Watquote:
je bent aan het fok!en tijdens een toets?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WatIk zit nu gewoon op school hoor, om zo die stomme web-based toets te maken
MAAR BERNIE WE ZOUDEN VANVAONVD VET SUIZPEN MANquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WatIk zit nu gewoon op school hoor, om zo die stomme web-based toets te maken
wat een paupergedoe is het hequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
MAAR BERNIE WE ZOUDEN VANVAONVD VET SUIZPEN MAN
Ja gvd, ik wou ook maar die stage kon ik niet afzeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:37 schreef taart het volgende:
[..]
wat een paupergedoe is het heKon ik eens een keer, kan de rest niet
Vet. Dat moeten we dit weeken vierenquote:
Ach joh, je krijgt er toch centjes voor.. Anders volgende keer je DS meenemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
Bwegh, ik ben aan het werk. Maar er is geen kip... verwacht ook niet dat de komende vijftien minuten er nog cliënten binnenstromen. Zonde van mijn al kostbare tijd dit...
O, hij is al 3 of 4 jaar oud maar dat maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou het gewoon terugbrengen naar de winkel en beklag over doen.![]()
* Poit stemt voor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bier. TVP. Spareribs. Bier. Lani. Bier. Vrouwen in chocoladesaus.
Je moet gewoon doorgaan voor een master op de uni.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
Had ik al gemeld dat ik voldoende studiepunten bij elkaar heb en mag afstuderen?
niet?
NOU IK HEB VOLDOENDE PUNTEN BIJ ELKAAR EN MAG AFSTUDEREN!!!!!!11!!!1EINZ!!!!!1!11!
NOG EEN HALF JAAR EN IK BEN HELEMAAL VAN SCHOOL AF!!!11!!!111!1!![]()
![]()
![]()
het stomme is dat ik al jaren verkering heb maar dan in 1 keer een 'Bachelor' ben...
QFT!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
wie laat mijn minicity groeien![]()
http://bornerbroek.myminicity.com/
Hoi lennardquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:43 schreef MartialArd het volgende:
Zo... heb net 13896 dagen geslapen (ongeveer) en ga nu maar weer eens posten...
Hoi Lennard, wat voor console heb je?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi lennard![]()
Jongens, zeg is allemaal Hallo tegen lennard! Dat is mijn collega
Allemaal behalve PSP en PS3...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoi Lennard, wat voor console heb je?
Ow w8 nou ja bijna allemaal dan... telt een stukke tweede xdoos ook als dreamcast?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet, ik wist niet dat je een dreamcast had
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:57 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Ow w8 nou ja bijna allemaal dan... telt een stukke tweede xdoos ook als dreamcast?
wit/grijs wil ik nog wel doen, maar ga geen geld uitgeven aan een schermpje voor op de controller...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maarMaar dan moet je hem wel wit/grijs verven
En een schermpje op de Xbox controller doen.
Hoi Lennard, ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef MartialArd het volgende:
[..]
wit/grijs wil ik nog wel doen, maar ga geen geld uitgeven aan een schermpje voor op de controller...
Bij deze: O ja !!11!!1 vergeten! (haha) Ik heb geen dreamcast!
Tja er is altijd meester boven meester... Maar als ik ergens nog een dreamcast op de kop kan tikken, als ik er eens geld voor over heb, zal ik dat zeker doen... Al is het alleen al om de verzameling compleet te maken...quote:
Kijk, Game&Watch, stoerheid +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:24 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Tja er is altijd meester boven meester... Maar als ik ergens nog een dreamcast op de kop kan tikken, als ik er eens geld voor over heb, zal ik dat zeker doen... Al is het alleen al om de verzameling compleet te maken...
Bedenk me net dat ik nog ergens een Game&Watch moet hebben liggen...
Pacman geloof ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MartialArd het volgende:
hmmmm bier... MAAR ik heb mezelf opgelegd om niet voor vier uur 's middags te drinken...
Bier en pacman... Is die al uit op VC?
Kijk, stoere mannen mét een DC.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
* BroesWillems meldt: IK OOOKKK!!! IK OOOKKKK!!!
Ik heb er een.quote:
Haha, die heb jij toch heel niet nodig.. Jij en Lani zijn individueel al stoerder dan Barberella!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg ik 6 stoerheidpunten want ik heb 6 G&W's hier![]()
Samba's zijn stoerder.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:53 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een dreamcast met vishengel.
quote:Wow, you are Guitar Hero!
Sitting on a couch, hunched over and playing another tired video game? That's so not your style. Even when you're just vegging out, you'd rather use your creative skills to rock out at the same time (and anything that gets you moving is an added bonus). You usually jump at the chance to try something inspiring or original, and Guitar Hero is guaranteed to satisfy that urge.
Whether you're headed to a karaoke bar, an art show, or a concert, you can't hide your love of all things artistic and musical. And more than just getting the satisfaction of a gig well played, in Guitar Hero you can live the fantasy of being center stage whether you're a wallflower in real life or not. Get into the game — you'll be a rock star in no time!
lol @ ik die grand theft auto is!quote:
Ik moet hem nog steeds aanschaffenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:37 schreef taart het volgende:
Ik ben ook een Guitar Herowat een irrelevante kuttest. tof spel dat wel
Say what?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je rock band ook spelen zonder die hardware erbij.
Die GH gitaatr s compatible met Rockband, dus wou ik daar het spel mee spelen, kan dat?
of moet er echt een bassgitaar, drumstel en mic bij zijn?
en kun je ook online coop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |