quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:12 schreef Jappie het volgende:
Pietje...je schijnt niet helemaal te begrijpen![]()
dat je nog een klein beetje meer moet rijpen.![]()
Ik heb je per slot van rekening enkel gezegd![]()
dat jouw wat dient te worden uitgelegd. [ afbeelding ]
Nergens heb je mij horen zeggen![]()
dat ik degeen was die het ei zou gaan leggen.![]()
Stop nu dus maar met dit domme gekweel![]()
het hangt mij namelijk ver uit de keel.
Ik heb me al aardig ingeliktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik las laatst een topic in FB / KLB dat de aanmeldingen zeer slecht verwerkt worden, iemand wachtte al paar maanden zodat ie kon inloggen.
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan dien ik een verzoek voor ons beide in.. zo stoer ben ik ook wel weer
O pardon, lik slavin, in dat geval zall het wel wat makkelijker gaan.quote:
PM meesterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O pardon, lik slavin, in dat geval zall het wel wat makkelijker gaan.
Lik-slavin, is dat een functie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O pardon, lik slavin, in dat geval zall het wel wat makkelijker gaan.
Op zich wel, maar er komt dan eerst iemand van de crew bij je thuis om toelatings-examen af te nemen.quote:
Ja hoor maar daar hangt mijn cv ketel, en die geeft problemen. Heb ik toch Blurks hulp bij nodigquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor maar daar hangt mijn cv ketel, en die geeft problemen. Heb ik toch Blurks hulp bij nodig
Je was pas een stoere muis, als je had gezegt, dat alles waar een pik aanhangt mijn interesse hadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor maar daar hangt mijn cv ketel, en die geeft problemen. Heb ik toch Blurks hulp bij nodig
Dan neem ik toch die knappe monteur mee die laatst bij me was? Die lost onze eventuele problemen met speels gemak op!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
100 dollar extra bieden is ie gegarandeerd van jouquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
Ooooooooooohhhhh wat moet ik nou doen ????!!!!
Er staat een HEEELEEE bijzondere collectors-item-cd-box van Zappa
op Ebay. Eentje die je NOOIT meer ergens gaat vinden.
Laatste bod is $160 (en verzending is $55) met nog 1 dag en 2 uur te gaan......
Voorbij laten gaan, die prijs schiet in de laatste uren nog omhoogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
Mag ik vragen wie dat dan gaat worden? Of hebben de kandidaten daar helemaal geen inspraak in?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er komt dan eerst iemand van de crew bij je thuis om toelatings-examen af te nemen.
Peter!!! Heb je Saantje meegenomen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
De temperaturen zijn toch al weer wat aangenamerquote:
Dat is het ergste nog. Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik er misschienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbij laten gaan, die prijs schiet in de laatste uren nog omhoog.
DOEN Peter!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
Jij gelooft 't echtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik vragen wie dat dan gaat worden? Of hebben de kandidaten daar helemaal geen inspraak in?
Nee, is ze zoek ????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Peter!!! Heb je Saantje meegenomen?![]()
Je mag een voorkeur opgeven. Echter, de admins hebben het laatste woord.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie dat dan gaat worden? Of hebben de kandidaten daar helemaal geen inspraak in?
Wat ben je toch een schatjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, is ze zoek ????
*monsterkeel opzet*
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISAAAAAAAAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
PI, begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij gelooft 't echt. Zo nee dan zet je PI aub
.
Bij dit soort dingen moet je je maar twee dingen afvragen:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is het ergste nog. Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik er misschien
200 dollar voor moet bieden, maar straks is er een GEK die er 400 dollar ofzo voor biedt![]()
(Ik heb een lijstje met albums die ik nog 'moet hebben' en deze staat in de categorie
'DINGEN DIE IK WAARSCHIJNLIJK NOOIT IN MIJN HANDEN KRIJG'........)
zucht...........
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze zal wel weer achter een paardenstaart zijn aangelopen !!!
Meid hou op schei uit.....ik liep vandaag alweer gewoon in mijn T-shirtjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De temperaturen zijn toch al weer wat aangenamer
Mee eensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen moet je je maar twee dingen afvragen:
1. Wil ik het echt hebben?
2. Kan ik het betalen
Als beide met ja beantwoord kunnen worden, dan moet je er voor gaan....makkelijk zat
Ga jiij "Duck" nou maar weer verdedigen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij gelooft 't echt. Zo nee dan zet je PI aub
.
Post icon, dat schitterendequote:
-ding
Ga jij nou maar nog een keer (en nu goedquote:
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Kan ik het betalen
Als beide met ja beantwoord kunnen worden, dan moet je er voor gaan....makkelijk zat
Dan biedt gewoon je jaarsalaris, makkelijker kan je geen levensdoelen bereikenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef PeterNB het volgende:
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappa
collectie compleet krijgen' is..........
Dat klinkt simpeler dan het is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Kan ik het betalen
Heb je nu al de juiste interpretatie van de clownsmilie onder de knie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar nog een keer (en nu goed) teruglezen
.
en waar staat dat PostIcon dan wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Post icon, dat schitterende [ afbeelding ]-ding.
Waar twijfel je over dan....? Gewoon doen en niet meer aan geld denken. Het laatste hemd heeft geen zakken.....je kunt er niets van meenemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappa
collectie compleet krijgen' is..........
2)We krijgen onze eindejaarsbonus tegenwoordig pas in februari, maar ik ZOU het
kunnen overbruggen met de creditcard...........
Zucht-twijfel-zucht...
Nou, een jaarsalaris heb ik er op dit moment nog niet voor over....een maandsalarisquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan biedt gewoon je jaarsalaris, makkelijker kan je geen levensdoelen bereiken.
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me overquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar twijfel je over dan....?
Als je de baggerlay-out gebruikt rechts naast je avater, (bij deze post een duim omhoog).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
en waar staat dat PostIcon dan wel?
Naast deze post van jou stond bijvoorbeeld deze -->quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
en waar staat dat PostIcon dan wel?

Ik zou het écht doen Peter, een vakantie is na twee weken weer voorbij, deze collectie kun je jaren van genieten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me over
26 uur niet dom voel ofzo![]()
![]()
![]()
Oh, dát is het, bedankt Jappie!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Naast deze post van jou stond bijvoorbeeld deze --> [ afbeelding ]
Bij deze post van mij deze [ afbeelding ]
Ja maar.....ja maar....als je het REEEL beschouwd is het niets meer dan eenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou het écht doen Peter, een vakantie is na twee weken weer voorbij, deze collectie kun je jaren van genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |