Ja Lobasca,en dan met een scheut jenever erin en ijs,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Perensap is het niet geworden Blurk, kon het niet zo schnell vinden bij de VOMAR, maar jouw recept moet en zal ik een keer uitproberen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf voor het zeggen heb![]()
Leuk idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Perensap is het niet geworden Blurk, kon het niet zo schnell vinden bij de VOMAR, maar jouw recept moet en zal ik een keer uitproberen
Het is een complotquote:
Dan gaan we met z'n 3en naar de kelderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee.
Ik doe wel mee.![]()
Stel dat het tegen valt, naar je zin heb je het tóch wel na een paar glazen.![]()
(en de users hier steeds minder, vrees ik)
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doenquote:
Geef toe, je vindt het lekker...als je ook maar enigszins een relletje ruikt, kom je geagiteerd aanwaggelen en kwaakt uit volle borst mee, eendenkopquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij blijft maar bezig met die grove beledigingen
Toch nog iemand die het 'serieus' neemtquote:
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doen
En als een broedse kip waggel ik er achteraanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het lekker...als je ook maar enigszins een relletje ruikt, kom je geagiteerd aanwaggelen en kwaakt uit volle borst mee, eendenkop
Ik denk dat ie je gewoon niet moet..wat op zich niet vreemd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het 'serieus' neemt
+1 begripvolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat ie je gewoon niet moet..wat op zich niet vreemd is natuurlijk.
Loop maar weer weg....loop maar weer wegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
Ik ga ff vloeitjes halen![]()
Souryquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh laat um die heeft niks nuttigs te doen
Ik vond er nog 1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Woon jij boven een koffieshop of zo?
Nee, wel machtsverheffenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Doen jullie ook aan vermenigvuldigen?
Yep...8 x 32 enzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Talitha het volgende:
Doen jullie ook aan vermenigvuldigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |