quote:
lol, dan ben je nog wel ff bezig 11.gifquote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef buzzer het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig mij HD weer eens opruimen. Dat ga ik zo maar eens doen...
en nog 3500 MP3 tjes renamen en sorteren..
valt wel mee toch? ik wordt nu pas wakker en dat is relatief vroeg voor mijn doenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
Fuck, de dag is al bijna voorbij, iets teveel geslapen
Tag&rename misschien een helpertjequote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef buzzer het volgende:
Ik moet eigenlijk nodig mij HD weer eens opruimen. Dat ga ik zo maar eens doen...
Heerlijk inderdaadquote:
Hahah ja toen ik begon met mijn muziekverzameling deed ik dat ook braaf en met de handquote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef buzzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom hebben ze mooie programmatjes uitgevonden, bv die van sjowhan.. en hij zal er vast wel een aantal niet helemaal goed taggen ofzo, dus nog een keer door de lijst scrollen en dan handmatig aanpassen
Huilen dan.
Flac is leuk, maar volgens mij krijg je toch dan bestanden van ~20mB per nummer? Ik houd het wel bij Mp3, en dan vooral van mp3's die via de 'standaarden' zijn gecreëerd (vbr dus)quote:
Who cares, breedband internet en hds van 500G zijn ook gemeengoed tegenwoordigquote:Op zondag 6 januari 2008 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Flac is leuk, maar volgens mij krijg je toch dan bestanden van ~20mB per nummer? Ik houd het wel bij Mp3, en dan vooral van mp3's die via de 'standaarden' zijn gecreëerd (vbr dus)
ja, dan zou mn muziek-collectie ongeveer 700gb groot zijn, dat hoeft nou ook weer niet.. doe maar gewoon mp3 dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Who cares, breedband internet en hds van 500G zijn ook gemeengoed tegenwoordig
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, dan zou mn muziek-collectie ongeveer 700gb groot zijn, dat hoeft nou ook weer niet.. doe maar gewoon mp3 dus.
Ik heb 3terabyte+ aan ruimte, goedkoopquote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, dan zou mn muziek-collectie ongeveer 700gb groot zijn, dat hoeft nou ook weer niet.. doe maar gewoon mp3 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |