Lichtelijk cliché hèquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:22 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Dit is een discussie die eindigd in een welles, nietes, waar beide kampen goede voors en tegens hebben.
Geloof in jezelf, is het sterkste geloof...
Als je de tekst goed hadt gelezen hadt je ook gelezen dat het hier niet om het welles en nietes spelletje ging waar jij het over hadt maar om de rede welke erachter zat. Goed lezen dus!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:22 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Dit is een discussie die eindigd in een welles, nietes, waar beide kampen goede voors en tegens hebben.
Geloof in jezelf, is het sterkste geloof...
Had is verleden tijd, dus komt er nooit een -t achter.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef zwelgje1985 het volgende:
[..]
Als je de tekst goed hadt gelezen hadt je ook gelezen dat het hier niet om het welles en nietes spelletje ging waar jij het over hadt maar om de rede welke erachter zat. Goed lezen dus!!!
Jammer genoeg voor jou is het niet Youp van 't Hek die het verzonnen heeft, ze smijten al wat langer met zinnen als 'geloof in jezelf dat is al moeilijk genoeg' en dergelijke. Dat Youp het in een show gebruikt maakt het niet gelijk zijn uitdrukkingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Youp van 't Hek citerend he, dus cliche!!
Hier sluit ik mij gedeeltelijk bij aan. Al geloof ik zelf wel dat er meer is na dit leven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef Strychnine het volgende:
heel verhaal
Lees jij dan ook eens goed, ik zeg dat het eindigd in een welles nietes, dat kan dus wel of nietus zo eindigen, we zijn al begonnen vrees ik!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef zwelgje1985 het volgende:
[..]
Als je de tekst goed hadt gelezen hadt je ook gelezen dat het hier niet om het welles en nietes spelletje ging waar jij het over hadt maar om de rede welke erachter zat. Goed lezen dus!!!
Wat dus niet helemaal waar is. Aangezien we het toch over God hebben:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:25 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Had is verleden tijd, dus komt er nooit een -t achter.
Tja, ik moest het maar even gezegd hebben.
quote:O God! Gij hadt ons verstoten, Gij hadt ons gescheurd, Gij zijt toornig geweest; keer weder tot ons.
Dat zeg ik niet ik zeg dat ik Youp citeer, jij maakt ervan dat de uitdrukking van hem komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:26 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou is het niet Youp van 't Hek die het verzonnen heeft, ze smijten al wat langer met zinnen als 'geloof in jezelf dat is al moeilijk genoeg' en dergelijke. Dat Youp het in een show gebruikt maakt het niet gelijk zijn uitdrukking
Ik zeg ook niet dat er wel of niet meer is na dit leven hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij gedeeltelijk bij aan. Al geloof ik zelf wel dat er meer is na dit leven.
Tevens onverkapte tvp.
Dat is toch oud Nederlands? Of niet? (maar dan gaan we eigenlijk best off topicquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Wat dus niet helemaal waar is. Aangezien we het toch over God hebben:
[..]
Misleidende TT, dan.quote:Het gaat mij niet om het directe antwoord van "ja god bestaat" of "nee god bestaat niet", het gaat mij hierbij om de achterligende gedachten "waarom" bestaat god wel of niet.
Ik schrijf toch ook reden, en geen rede? Volgens mij haal je me door de war hier met de TS. Mijn Nederlands is redelijk goed, in ieder geval goed genoeg om het verschil tussen rede en reden te kennen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef mspoez het volgende:
Strychine, rede is iets wat word gezegd, reden is een aanleiding of oorzaak of achterliggende gedachte.
Verder voor jou gezocht:
Bestaat God?
Mensen die zeggen: "God bestaat niet"
Is God door mensen bedacht?
Bewijzen voor het bestaan van God
Bewijs voor het niet bestaan van god.
en natuurlijk het grote "God bestaat" toppic
Succes met lezen!
Sorry! Verkeerde naam inderdaad. Succes, met lezen, ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Volgens mij haal je me door de war hier met de TS.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |