Precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Van de lama's krijg ik dan wel weer tranen van in de ogen...maar dan niet om emotionele redenen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen.Als iemand nu een goeie mop verteld laat ik wel weten dat ik hem snap, maar ik lig niet dubbel meer van het lachen.
Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik snap ook nooit dat mensen zich 'opgelucht' voelen na het janken. Dat heb ik noooit gehad.
Dat opkroppen ken ik ook heel goed maar huilen is daar geen uitlaatklep voor bij mij. Ik weet nog steeds niet wat wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.
Als ik huil bij een film of muziek lucht me dat niet persé op.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef rival het volgende:
ik weet niet wat ik heb de laatste tijd.....maar ik jank als de pleuris
ik zal eens een voorbeeld noemen....... extreme home makeover ofzo uit amerika.... die mensen krijgen een nieuw huis....ze roepen dat de bus weg moet.... hele familie huilen van blijdschap en rivaaltje huilt gezellig mee!
en zo had ik het laatst ook met een film toen een vader eindelijk zijn dochtertje weer in zijn armen kon houden... vader janken, rivaaltje janken
en het ergste is nog, bij die film was ik niet alleen maar met vrienden dus die gingen helemaal slecht natuurlijk...
maar niet dat ik een verdrietig mannetje ben ofzo... want als ik daarna that 70's show op zet lig ik net zo makkelijk dubbel naast me stoel als Red weer bezig is....
Bestaan er ook Darwin Awards voor parkieten? Sorry, hier moet ik dus om lachen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
Tegenwoordig niet meer, laatste keer was op 13 januari 2002 dacht ik. We hadden toen een parkiet, die heette Coco. Coco speelde graag met 't keramieken waterbakje, maar helaas lazerde 't waterbakje op arme Coco. RIP Coco, 27-10-1998 - 13-1-2002.
Huilen als je gedumpt wordt, hè?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:25 schreef Dzy het volgende:
Ik (man) jank heel af en toe. Eens per jaar, vorige keer was een maand of 5 geleden om een meisje waar ik even flink door gedumpt ben. Vorige keer was anderhalf jaar terug toen m'n oma overleed. Niks mis mee af en toe
Sissyquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef rival het volgende:
ik weet niet wat ik heb de laatste tijd.....maar ik jank als de pleuris
ik zal eens een voorbeeld noemen....... extreme home makeover ofzo uit amerika.... die mensen krijgen een nieuw huis....ze roepen dat de bus weg moet.... hele familie huilen van blijdschap en rivaaltje huilt gezellig mee!
en zo had ik het laatst ook met een film toen een vader eindelijk zijn dochtertje weer in zijn armen kon houden... vader janken, rivaaltje janken
en het ergste is nog, bij die film was ik niet alleen maar met vrienden dus die gingen helemaal slecht natuurlijk...
maar niet dat ik een verdrietig mannetje ben ofzo... want als ik daarna that 70's show op zet lig ik net zo makkelijk dubbel naast me stoel als Red weer bezig is....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
Tegenwoordig niet meer, laatste keer was op 13 januari 2002 dacht ik. We hadden toen een parkiet, die heette Coco. Coco speelde graag met 't keramieken waterbakje, maar helaas lazerde 't waterbakje op arme Coco. RIP Coco, 27-10-1998 - 13-1-2002.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:14 schreef LasTeR het volgende:
Soms met muziek dat er bepaalde gedachten weer in mijn hoofd komen waar ik een tijd lang niet aan gedacht heb. Dan wil ik nog wel eens een traantje laten rollen, maar echt niet meer janken ofzo, dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:15 schreef Professor_Paljas het volgende:
Als ik teveel gezopen heb kan ik nog wel eens erg emotioneel worden tot hilariteit van mn vrienden
leuke nickname ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:57 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
vorige week nog, toen was mn 7de hamster overleden![]()
Vrouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:05 schreef appelsap het volgende:
Ik huil best veel! Vooral sinds ik moeder ben geworden kan alles me emotioneren.
Waar ik echt niet tegen kan is als ik huilende mensen zie, dan ga ik gewoon meehuilen. Ik huil dus vaak als ik tv kijk. (want daar janken de mensen wat af.)
Ik ben eens zwaar overstuur geweest van een vliegtuig dc10-fokker-weet-ik-het in de waddenzee storte. Het was zo'n gerestaureerd vliegtuig voor bijzondere tripjes geloof ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vroeg me af of jullie dit ook wel eens hebben gehad. Ik denk zo’n 10 jaar geleden (ik weet het echt niet meer precies) was er op TV dat een vrouw de doodstraf kreeg. Ik had nog nooit eerder van haar gehoord maar ik was er helemaal overstuur van. Die nacht toen het zou gebeuren was ik ook overstuur wakker. Ik ben overigens wel benieuwd wie het nou was, volgens mij had ze donker haar. Dit had ik ook met Steve Irwin, niet zo overstuur maar wel verdrietig. Ik kende hem alleen vaag van een TV-reclame maar ik was er ook helemaal overstuur van, maar dit weet ik te verklaren. Namelijk YouTube filmpjes met verdrietige liedjes eronder.![]()
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Ik heb dat ook met bepaalde liedjes ja.. moet zeggen dat het wel ligt aan de omgeving waarin ik die liedjes hoor.. maar als ik alleen thuis ben ofzo, ja dan komen er wel tranen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:02 schreef RHCPeter het volgende:
Ja regelmatigSchaam ik me niet voor. Als ik weer een liedje hoor wat mij aan mijn vader herinnert komen er wel eens tranen ja
hersenen: Vrouwenquote:
Zij heeft het uitgemaakt dus?? (geen uitmaakseksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Laatste keer écht tranen met tuiten gehuild: 25 oktober 2007, toen t uitging met mn vriendin: laatste omhelzing als afscheid -->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pwned!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zij heeft het uitgemaakt dus?? (geen uitmaakseks)
Idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef MouzurX het volgende:
Zij heeft het uitgemaakt dus??
quote:(geen uitmaakseks)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef Double-Helix het volgende:
pwned!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
Dat is erg jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef leonieke het volgende:
Oh ja... hormonen![]()
Een paar dagen voor mijn menstruatie begint het.. en het blijft ook wel duren tot ze gedaan zijn. Die periode ben ik echt merkelijk emotioneler. Arme man van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef Mirel het volgende:
Ik moest huilen toen Tony Almeida werd doodgemaakt door HendersonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste keer er tranen over mijn wangen biggelden was ca. 5 jaar geleden. Het was net 2 dagen uit met mijn vriendin (7 jarige relatie) en toen moest ik mijn kat laten inslapen vanwege chronische bronchitis. Toen werd het me even teveel.
Ook op 20 oktober 2007 schoot ik even vol toen Zuidafrika wereldkampioen rugby werd. Maar ik hoefde niet te janken.....net niet![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef Mirel het volgende:
Ik moest huilen toen Tony Almeida werd doodgemaakt door HendersonHuilen bij 24!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |