Ach ja NS, kan me herinneren dat ik vorige week ongeveer 6 uur aan het reizen ben geweest voor een training van 4,5 uur aan de andere kant van NL.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:29 schreef taart het volgende:![]()
Wat een pauper NS trouwens, 4,5 uur gedaan om naar school te komen
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:05 schreef MartialArd het volgende:
Grafstemming? waaaaarom? Leg het ons uit, vertel, vertel!
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:02 schreef Poit het volgende:
Godverdomme, sta ik net lekker een eitje te bakken staat opeens de politie voor de deur.
Hebben er een stel teringlijers auto's opengebroken waaronder dus de mijne. Lekker een partij braakschade aan m'n auto en aangezien ik enkel WA verzekerd ben krijg ik geen drol van de verzekering.
*insert veel gevloek en getier*
quote:
Kweet ook niet, maar dat eitje bakken klinkt goedquote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Wat een hufters... Maar wat heeft dat eitje bakken met de politie te maken?
Dat was het intro van het verhaalquote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Jij woont in ieder geval niet in IJsselmuiden, lijkt me zo...
Maak me niet jaloersquote:
heb medelijden met je... hebben ze een subway in Arnhem? Cookiesquote:Op maandag 21 januari 2008 13:44 schreef taart het volgende:
Mijn huis woont in IJsselmuiden en ik zit op school in Arnhem
Ja hoor hij is er weer RaymanNLquote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was het intro van het verhaal![]()
[..]
Maak me niet jaloers
Je hoeft niet elke smiley twintig keer te plaatsen hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Ja hoor hij is er weer RaymanNL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muwhaha
Vast wel, maar ik ben meer van de AH to goquote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef sietse87 het volgende:
[..]
heb medelijden met je... hebben ze een subway in Arnhem? Cookies![]()
Gouda city je weet!!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Jij woont in ieder geval niet in IJsselmuiden, lijkt me zo...
Gouda city... bakken ze daar nog eitjes?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda city je weet!!
Eitje was wel verdomde lekker trouwens, beetje salami eronder, italiaanse kruiden dat soort dingen...
En wanneer je daar straal bezopen weg komt kruip je snel naar de goede kant van de brug om zo snel mogelijk bij die WOW spelende kuikens weg te komenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef mordradead het volgende:
Je kunt naar de Buitenwacht in kampen man
OH NOES HE DIDN'T!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef sietse87 het volgende:
[..]
En wanneer je daar straal bezopen weg komt kruip je snel naar de goede kant van de brug om zo snel mogelijk bij die WOW spelende kuikens weg te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |