Dat komt door de invoering van de euro....quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef MartialArd het volgende:
Waa zijn trouwens al mijn posts uit het verleden gebleven? ik ben al lid zinds 2000 ofzow...Nu ben ik boos! (Grafstemming)
lol, maar dat betekent dat ik dus nu 2x zoveel moet spammen dan toen... Daar heb ik de tijd niet voor :Squote:Op maandag 21 januari 2008 14:59 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Dat komt door de invoering van de euro....
Nope he not spiderpig anymore, he's Harry Plotter!quote:
quote:
Als we hem richting plafond gooien zou die dan blijven plakken, of houdt het systeemplafond het dan niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:26 schreef sietse87 het volgende:
yes because he's a spiderpig
Can he fly, no he can't because he's a spyderpig....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:28 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Als we hem richting plafond gooien zou die dan blijven plakken, of houdt het systeemplafond het dan niet?
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef Poit het volgende:
Goudse eitjes zijn da BOMB!!
Vooral natuurlijk als ze door mij, met liefde, gebakken zijn.
En met liefde bedoel ik niet een extra portie eiwit... Viespeuken
Doe dan maar een goudse stroopwafel... dat kleeft lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef Poit het volgende:
Goudse eitjes zijn da BOMB!!
Vooral natuurlijk als ze door mij, met liefde, gebakken zijn.
En met liefde bedoel ik niet een extra portie eiwit... Viespeuken
Kleeft dat beter dat Gouds eiwit?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:21 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Doe dan maar een goudse stroopwafel... dat kleeft lekker
you can try, ask RaymanNLquote:Op maandag 21 januari 2008 16:24 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Kleeft dat beter dat Gouds eiwit?
I am not touching that with a ten foot pole!quote:
Tja, jullie werken ook niet echt mee aan de slowchatquote:
En het schuim is origineel of ga je daarvoor eerst naar Gouda toe..?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef mordradead het volgende:
Geef mij maar een goudgele rakker stelletje lamballen
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef mordradead het volgende:
Geef mij maar een goudgele rakker stelletje lamballen
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
borsten: koortsende huidziekte bij neonati in Finland ten gevolge van talgklierirritatie
Ook van die leuke dingen
Goeie Poot!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
borsten: koortsende huidziekte bij neonati in Finland ten gevolge van talgklierirritatie
Ook van die leuke dingen
Een alwetende heeft geen expertise, al deel ik wel dezelfde intresses als Mordradeadquote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Jij bent echt alwetend zeg, nu weet ik ook waar deze topic titel op slaat! Ik begin me alleen af te vragen wat je expertise is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |