PI, begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij gelooft 't echt. Zo nee dan zet je PI aub
.
Bij dit soort dingen moet je je maar twee dingen afvragen:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is het ergste nog. Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik er misschien
200 dollar voor moet bieden, maar straks is er een GEK die er 400 dollar ofzo voor biedt![]()
(Ik heb een lijstje met albums die ik nog 'moet hebben' en deze staat in de categorie
'DINGEN DIE IK WAARSCHIJNLIJK NOOIT IN MIJN HANDEN KRIJG'........)
zucht...........
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze zal wel weer achter een paardenstaart zijn aangelopen !!!
Meid hou op schei uit.....ik liep vandaag alweer gewoon in mijn T-shirtjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De temperaturen zijn toch al weer wat aangenamer
Mee eensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen moet je je maar twee dingen afvragen:
1. Wil ik het echt hebben?
2. Kan ik het betalen
Als beide met ja beantwoord kunnen worden, dan moet je er voor gaan....makkelijk zat
Ga jiij "Duck" nou maar weer verdedigen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij gelooft 't echt. Zo nee dan zet je PI aub
.
Post icon, dat schitterendequote:
-ding
Ga jij nou maar nog een keer (en nu goedquote:
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Kan ik het betalen
Als beide met ja beantwoord kunnen worden, dan moet je er voor gaan....makkelijk zat
Dan biedt gewoon je jaarsalaris, makkelijker kan je geen levensdoelen bereikenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef PeterNB het volgende:
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappa
collectie compleet krijgen' is..........
Dat klinkt simpeler dan het is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Kan ik het betalen
Heb je nu al de juiste interpretatie van de clownsmilie onder de knie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar nog een keer (en nu goed) teruglezen
.
en waar staat dat PostIcon dan wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Post icon, dat schitterende [ afbeelding ]-ding.
Waar twijfel je over dan....? Gewoon doen en niet meer aan geld denken. Het laatste hemd heeft geen zakken.....je kunt er niets van meenemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
1)Ja, ik heb nog maar 2 doelen in mijn leven, waarvan 1 'de Zappa
collectie compleet krijgen' is..........
2)We krijgen onze eindejaarsbonus tegenwoordig pas in februari, maar ik ZOU het
kunnen overbruggen met de creditcard...........
Zucht-twijfel-zucht...
Nou, een jaarsalaris heb ik er op dit moment nog niet voor over....een maandsalarisquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan biedt gewoon je jaarsalaris, makkelijker kan je geen levensdoelen bereiken.
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me overquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar twijfel je over dan....?
Als je de baggerlay-out gebruikt rechts naast je avater, (bij deze post een duim omhoog).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
en waar staat dat PostIcon dan wel?
Naast deze post van jou stond bijvoorbeeld deze -->quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
en waar staat dat PostIcon dan wel?

Ik zou het écht doen Peter, een vakantie is na twee weken weer voorbij, deze collectie kun je jaren van genieten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me over
26 uur niet dom voel ofzo![]()
![]()
![]()
Oh, dát is het, bedankt Jappie!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Naast deze post van jou stond bijvoorbeeld deze --> [ afbeelding ]
Bij deze post van mij deze [ afbeelding ]
Ja maar.....ja maar....als je het REEEL beschouwd is het niets meer dan eenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou het écht doen Peter, een vakantie is na twee weken weer voorbij, deze collectie kun je jaren van genieten.
Dat is waar, maar je kunt het wel ietwat inzichtelijk maken door alle leuke dingen die je wil op een rij te zetten en er een waarde aan te koppelen van 1 tot 20. Dan komt vanzelf bovendrijven wat je het liefst wil, daarna schrap je wat op dit moment financieel niet mogelijk is en je houdt je definitieve lijst over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klinkt simpeler dan het is.
Als 1. met ja beantwoord is, dan komt bij 2. pas de vraag hoe gráág je het wilt hebben.
Door bijvoorbeeld een jaar niet op vakantie te gaan, is er financieel ineens een stuk meer mogelijk.
Als je het reeël beschouwt heb je nog steeds iets wat je niet hebt na een vakantie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar.....ja maar....als je het REEEL beschouwd is het niets meer dan een
doosje met 7 cd's van lage-kwaliteit bootlegs
Als je 't reeel beschouwt kan je niet op vakantie door iets wat je ook kan downloadenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
Als je het reeël beschouwt heb je nog steeds iets wat je niet hebt na een vakantie.
Zo kocht ik een paar jaar geleden een audio apparatuur voor een prijs waar je een mooie nieuwe auto van kunt kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Zoek hier gewoon een beetje positieve feedback zodat ik me over
26 uur niet dom voel ofzo![]()
![]()
![]()
1) Met Dominique trouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
door alle leuke dingen die je wil op een rij te zetten en er een waarde aan te koppelen van 1 tot 20.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
daarna schrap je wat op dit moment financieel niet mogelijk is
Oooeeii wat een doordenkertjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je het reeël beschouwt heb je nog steeds iets wat je niet hebt na een vakantie.
Kijk daar heeft Peter wat aan NMNSquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo kocht ik een paar jaar geleden een audio apparatuur voor een prijs waar je een mooie nieuwe auto van kunt kopen.
Drie weken lang nagedacht, uiteindelijk bleven deze twee vragen over. Wil ik het echt, kan ik het. Veel andere dingen konden dan niet, lijstje maken, getal er aan koppelen en het bleef nog steeds bovenaan staan. Gekocht, en geen spijt van gehad.
Als je het rationeel bekijkt, dan blijkt een vakantie in de achtertuin meer rustgevend te zijn dan het maken van een verre reis......die je overigens ook nog eens altijd kunt maken. Deze kans (cd's) komt misschien niet zo vaak meer voorbij....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't reeel beschouwt kan je niet op vakantie door iets wat je ook kan downloaden.
Dat is 1) niet rationeel en 2) niet bij iedereenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het rationeel bekijkt, dan blijkt een vakantie in de achtertuin meer rustgevend te zijn dan het maken van een verre reis......die je overigens ook nog eens altijd kunt maken.
En weer ben ik het met je eens NMNSquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het rationeel bekijkt, dan blijkt een vakantie in de achtertuin meer rustgevend te zijn dan het maken van een verre reis......die je overigens ook nog eens altijd kunt maken. Deze kans (cd's) komt misschien niet zo vaak meer voorbij....
Het is voor het EERST (en ben al 20 jaar Zappa Fan) sinds ik van het bestaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze kans (cd's) komt misschien niet zo vaak meer voorbij....
En bootlegs zijn ook te branden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar.....ja maar....als je het REEEL beschouwd is het niets meer dan een
doosje met 7 cd's van lage-kwaliteit bootlegs
Rationeel, objectief...weet ik ut... Heb ooit gelezen dat mensen meer uitgerust zijn en minder last van stress hebben als als ze lekker thuis blijven......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 1) niet rationeel en 2) niet bij iedereen
Als je echt mega fan bent, dan zou ik 1000 euro nog niet teveel vinden....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is voor het EERST (en ben al 20 jaar Zappa Fan) sinds ik van het bestaan
van deze box weet dat ik hem reeel als object aangeboden zie............
Hier !!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef Lobasca het volgende:
Muziek please!!! gebabbelgebabbelgebabbel
EEns !!! Ik was jaren lang niet weggeweest. Heerlijk.. Haat dat gezeul met koffers, of uren lang rijden. Mijn evt. vakantie is ook rust ..........quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rationeel, objectief...weet ik ut... Heb ooit gelezen dat mensen meer uitgerust zijn en minder last van stress hebben als als ze lekker thuis blijven......
quote:
Een paar gevallen wil niet zeggen dat 't per definitie zo isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
EEns !!! Ik was jaren lang niet weggeweest. Heerlijk.. Haat dat gezeul met koffers, of uren lang rijden. Mijn evt. vakantie is ook rust ..........
Oh ja vliegangst helpt ook niet mee
Maak jezelf niet belachelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trusten Lobas.....
Waarom nouquote:
B-wegen nemen, rustig aan doen, de reis als vakantie zien.....dat wil nog wel eens helpen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
EEns !!! Ik was jaren lang niet weggeweest. Heerlijk.. Haat dat gezeul met koffers, of uren lang rijden. Mijn evt. vakantie is ook rust ..........
Oh ja vliegangst helpt ook niet mee
Shuffle er maar een nieuw muziekje inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit hier eigenlijk ook wel een beetje te grinniken....mensen moeten af en toe ook wel denken dat ik geshuffeld ben.....
Nee joh, ik lig lekker uit te buiken van de spareribs......en een paar potten bierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Shuffle er maar een nieuw muziekje in.
Ik zit aan de herfstbok in de winterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee joh, ik lig lekker uit te buiken van de spareribs......en een paar potten bier
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
Lieverds en lieverinnetjes, ik ben er ook weer vandoor.. Bedankt
voor jullie gewaardeerde raad
Truuuustuuuuuhhhhhh
Ik heb hier een erg goed en goedkoop restaurant gevonden, inclusief utistekende en vlotte bediening. Was samen met een oud collegaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit aan de herfstbok in de winter.
Wel lekker.
Ze gaan ineens met bosjes, goeie rap trouwens, vaker doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef Jappie het volgende:
Nog even speciaal voor Duckstad en verder iedereen die zich aangesproken voelt.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Trust all
Yep B wegen !!! Naar zuid Frankrijk. Ik aan het stuur en een devation omleiding voor de weg. Vriend lief werd na twee uur wakker en we waren 100 meter verder .. Uhhhh hij niet zo blij , en de auto stond bol van de spanning.Nou goed begin dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
B-wegen nemen, rustig aan doen, de reis als vakantie zien.....dat wil nog wel eens helpen....
Ho Peter, wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
Lieverds en lieverinnetjes, ik ben er ook weer vandoor.. Bedankt
voor jullie gewaardeerde raad
Truuuustuuuuuhhhhhh
Dát is goedkoop NMNS!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hier een erg goed en goedkoop restaurant gevonden, inclusief utistekende en vlotte bediening. Was samen met een oud collega
2 keer spareribs (erg goed)
5 bier
1 spa rood
2 koffie
Kosten; 44 euro
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelenquote:
Blurk gaat niet weg, Peterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelen![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep B wegen !!! Naar zuid Frankrijk. Ik aan het stuur en een devation omleiding voor de weg. Vriend lief werd na twee uur wakker en we waren 100 meter verder .. Uhhhh hij niet zo blij , en de auto stond bol van de spanning.Nou goed begin dus.![]()
Nee hoor Soury, dat laat ik aan die lekkere monteur over, die je eerdaags kunt aanschouwen op een foto.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |