abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55923734
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:09 schreef Manke het volgende:
die tel apparaten deugen niet:
http://www.youtube.com/watch?v=PiiaBqwqkXs
It aint the voters who count, it are the counters who count
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:31:34 #127
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_55925219
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Mwah, toch blijft het onduidelijk of deze verkiezingen een juiste peiling zijn van de mening van de gehele bevolking van NH. De barriere om te gaan stemmen is als onafhankelijke een stuk groter dan dat deze voor de fanatiekere Democraat of Republikein is. Zo moet je je eerst inschrijven om te kunnen stemmen en is het wellicht ook niet mogelijk om zowel voor een Democraat als een Republikein te stemmen. Ik denk dat er nog heel wat verborgen kiezers zijn die naar Ron Paul neigen.
Een verborgen kiezer is geen kiezer.

Nogmaals, hoe populair ben je nou werkelijk wanneer mensen wel naar je neigen, maar uiteindelijk niet op je stemmen? Ik weet het antwoord wel: niet populair genoeg.
pi_55930478
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:31 schreef Pool het volgende:
Een verborgen kiezer is geen kiezer.

Nogmaals, hoe populair ben je nou werkelijk wanneer mensen wel naar je neigen, maar uiteindelijk niet op je stemmen? Ik weet het antwoord wel: niet populair genoeg.
Ik blijf het toch betwijfelen of dit soort verkiezingen een goed beeld geven van iemands populariteit. Alleen de meer fanatieke kiezer doet mee aan dit soort verkiezingen, het is goed voorstelbaar dat de aanhangers van Ron Paul enigszins murw geslagen zijn door de jaren van overheidsbemoeienis (daarom zij ze ook onafhankelijk!). Bij die mensen is hij wel populair maar zij gaan niet stemmen omdat ze het nut er niet van in zien. Datzelfde effect zie je ook in Nederland.
pi_55934683
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Heb je wel de goede quote te pakken? SGP en Nieuw Rechts staan typisch voor een sterke overheid en hechten in het geval van de SGP veel waarde aan het Christelijk geloof. Dat zijn dingen die nooit uit mijn mond zult horen.
Paul is een strenge christen die negers minderwaardig vindt en abortus en euthenasie niet toe wil staan. Lijken mij prima overeen te komen met de SGP en Nieuw Rechts .

De SGP staat enkel voor een sterke overheid voor de zaken die de maatschappij niet zelf kan regelen. Alle sociale zaken kunnen immers prima via de kerken geregeld worden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:02:03 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55939574
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Paul is een strenge christen die negers minderwaardig vindt en abortus en euthenasie niet toe wil staan. Lijken mij prima overeen te komen met de SGP en Nieuw Rechts .
Als ik jou was, wat ik niet ben, zou ik nog maar even wat meer bronnen zoeken wat betreft ron paul. De nieuwsbrief die jij aanhaalt is abusievelijk in zijn naam geschreven en hij is het er niet mee eens, verder zegt hij dat de staten zelf mogen kiezen wat ze doen met die issues dus als californie bijvoorbeeld een gratis abortus en euthenasie aanbiedt dan zal hij dat niet tegen houden maar hij vind het geen overheids-zaak. Al is hij er persoonlijk misschien tegen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_55941285
quote:
abortus [..] niet toe wil staan.
Nou dat is toch geen dubieus standpunt. Ik denk er soms ook zo over, maar ik hink op twee gedachten.
quote:
Lijken mij prima overeen te komen met de SGP en Nieuw Rechts .

De SGP staat enkel voor een sterke overheid voor de zaken die de maatschappij niet zelf kan regelen. Alle sociale zaken kunnen immers prima via de kerken geregeld worden .
Hou scherp in de gaten dat de SGP en NieuwRechts, de overheid gebruiken als platform van deze ideen. Zelf al zou Ron Paul dezelfde ideeen hebben, dan nog heeft hij geen platform in de vorm van een overheid. De reikwijdte van zijn visie is dus wellicht niet verder dan zijn direct omgeving. En dat is een heel belangrijk verschil.
pi_55942788
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik jou was, wat ik niet ben, zou ik nog maar even wat meer bronnen zoeken wat betreft ron paul. De nieuwsbrief die jij aanhaalt is abusievelijk in zijn naam geschreven en hij is het er niet mee
Er bestaat geen andere ex-Air Force chirurg die in 1988 kandidaat was voor de Libertarische partij zoals de schrijver claimt te zijn in die newsletter. Als RP gelijk heeft dat is hij toen erg nalatig geweest door niet er wat aan te doen totdat het hem slecht uitkwam dat die newlstter bestond en blijft de vraag open waarom iemand zou willen claimen Ron Paul te zijn als de standpunten van de echte Ron Paul niet zo racistisch zijn als die van de newsletter.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:55:23 #133
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55943342
http://us.cnn.com/2008/POLITICS/01/10/paul.newsletters/index.html

CNN besteed er nu ook al aandacht aan.

Of het nu wel of niet waar is is om het even. Dit soort negatieve publiciteit kan de doodsteek zijn van elke kandidaat. Maar daarvoor had Ron Paul denk ik die newsletters niet voor nodig, ik denk nog steeds dat ie kansloos is.

Het is wel mijn meest favoriete Republikein..... het is alleen zo jammer dat Bush Sr. en Bush Jr. de Republikeinse partij om zeep hebben geholpen.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_55944569
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:55 schreef maartena het volgende:
http://us.cnn.com/2008/POLITICS/01/10/paul.newsletters/index.html

CNN besteed er nu ook al aandacht aan.

Of het nu wel of niet waar is is om het even. Dit soort negatieve publiciteit kan de doodsteek zijn van elke kandidaat. Maar daarvoor had Ron Paul denk ik die newsletters niet voor nodig, ik denk nog steeds dat ie kansloos is.

Het is wel mijn meest favoriete Republikein..... het is alleen zo jammer dat Bush Sr. en Bush Jr. de Republikeinse partij om zeep hebben geholpen.....
Goh, je zou bijnaaaaaaaaaaaaaaa denken dat de mainstream media Ron Paul lopen te fucken. Nee, het is erg geloofwaardig allemaal. Alsof uit het verleden van Romney of Huckabee niets negatiefs te halen valt.
pi_55945177
quote:
Paul is een strenge christen die negers minderwaardig vindt...
Gebruik(te) je YouTube ook als bron voor je eindscriptie?

Quotes graag, bronnen, teksten met meer dan korte snippets van zes woorden die niet zelfs via een beeldscherm op meerdere manieren gelezen kunnen worden. De man schrijft genoeg lange stukken en ook van de zittingen van het Huis zijn meer dan genoeg transcripten.

Een voorzet dan, een gesuggereerde quote: "Another says, "The criminals who terrorize our cities -- in riots and on every non-riot day -- are not exclusively young black males, but they largely are. As children, they are trained to hate whites, to believe that white oppression is responsible for all black ills, to 'fight the power,' to steal and loot as much money from the white enemy as possible."

Is dat racistisch of is dat, helaas, ook het geval in sommige Amerikaanse achterstandswijken? Dat je een situatie beschrijft betekent niet dat je er helemaal tevreden mee bent, of dat je het accepteert als onveranderbaar.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:47:06 #136
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_55945191
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Goh, je zou bijnaaaaaaaaaaaaaaa denken dat de mainstream media Ron Paul lopen te fucken. Nee, het is erg geloofwaardig allemaal. Alsof uit het verleden van Romney of Huckabee niets negatiefs te halen valt.
Daar wordt toch ook volop slijk over opgehaald? Kom op zeg, doe nou niet alsof de media superlief is voor de andere kandidaten en het alleen op Ron Paul gemunt heeft. Die slachtofferrol staat je niet, pberends.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:48:31 #137
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_55945227
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:46 schreef Qomolangma het volgende:

[..]

Gebruik(te) je YouTube ook als bron voor je eindscriptie?
Maak dat verwijt dan ook aan de figuren die hier YouTube-filmpjes plaatsen over zogenaamde stemfraude, waardoor Ron Paul niet de daverende overwinning gehaald zou hebben die hij anders had behaald.
pi_55945329
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:48 schreef Pool het volgende:

[..]

Maak dat verwijt dan ook aan de figuren die hier YouTube-filmpjes plaatsen over zogenaamde stemfraude, waardoor Ron Paul niet de daverende overwinning gehaald zou hebben die hij anders had behaald.
Zeker! Helaas zijn er altijd mensen die overal mee weglopen en komen aanzetten met zwarte helikopters en stalinistische stembureau vrouwtjes. Maar dat er in de afgelopen jaren soms vreemde verkiezingsresultaten zijn geweest is ook waar, je moet je alleen niet direct in een slachtofferrol plaatsen. Iedereen die even rustig nadenkt begrijpt dat internetpolls volstrekt onbetrouwbaar zijn en zeker geen basis waarop je ook maar in de buurt komt van een bewijs dat nationale polls nep zijn of dat verkiezingsuitslagen niet eerlijk zouden zijn.
pi_55945466
quote:
De nieuwsbrief die jij aanhaalt is abusievelijk in zijn naam geschreven en hij is het er niet mee eens,
Die nieuwsbrief is van hem, het draagt zijn naam en hij was, als het wel is, hoofdredacteur. Ron Paul zegt alleen dat hij niet wist dat dat er in stond en dat hij het er niet mee eens is. Nogal zwak, gezien zijn andere uitspraken en bijeenkomsten met extreem-rechts.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:08:23 #140
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55953526
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:17 schreef pberends het volgende:
Als er *IETS* negatiefs uit het verleden te halen valt, dan komt het dit jaar naar boven, gegarandeerd. De smerige spelletjes zijn nu nog maar net begonnen, en ik denk dat muv van Clinton (waar alle smut al zo'n beetje van bekend is door de Presidentsjaren) van alle kandidaten wel stukken uit het verleden naar boven zullen komen. Bij McCain en Edwards is de put in resp. 2000 en 2004 al geleegd, dus daar valt ook niet veel meer te halen.

Helaas, maar zo werkt de Amerikaanse politiek. En dat heeft niet heel veel te maken met de media (alhoewel ze wel schuldig zijn in het publiceren ervan), maar met de smerige spelletjes die door iedereen worden gespeeld. Iemand had die nieuwsbrieven nog, en het werd tijd om eens wat info te lekken.....

Zo denk ik dat er ook nog mensen zijn met info over Obama, Romney, Huckabee..... maar vaak komt dat pas naar buiten als ze eenmaal de genomineerde zijn.

Of deze nieuwsbrieven echt veel invloed zullen hebben? Ik betwijfel het. Ron Paul was al kansloos, daar had ie die nieuwsbrieven niet voor nodig.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_55958058
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Als er *IETS* negatiefs uit het verleden te halen valt, dan komt het dit jaar naar boven, gegarandeerd.
Is dit negatief of positief ?

http://www.youtube.com/watch?v=SKDCQ5C6hDU
http://www.youtube.com/watch?v=sZeKUqJUpPs

Poppy had het ook, dus zal ze wel 'n goede kandidate zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=dwKcjRD1DNE

Rap van tong:
http://www.youtube.com/watch?v=wrfh1Jp--Tw
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55958628
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Als er *IETS* negatiefs uit het verleden te halen valt, dan komt het dit jaar naar boven, gegarandeerd.
http://video.canadiancont(...)ing-is-an-igloo.html
quote:

[..]

Als ik jou was, wat ik niet ben, zou ik nog maar even wat meer bronnen zoeken wat betreft ron paul. De nieuwsbrief die jij aanhaalt is abusievelijk in zijn naam geschreven en hij is het er niet mee eens, verder zegt hij dat de staten zelf mogen kiezen wat ze doen met die issues dus als californie bijvoorbeeld een gratis abortus en euthenasie aanbiedt dan zal hij dat niet tegen houden maar hij vind het geen overheids-zaak. Al is hij er persoonlijk misschien tegen.
Niks abusievelijk, dat gebeurde express, met medeweten en toestemming van Paul, door iemand waarvan hij wist dat deze er racistishce ideen op na hield. Ik geloof best dat hij het niet met die standpunten eens was, maar Ich habe das nie gewußt roepen is wel zo ongeveer het zwakste wat hij had kunnen doen. Verder heeft Paul wel degelijk wetten ingediend met als doel abortus verbieden op federaal niveau.
pi_55972336
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:48 schreef Pool het volgende:

[..]

http://arstechnica.com/news.ars/post/20061101-8131.html

Laten we er bij 1 van die weinige gegeven rechten maar van uitgaan dat ze de boel niet misbruiken.
Stemfraude is niet de hoofdoorzaak, al te veel van exit polls kunnen ze niet afwijken.
Alhoewel...
http://www.rollingstone.c(...)2004_election_stolen
http://www.daanspeak.com/VoteScam07.html
http://baltimorechronicle.com/112204MargieBurns.shtml
http://www.exitpollz.org/

Operation Vote Watch for Ron Paul : and everybody else! 2008

http://takebackamerica2008.com/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55972585
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:07 schreef Jan_Klaassen het volgende:
Verder heeft Paul wel degelijk wetten ingediend met als doel abortus verbieden op federaal niveau.
Exact. De Ron Paul-adepten lijken niet te zien dat zijn libertarisch verhaaltje slechts een smoesje is, of eerder een masker, om van Amerika een conservatief-theocratische staat te maken.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:40:17 #145
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_55975570
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Exact. De Ron Paul-adepten lijken niet te zien dat zijn libertarisch verhaaltje slechts een smoesje is, of eerder een masker, om van Amerika een conservatief-theocratische staat te maken.
te maken?
pi_55975753
Momenteel mijn favoriet, de enige die ooit 'n impeachement procedure tegen Cheney gestart is.
quote:
CONCORD, N.H. (AP) - Democrat Dennis Kucinich, who won less than 2 percent of the vote in the New Hampshire primary, said Thursday he wants a recount to ensure that all ballots in his party's contest were counted. The Ohio congressman cited "serious and credible reports, allegations and rumors" about the integrity of Tuesday results.
http://www.breitbart.com/article.php?id=D8U3ERUO1&show_article=1
Ron Paul talks about Dennis Kucinich
Kucinich Picks Ron Paul For His Running Mate

[ Bericht 14% gewijzigd door Resonancer op 12-01-2008 16:57:06 ]
Eisenhower1961.
pi_55986504
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:07 schreef Jan_Klaassen het volgende:

[..]
Verder heeft Paul wel degelijk wetten ingediend met als doel abortus verbieden op federaal niveau.
Voor zover ik begrijp heeft die wet helemaal niet tot doel abortus te verbieden op federaal niveau. Het geeft staten juist meer macht, de mogelijkheid om abortus in hun eigen staat te verbieden.
quote:
Paul introduced The Sanctity of Life Act of 2005, a bill that would have defined human life to begin at conception, and removed challenges to prohibitions on abortion from federal court jurisdiction.[141] In 2005, Paul introduced the We the People Act, which would have removed "any claim based upon the right of privacy, including any such claim related to any issue of ... reproduction" from the jurisdiction of federal courts. If made law, either of these acts would allow states to prohibit abortion.[103] In 2005, Paul voted against restricting interstate transport of minors to get abortions.[142]

In order to "offset the effects of Roe v. Wade," Paul voted in favor of the federal Partial-Birth Abortion Ban Act of 2003. He has described partial birth abortion as a "barbaric procedure". He also introduced H.R. 4379 that would prohibit the Supreme Court from ruling on issues relating to abortion, birth control, the definition of marriage and homosexuality and would cause the court's precedents in these areas to no longer be binding.[143] He once said, “The best solution, of course, is not now available to us. That would be a Supreme Court that recognizes that for all criminal laws, the several states retain jurisdiction.”[144]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Political_positions_of_Ron_Paul#Pro-life_legislation
pi_55987093
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:48 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Voor zover ik begrijp heeft die wet helemaal niet tot doel abortus te verbieden op federaal niveau. Het geeft staten juist meer macht, de mogelijkheid om abortus in hun eigen staat te verbieden.
[..]

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Political_positions_of_Ron_Paul#Pro-life_legislation
Het voorstel is uit 2007.

Maar goed het op staatsniveau verbieden is een eerste en belangrijke stap voor het federaal regelen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 januari 2008 @ 00:36:34 #149
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_55987660
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef NewOrder het volgende:
Voor iedereen die niet begrijpt wat inflatie is en natuurlijk voor alle Lego liefhebbers: Ron Paul Brickfilm
Zo hey, dat is iets wat de communisten in 1917 al door hadden, blijkbaar hebben sommige iets langer de tijd nodig om tot deze conclussie te komen
pi_55987821
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het voorstel is uit 2007.

Maar goed het op staatsniveau verbieden is een eerste en belangrijke stap voor het federaal regelen
Is hetzelfde voorstel. 2005, 2007, 2007

En nee, dat is het niet. Het is nú op federaal niveau geregeld en kan dus ook nú op federaal niveau verboden worden, namelijk wanneer er een meerderheid van anti-abortus rechters in de Supreme Court zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')