SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef Mirel het volgende:
Ik moest huilen toen Tony Almeida werd doodgemaakt door HendersonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste keer er tranen over mijn wangen biggelden was ca. 5 jaar geleden. Het was net 2 dagen uit met mijn vriendin (7 jarige relatie) en toen moest ik mijn kat laten inslapen vanwege chronische bronchitis. Toen werd het me even teveel.
Ook op 20 oktober 2007 schoot ik even vol toen Zuidafrika wereldkampioen rugby werd. Maar ik hoefde niet te janken.....net niet![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef Mirel het volgende:
Ik moest huilen toen Tony Almeida werd doodgemaakt door HendersonHuilen bij 24!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |