Precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Van de lama's krijg ik dan wel weer tranen van in de ogen...maar dan niet om emotionele redenen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen.Als iemand nu een goeie mop verteld laat ik wel weten dat ik hem snap, maar ik lig niet dubbel meer van het lachen.
Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik snap ook nooit dat mensen zich 'opgelucht' voelen na het janken. Dat heb ik noooit gehad.
Dat opkroppen ken ik ook heel goed maar huilen is daar geen uitlaatklep voor bij mij. Ik weet nog steeds niet wat wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.
Als ik huil bij een film of muziek lucht me dat niet persé op.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef rival het volgende:
ik weet niet wat ik heb de laatste tijd.....maar ik jank als de pleuris
ik zal eens een voorbeeld noemen....... extreme home makeover ofzo uit amerika.... die mensen krijgen een nieuw huis....ze roepen dat de bus weg moet.... hele familie huilen van blijdschap en rivaaltje huilt gezellig mee!
en zo had ik het laatst ook met een film toen een vader eindelijk zijn dochtertje weer in zijn armen kon houden... vader janken, rivaaltje janken
en het ergste is nog, bij die film was ik niet alleen maar met vrienden dus die gingen helemaal slecht natuurlijk...
maar niet dat ik een verdrietig mannetje ben ofzo... want als ik daarna that 70's show op zet lig ik net zo makkelijk dubbel naast me stoel als Red weer bezig is....
Bestaan er ook Darwin Awards voor parkieten? Sorry, hier moet ik dus om lachen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
Tegenwoordig niet meer, laatste keer was op 13 januari 2002 dacht ik. We hadden toen een parkiet, die heette Coco. Coco speelde graag met 't keramieken waterbakje, maar helaas lazerde 't waterbakje op arme Coco. RIP Coco, 27-10-1998 - 13-1-2002.
Huilen als je gedumpt wordt, hè?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:25 schreef Dzy het volgende:
Ik (man) jank heel af en toe. Eens per jaar, vorige keer was een maand of 5 geleden om een meisje waar ik even flink door gedumpt ben. Vorige keer was anderhalf jaar terug toen m'n oma overleed. Niks mis mee af en toe
Sissyquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef rival het volgende:
ik weet niet wat ik heb de laatste tijd.....maar ik jank als de pleuris
ik zal eens een voorbeeld noemen....... extreme home makeover ofzo uit amerika.... die mensen krijgen een nieuw huis....ze roepen dat de bus weg moet.... hele familie huilen van blijdschap en rivaaltje huilt gezellig mee!
en zo had ik het laatst ook met een film toen een vader eindelijk zijn dochtertje weer in zijn armen kon houden... vader janken, rivaaltje janken
en het ergste is nog, bij die film was ik niet alleen maar met vrienden dus die gingen helemaal slecht natuurlijk...
maar niet dat ik een verdrietig mannetje ben ofzo... want als ik daarna that 70's show op zet lig ik net zo makkelijk dubbel naast me stoel als Red weer bezig is....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
Tegenwoordig niet meer, laatste keer was op 13 januari 2002 dacht ik. We hadden toen een parkiet, die heette Coco. Coco speelde graag met 't keramieken waterbakje, maar helaas lazerde 't waterbakje op arme Coco. RIP Coco, 27-10-1998 - 13-1-2002.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:14 schreef LasTeR het volgende:
Soms met muziek dat er bepaalde gedachten weer in mijn hoofd komen waar ik een tijd lang niet aan gedacht heb. Dan wil ik nog wel eens een traantje laten rollen, maar echt niet meer janken ofzo, dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |