewoon een random plaatje of wat (kwam 't veel vaker tegen in vele vormen).
Welnee Pietje, ik bedoelde dat jij veel weet van onze muziekvoorkeurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doelde op dat nummer met de kerst, dit klinkt weer zo arrogant van heb ik jou daar.
Goed nummer zegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Muziekje dan maar
http://nl.youtube.com/watch?v=aVNU_hO2yCk
Ja, het verwende , luie leventje is weer voorbij Pietje, wat ga je koken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga sinds ruim 2 weken maar weer zelf koken.
Pasta met een blikkie zalmquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het verwende , luie leventje is weer voorbij Pietje, wat ga je koken?
Moet bekennen dat ik een kant-en-klaar maaltijd heb, meestal kook ik, maar vandaag had ik geen zin.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pasta met een blikkie zalm.
Jij?
Ik heb gister een pizza opquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
Moet bekennen dat ik een kant-en-klaar maaltijd heb, meestal kook ik, maar vandaag had ik geen zin.
Ik haal dat altijd bij de Lidl, vind ik de lekkerste, C1000 heeft het ook, maar is dunner vind ik en minder lekker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef Lobasca het volgende:
Eej Blurk, koop jij je perensap gewoon bij de supermarkt? Moet nog schappies doen namelijk....
Hutspotquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gister een pizza op, wat zat er in je kant en klaar maaltijd?
Ik heb je gezien!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed kijken, ergens tussen dat publiek sta ik
http://nl.youtube.com/watch?v=rYQYlhUEWno
edit - ik heb 't gele petje nog hier liggen
Dit is echt zo´n nummer waar je even aan moet wennen, en dan wordt het steeds beter, tenminste dat vond ik. En die zoemtoon hoort er ook in, wordt zelfs leuk op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
Dit nummer kon ik niet (in z'n geheel) vinden op Youtube, dus heb het zelf maar geupload.
Met een plaatje als "video", maar het gaat om de muziek.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=FAuGm2Djeg4![]()
Alleen: weet iemand hoe je zo'n miniatuurplaatje instelt?
Miniatuurplaatjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
Dit nummer kon ik niet (in z'n geheel) vinden op Youtube, dus heb het zelf maar geupload.
Met een plaatje als "video", maar het gaat om de muziek.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=FAuGm2Djeg4![]()
Alleen: weet iemand hoe je zo'n miniatuurplaatje instelt?
Uhuh, lekker dynamisch nummer, en die zoemende gitaar is hoorbaar aan het wachten tot-ie weer los mag in het refrein.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit is echt zo´n nummer waar je even aan moet wennen, en dan wordt het steeds beter, tenminste dat vond ik. En die zoemtoon hoort er ook in, wordt zelfs leuk op een gegeven moment.
Ja als je een zoekopdracht geeft in youtube, dan krijg je (meestal) een lijst met video's . En links zie je dan een "still" van de video.quote:
Jij komt ook alleen maar om te rellen hequote:
Die kun je niet kiezen, alleen je account picquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je een zoekopdracht geeft in youtube, dan krijg je (meestal) een lijst met video's . En links zie je dan een "still" van de video.
Nou stelt mijn video bar weinig voor, maar het grijze standaard-plaatje van een fototoestel dat er nu staat, is wel érg karig.
Ah ff kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja als je een zoekopdracht geeft in youtube, dan krijg je (meestal) een lijst met video's . En links zie je dan een "still" van de video.
Nou stelt mijn video bar weinig voor, maar het grijze standaard-plaatje van een fototoestel dat er nu staat, is wel érg karig.
Nee nee eerlijk...ik wilde nog editten en zeggen...wacht alsjeblieft even met antwoord geven Gert..ik ga even met eend naar de dagelijkse uitzending kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om te rellen he![]()
Hij heb het snel aangepastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kun je niet kiezen, alleen je account pic
edit: bij Mijn account / Mijn video bewerken kun je kiezen uit 3 plaatjes
Kijk dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee nee eerlijk...ik wilde nog editten en zeggen...wacht alsjeblieft even met antwoord geven Gert..ik ga even met eend naar de dagelijkse uitzending kijken.
Uhuh,. drie keer een grijs fototoestel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
edit: bij Mijn account / Mijn video bewerken kun je kiezen uit 3 plaatjes
Ik zie gewoon het plaatje van je cowboyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh,. drie keer een grijs fototoestel.
Ik begin ineens te begrijpen wat jij tegen jappie hebtquote:
Je kunt dat "word" in je ava wel gewoon vervangen door "ben" hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin ineens te begrijpen wat jij tegen jappie hebt
Jij daarentegen bent een vredelievende eend met een héél grote snavelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om te rellen he![]()
Wij begrijpen elkaar wel vaker, rukduckquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin ineens te begrijpen wat jij tegen jappie hebt
Alsof ik dat zelf voor het zeggen hebquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt dat "word" in je ava wel gewoon vervangen door "ben" hoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent een vredelievende eend met een héél grote snavel
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf voor het zeggen heb![]()
Jij blijft maar bezig met die grove beledigingenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent een vredelievende eend met een héél grote snavel
Ja Lobasca,en dan met een scheut jenever erin en ijs,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Perensap is het niet geworden Blurk, kon het niet zo schnell vinden bij de VOMAR, maar jouw recept moet en zal ik een keer uitproberen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf voor het zeggen heb![]()
Leuk idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Perensap is het niet geworden Blurk, kon het niet zo schnell vinden bij de VOMAR, maar jouw recept moet en zal ik een keer uitproberen
Het is een complotquote:
Dan gaan we met z'n 3en naar de kelderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee.
Ik doe wel mee.![]()
Stel dat het tegen valt, naar je zin heb je het tóch wel na een paar glazen.![]()
(en de users hier steeds minder, vrees ik)
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doenquote:
Geef toe, je vindt het lekker...als je ook maar enigszins een relletje ruikt, kom je geagiteerd aanwaggelen en kwaakt uit volle borst mee, eendenkopquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij blijft maar bezig met die grove beledigingen
Toch nog iemand die het 'serieus' neemtquote:
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doen
En als een broedse kip waggel ik er achteraanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het lekker...als je ook maar enigszins een relletje ruikt, kom je geagiteerd aanwaggelen en kwaakt uit volle borst mee, eendenkop
Ik denk dat ie je gewoon niet moet..wat op zich niet vreemd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het 'serieus' neemt
+1 begripvolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat ie je gewoon niet moet..wat op zich niet vreemd is natuurlijk.
Loop maar weer weg....loop maar weer wegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
Ik ga ff vloeitjes halen![]()
Souryquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doen
Ik vond er nog 1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Woon jij boven een koffieshop of zo?
Nee, wel machtsverheffenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Doen jullie ook aan vermenigvuldigen?
Yep...8 x 32 enzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Doen jullie ook aan vermenigvuldigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |