abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55751633
Wat ik me dus afvroeg he. Huilt er iemand van jullie nog ooit? Ik denk dat dat voor mij 6 jaar geleden is ofzo. En ik zou niet eens meer weten waarvoor. Ik huil nooit meer.

Als klein kindje hoeft er maar iets te gebeuren en je begint te janken. Naarmate je ouder bent wordt dit steeds minder. Maarja, waarom?

http://nl.youtube.com/watch?v=3iLVfPJG9d0

Als man is dat natuurlijk niet stoer meer. Het enige dat ik nog ooit een man zie janken is op tv in een film ofzo.

Wat ik van jullie wel eens wil weten (en vooral de mannen). Hoe lang is het geleden dat jij hebt gehuild?
pi_55751651
Jaar of 4 geleden, toen mijn opa overleed
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:48:53 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55751683
5 jaar geleden ofzo, maar niet omdat ik dat niet mannelijk vind of iets dergelijks. Huilen is de normaalste zaak van de wereld, alleen veel verder dan een beetje vochtige ogen kom ik niet.
pi_55751840
ik heb net nog gehuild... muziek maakt me emotioneel!
Haleloeja
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:02:02 #5
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_55751994
Zo nu en dan, zeker.
Niet om elk wissewasje, maar bij sommige gebeurtenissen (begrafenis bijvoorbeeld), houd ik het niet droog.

Zielig he
Dunkelheit
pi_55752098
2 jaar geleden. Film The Green Mile, wat een prachtig einde.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_55752157
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55752195
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil op zijn tijd wel een goed pot huilen maar het lijkt erop dat ik geen tranen meer kan produceren. Ik ben wat dat betreft emotieloos geworden....net als dat ik om heel weinig dingen goed kan lachen....
Precies hetzelfde hier.
pi_55752219
Gisteren.
pi_55752224
zelden.. alhoewel ik er vaak behoefte aan heb om het te doen (erg eenzaam + kut verleden + etc >_>) ..maar het komt er niet uit ofzo.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:11:19 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_55752243
Ja hoor, het gebeurt me wel eens. Zelfs een goed stukje pianomuziek kan nog wel wat losmaken, net zoals een aangrijpende scene op tv.
Daarentegen kan ik me ook best inhouden als het zo moet, zelfs op een begrafenis.
How can I make this topic about me?
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:11:27 #12
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_55752246
Record voor mij is 3 keer in 1 maand. afgelopen december, 3 omaatjes, 1 van mijn eigen (de eerste) daarna van 2 goede vrienden.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_55752302
als ik een man zie huilen heb ik altijd het gevoel dat er ECHT wat aan de hand is. Tenzij het in een film is of diegene overduidelijk homo is.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:14:16 #14
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55752316
Soms met muziek dat er bepaalde gedachten weer in mijn hoofd komen waar ik een tijd lang niet aan gedacht heb. Dan wil ik nog wel eens een traantje laten rollen, maar echt niet meer janken ofzo, dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55752333
Bij begrafenissen zijn er altijd tranen te zien bij mij. Maar ik reageer ook heel emotioneel op films, series, ... en op muziek. Daarnaast ook nog wat persoonlijke problemen waardoor ik het regelmatig niet droog hou.
Wenen lucht me eigenlijk vaak op.
pi_55752367
Als ik teveel gezopen heb kan ik nog wel eens erg emotioneel worden tot hilariteit van mn vrienden
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:16:06 #17
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_55752378
quote:
Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen. Als iemand nu een goeie mop verteld laat ik wel weten dat ik hem snap, maar ik lig niet dubbel meer van het lachen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:16:38 #18
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55752388
Ik snap ook nooit dat mensen zich 'opgelucht' voelen na het janken. Dat heb ik noooit gehad.
pi_55752426
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef Mender het volgende:

[..]

Ja dat gevoel heb ik nu ook. En wat lachen betreft... om de lama's kan ik altijd wel goed lachen. Als iemand nu een goeie mop verteld laat ik wel weten dat ik hem snap, maar ik lig niet dubbel meer van het lachen.
Van de lama's krijg ik dan wel weer tranen van in de ogen...maar dan niet om emotionele redenen...
pi_55752461
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik snap ook nooit dat mensen zich 'opgelucht' voelen na het janken. Dat heb ik noooit gehad.
Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.
Als ik huil bij een film of muziek lucht me dat niet persé op.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:22:02 #21
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55752502
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik spreek even voor mezelf, maar ik krop heel veel op. Het gebeurt vaak dat als het me allemaal te veel wordt ik mijn hart begin te luchten en dat daar tranen, heel veel tranen, aan te pas komen. Het opgelucht gevoel komt er bij mij waarschijnlijk door de combinatie van hart luchten en tranen. Maar zoals gezegd: heel persoonlijk.
Als ik huil bij een film of muziek lucht me dat niet persé op.
Dat opkroppen ken ik ook heel goed maar huilen is daar geen uitlaatklep voor bij mij. Ik weet nog steeds niet wat wel.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:22:04 #22
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_55752503
Yep. Paar maanden geleden nog, Toen m'n vrouw in verwachting bleek.
Ik word nog week op m'n ouwe dag....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_55752512
ik weet niet wat ik heb de laatste tijd.....maar ik jank als de pleuris

ik zal eens een voorbeeld noemen....... extreme home makeover ofzo uit amerika.... die mensen krijgen een nieuw huis....ze roepen dat de bus weg moet.... hele familie huilen van blijdschap en rivaaltje huilt gezellig mee!

en zo had ik het laatst ook met een film toen een vader eindelijk zijn dochtertje weer in zijn armen kon houden... vader janken, rivaaltje janken
en het ergste is nog, bij die film was ik niet alleen maar met vrienden dus die gingen helemaal slecht natuurlijk...

maar niet dat ik een verdrietig mannetje ben ofzo... want als ik daarna that 70's show op zet lig ik net zo makkelijk dubbel naast me stoel als Red weer bezig is....
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:23:13 #24
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_55752538
quote:
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef nVincible het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_55752573
Oh ja... hormonen
Een paar dagen voor mijn menstruatie begint het.. en het blijft ook wel duren tot ze gedaan zijn. Die periode ben ik echt merkelijk emotioneler. Arme man van mij
pi_55752590
Ik huil eigenlijk nooit... Laatste keer kan ik me eigenlijk niet eens herinneren. Pas was de vader van een maat van mij overleden, iedereen janken op de begrafenis maar ik kreeg op z'n hoogst een beetje vochtige ogen.
Pain is temporary, pride is forever
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:25:13 #27
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_55752598
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef rival het volgende:

ik zal eens een voorbeeld noemen....... extreme home makeover ofzo uit amerika.... die mensen krijgen een nieuw huis....ze roepen dat de bus weg moet.... hele familie huilen van blijdschap en rivaaltje huilt gezellig mee!

en zo had ik het laatst ook met een film toen een vader eindelijk zijn dochtertje weer in zijn armen kon houden... vader janken, rivaaltje janken
en het ergste is nog, bij die film was ik niet alleen maar met vrienden dus die gingen helemaal slecht natuurlijk...

maar niet dat ik een verdrietig mannetje ben ofzo... want als ik daarna that 70's show op zet lig ik net zo makkelijk dubbel naast me stoel als Red weer bezig is....
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_55752631
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:25 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

dat mag jij zeggen
pi_55752662
3 jaar geleden voor het laatst, toen mijn opa overleed. Toen heb ik wel ff zitten huilen....
pi_55752692
Ik jank om alles, nouja, ken je die zin van Acda & de Munnik: "Ze huilt als de regisseur dat wil!"? Nou dat ben ik. Niet dat ik het leven zo somber in zie, welnee, ik kan gewoon lekker tranen laten vloeien en soms ordinair grienen. Soms omdat ik juist iets heel mooi of bijzonder vind.

Ik ben dan ook zo'n muppet die in simpele dingen schoonheid ziet. Achja,... so sue me. Niemand heeft er last van. Ik ben blij met mijn emoties. Zonder verdriet geen blijdschap. En ik kan echt blij worden als een kind van dingen....

Verder kan ik nogal onsamenhangend zijn, maar ik ben wel lief
pi_55753456
Huilen nooit, echt te lang geleden. Daarentegen lachen, genoeg.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:08:11 #32
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_55753504
Tegenwoordig niet meer, laatste keer was op 13 januari 2002 dacht ik. We hadden toen een parkiet, die heette Coco. Coco speelde graag met 't keramieken waterbakje, maar helaas lazerde 't waterbakje op arme Coco. RIP Coco, 27-10-1998 - 13-1-2002.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_55753664
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
Tegenwoordig niet meer, laatste keer was op 13 januari 2002 dacht ik. We hadden toen een parkiet, die heette Coco. Coco speelde graag met 't keramieken waterbakje, maar helaas lazerde 't waterbakje op arme Coco. RIP Coco, 27-10-1998 - 13-1-2002.
Bestaan er ook Darwin Awards voor parkieten? Sorry, hier moet ik dus om lachen.
pi_55753884
Ik (man) jank heel af en toe. Eens per jaar, vorige keer was een maand of 5 geleden om een meisje waar ik even flink door gedumpt ben. Vorige keer was anderhalf jaar terug toen m'n oma overleed. Niks mis mee af en toe
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_55753906
Toen mijn relatie op pijnlijke wijze eindigde. Een half jaar geleden.
Ook hou ik het niet droog bij sommige films maar verder dan natte ogen kom ik dan niet.

Schaam me er niet voor.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:28:33 #36
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55753969
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:25 schreef Dzy het volgende:
Ik (man) jank heel af en toe. Eens per jaar, vorige keer was een maand of 5 geleden om een meisje waar ik even flink door gedumpt ben. Vorige keer was anderhalf jaar terug toen m'n oma overleed. Niks mis mee af en toe
Huilen als je gedumpt wordt, hè?

Als ik jou was, zou ik mijn ex stalken.
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:44:08 #37
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_55754382
vorige maand, crematie van me opa
daarvoor 3 jaar niet ofzo, heel vreemd dat je vroeger om het minste of geringste ging huilen en paar jaar later om niks. Dan is je verdriet vaker woede of agressie (bij mij dan)
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_55754714
Ja hoor. Af en toe moet dat even en het lucht heerlijk op.

En bij sommige films of muziek stukken krijg ik ook natte ogen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:23:23 #39
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55755303
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef rival het volgende:

Sissy
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:25:01 #40
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55755355
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:08 schreef Demarest het volgende:
pi_55755663
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:23 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Sissy
Als je je wat aantrekt van anderen , DAN ben je een sissy.
pi_55755722
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:14 schreef LasTeR het volgende:
Soms met muziek dat er bepaalde gedachten weer in mijn hoofd komen waar ik een tijd lang niet aan gedacht heb. Dan wil ik nog wel eens een traantje laten rollen, maar echt niet meer janken ofzo, dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
Dat inderdaad.

Maar laatste keer om een gebeurtenis was een maand, iets met een meisje.
pi_55756585
Alleen bij begrafenissen eigenlijk, verder (bijna) nooit...
pi_55756896
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:14 schreef leonieke het volgende:

Wenen lucht me eigenlijk vaak op.
Berlijn hier.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:36:28 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55757475
1.5/2 jaar geleden.

Van de pijn toen ik mn kruisbanden (weer) scheurde

Daarvoor.. hmm.. toen m'n opa dood overleed denk ik.
Huilen dan.
pi_55759231
deze zomer toen het me allemaal even teveel werd
daarvoor was het december 2004 toen een vriend van me overleed

en over een paar dagen weer huilen als ik de kleine van mn zus voor het eerst vast kan houden
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
pi_55761038
Ik huil nog regelmatig ja, maar ik ben dan ook een diep gevoelig persoon .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 00:49:40 #48
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_55761206
Ja hoor... genoeg verdriet hier en ook genoeg blij hier...redenen te over om te huilen dus.:)
Ook muziek kan me laten huilen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_55761281
Ik huil als ik uien moet pellen.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 00:53:06 #50
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_55761300
soms.. o.a. bij
- ergens waar ik helemaal van dubbel lig.. dat ik een paar tranen in mn ogen krijg
- sommige films
I have no rival, no man can be my equal. ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')