lieverdje, ik kijk alleen omdat ik hem kenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef fayle het volgende:
[..]
Geen wonder als je denkt dat Bas kwaliteit heeft, valt het nogal tegen.
Luister ook eens naar de vrouwen, die kunnen tenminste zingen. Dat helpt enorm bij een ZANG wedstrijd.
Je wilt nu dat ik hap dus dat doe ik niet, maar zeggen dat Neil een mooiere stem heeft dan Nigel is.. nouja, laat maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Nigel jengelt, goeie omschrijving denk ik wel.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef MissJ het volgende:
Oh oh Neil gaat janken zo denk ik...
maar goed, hij is gewoon wel fucking gewoon los gegaan!
Ik hoorde weer op de achtergrond "WAT MOT JE NOU"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef MissJ het volgende:
Oh oh Neil gaat janken zo denk ik...
maar goed, hij is gewoon wel fucking gewoon los gegaan!
Gordon moet echt uitkijken als hij zo de studio gaat verlaten want ik denk dat de hele familie van Neil hem op staat te wachten dan
Ik zat hetzelfde hardop te zeggen (tegen mijzelf, want ik zit alleen).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:45 schreef Janetje het volgende:
... zich ergert.. niet zich irriteert.
Zelfs Nathalie viel iets wat tegen in mijn optiek.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:46 schreef BVO het volgende:
Charlene, Nathalie, Nikki en Pauline verreweg de beste vanavond. Nigel op plek 5. De rest was bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |