D'r haar ziet eruit alsof ze onder de douche vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Goed dit zeg!![]()
Maar wat een klote outfit weer
Haar uitstraling is idd veel minder dan die van Jim.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef marky het volgende:
Ik ben geen liefhebber van Charlene want ze mist voor mij een dosis uitstraling wat een idol moet hebben.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Haar uitstraling is idd veel minder dan die van Jim.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
"Gospel, R&B, ik doe 't allemaal he!"
Charlene is geweldig.
De WC-juf.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hehe, eindelijk een echt goed optreden!
Mijn samenvatting tot nu toe:
Bas![]()
![]()
![]()
Oh, en wie heeft er verzonnen dat Nikki die blauwe huishoudhandschoenen aan moest doen?
Inderdaad die handschoenenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hehe, eindelijk een echt goed optreden!
Mijn samenvatting tot nu toe:
Bas![]()
![]()
![]()
Oh, en wie heeft er verzonnen dat Nikki die blauwe huishoudhandschoenen aan moest doen?
De stylisten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk juist dan dat suffe ja-geknik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze krijgt wel een beetje kapsones Charlene.
ding dong welkom!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef amaranta het volgende:
ollie en tiffany neuken met elkaar?
Oh krijgen we dat gezeik weer. Eruit stemmen dan maar. Houden we Neil over.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze krijgt wel een beetje kapsones Charlene.
Wheheheh iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef Svensational het volgende:
Het heeft juist wel geholpen, Wendy.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat gezeik weer. Eruit stemmen dan maar. Houden we Neil over.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat gezeik weer. Eruit stemmen dan maar. Houden we Neil over.
Net Jim.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Hij is wel chronisch verkouden he. Die neil.
Dat dusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:32 schreef Janetje het volgende:Gesprekjes op de peuterschool met juf Wendy.
Wendy is slecht met autocue.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Wendy is echt slecht met interviews zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |