Je moet gewoon doorgaan voor een master op de uni.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
Had ik al gemeld dat ik voldoende studiepunten bij elkaar heb en mag afstuderen?
niet?
NOU IK HEB VOLDOENDE PUNTEN BIJ ELKAAR EN MAG AFSTUDEREN!!!!!!11!!!1EINZ!!!!!1!11!
NOG EEN HALF JAAR EN IK BEN HELEMAAL VAN SCHOOL AF!!!11!!!111!1!![]()
![]()
![]()
het stomme is dat ik al jaren verkering heb maar dan in 1 keer een 'Bachelor' ben...
QFT!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
wie laat mijn minicity groeien![]()
http://bornerbroek.myminicity.com/
Hoi lennardquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:43 schreef MartialArd het volgende:
Zo... heb net 13896 dagen geslapen (ongeveer) en ga nu maar weer eens posten...
Hoi Lennard, wat voor console heb je?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi lennard![]()
Jongens, zeg is allemaal Hallo tegen lennard! Dat is mijn collega
Allemaal behalve PSP en PS3...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoi Lennard, wat voor console heb je?
Ow w8 nou ja bijna allemaal dan... telt een stukke tweede xdoos ook als dreamcast?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet, ik wist niet dat je een dreamcast had
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:57 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Ow w8 nou ja bijna allemaal dan... telt een stukke tweede xdoos ook als dreamcast?
wit/grijs wil ik nog wel doen, maar ga geen geld uitgeven aan een schermpje voor op de controller...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maarMaar dan moet je hem wel wit/grijs verven
En een schermpje op de Xbox controller doen.
Hoi Lennard, ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef MartialArd het volgende:
[..]
wit/grijs wil ik nog wel doen, maar ga geen geld uitgeven aan een schermpje voor op de controller...
Bij deze: O ja !!11!!1 vergeten! (haha) Ik heb geen dreamcast!
Tja er is altijd meester boven meester... Maar als ik ergens nog een dreamcast op de kop kan tikken, als ik er eens geld voor over heb, zal ik dat zeker doen... Al is het alleen al om de verzameling compleet te maken...quote:
Kijk, Game&Watch, stoerheid +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:24 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Tja er is altijd meester boven meester... Maar als ik ergens nog een dreamcast op de kop kan tikken, als ik er eens geld voor over heb, zal ik dat zeker doen... Al is het alleen al om de verzameling compleet te maken...
Bedenk me net dat ik nog ergens een Game&Watch moet hebben liggen...
Pacman geloof ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MartialArd het volgende:
hmmmm bier... MAAR ik heb mezelf opgelegd om niet voor vier uur 's middags te drinken...
Bier en pacman... Is die al uit op VC?
Kijk, stoere mannen mét een DC.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
* BroesWillems meldt: IK OOOKKK!!! IK OOOKKKK!!!
Ik heb er een.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |