Hoe kan jij posten onder die naam en niet allang dood zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Van een zin als dit krijg ik echt spontaan kanker aan mijn taalknobbel.
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef Djeez het volgende:
Ik heb jaren geleden in Duitsland een replica van een revolver gekocht. Zwaar uitgevoerd, loop is open, alleen de cilinder is dicht. Is die ook illegaal?
meer wiet minder geweld nahquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef Spritzr het volgende:
Opzouten met die kankerwapens, Wiet moet men legaliseren !
Ja huurrr durrr Ik hou meer van spaghetti dus dat ze macaroni verbieden vind ik prima.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:35 schreef Megumi het volgende:
Tja ik houd meer van zwaarden. Dus dat ze dit verbieden prima.
Mooi, ben toevallig net spaghetti aan het klaarmakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:49 schreef thommy-g het volgende:
[..]
Airsoft word gedaan door iedereen hhoor spagettie eten is wel voor 18+
ik vind dat gewone vuurwapens gelegaliseerd moeten worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef jef666 het volgende:
ik vind het echt stom dat airsoft in nederland niet legaal is. Nederland is het enigste land in de EU die airsoft verbied. Airsoft is net zoiets als paintbal. Bij airsoft heb je wapens die op echte wapens lijken, alleen dan schiet je niet met kogels maar met kleine gele balletjes. Vanaf een afstand groter dan 5 meter doet dit bijna geen zeer. Airsoft lijkt mij een leuke sport waarin je een echte schietpartij goed kunt nabootsen.
Oftewel airsoft is amper gevaarlijk en ik vind dat het in nederland gelegaliseerd moet worden.
Hoe denken julie hierover?
Dan airsoft ook nietquote:
Drugs ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef thommy-g het volgende:
Wel! Er zijn al twijfels over of ze het nou wel of niet moeten doen en er zijn heel veel mensen voor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |