Natuurlijk heb ik smaak... Mallerd.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
Nam, nam! Die zijn ook lekker! Poit, je hebt smaak.
+10 voor de randomheid.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:33 schreef mordradead het volgende:
lekkere wijven
Ben je alweer op dieetquote:Op maandag 7 januari 2008 16:33 schreef mordradead het volgende:
lekkere wijven
Ja maar zaterdag had ik dus nieuwjaarsborrel met gratis bier en gratis frituur, ik was dornken en haalde ook een broodje doner kip mét patat.quote:
Ik stem voor!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weekenden, uitgaansavonden en nacht-ochtend-shoarma's tellen gewoon niet mee.
quote:
Ik heb vandaag een doosje gehaald.. Kon mezelf niet inhouden.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
IKEA en toen Zuiderster (wat een ballentent is dat zeg), kijken voor een nieuwe bankMaar toen ik thuis was zag ik nog dat pak cookies liggen dus ik enthousiast openmaken en opeten enzo... Lang niet zo lekker als die Non Stop cookies! Maar die heeft die pauper Albert Heijn natuurlijk weer niet
SOG?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk is er een samenhang tussen alles en SOG.
Vakjargon.quote:
Iets teveel aan SOG gedaan gezien de vorm van contaminatie die gebruikt wordt?quote:
Welkom in GAM SC.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef lennartb.nl het volgende:
heheh 't gaat hier helemaal niet over games ja
moet binnenkort ook eens naar Ikea toe, spulletjes uitzoeken voor m'n nieuwe kamer als mn broer uit huis geschopt isquote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
IKEA en toen Zuiderster (wat een ballentent is dat zeg), kijken voor een nieuwe bankMaar toen ik thuis was zag ik nog dat pak cookies liggen dus ik enthousiast openmaken en opeten enzo... Lang niet zo lekker als die Non Stop cookies! Maar die heeft die pauper Albert Heijn natuurlijk weer niet
koop ik liever een auto/M16 om in bijna net zo'n groot beeld als die televisie in het echt ravage aan te richten, inclusief boete/steekpenning nog goedkoper ben ik bangquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuws/51189
Leuk TV'tje om op te gamen.
Ik heb geen balkonquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:26 schreef mordradead het volgende:
Of wat kratten pils en een appartement met een balkon waar je ze schoon neer kunt zetten
HA! ik kwam je tegen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:25 schreef RaymanNL het volgende:
GoedenmorgenIk pak vandaag mooi een treintje later
Ze kunnen mij de pot op
Dat is ook nieuwquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
Hey, volgens mij heb ik een nieuwe feature van FOK! ontdekt... Nu zie je achter de tijd dat je gepost hebt, ook het cijfer staan van het hoeveelste bericht het is in dit topic. Of was dat altijd al zo?
quote:Microsoft brengt Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade
Microsoft en Rareware zijn bezig om de oude Nintendo 64-topper Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade te brengen. Ook de oudjes Perfect Dark en Banjo Kazooie moeten dit jaar hun weg naar het online platform vinden.Goldeneye 007Hoewel een officiële aankondiging van Microsoft of Rareware nog uitblijft, weet Xbox Evolved dat de uitgever en de ontwikkelaar een deal hebben gesloten met MGM Studio's en Activision over de release van de first person shooter op Xbox Live Arcade. De inmenging van Activision is nodig omdat daar momenteel de rechten op de James Bond-franchise liggen. Overigens heeft Activision zelf ook een nieuwe James Bond-game in ontwikkeling, die tegelijk met de nieuwe film uit moet komen. Dat spel krijgt, naar verluidt, de titel 'James Bond | 007' mee.
Goldeneye 007 moet volgens Xbox Evolved kort voor de release van de nieuwe Bond-game van Activision op Xbox Live Arcade verschijnen. De graphics worden opgepoetst en het spel krijgt online multiplayerfunctionaliteit. Dat laatste is niet verwonderlijk; Goldeneye 007 gold in het Nintendo 64-tijdperk als een van de beste games, voornamelijk dankzij de uitstekende split-screen multiplayer-mogelijkheden.
De release van het trio Rareware-games laat nog wel even op zich wachten. De games Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zullen waarschijnlijk eerder op Xbox Live Arcade verschijnen, aangezien het Entertainment Software Rating Board die drie spellen van een leeftijdskeuring heeft voorzien. Om voor een beoordeling in aanmerking te komen moet een spel nagenoeg af zijn, dus zullen Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zeer waarschijnlijk binnenkort op Xbox Live belanden.
Nam, nam!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
^koekje voor Lani
sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nam, nam!
![]()
Oh, en Broes... wij praten hier nooit over games. Dat weet je toch!
WATquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
sorry
maar ik moest hem ergens posten en ik wil niet gezien worden in het X360 topic.... dan komen de menschen in het Wii topic er misschien achter dat ik ook een 360 heb en dan verlies ik mijn WiiFanboy status...
Ik ook niet. Maar goed geen normaal denkend mens zou daar willen komen. Nintendofanboysquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef Laniboekje het volgende:
Natuurlijk niet, ik durf niet in het Wii-topic te komen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
ik huil met je mee....![]()
Maargoed:
[depax_mode]
Ik heb dat nieuws al bijna 2 uur geleden gesubmit bij fok!games en het staat er nog niet op... stelletje sonybots.. *plaats hier een half engels / half nederlandse zin*
stomme fok!games...
[/depax_mode]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
ik huil met je mee....![]()
Maargoed:
[depax_mode]
Ik heb dat nieuws al bijna 2 uur geleden gesubmit bij fok!games en het staat er nog niet op... stelletje sonybots.. *plaats hier een half engels / half nederlandse zin*
stomme fok!games...
[/depax_mode]
Hij post idd vaak nieuws, maar hij moet is die stok uit z'n reet trekken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moest lachenMwa, het is wel een toffe user verder hoor, post wel vaak nieuws in het topic
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:01 schreef mordradead het volgende:
Ik wil een nieuwe username iets zoals: "gaymannl" ofzo
Ohwja, ik moet het nog even regelen met me stage, dat ik vrijdag vrij benquote:
wel snel he, we kunnen ons natuurlijk geen raymannl-loze stapavond in Leeuwarden permiteren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, ik moet het nog even regelen met me stage, dat ik vrijdag vrij ben
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:29 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=5058
quote:
Daar kom je nog wel op terug als de oorontsteking echt doorzet. Maar ik wens je wel veel beterschap toe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:57 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Vannacht wakker geworden met een oorontsteking. Wordt ik niet vrolijk van....
Maaar.... Bikkel als ik ben wel aan het werk he!
Jaaa! Zo zie je elkaar nooit, en zo elke dag! Potverdorie!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:00 schreef taart het volgende:
kwam ik je alweer tegen Bernie
Ja, klopt, dat is een prototype PS3quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Zit ik een beetje rond te zoeken naar leuke cadeaus bij mn telefoonabo verlenging. Kom ik hier, check de foto
Ik verdomme mn abo verlengen en dat ik dan een stapel games erbij krijg ofzo
ja dat weet ik nog wel inderdaad maar god het is ook al fcking lang bekend dat dat niet meer zo is, idioten daarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat is een prototype PS3Toen was de controller nog een boomerang
Ik zie echt heel vaak advertenties met die PS3, ik geloof zelfs in reclame folders en de wehkamp enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog wel inderdaad maar god het is ook al fcking lang bekend dat dat niet meer zo is, idioten daar
maar eerlijk gezegd begin ik nu te twijfelen of ze t niet hadden moeten houden want die sixaxis vind ik echt HELEMAAL niks
We waren vijf voor half 9 aanwezig om de kaarten op te halen, gebitch bij de kassa zorgde ervoor dat we pas 5 voor negen kaarten konden halen/afhalen. Ze zouden bij drukte een aparte kassa moeten openen voor het afhalen van reserveringen eigenlijk en als ze dat niet kunnen heel de functie van reservering weghalen. Op zo'n manier heb je er toch geen zak aan.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zaterdagavond naar de bios is kut. Maar gereserveerde kaarten kan je altijd tot een half uur van te voren afhalen (en niet een half uur van te voren achteraan de rij aansluiten).
Dat hoort nou eenmaal bij de GAM SCquote:Op maandag 14 januari 2008 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hééééérlijk die rust. Mwhe er zijn periodes dat het stormloopt, rustig is, niveau een nieuw dieptepunt kent of dat de SC wordt gekaapt.
Moppen.nlquote:
* Poit gives you a hug!quote:
Nee hoor, ben behoorlijk wakker op het momentquote:
Haha, inderdaad ja, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leukste stress wat er is. Op de dag zelf uitprinten en dan geen werkende printer kunnen vinden.
Heeft het gestomt dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ook. Hoe meer het regent, waait, stormt hoe dieper de slaap.
iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kan nooit moeilijk zijn? Dagelijks op Fok zitten verbeterd de taalvaardigheid.
gelukkig ging deze keer alles goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leukste stress wat er is. Op de dag zelf uitprinten en dan geen werkende printer kunnen vinden.
Op die manier had ik ook m'n Cisco toetsen.. Je mocht ze niet thuis maken omdat vrijwel elke vraag via google terug te vinen wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddTrouwens, die toets is digitaal (webbased), en ik heb nu al een mailtje (gaat automatisch) dat de toets klaar staat, als ik wil kan ik hem nu al thuis maken
Maar goed, daar zal ik het maar niet op wagen
Naja, het is een verhaaltje met vragen er over, die moet ik dan antwoordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Op die manier had ik ook m'n Cisco toetsen.. Je mocht ze niet thuis maken omdat vrijwel elke vraag via google terug te vinen wasNiet dat 1 docent op +30 man dat in de gaten kon houden maar toch
Watquote:
je bent aan het fok!en tijdens een toets?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WatIk zit nu gewoon op school hoor, om zo die stomme web-based toets te maken
MAAR BERNIE WE ZOUDEN VANVAONVD VET SUIZPEN MANquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WatIk zit nu gewoon op school hoor, om zo die stomme web-based toets te maken
wat een paupergedoe is het hequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
MAAR BERNIE WE ZOUDEN VANVAONVD VET SUIZPEN MAN
Ja gvd, ik wou ook maar die stage kon ik niet afzeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:37 schreef taart het volgende:
[..]
wat een paupergedoe is het heKon ik eens een keer, kan de rest niet
Vet. Dat moeten we dit weeken vierenquote:
Ach joh, je krijgt er toch centjes voor.. Anders volgende keer je DS meenemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
Bwegh, ik ben aan het werk. Maar er is geen kip... verwacht ook niet dat de komende vijftien minuten er nog cliënten binnenstromen. Zonde van mijn al kostbare tijd dit...
O, hij is al 3 of 4 jaar oud maar dat maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou het gewoon terugbrengen naar de winkel en beklag over doen.![]()
* Poit stemt voor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bier. TVP. Spareribs. Bier. Lani. Bier. Vrouwen in chocoladesaus.
Je moet gewoon doorgaan voor een master op de uni.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
Had ik al gemeld dat ik voldoende studiepunten bij elkaar heb en mag afstuderen?
niet?
NOU IK HEB VOLDOENDE PUNTEN BIJ ELKAAR EN MAG AFSTUDEREN!!!!!!11!!!1EINZ!!!!!1!11!
NOG EEN HALF JAAR EN IK BEN HELEMAAL VAN SCHOOL AF!!!11!!!111!1!![]()
![]()
![]()
het stomme is dat ik al jaren verkering heb maar dan in 1 keer een 'Bachelor' ben...
QFT!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
wie laat mijn minicity groeien![]()
http://bornerbroek.myminicity.com/
Hoi lennardquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:43 schreef MartialArd het volgende:
Zo... heb net 13896 dagen geslapen (ongeveer) en ga nu maar weer eens posten...
Hoi Lennard, wat voor console heb je?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi lennard![]()
Jongens, zeg is allemaal Hallo tegen lennard! Dat is mijn collega
Allemaal behalve PSP en PS3...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoi Lennard, wat voor console heb je?
Ow w8 nou ja bijna allemaal dan... telt een stukke tweede xdoos ook als dreamcast?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet, ik wist niet dat je een dreamcast had
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:57 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Ow w8 nou ja bijna allemaal dan... telt een stukke tweede xdoos ook als dreamcast?
wit/grijs wil ik nog wel doen, maar ga geen geld uitgeven aan een schermpje voor op de controller...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maarMaar dan moet je hem wel wit/grijs verven
En een schermpje op de Xbox controller doen.
Hoi Lennard, ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef MartialArd het volgende:
[..]
wit/grijs wil ik nog wel doen, maar ga geen geld uitgeven aan een schermpje voor op de controller...
Bij deze: O ja !!11!!1 vergeten! (haha) Ik heb geen dreamcast!
Tja er is altijd meester boven meester... Maar als ik ergens nog een dreamcast op de kop kan tikken, als ik er eens geld voor over heb, zal ik dat zeker doen... Al is het alleen al om de verzameling compleet te maken...quote:
Kijk, Game&Watch, stoerheid +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:24 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Tja er is altijd meester boven meester... Maar als ik ergens nog een dreamcast op de kop kan tikken, als ik er eens geld voor over heb, zal ik dat zeker doen... Al is het alleen al om de verzameling compleet te maken...
Bedenk me net dat ik nog ergens een Game&Watch moet hebben liggen...
Pacman geloof ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MartialArd het volgende:
hmmmm bier... MAAR ik heb mezelf opgelegd om niet voor vier uur 's middags te drinken...
Bier en pacman... Is die al uit op VC?
Kijk, stoere mannen mét een DC.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
* BroesWillems meldt: IK OOOKKK!!! IK OOOKKKK!!!
Ik heb er een.quote:
Haha, die heb jij toch heel niet nodig.. Jij en Lani zijn individueel al stoerder dan Barberella!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg ik 6 stoerheidpunten want ik heb 6 G&W's hier![]()
Samba's zijn stoerder.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:53 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een dreamcast met vishengel.
quote:Wow, you are Guitar Hero!
Sitting on a couch, hunched over and playing another tired video game? That's so not your style. Even when you're just vegging out, you'd rather use your creative skills to rock out at the same time (and anything that gets you moving is an added bonus). You usually jump at the chance to try something inspiring or original, and Guitar Hero is guaranteed to satisfy that urge.
Whether you're headed to a karaoke bar, an art show, or a concert, you can't hide your love of all things artistic and musical. And more than just getting the satisfaction of a gig well played, in Guitar Hero you can live the fantasy of being center stage whether you're a wallflower in real life or not. Get into the game — you'll be a rock star in no time!
lol @ ik die grand theft auto is!quote:
Ik moet hem nog steeds aanschaffenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:37 schreef taart het volgende:
Ik ben ook een Guitar Herowat een irrelevante kuttest. tof spel dat wel
Say what?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je rock band ook spelen zonder die hardware erbij.
Die GH gitaatr s compatible met Rockband, dus wou ik daar het spel mee spelen, kan dat?
of moet er echt een bassgitaar, drumstel en mic bij zijn?
en kun je ook online coop?
quote:
Doe's niet zo vrolijk, ben nog in een grafstemming..quote:Op maandag 21 januari 2008 08:29 schreef RaymanNL het volgende:
Goooooedenmorgen
[..]
je hebt een Mac gekocht
Dat was ik vanmorgne ookquote:Op maandag 21 januari 2008 08:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe's niet zo vrolijk, ben nog in een grafstemming..
Moet jij niet aan het werkquote:Op maandag 21 januari 2008 13:01 schreef MartialArd het volgende:
slowchat FTW!!11!!1eleven
Moet jij niet aan het school?quote:
Ja eigenlijk welquote:
Nou, mooi, is dat ook weer opgelost.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef Poit het volgende:
Ben nu niet meer zo in een grafstemming.. Ben al ietwat uit de grafstemming.
Wat is grafstemming toch een leuk woord.. Grafstemming.
Zin om lekker in m'n bedje te liggen. Een week lang ofzo!
Pfff... ik zou niet durfen om het forum vol te baggeren... daar is het veel te traag voorquote:Op maandag 21 januari 2008 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welMaar goed, ik moet natuurlijk Fok! ook in de gaten houden heh, voor mensen zoals sietse en jij die het forum vol baggeren
![]()
![]()
[..]
Nou, mooi, is dat ook weer opgelost.
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef sietse87 het volgende:Ik ga ff naar subway
Cookies!!! M&M's![]()
![]()
Ik ben jaloersquote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef sietse87 het volgende:Ik ga ff naar subway
Cookies!!! M&M's![]()
![]()
MWuhahahahahaaquote:
Ach ja NS, kan me herinneren dat ik vorige week ongeveer 6 uur aan het reizen ben geweest voor een training van 4,5 uur aan de andere kant van NL.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:29 schreef taart het volgende:![]()
Wat een pauper NS trouwens, 4,5 uur gedaan om naar school te komen
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:05 schreef MartialArd het volgende:
Grafstemming? waaaaarom? Leg het ons uit, vertel, vertel!
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:02 schreef Poit het volgende:
Godverdomme, sta ik net lekker een eitje te bakken staat opeens de politie voor de deur.
Hebben er een stel teringlijers auto's opengebroken waaronder dus de mijne. Lekker een partij braakschade aan m'n auto en aangezien ik enkel WA verzekerd ben krijg ik geen drol van de verzekering.
*insert veel gevloek en getier*
quote:
Kweet ook niet, maar dat eitje bakken klinkt goedquote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Wat een hufters... Maar wat heeft dat eitje bakken met de politie te maken?
Dat was het intro van het verhaalquote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Jij woont in ieder geval niet in IJsselmuiden, lijkt me zo...
Maak me niet jaloersquote:
heb medelijden met je... hebben ze een subway in Arnhem? Cookiesquote:Op maandag 21 januari 2008 13:44 schreef taart het volgende:
Mijn huis woont in IJsselmuiden en ik zit op school in Arnhem
Ja hoor hij is er weer RaymanNLquote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was het intro van het verhaal![]()
[..]
Maak me niet jaloers
Je hoeft niet elke smiley twintig keer te plaatsen hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Ja hoor hij is er weer RaymanNL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muwhaha
Vast wel, maar ik ben meer van de AH to goquote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef sietse87 het volgende:
[..]
heb medelijden met je... hebben ze een subway in Arnhem? Cookies![]()
Gouda city je weet!!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Jij woont in ieder geval niet in IJsselmuiden, lijkt me zo...
Gouda city... bakken ze daar nog eitjes?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda city je weet!!
Eitje was wel verdomde lekker trouwens, beetje salami eronder, italiaanse kruiden dat soort dingen...
En wanneer je daar straal bezopen weg komt kruip je snel naar de goede kant van de brug om zo snel mogelijk bij die WOW spelende kuikens weg te komenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef mordradead het volgende:
Je kunt naar de Buitenwacht in kampen man
OH NOES HE DIDN'T!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef sietse87 het volgende:
[..]
En wanneer je daar straal bezopen weg komt kruip je snel naar de goede kant van de brug om zo snel mogelijk bij die WOW spelende kuikens weg te komen![]()
Dat komt door de invoering van de euro....quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef MartialArd het volgende:
Waa zijn trouwens al mijn posts uit het verleden gebleven? ik ben al lid zinds 2000 ofzow...Nu ben ik boos! (Grafstemming)
lol, maar dat betekent dat ik dus nu 2x zoveel moet spammen dan toen... Daar heb ik de tijd niet voor :Squote:Op maandag 21 januari 2008 14:59 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Dat komt door de invoering van de euro....
Nope he not spiderpig anymore, he's Harry Plotter!quote:
quote:
Als we hem richting plafond gooien zou die dan blijven plakken, of houdt het systeemplafond het dan niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:26 schreef sietse87 het volgende:
yes because he's a spiderpig
Can he fly, no he can't because he's a spyderpig....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:28 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Als we hem richting plafond gooien zou die dan blijven plakken, of houdt het systeemplafond het dan niet?
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef Poit het volgende:
Goudse eitjes zijn da BOMB!!
Vooral natuurlijk als ze door mij, met liefde, gebakken zijn.
En met liefde bedoel ik niet een extra portie eiwit... Viespeuken
Doe dan maar een goudse stroopwafel... dat kleeft lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef Poit het volgende:
Goudse eitjes zijn da BOMB!!
Vooral natuurlijk als ze door mij, met liefde, gebakken zijn.
En met liefde bedoel ik niet een extra portie eiwit... Viespeuken
Kleeft dat beter dat Gouds eiwit?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:21 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Doe dan maar een goudse stroopwafel... dat kleeft lekker
you can try, ask RaymanNLquote:Op maandag 21 januari 2008 16:24 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Kleeft dat beter dat Gouds eiwit?
I am not touching that with a ten foot pole!quote:
Tja, jullie werken ook niet echt mee aan de slowchatquote:
En het schuim is origineel of ga je daarvoor eerst naar Gouda toe..?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef mordradead het volgende:
Geef mij maar een goudgele rakker stelletje lamballen
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef mordradead het volgende:
Geef mij maar een goudgele rakker stelletje lamballen
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
borsten: koortsende huidziekte bij neonati in Finland ten gevolge van talgklierirritatie
Ook van die leuke dingen
Goeie Poot!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
borsten: koortsende huidziekte bij neonati in Finland ten gevolge van talgklierirritatie
Ook van die leuke dingen
Een alwetende heeft geen expertise, al deel ik wel dezelfde intresses als Mordradeadquote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Jij bent echt alwetend zeg, nu weet ik ook waar deze topic titel op slaat! Ik begin me alleen af te vragen wat je expertise is...
MEEEEEEEEEEER cookies!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:04 schreef sietse87 het volgende:
Ik kryg honger van Poot met zijn Goudse specialiteiten! ff Cookies halen bij de Subway!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |