Hmm door slotjes posten, daar hebben meer modjes last van...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef BrandX het volgende:
Beetje door slotjes posten![]()
[..]
Mork calling Orson, come in, Orson!!!
Als daar een FOK!-award voor had bestaan, had Muck die met glans gewonnenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef BrandX het volgende:
Beetje door slotjes posten![]()
[..]
Mork calling Orson, come in, Orson!!!
sorryquote:
quote:Mork calling Orson, come in, Orson!!!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als daar een FOK!-award voor had bestaan, had Muck die met glans gewonnen.
Ze heeft er al 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als daar een FOK!-award voor had bestaan, had Muck die met glans gewonnen.
quote:
nope, hij roept Orson aan, die op Ork isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm door slotjes posten, daar hebben meer modjes last van...![]()
BTW is het niet Mork calling Ork ??
http://www.youtube.com/watch?v=AfUzb79v4sAquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, hij roept Orson aan, die op Ork is
Ben die-hard mork fan
Of pas op het douchegordijn?quote:
Mee eens die serie was briljant...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=AfUzb79v4sA
choclade Goeie choclade avond choclade Kuukske chocladequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Bonsoir.
Lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:19 schreef dndiek het volgende:
Bonbon soir
Ik heb nog spaghetti.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik had nog gewaarschuwd met mijn laatste post.
oeh, ga doorquote:
*snifquote:
Ik ook?quote:
al eerder dan jij flapdrolquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij ook hier?
* Isdatzo verstopt zich in een hoek van dit topic
Oneensquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef DaMart het volgende:
Muck, weet je nog die associatie die jij bij het woord tuk had vanmiddag?
Dan moet ik nogquote:
Trustenquote:
wat? wie is rachelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:53 schreef Muck het volgende:
was de achternaam van rachel?
Ruzie wezen maken?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij ook hier?
we denken bilsonquote:
I knowquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n pak gaat wel erg hard als het eenmaal open is he![]()
.
Vaste klantquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij ook hier?
Die meid in eer zn ava... dan kunnen we eer lokken met foto's :pquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
we denken bilson
de tjik van eerik polly
Hazes?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:53 schreef Muck het volgende:
was de achternaam van rachel?
Deze?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Die meid in eer zn ava... dan kunnen we eer lokken met foto's :p
die is zo mooi natuurlijk bruin hequote:
dat bedoel ik...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef DaMart het volgende:
Muck, weet je nog die associatie die jij bij het woord tuk had vanmiddag?
Jaquote:
ik heb chips met kip passanda smaakquote:
quote:
Ik heb een fotoboek hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef Tmaatje het volgende:
Dat is niet eerlijk heren, wel lekkere dames posten maar geen lekkere kerels...
met ouders in Amsterdam, dingetjes gekocht: enzymion gezichtscreme, nutts masagebar, almond en coconut smoothie voor onder de douche, demon in the dark voor paps en een nutts voor mams en toen kreeg ik gratis de glamour puss.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef Tmaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
johnny depp maar doen dan?
zo bruin als een manderijntje dat te lang in de zon gelegen heeftquote:
purrrrr-leasequote:
oehquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met ouders in Amsterdam, dingetjes gekocht: enzymion gezichtscreme, nutts masagebar, almond en coconut smoothie voor onder de douche, demon in the dark voor paps en een nutts voor mams en toen kreeg ik gratis de glamour puss.
mijn moeder heeft hem meegebracht en ja, hij is verrassend lekker eigenlijk!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is die lekker? durfde ,m niet mee te nemen
Speciaal voor Muck en Tmaatje:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef Tmaatje het volgende:
en ik dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Speciaal voor Muck en Tmaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Speciaal voor Muck en Tmaatje:
[ afbeelding ]
Ook voor jou hoor, maar ik zou zeggen: post zelf dan eens iets wat jij leuk vindtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik dan?maar goed ik wil LEKKERE kerels zien geen babyfacejes of Johnny depps
Tja...quote:
is die lekker?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat was die ene met lime smaak erin ook
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik dan?maar goed ik wil LEKKERE kerels zien geen babyfacejes of Johnny depps
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik miste bij die post nog een *kuch* smiley die snel wegduikt.
ik ben t niequote:
Ja, en wie is da?quote:
Aah. OK. Die ken ik niequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Patrick Dempsey ofwel Dr. Derek Shepherd uit Grey's anatomy
14.gifquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
Omdat de mannenfoto's de overhand beginnen te krijgen... even wat compensatie
[ afbeelding ]
ik heb een baggerlaptop, dus daar is geen beginnen aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Neh die heeft t ook niet hoor muck
en ik download grey;s gewoon
er zijn hier al zo weinig vrouwen, zo af en toe moeten we ons even uitleven hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
he, ik dacht dat ik in het KSC topic zit, ipv het homo topic
Woensdag, dan mag je je heeelemaal uitlevenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
er zijn hier al zo weinig vrouwen, zo af en toe moeten we ons even uitleven hoor
Maak maar je eigen topicquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
er zijn hier al zo weinig vrouwen, zo af en toe moeten we ons even uitleven hoor
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Woensdag, dan mag je je heeelemaal uitleven
je ondertitelquote:
quote:
Die quote ga ik bewaren. Die is zo mooi uit zijn verband te rukken!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die quote ga ik bewaren. Die is zo mooi uit zijn verband te rukken!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die quote ga ik bewaren. Die is zo mooi uit zijn verband te rukken!
was ze weg dan?quote:
ah okeequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja rosa was logeren bij mn ouders, en die kwamen dr vandaag thuis brengen
Heb je alles gezien vandaag?quote:
Ga dan van de avond genieten in plaats van op FOK! te hangenquote:
Kookboek is gerepareerdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ah okee
dat had i keven gemist geloof ik
hoiquote:
welterusten...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
Bedtijd, dus ik wens jullie allen een goede nacht.
Trustequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
Bedtijd, dus ik wens jullie allen een goede nacht.
vraagje: kun jij je woensdagmiddag vrij maken?quote:
deze woensdag?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
vraagje: kun jij je woensdagmiddag vrij maken?
mooi!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
deze woensdag?
Ehm... mits begin van de middag, ja
dat is heeeel mooi...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
deze woensdag?
Ehm... mits begin van de middag, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is heeeel mooi...
Oke, ik zal het voorzichtig brengen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is heeeel mooi...
Oke, ik zal het voorzichtig brengen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
subtiel is my middelnamequote:
quote:
pics van rachel? waar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn plaatjes van Rachel hebben ECHT gewerkt
Eer-ik heeft de KSC gevonden
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:49 schreef intoxicated het volgende:
Door die zwarte troep van jullie kan ik nu niet slapen
paar blz. terug in dit topicquote:
Oh help alweer zo een lachen !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik lees toch niet terug
Hier, kijk dit:
kan je een topic van je eigen sluiten?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn plaatjes van Rachel hebben ECHT gewerkt
Eer-ik heeft de KSC gevonden
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Oh help alweer zo een lachen !!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
[KSC #643] Zonder vertraging
at your service
[..]
sorry dat ik de feestvreugde verstoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik lees toch niet terug
Hier, kijk dit:
kan je een topic van je eigen sluiten?
Whehe, ja hequote:Op zondag 6 januari 2008 00:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
sorry dat ik de feestvreugde verstoor
Wat een j**** zeg
BUZZER !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
sorry dat ik de feestvreugde verstoor
Wat een j**** zeg
have funquote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
liefjens, ik geef het op, mijn internet doet kut
ik ga allo allo kijken
doei !!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
ik ga allo allo kijken
Dag keukenprinsesjequote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
ik ga allo allo kijken
Jah ik zag het, maar daar is Fb nou net niet helemaal voor bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2008 00:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
BUZZER !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
het werd net gezellig daar ......
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
ik ga allo allo kijken
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dag keukenprinsesje
(oww let je op MPG, zo doe je dat dus)
Dag lief keukenprinsesjequote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
ik ga allo allo kijken
Ron zn ratje is opgegeten door Crookshanksquote:Op zondag 6 januari 2008 00:10 schreef buzzer het volgende:
Maandag weer 40 euro uitgeven
Mijn muis is versleten
schopje ONZ en weer open?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jah ik zag het, maar daar is Fb nou net niet helemaal voor bedoeld
geen goed ideequote:
HOAXquote:Op zondag 6 januari 2008 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ron zn ratje is opgegeten door Crookshanks
die zijn iets goedkoper..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ron zn ratje is opgegeten door Crookshanks
Wat is het voordeel van een trackball t.o.v. een conventionele muis?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
die zijn iets goedkoper..
deze zijn iets duurder:
[ afbeelding ]
ik heb er echt drie maanden aan moeten wennen, maar ik werk er inmiddels 8 jaar mee, en heb sindsdien geen rsi klachten meer..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een trackball t.o.v. een conventionele muis?
Ik heb er eens een minuut mee gewerkt maar vond het verschrikkelijk.
Kan uiteraard een kwestie van wennen zijn...
Ik heb deze ook gehad (op 't werk), maar geef mij maar een muis zonder zo'n trackbal. Vooral met gamen is dat zooo lastigquote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze zijn iets duurder:
[afbeelding]
Het is vooral van belang dat je na 1-1.5u even rustpauze neemt; mensen die de hele dag in 1 houding achter de pc zitten zullen in dit geval veel sneller klachten krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb er echt drie maanden aan moeten wennen, maar ik werk er inmiddels 8 jaar mee, en heb sindsdien geen rsi klachten meer..
Ok, ik heb gewoon een mousepad en gebruik de laptop de laatste tijd niet echt superveel meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb er echt drie maanden aan moeten wennen, maar ik werk er inmiddels 8 jaar mee, en heb sindsdien geen rsi klachten meer..
Dat lijkt mij de enige zinnige reden om met zo'n ding te leren werkenquote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
Topicvoetbal!quote:
Ik heb er ook zo 1quote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze zijn iets duurder:
[ afbeelding ]
Mijn muizen worden altijd vies en ik heb thuis een klein tafeltje voor mn muis. Dan werkt een trackball echt handiger.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de enige zinnige reden om met zo'n ding te leren werken
op mijn werk doe ik dat wel, thuis ookquote:Op zondag 6 januari 2008 00:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is vooral van belang dat je na 1-1.5u even rustpauze neemt; mensen die de hele dag in 1 houding achter de pc zitten zullen in dit geval veel sneller klachten krijgen.
mja... punt blijft dat ik er niet mee overweg kanquote:Op zondag 6 januari 2008 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn muizen worden altijd vies en ik heb thuis een klein tafeltje voor mn muis. Dan werkt een trackball echt handiger.
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:26 schreef Tmaatje het volgende:
Nou het was weer gezellig, maar ik ga eens even mijn ogen op lekken contoleren.
Welterusten...![]()
het kost ook tijd om er aan te wennen..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
mja... punt blijft dat ik er niet mee overweg kan
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
het kost ook tijd om er aan te wennen..
maar wel grappig, mijn meiden van 8 en 9 kunnen alleen met de trackball overweg, en niet met de gewone muis
kloptquote:Op zondag 6 januari 2008 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
ligt er dus maar aan waar je jezelf aan went
Das wel minder ja, maar ach, een beetje prettige muis kost ook al gauw 30-40 euro.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
klopt
alleen jammer dat die krengen zo duur zijn
quote:
Het valt qua prijs best mee, als ik zo even tweakers op bekijk. Ik heb zelf nu een Mx518 (logitech) wat ook een heerlijke muis is, maar wel rond de 45 euro kostquote:Op zondag 6 januari 2008 00:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
klopt
alleen jammer dat die krengen zo duur zijn
welterustenquote:
MWahhquote:Op zondag 6 januari 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Fuck, de dag is al bijna voorbij, iets teveel geslapen
stel je niet aanquote:Op zondag 6 januari 2008 10:30 schreef Het_hupt het volgende:
lekker druk hier
godver hou eens op tegen mij aan te zeurenquote:
Beter dan dat ik tegen je aan ga rijdenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
godver hou eens op tegen mij aan te zeuren
kreeg je kans niet voor met je 45 km soosmobielquote:Op zondag 6 januari 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan dat ik tegen je aan ga rijden
Audi my dearquote:Op zondag 6 januari 2008 10:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kreeg je kans niet voor met je 45 km soosmobiel
quote:
lol, dan ben je nog wel ff bezig 11.gifquote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef buzzer het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig mij HD weer eens opruimen. Dat ga ik zo maar eens doen...
en nog 3500 MP3 tjes renamen en sorteren..
valt wel mee toch? ik wordt nu pas wakker en dat is relatief vroeg voor mijn doenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Fuck, de dag is al bijna voorbij, iets teveel geslapen
Tag&rename misschien een helpertjequote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef buzzer het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig mij HD weer eens opruimen. Dat ga ik zo maar eens doen...
Heerlijk inderdaadquote:
Hahah ja toen ik begon met mijn muziekverzameling deed ik dat ook braaf en met de handquote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef buzzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom hebben ze mooie programmatjes uitgevonden, bv die van sjowhan.. en hij zal er vast wel een aantal niet helemaal goed taggen ofzo, dus nog een keer door de lijst scrollen en dan handmatig aanpassen
Huilen dan.
Flac is leuk, maar volgens mij krijg je toch dan bestanden van ~20mB per nummer? Ik houd het wel bij Mp3, en dan vooral van mp3's die via de 'standaarden' zijn gecreëerd (vbr dus)quote:
Who cares, breedband internet en hds van 500G zijn ook gemeengoed tegenwoordigquote:Op zondag 6 januari 2008 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Flac is leuk, maar volgens mij krijg je toch dan bestanden van ~20mB per nummer? Ik houd het wel bij Mp3, en dan vooral van mp3's die via de 'standaarden' zijn gecreëerd (vbr dus)
ja, dan zou mn muziek-collectie ongeveer 700gb groot zijn, dat hoeft nou ook weer niet.. doe maar gewoon mp3 dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Who cares, breedband internet en hds van 500G zijn ook gemeengoed tegenwoordig
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, dan zou mn muziek-collectie ongeveer 700gb groot zijn, dat hoeft nou ook weer niet.. doe maar gewoon mp3 dus.
Ik heb 3terabyte+ aan ruimte, goedkoopquote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, dan zou mn muziek-collectie ongeveer 700gb groot zijn, dat hoeft nou ook weer niet.. doe maar gewoon mp3 dus.
waarom krijg i kalles wat ik zeg op msn weer terug? /madquote:
geen ideequote:Op zondag 6 januari 2008 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom krijg i kalles wat ik zeg op msn weer terug? /mad
stomquote:
nopequote:Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
Afmelden/aanmelden helpt niet?
Ook handig als je 't op je mp3-speler/telefoon wil zetten hèquote:Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3terabyte+ aan ruimte, goedkoop
het is wat lastig tillen een MP3 speler van 3 TBquote:Op zondag 6 januari 2008 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook handig als je 't op je mp3-speler/telefoon wil zetten hè
windowsquote:Op zondag 6 januari 2008 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
stom
[..]
nope
ik gebruik aMsn omdat gewonen msn botst met de software van mijn laptop, maar dit is ook niet alles
Wel eens aan een fiets gedacht?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Is hier iemand die in Utrecht woont, mij even op wil pikken om naar het station te gaan en me dan weer terug te brengen?
Ja is goed, kom maar naar valkenswaard, dan breng ik je wel naar centraal station ehvquote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Is hier iemand die in Utrecht woont, mij even op wil pikken om naar het station te gaan en me dan weer terug te brengen?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef buzzer het volgende:
Muck probeer deze eens: http://webmessenger.msn.com/
Ja, jeuj.. het werkt..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
het werkt
nu maar hopen dat dat ook zo blijft
Je weet in ieder geval wat je kunt gebruiken om dat te voorkomen dan!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jeuj.. het werkt..
Nu krijg IK mijn berichtjes terug
Op een doordeweekse dag fiets ik áltijd 35kmquote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef OA het volgende:
Middag![]()
Vanmiddag even 35 km gefietst. Lekker door een landelijk gebied en dat in de randstad...![]()
Ik was aangenaam verrast door een onbekend stukje Schiedam, dat eruit ziet als een klein dorp in 1800...![]()
Verder kwam ik in een dorpje genaamd De Zweth.
Al met al een leuk ritje en ik heb nog wat fotootjes gemaakt
Tof. Op de nieuwe fiets?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef OA het volgende:
Middag![]()
Vanmiddag even 35 km gefietst. Lekker door een landelijk gebied en dat in de randstad...![]()
Ik was aangenaam verrast door een onbekend stukje Schiedam, dat eruit ziet als een klein dorp in 1800...![]()
Verder kwam ik in een dorpje genaamd De Zweth.
Al met al een leuk ritje en ik heb nog wat fotootjes gemaakt
je bent me voorquote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wat je kunt gebruiken om dat te voorkomen dan!
Dat is niet voor iedereen een gewoonte...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag fiets ik áltijd 35km
Zie post # 55825592quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jeuj.. het werkt..
Nu krijg IK mijn berichtjes terug
Whehequote:Op zondag 6 januari 2008 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
in de zomervakantie heb ik een keer 260 km op 1 dag gefietst
op een normale fiets natuurlijk
quote:
Gaat gewoon neuken.quote:
Doe 'm doe groeten van me.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef eer-ik het volgende:
Miles Davis voor de overwinning.
Goed planquote:
Weet ik. Ik zit ondertussen te twijfelen om toch naar spoedeisende hulp te gaan. Ik wacht het een uur af.quote:
Hoe is't nou?quote:
Vrij beter opzichquote:
Niet meer te hoevenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef crossover het volgende:
Gaat wel lekker, vind het echt fijn om niet meer hoeven te roken
Verder gister uitgeweest, was wel leukmorgen weer werken 14.
Not that I'm aware of...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef MPG het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo?
op 1 januari stoppen vind ik altijd zo cliche ;Pquote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
2 stoppers op 1 januari met roken, lees ik dat nou?
Knap heur! Ik heb nog nooit echt gerookt (afkloppen!) dus weet ook niet hoe&wat. En nu maar volhoudenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op 1 januari stoppen vind ik altijd zo cliche ;P
En daarbij niet haalbaar.
2 januari it is
Geloof mij, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Knap heur! Ik heb nog nooit echt gerookt (afkloppen!) dus weet ook niet hoe&wat. En nu maar volhouden
Ach alsof er iemand voor z'n plezier rookt.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet meer te hoeven
Het is en blijft een keuze
Ik moet wel zeggen dat het wel weer moeilijk wordt nu...
Ik heb er totaal geen moeite mee gehad sinds m'n laatste sigaretquote:Op zondag 6 januari 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geloof mij, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan.
Was 11 maanden gestopt, maar in september weer begonnen.
Nu toch maar weer stoppen, en zelfs nu, na 3 maanden volop roken, vind ik het weer erg moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |