Maak jezelf niet belachelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trusten Lobas.....
Waarom nouquote:
B-wegen nemen, rustig aan doen, de reis als vakantie zien.....dat wil nog wel eens helpen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
EEns !!! Ik was jaren lang niet weggeweest. Heerlijk.. Haat dat gezeul met koffers, of uren lang rijden. Mijn evt. vakantie is ook rust ..........
Oh ja vliegangst helpt ook niet mee
Shuffle er maar een nieuw muziekje inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit hier eigenlijk ook wel een beetje te grinniken....mensen moeten af en toe ook wel denken dat ik geshuffeld ben.....
Nee joh, ik lig lekker uit te buiken van de spareribs......en een paar potten bierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Shuffle er maar een nieuw muziekje in.
Ik zit aan de herfstbok in de winterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee joh, ik lig lekker uit te buiken van de spareribs......en een paar potten bier
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
Lieverds en lieverinnetjes, ik ben er ook weer vandoor.. Bedankt
voor jullie gewaardeerde raad
Truuuustuuuuuhhhhhh
Ik heb hier een erg goed en goedkoop restaurant gevonden, inclusief utistekende en vlotte bediening. Was samen met een oud collegaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit aan de herfstbok in de winter.
Wel lekker.
Ze gaan ineens met bosjes, goeie rap trouwens, vaker doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef Jappie het volgende:
Nog even speciaal voor Duckstad en verder iedereen die zich aangesproken voelt.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Trust all
Yep B wegen !!! Naar zuid Frankrijk. Ik aan het stuur en een devation omleiding voor de weg. Vriend lief werd na twee uur wakker en we waren 100 meter verder .. Uhhhh hij niet zo blij , en de auto stond bol van de spanning.Nou goed begin dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
B-wegen nemen, rustig aan doen, de reis als vakantie zien.....dat wil nog wel eens helpen....
Ho Peter, wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
Lieverds en lieverinnetjes, ik ben er ook weer vandoor.. Bedankt
voor jullie gewaardeerde raad
Truuuustuuuuuhhhhhh
Dát is goedkoop NMNS!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hier een erg goed en goedkoop restaurant gevonden, inclusief utistekende en vlotte bediening. Was samen met een oud collega
2 keer spareribs (erg goed)
5 bier
1 spa rood
2 koffie
Kosten; 44 euro
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelenquote:
Blurk gaat niet weg, Peterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelen![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep B wegen !!! Naar zuid Frankrijk. Ik aan het stuur en een devation omleiding voor de weg. Vriend lief werd na twee uur wakker en we waren 100 meter verder .. Uhhhh hij niet zo blij , en de auto stond bol van de spanning.Nou goed begin dus.![]()
Nee hoor Soury, dat laat ik aan die lekkere monteur over, die je eerdaags kunt aanschouwen op een foto.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Laters Blurk.. Sweet dreams en niet stiekum je cv ketel ontmantelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |