Ja, ik hoorde Do en Heaven en toen had ik blijkbaar m'n conclusie al getrokkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee heur svennie, dat heb je verkeerd gehoord
ilse delange had ze moeten zingen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:21 schreef fayle het volgende:
Ik wil Mirjam nu Country horen zingen!
Mooie snik erin...
Daar zijn ze nu dankzij Gordon ook wel achterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:20 schreef itsme het volgende:
Mijn God. Ze moeten de stijliste van Idols echt ontslaan zeg.
En met Recht!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
De styling wordt echt afgemaakt.
Alleen op de achterkant?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Het lijkt alsof Wendy een enorm gezwel achter op d'r kop heeft groeien.
Veel te rustig joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=t-32ToXpIEU
Echt wat voor Mirjam
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met alllllesssssssss zo lang uit te sprekeeeeeeeeeeeeen, Wenddddddddyyyyy..
Je lijkt d_a wel.
Dan heb ik hetzelfde aan m'n oren in elk geval, ik vond het vreselijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ik wat in m'n oren heb maar voor mij was het echt dramatisch, maar dat kan komen dat het zo'n ontzettend zeiknummer was.......
Ben er ook niet kapot van. Ze kan alleen maar ballads zingen...een Idol moet toch alles kunne zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ik wat in m'n oren heb maar voor mij was het echt dramatisch, maar dat kan komen dat het zo'n ontzettend zeiknummer was.......
Van 'dat ene hitje'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef Karina het volgende:
WTF is Wouter Hamel?
En alleen dáárvan ken ik de naam.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Wouter Hamel - Breezy.
Dat was het verzoekje van Willem-Alexander bij de start van Serious Request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |