Natuurlijk heb ik smaak... Mallerd.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
Nam, nam! Die zijn ook lekker! Poit, je hebt smaak.
+10 voor de randomheid.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:33 schreef mordradead het volgende:
lekkere wijven
Ben je alweer op dieetquote:Op maandag 7 januari 2008 16:33 schreef mordradead het volgende:
lekkere wijven
Ja maar zaterdag had ik dus nieuwjaarsborrel met gratis bier en gratis frituur, ik was dornken en haalde ook een broodje doner kip mét patat.quote:
Ik stem voor!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weekenden, uitgaansavonden en nacht-ochtend-shoarma's tellen gewoon niet mee.
quote:
Ik heb vandaag een doosje gehaald.. Kon mezelf niet inhouden.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
IKEA en toen Zuiderster (wat een ballentent is dat zeg), kijken voor een nieuwe bankMaar toen ik thuis was zag ik nog dat pak cookies liggen dus ik enthousiast openmaken en opeten enzo... Lang niet zo lekker als die Non Stop cookies! Maar die heeft die pauper Albert Heijn natuurlijk weer niet
SOG?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk is er een samenhang tussen alles en SOG.
Vakjargon.quote:
Iets teveel aan SOG gedaan gezien de vorm van contaminatie die gebruikt wordt?quote:
Welkom in GAM SC.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef lennartb.nl het volgende:
heheh 't gaat hier helemaal niet over games ja
moet binnenkort ook eens naar Ikea toe, spulletjes uitzoeken voor m'n nieuwe kamer als mn broer uit huis geschopt isquote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
IKEA en toen Zuiderster (wat een ballentent is dat zeg), kijken voor een nieuwe bankMaar toen ik thuis was zag ik nog dat pak cookies liggen dus ik enthousiast openmaken en opeten enzo... Lang niet zo lekker als die Non Stop cookies! Maar die heeft die pauper Albert Heijn natuurlijk weer niet
koop ik liever een auto/M16 om in bijna net zo'n groot beeld als die televisie in het echt ravage aan te richten, inclusief boete/steekpenning nog goedkoper ben ik bangquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuws/51189
Leuk TV'tje om op te gamen.
Ik heb geen balkonquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:26 schreef mordradead het volgende:
Of wat kratten pils en een appartement met een balkon waar je ze schoon neer kunt zetten
HA! ik kwam je tegen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:25 schreef RaymanNL het volgende:
GoedenmorgenIk pak vandaag mooi een treintje later
Ze kunnen mij de pot op
Dat is ook nieuwquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
Hey, volgens mij heb ik een nieuwe feature van FOK! ontdekt... Nu zie je achter de tijd dat je gepost hebt, ook het cijfer staan van het hoeveelste bericht het is in dit topic. Of was dat altijd al zo?
quote:Microsoft brengt Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade
Microsoft en Rareware zijn bezig om de oude Nintendo 64-topper Goldeneye 007 naar Xbox Live Arcade te brengen. Ook de oudjes Perfect Dark en Banjo Kazooie moeten dit jaar hun weg naar het online platform vinden.Goldeneye 007Hoewel een officiële aankondiging van Microsoft of Rareware nog uitblijft, weet Xbox Evolved dat de uitgever en de ontwikkelaar een deal hebben gesloten met MGM Studio's en Activision over de release van de first person shooter op Xbox Live Arcade. De inmenging van Activision is nodig omdat daar momenteel de rechten op de James Bond-franchise liggen. Overigens heeft Activision zelf ook een nieuwe James Bond-game in ontwikkeling, die tegelijk met de nieuwe film uit moet komen. Dat spel krijgt, naar verluidt, de titel 'James Bond | 007' mee.
Goldeneye 007 moet volgens Xbox Evolved kort voor de release van de nieuwe Bond-game van Activision op Xbox Live Arcade verschijnen. De graphics worden opgepoetst en het spel krijgt online multiplayerfunctionaliteit. Dat laatste is niet verwonderlijk; Goldeneye 007 gold in het Nintendo 64-tijdperk als een van de beste games, voornamelijk dankzij de uitstekende split-screen multiplayer-mogelijkheden.
De release van het trio Rareware-games laat nog wel even op zich wachten. De games Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zullen waarschijnlijk eerder op Xbox Live Arcade verschijnen, aangezien het Entertainment Software Rating Board die drie spellen van een leeftijdskeuring heeft voorzien. Om voor een beoordeling in aanmerking te komen moet een spel nagenoeg af zijn, dus zullen Peggle, Bust-a-move en Bliss Island zeer waarschijnlijk binnenkort op Xbox Live belanden.
Nam, nam!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
^koekje voor Lani
sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nam, nam!
![]()
Oh, en Broes... wij praten hier nooit over games. Dat weet je toch!
WATquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
sorry
maar ik moest hem ergens posten en ik wil niet gezien worden in het X360 topic.... dan komen de menschen in het Wii topic er misschien achter dat ik ook een 360 heb en dan verlies ik mijn WiiFanboy status...
Ik ook niet. Maar goed geen normaal denkend mens zou daar willen komen. Nintendofanboysquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef Laniboekje het volgende:
Natuurlijk niet, ik durf niet in het Wii-topic te komen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
ik huil met je mee....![]()
Maargoed:
[depax_mode]
Ik heb dat nieuws al bijna 2 uur geleden gesubmit bij fok!games en het staat er nog niet op... stelletje sonybots.. *plaats hier een half engels / half nederlandse zin*
stomme fok!games...
[/depax_mode]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
ik huil met je mee....![]()
Maargoed:
[depax_mode]
Ik heb dat nieuws al bijna 2 uur geleden gesubmit bij fok!games en het staat er nog niet op... stelletje sonybots.. *plaats hier een half engels / half nederlandse zin*
stomme fok!games...
[/depax_mode]
Hij post idd vaak nieuws, maar hij moet is die stok uit z'n reet trekken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moest lachenMwa, het is wel een toffe user verder hoor, post wel vaak nieuws in het topic
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:01 schreef mordradead het volgende:
Ik wil een nieuwe username iets zoals: "gaymannl" ofzo
Ohwja, ik moet het nog even regelen met me stage, dat ik vrijdag vrij benquote:
wel snel he, we kunnen ons natuurlijk geen raymannl-loze stapavond in Leeuwarden permiteren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, ik moet het nog even regelen met me stage, dat ik vrijdag vrij ben
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:29 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=5058
quote:
Daar kom je nog wel op terug als de oorontsteking echt doorzet. Maar ik wens je wel veel beterschap toe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:57 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Vannacht wakker geworden met een oorontsteking. Wordt ik niet vrolijk van....
Maaar.... Bikkel als ik ben wel aan het werk he!
Jaaa! Zo zie je elkaar nooit, en zo elke dag! Potverdorie!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:00 schreef taart het volgende:
kwam ik je alweer tegen Bernie
Ja, klopt, dat is een prototype PS3quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Zit ik een beetje rond te zoeken naar leuke cadeaus bij mn telefoonabo verlenging. Kom ik hier, check de foto
Ik verdomme mn abo verlengen en dat ik dan een stapel games erbij krijg ofzo
ja dat weet ik nog wel inderdaad maar god het is ook al fcking lang bekend dat dat niet meer zo is, idioten daarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat is een prototype PS3Toen was de controller nog een boomerang
Ik zie echt heel vaak advertenties met die PS3, ik geloof zelfs in reclame folders en de wehkamp enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog wel inderdaad maar god het is ook al fcking lang bekend dat dat niet meer zo is, idioten daar
maar eerlijk gezegd begin ik nu te twijfelen of ze t niet hadden moeten houden want die sixaxis vind ik echt HELEMAAL niks
We waren vijf voor half 9 aanwezig om de kaarten op te halen, gebitch bij de kassa zorgde ervoor dat we pas 5 voor negen kaarten konden halen/afhalen. Ze zouden bij drukte een aparte kassa moeten openen voor het afhalen van reserveringen eigenlijk en als ze dat niet kunnen heel de functie van reservering weghalen. Op zo'n manier heb je er toch geen zak aan.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zaterdagavond naar de bios is kut. Maar gereserveerde kaarten kan je altijd tot een half uur van te voren afhalen (en niet een half uur van te voren achteraan de rij aansluiten).
Dat hoort nou eenmaal bij de GAM SCquote:Op maandag 14 januari 2008 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hééééérlijk die rust. Mwhe er zijn periodes dat het stormloopt, rustig is, niveau een nieuw dieptepunt kent of dat de SC wordt gekaapt.
Moppen.nlquote:
* Poit gives you a hug!quote:
Nee hoor, ben behoorlijk wakker op het momentquote:
Haha, inderdaad ja, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leukste stress wat er is. Op de dag zelf uitprinten en dan geen werkende printer kunnen vinden.
Heeft het gestomt dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ook. Hoe meer het regent, waait, stormt hoe dieper de slaap.
iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kan nooit moeilijk zijn? Dagelijks op Fok zitten verbeterd de taalvaardigheid.
gelukkig ging deze keer alles goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leukste stress wat er is. Op de dag zelf uitprinten en dan geen werkende printer kunnen vinden.
Op die manier had ik ook m'n Cisco toetsen.. Je mocht ze niet thuis maken omdat vrijwel elke vraag via google terug te vinen wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddTrouwens, die toets is digitaal (webbased), en ik heb nu al een mailtje (gaat automatisch) dat de toets klaar staat, als ik wil kan ik hem nu al thuis maken
Maar goed, daar zal ik het maar niet op wagen
Naja, het is een verhaaltje met vragen er over, die moet ik dan antwoordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Op die manier had ik ook m'n Cisco toetsen.. Je mocht ze niet thuis maken omdat vrijwel elke vraag via google terug te vinen wasNiet dat 1 docent op +30 man dat in de gaten kon houden maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |