HE DIE HEB IKquote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
buksen als deze: [ afbeelding ]
zijn gewoon te koop voor iedereen +18 hoor. wij hebben er ook wel 1 staan.
en welke jostie in dit topic denkt eigenlijk serieus dat op elkaar schieten met luchtbuksen leuk kan zijn
hoe dom kun je zijn. ondanks je een bril op hebt kun je een oog kwijtraken.
en sowieso naderhand naar de dokter om alle kogeltjes uit je huid te plukken.
Mwah, ik heb een vriend die een tijd lang een tijd lang zo'n ding had. Ik wou graag weten hoe krachtig die dingen waren en liet hem op mijn blote arm en hand schieten. Op mijn arm begon het flink te bloeden en op mijn hand kreeg ik een bloedblaar. Het is natuurlijk niet heel erg schokkend en pijnlijk maar als je een op volautomatisch een paar honderd van die balletjes op iemand afvuurt kan je toch behoorlijke schade aanrichten.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel een iets betere variant dan wat je gewoon ergens in een willekeurige winkel opduikt. Dat spul schiet nog geen deuk in een pakje boter. Omdat ze niet krachtig genoeg zijn en omdat ze teveel afwijken
Van een zin als dit krijg ik echt spontaan kanker aan mijn taalknobbel.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:39 schreef jef666 het volgende:
[..]
jah k vin wapens net wat leuker . eigenlijk veel leuker.. maar zwaarde zijn ook leuk. maar worde zwaarde niet verboden dan?
Hoe kan jij posten onder die naam en niet allang dood zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Van een zin als dit krijg ik echt spontaan kanker aan mijn taalknobbel.
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef Djeez het volgende:
Ik heb jaren geleden in Duitsland een replica van een revolver gekocht. Zwaar uitgevoerd, loop is open, alleen de cilinder is dicht. Is die ook illegaal?
meer wiet minder geweld nahquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef Spritzr het volgende:
Opzouten met die kankerwapens, Wiet moet men legaliseren !
Ja huurrr durrr Ik hou meer van spaghetti dus dat ze macaroni verbieden vind ik prima.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:35 schreef Megumi het volgende:
Tja ik houd meer van zwaarden. Dus dat ze dit verbieden prima.
Mooi, ben toevallig net spaghetti aan het klaarmakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:49 schreef thommy-g het volgende:
[..]
Airsoft word gedaan door iedereen hhoor spagettie eten is wel voor 18+
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |