Gaat gewoon neuken.quote:
Doe 'm doe groeten van me.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef eer-ik het volgende:
Miles Davis voor de overwinning.
Goed planquote:
Weet ik. Ik zit ondertussen te twijfelen om toch naar spoedeisende hulp te gaan. Ik wacht het een uur af.quote:
Hoe is't nou?quote:
Vrij beter opzichquote:
Niet meer te hoevenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef crossover het volgende:
Gaat wel lekker, vind het echt fijn om niet meer hoeven te roken
Verder gister uitgeweest, was wel leukmorgen weer werken 14.
Not that I'm aware of...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef MPG het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo?
op 1 januari stoppen vind ik altijd zo cliche ;Pquote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
2 stoppers op 1 januari met roken, lees ik dat nou?
Knap heur! Ik heb nog nooit echt gerookt (afkloppen!) dus weet ook niet hoe&wat. En nu maar volhoudenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op 1 januari stoppen vind ik altijd zo cliche ;P
En daarbij niet haalbaar.
2 januari it is
Geloof mij, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Knap heur! Ik heb nog nooit echt gerookt (afkloppen!) dus weet ook niet hoe&wat. En nu maar volhouden
Ach alsof er iemand voor z'n plezier rookt.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet meer te hoeven
Het is en blijft een keuze
Ik moet wel zeggen dat het wel weer moeilijk wordt nu...
Ik heb er totaal geen moeite mee gehad sinds m'n laatste sigaretquote:Op zondag 6 januari 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geloof mij, stoppen is makkelijker gezegd dan gedaan.
Was 11 maanden gestopt, maar in september weer begonnen.
Nu toch maar weer stoppen, en zelfs nu, na 3 maanden volop roken, vind ik het weer erg moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |