D'r haar ziet eruit alsof ze onder de douche vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Goed dit zeg!![]()
Maar wat een klote outfit weer
Haar uitstraling is idd veel minder dan die van Jim.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef marky het volgende:
Ik ben geen liefhebber van Charlene want ze mist voor mij een dosis uitstraling wat een idol moet hebben.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Haar uitstraling is idd veel minder dan die van Jim.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
"Gospel, R&B, ik doe 't allemaal he!"
Charlene is geweldig.
De WC-juf.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hehe, eindelijk een echt goed optreden!
Mijn samenvatting tot nu toe:
Bas![]()
![]()
![]()
Oh, en wie heeft er verzonnen dat Nikki die blauwe huishoudhandschoenen aan moest doen?
Inderdaad die handschoenenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hehe, eindelijk een echt goed optreden!
Mijn samenvatting tot nu toe:
Bas![]()
![]()
![]()
Oh, en wie heeft er verzonnen dat Nikki die blauwe huishoudhandschoenen aan moest doen?
De stylisten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk juist dan dat suffe ja-geknik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze krijgt wel een beetje kapsones Charlene.
ding dong welkom!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef amaranta het volgende:
ollie en tiffany neuken met elkaar?
Oh krijgen we dat gezeik weer. Eruit stemmen dan maar. Houden we Neil over.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze krijgt wel een beetje kapsones Charlene.
Wheheheh iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef Svensational het volgende:
Het heeft juist wel geholpen, Wendy.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat gezeik weer. Eruit stemmen dan maar. Houden we Neil over.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat gezeik weer. Eruit stemmen dan maar. Houden we Neil over.
Net Jim.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Hij is wel chronisch verkouden he. Die neil.
Dat dusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:32 schreef Janetje het volgende:Gesprekjes op de peuterschool met juf Wendy.
Wendy is slecht met autocue.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Wendy is echt slecht met interviews zeg.
Jaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat interesseert ons het nou dat Neil het kamp niet uit mocht en Tiffany vannacht boven- of onderop lag?
"beetje"?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:32 schreef Dragonwizard het volgende:
Neil is een beetje domheeft een IQ kleiner dan mijn schoenmaat. (37half)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Hij is wel chronisch verkouden he. Die neil.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
Wat zet Wendy die arme Neil toch schattig voor lul
ik ook een beetje ....quote:
Volgens mij doet Janice van Project Catwalk de stylingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef fayle het volgende:
1. De nummers worden bizar gekozen door iemand achter de schermen.
2. De stylisten hebben in alle live shows laten zien dat ze compleet getikt zijn: doen ze een experiment of zo?
"Hoe gek kunnen we het maken voordat de kandidaten gaan muiten??"
... en de jury maar becommentarieren terwijl die kandidaten ook niet kunnen helpen dat ze zo debiel worden aangekleed...
Ja he?quote:
Wendy is een onoplosbare differentiaalvergelijking van de 5e orde.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was wel een presentatiedoos in quadraat
En dan Appelsientje willen meeliften op het succes met hun "Superfruit"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Die Supersmoker reclame![]()
Alsof dat echt werkt
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Ik krijg bijna de neiging om te zeggen "Laat hem hier maar op staan"
Nog één optreden, lijdensweg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Ik krijg bijna de neiging om te zeggen "Laat hem hier maar op staan"
Compleet eensch!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef roooosje het volgende:
NikkiCharlene
Zelfs Mirjam
En Nigel
de rest mag pleitos!
Dus alleen tiffiny blijft over met de mannequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef fayle het volgende:
De mannen leggen het weer massaal af.
Beste vanavond:
Nikki (blijft mijn favoriet) & Pauline, Mirjam, Charlene, Nathalie
wheheh ik kan een 2e orde al niet eens oplossenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wendy is een onoplosbare differentiaalvergelijking van de 5e orde.
Dat wordt sandwichenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dus alleen tiffiny blijft over met de manne
Ik zei 'bijna', dus ik ga het mezelf nog aandoen om naar Neil te luisteren uiteraardquote:
Ik ookquote:
Nee Nigel mag gaan zingen op de love boat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef roooosje het volgende:
NikkiCharlene
Zelfs Mirjam
En Nigel
de rest mag pleitos!
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Die Supersmoker reclame![]()
Alsof dat echt werkt
quote:
Ja... hij is al 16, dan moeten die pegels binnenkomen hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef sbientje het volgende:
[..]![]()
zei neil nou: op de zaak??
ik ben he he helemaaaaaaaaaaaaaaaal idolaat van jou!
Het is een koe!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft hij een blauw oog? Ruzie op het kamp?
He verdomme, heb ik dat weer in m'n hoofdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef sbientje het volgende:
[..]![]()
zei neil nou: op de zaak??
ik ben he he helemaaaaaaaaaaaaaaaal idolaat van jou!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef sbientje het volgende:
hij gaat zo nordic walken in die jogging broek!afschuwelijk!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
Heeft ie nu echt een trainingspak aan
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:41 schreef Svensational het volgende:
Heeft ie nou een trainingsbroek aan?
Achtergrondkoren moeten ze verbieden inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
OMG wat vals hij wordt overstemd door het achtergrondkoor
Idols 4quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:41 schreef Together het volgende:
René Froger![]()
Neil![]()
![]()
![]()
Past wel in zijn repertoire trouwens.
Een van de betere, top 3.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:42 schreef marky het volgende:
En weer de betere van de mannen.
Zijn de andere mannen nog slechter dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:42 schreef marky het volgende:
En weer de betere van de mannen.
Dat achtergrondkoortje deed het leuk jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef LeBeau het volgende:
Vond het wel okay eigenlijk.
Makkelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zijn de andere mannen nog slechter dan?![]()
duhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zijn de andere mannen nog slechter dan?![]()
Joh, rot toch op.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:44 schreef Svensational het volgende:
Zoals Gordon dat voordeed, zo zingt Nigel juist.
Ja, Nigel jengelt, goeie omschrijving denk ik wel.quote:
Geen wonder als je denkt dat Bas kwaliteit heeft, valt het nogal tegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:44 schreef sbientje het volgende:
als bas eruit gaat, dan ga ik niet meer kijken denk ik, ik vind het echt een slechte serie...
nederlands product, niet nederlands export productquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef dronkeykong het volgende:
Rene Froger nederlands export product???
lieverdje, ik kijk alleen omdat ik hem kenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef fayle het volgende:
[..]
Geen wonder als je denkt dat Bas kwaliteit heeft, valt het nogal tegen.
Luister ook eens naar de vrouwen, die kunnen tenminste zingen. Dat helpt enorm bij een ZANG wedstrijd.
Je wilt nu dat ik hap dus dat doe ik niet, maar zeggen dat Neil een mooiere stem heeft dan Nigel is.. nouja, laat maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Nigel jengelt, goeie omschrijving denk ik wel.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef MissJ het volgende:
Oh oh Neil gaat janken zo denk ik...
maar goed, hij is gewoon wel fucking gewoon los gegaan!
Ik hoorde weer op de achtergrond "WAT MOT JE NOU"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef MissJ het volgende:
Oh oh Neil gaat janken zo denk ik...
maar goed, hij is gewoon wel fucking gewoon los gegaan!
Gordon moet echt uitkijken als hij zo de studio gaat verlaten want ik denk dat de hele familie van Neil hem op staat te wachten dan
Ik zat hetzelfde hardop te zeggen (tegen mijzelf, want ik zit alleen).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef Janetje het volgende:
... zich ergert.. niet zich irriteert.
Zelfs Nathalie viel iets wat tegen in mijn optiek.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef BVO het volgende:
Charlene, Nathalie, Nikki en Pauline verreweg de beste vanavond. Nigel op plek 5. De rest was bagger.
Nee, deze keer hoef je niet te happen, maar toen Gordon dat zong hoorde ik Nigelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Je wilt nu dat ik hap dus dat doe ik niet, maar zeggen dat Neil een mooiere stem heeft dan Nigel is.. nouja, laat maar.
Je vergeet het sleutelwoord FAKKING!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef vw_caddy het volgende:
"Ik ben lekker los gegaan vanavond". Was niet te zien in ieder geval.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat hetzelfde hardop te zeggen (tegen mijzelf, want ik zit alleen).
Pokeren! Ik ga ook evenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja (tussen het pokeren door). Erg he
echt waar, johquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zelfs Nathalie viel iets wat tegen in mijn optiek.
O, dat is het goed, dan zal ie wel ver komenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
lieverdje, ik kijk alleen omdat ik hem ken
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef Mirri het volgende:
Iemand die zegt: "Ik ben gewoon fucking lekker los gegaan." kan gewoon geen Idol worden.
Wel positief dat zijn kritiek was dat zijn rode wangen nu niet meer zo opvallen.quote:
Vinden je vrienden dat normaal, dat je tijdens het pokeren tv kijkt en op internet gaat posten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja (tussen het pokeren door). Erg he
Dadelijk win je nog die kaarten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik zou BIJNA gaan stemmen om die Wii te winnen.
Ze moeten ze toch ergens aan kwijt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Svensational het volgende:
Vorige week 2008 euro, daarvoor een reis naar Disney, nu vrijkaarten voor Idols![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |