Vrouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:05 schreef appelsap het volgende:
Ik huil best veel! Vooral sinds ik moeder ben geworden kan alles me emotioneren.
Waar ik echt niet tegen kan is als ik huilende mensen zie, dan ga ik gewoon meehuilen. Ik huil dus vaak als ik tv kijk. (want daar janken de mensen wat af.)
Ik ben eens zwaar overstuur geweest van een vliegtuig dc10-fokker-weet-ik-het in de waddenzee storte. Het was zo'n gerestaureerd vliegtuig voor bijzondere tripjes geloof ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vroeg me af of jullie dit ook wel eens hebben gehad. Ik denk zo’n 10 jaar geleden (ik weet het echt niet meer precies) was er op TV dat een vrouw de doodstraf kreeg. Ik had nog nooit eerder van haar gehoord maar ik was er helemaal overstuur van. Die nacht toen het zou gebeuren was ik ook overstuur wakker. Ik ben overigens wel benieuwd wie het nou was, volgens mij had ze donker haar. Dit had ik ook met Steve Irwin, niet zo overstuur maar wel verdrietig. Ik kende hem alleen vaag van een TV-reclame maar ik was er ook helemaal overstuur van, maar dit weet ik te verklaren. Namelijk YouTube filmpjes met verdrietige liedjes eronder.![]()
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Ik heb dat ook met bepaalde liedjes ja.. moet zeggen dat het wel ligt aan de omgeving waarin ik die liedjes hoor.. maar als ik alleen thuis ben ofzo, ja dan komen er wel tranen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:02 schreef RHCPeter het volgende:
Ja regelmatigSchaam ik me niet voor. Als ik weer een liedje hoor wat mij aan mijn vader herinnert komen er wel eens tranen ja
hersenen: Vrouwenquote:
Zij heeft het uitgemaakt dus?? (geen uitmaakseksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Laatste keer écht tranen met tuiten gehuild: 25 oktober 2007, toen t uitging met mn vriendin: laatste omhelzing als afscheid -->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pwned!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zij heeft het uitgemaakt dus?? (geen uitmaakseks)
Idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef MouzurX het volgende:
Zij heeft het uitgemaakt dus??
quote:(geen uitmaakseks)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef Double-Helix het volgende:
pwned!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
Tegenwoordig niet meer, laatste keer was op 13 januari 2002 dacht ik. We hadden toen een parkiet, die heette Coco. Coco speelde graag met 't keramieken waterbakje, maar helaas lazerde 't waterbakje op arme Coco. RIP Coco, 27-10-1998 - 13-1-2002.
Dat is erg jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef leonieke het volgende:
Oh ja... hormonen![]()
Een paar dagen voor mijn menstruatie begint het.. en het blijft ook wel duren tot ze gedaan zijn. Die periode ben ik echt merkelijk emotioneler. Arme man van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |