je hebt afgelopen weekend alvast kunnen oefenenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:17 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo ook achter de pc weg... ik krijg nog visite... Ben benieuwd wat dat morgen weer moet worden met me. Moet toch vrij op tijd op staan met 2 kids, de hele dag zit alweer volgeplandNahjah.. nog maar een dagje leven op red bull dan..
ik om kwart voor zes....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:39 schreef maedel het volgende:
ow men, wat waren jullie nog laat op zeg.
Ik lag er om 1 uur in!
Zometeen maar eens op pad voor de bestewensenronde
Om een uur of 3 zat ik Jenga te doen (wie liet vallen moest goldstrike drinkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Heel gelukkig 2008 allemaal!!!
Wij hebben karaoke zitten doen tot drie uur
Je bent een echte Amerikaan aan 't wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:35 schreef wonderer het volgende:
Wij zaten Bassie en Adriaan te kijken.
En het nieuwe jaar begon met halsbrekende toeren om het dak sneeuwvrij te makenHet wordt fucking koud en we krijgen een voet sneeuw.
*zucht*
Ik ben te lui om het om te rekenenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent een echte Amerikaan aan 't worden.
ja en er gaan volgens mij 3 foot in 1 yardquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voet is toch ongeveer 30 centimeter?
Mhm. En we zijn al over de helft.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voet is toch ongeveer 30 centimeter?
en nu?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:08 schreef maedel het volgende:
ok, dit geloof je niet.
Op de dag dat ik mijn auto ga inruilen, zitten de deuren dichtgevroren.![]()
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt...
Dat zijn volgens mij de dingen die je niet moet doenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu?
met de föhn ontdooien?
of een emmer met heet water ?
Nee die emmer water is minder geslaagd als het buiten nog steeds beneden nul isquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij de dingen die je niet moet doen
Ruitenontdooier bracht uitkomst
de champagne is natuurlijk over al op, of uitgebruisdquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nou nou...heeft er nou niemand het goede voornemen om dit topic bruisend te maken?
We hebben toch geen alcohol nodig om lol te hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de champagne is natuurlijk over al op, of uitgebruisd
niet die alcohol, maar wel die belletjes om het bruisend te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
We hebben toch geen alcohol nodig om lol te hebben
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet die alcohol, maar wel die belletjes om het bruisend te krijgen
helaas heeft die sneeuwbui die je gisteren onze kant uit gestuurd had ons nog niet weten te vindenquote:
Vast verdwaald boven de oceaan. Of misschien had ie heimwee want er is vannacht nog zo'n 10 cm gevallen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas heeft die sneeuwbui die je gisteren onze kant uit gestuurd had ons nog niet weten te vinden
en geen enkele sneeuwwolk is zo avontuurlijk dat hij al dan niet alleen de oceaan over wenst te steken om Nederland te bezoeken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast verdwaald boven de oceaan. Of misschien had ie heimwee want er is vannacht nog zo'n 10 cm gevallen.
dat zijn toch van die vierkante tabletten ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik kan het proberen.
100 gram ritter sport is zo opMaar ik had even een sugar rush nodig, mijn beentjes trilden helemaal.
Ik zag net al een gele bus langsrijden. Heb je geen zin in school dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Vakantie al weer bijna voorbij.
Inderdaad... 600 calorieenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zijn toch van die vierkante tabletten ?
en ja als ik zo eentje open maak dan gaat die bij mij ook gelijk in 1 keer op ja
Op zich wel hoor, maar deze vakantie is een beetje langs me heen gegaan enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag net al een gele bus langsrijden. Heb je geen zin in school dan?
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. En de volgende laat vast nog lang op zich wachten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich wel hoor, maar deze vakantie is een beetje langs me heen gegaan enzo.
Zo mag ik het horen. Niet de moed opgeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, nou dat valt wel mee. paar weekjes weer en dan is het blok afgelopen. En van die vakantie ga ik dan gewoon dubbel zo veel genieten
.
en vrijdag avond moet het klaar ?, koste wat het kost ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
Dag 1 van de jaarafsluiting zit er weer op..
Het overgrote deel zelfs morgenavond al.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vrijdag avond moet het klaar ?, koste wat het kost ?
* Fille.des.Fleurs pakt vandaag een lekker jus'tje en gaat keihard aan de bakquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:58 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
daar ben ik vanaf 7.30 uur al mee bezigquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
* Fille.des.Fleurs pakt vandaag een lekker jus'tje en gaat keihard aan de bak
Heb je dat eigenlijk standaard onder je ctrl-v staan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:46 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
Oow! Spannend!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg binnenkort een contract om over te onderhandelen...
Stelletje langslapers...quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben ik vanaf 7.30 uur al mee bezig
ja er is altijd baas bovenbaasquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stelletje langslapers...
@ wonderer:feli
over de avonturen van de politieman in opleiding ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg binnenkort een contract om over te onderhandelen...
nee dat nog net nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb je dat eigenlijk standaard onder je ctrl-v staan?
Yepquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over de avonturen van de politieman in opleiding ?
<achterdocht> en waarom zou ik dat doen? Ik ken je niet eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
http://zwolle-038.myminicity.com
http://zwolle-038.myminicity.com/tra
veel plezier ermee je lacht je dood
Je spam is al getopicreportquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
http://zwolle-038.myminicity.com
http://zwolle-038.myminicity.com/tra
veel plezier ermee je lacht je dood
Hij heeft echt in elk actief topic gepostquote:
Ja, ik zag het ook al. En zo leuk is de site heus nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft echt in elk actief topic gepost
Je hebt nog gekeken ook???quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook al. En zo leuk is de site heus niet.
Niet doen!!!!!! Ik wed dat hij betaald krijgt per aantal kliks....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef maedel het volgende:
nou krijg ik nog de neiging om op die links te gaan klikken ook. Maar ik doe het niet
Natuurlijk niet. Ik zuip niet. Maar ik zit me weer dood te ergeren aan zo'n lamzak op een ander forum die domme berichtjes post.quote:
Vlarp?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik zuip niet. Maar ik zit me weer dood te ergeren aan zo'n lamzak op een ander forum die domme berichtjes post.
quote:
Ik houd heel erg van kleurtjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]sorry.. mijn smaak is het niet. Al denk ik wel dat ie best wat waard zou kunnen zijn, ik zou er geen geld aan uit kunnen geven...
quote:
Geef hem een blanco chequequote:
O ja, dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:
Weet ik toch. Ik ouwehoer maar. Heb hem gezien op de roze maandag weet je.quote:
geen idee maar ik zal wel even komen zwaaienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
Is hier de hele dag nog niemand geweest?
Wat is er toch aan de hand tegenwoordig in dit tiopic...
of moet ik zeggen.. niet aan de hand?
oei dan ga ik je vrees ik niet meer tegenkomen hier vandaag want ik moet straks op visite in Tilbo townquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
Hey! Ik kan niet lang blijven hoor, krijg zo visite.. Maar even gaat nog wel
dan denk ik idd van niet nee.. verwacht dat de visite tot ca 10 ur zal blijven..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei dan ga ik je vrees ik niet meer tegenkomen hier vandaag want ik moet straks op visite in Tilbo town
en ik ben straks pas na 0.00 uur weer terugquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dan denk ik idd van niet nee.. verwacht dat de visite tot ca 10 ur zal blijven..
Hoeft niet..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef NanKing het volgende:
Heb je die lamp al gekocht JB?
Ah zoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft niet..
Mijn vriend heeft hem gemaakt, maar als je neerzet dat hij die gemaakt heeft en vraagt wat ie ervoor kan vragen, krijg je nog meer domme reakties dan nu
Had ik hier wel even kunnen vertellen
Romantisch samen vuilnisbakken in de regen doorspittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Lief van die vriend, ik vind 'm echt heel erg leuk.
Anders geef je geen geld maar ga je samen iets leuks doen (uit eten oid?).
behalve als hij een arme kunstenaar is natuurlijk![]()
In de zwoele zomerregen kan dat best romantisch zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Romantisch samen vuilnisbakken in de regen doorspitten.
... Ik denk dat je daar wel een punt hebt....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
Niemand reageert echt op elkaar, ik denk dat het daaraan ligt. Meestal worden er gewoon dingen gemeld en daar gaat dan niemand echt op door.
Het werd Erik net iets té cheesy, volgens mij is hij afgehaaktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Sorry.. ik lees altijd terug van waar ik gebleven was naar nu... Ik ben jullie romantisch diner voor 2 aan het verstoren met mijn post ... nogmaals
Ben jij nou een romanticusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Al mijn romantische "vintage" ideeën zijn op.
Jawel! Heus. Ik kan heus wel op een regenachtige nacht ergens een roos vandaan halen.quote:
... En ik zou dan niet eens in de gaten hebben dat je dat in die regenachtige nacht gedaan had, maar gedacht hebben dat je hem gewoon overdag bij de supermarkt gehaald hadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Heus. Ik kan heus wel op een regenachtige nacht ergens een roos vandaan halen.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Heus. Ik kan heus wel op een regenachtige nacht ergens een roos vandaan halen.
Nee. Maar dat zegt niksquote:
Mijn vriend ( DE vriend), dus hij staat bij ons thuis, hij wil er ook geen geld voor van me hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Lief van die vriend, ik vind 'm echt heel erg leuk.
Anders geef je geen geld maar ga je samen iets leuks doen (uit eten oid?).
behalve als hij een arme kunstenaar is natuurlijk![]()
Yep. Hoofdstukken lezen en vragen maken. Net als op schoolquote:Op zondag 6 januari 2008 02:00 schreef NanKing het volgende:
Ik ben nog wakker.
Theorieles? Autorijden?
Voor zo'n feestelijk iets mag mijn rug het wel ontzienquote:
Oh leukquote:Op zondag 6 januari 2008 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Hoofdstukken lezen en vragen maken. Net als op school
Ik wil in april niet hoeven haasten na het theater en gewoon met de auto naar huis rijden. Ik ben die kuttreinen nu zatquote:Op zondag 6 januari 2008 02:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor zo'n feestelijk iets mag mijn rug het wel ontzien
[..]
Oh leuk.
Ik heb ook geen rijbewijs, ook niet echt super van plan om te halen.
waar zouden we zijn zonder de trein, nou gewoon op tijd thuisquote:Op zondag 6 januari 2008 02:30 schreef NanKing het volgende:
Ja daar heb je wel een punt.
Openbaar vervoer is niet altijd even fijn.
ja nog wel, maar niet zo lang meer ook al ben ik pas bezig met het 1e glas wijnquote:Op zondag 6 januari 2008 02:49 schreef NanKing het volgende:
Stroekert ook nog wakker!
en dat gaat allemaal zo snel daar in USA?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil in april niet hoeven haasten na het theater en gewoon met de auto naar huis rijden. Ik ben die kuttreinen nu zat
En met dát rijbewijs mag je dan hier rijden?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:13 schreef wonderer het volgende:
23 februari doe ik examen theorie en in principe mag je zodra je wil en je je certificaat hebt gehaald (80% op theorie, 10 uur rijden en 6 uur op de achterbank). Het stelt niet zoveel voor hier
Had ik ook bij de eerste keer rijden, maar zo'n instructeur laat je niet meteen alles doen en heeft zelf ook een set pedalen en is scherp genoeg om snel in te grijpen - althans, in Nederland.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het echt doodeng. We gaan meteen de weg op. Al die mensen waar je rekening mee moet houden, brrr...
Enige voordeel is dat ik les in een automaat. Da's meteen ook een nadeel want Brad heeft een handmatige schakelbak dus als ik daar in moet rijden moet ik eerst weer wennen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had ik ook bij de eerste keer rijden, maar zo'n instructeur laat je niet meteen alles doen en heeft zelf ook een set pedalen en is scherp genoeg om snel in te grijpen - althans, in Nederland.
Mag je als je lest in een automaat daarna wel een auto met handmatige transmissie rijden? In Nederland mag je als je lest in een automaat de eerstkomende jaren uitsluitend automaten rijden..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat ik les in een automaat. Da's meteen ook een nadeel want Brad heeft een handmatige schakelbak dus als ik daar in moet rijden moet ik eerst weer wennen.
Ja hoor, dat mag gewoon. Ik moet sowieso 20 uur rijden met Brad naast me, als extra les, voor ik examen mag doen. Dus ik moet wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mag je als je lest in een automaat daarna wel een auto met handmatige transmissie rijden? In Nederland mag je als je lest in een automaat de eerstkomende jaren uitsluitend automaten rijden..
hmm kj andere regels dusquote:Op zondag 6 januari 2008 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag gewoon. Ik moet sowieso 20 uur rijden met Brad naast me, als extra les, voor ik examen mag doen. Dus ik moet wel.
Yeah. Op zich best eng, maar het rijdt hier wel relaxter natuurlijk, veel minder druk.quote:
Ik weet niet precies waar je in de VS zit, maar zijn vaak grotere afstanden en dan vanzelf ook minder druk. Hoewel ik het aan de andere kant best fijn vind om in Rotterdam in de stad te leren rijden. Andere delen van het land of zelfs sommige delen van het buitenland zijn dan een stuk minder eng en gevaarlijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Op zich best eng, maar het rijdt hier wel relaxter natuurlijk, veel minder druk.
Manchester schijnt een hel te zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je in de VS zit, maar zijn vaak grotere afstanden en dan vanzelf ook minder druk. Hoewel ik het aan de andere kant best fijn vind om in Rotterdam in de stad te leren rijden. Andere delen van het land of zelfs sommige delen van het buitenland zijn dan een stuk minder eng en gevaarlijk.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Manchester schijnt een hel te zijn
We zullen het wel merken...
Ik zit oo keen beetje met de taal. Mijn Engels is wel goed, maar ik ben bang dat ik onder druk minder goed begrijp wat hij zegt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, het went vanzelf!Gewoon nuchter blijven en niet onzeker worden wanneer je instructeur tegenstrijdige reacties geeft op je rijkunsten.
Ga je een huis in Rotterdam kopen? Zo ja, waar?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Alicey het volgende:
Succes jullie beiden!
Ik ben er vorig jaar na 2 keer zakken mee gestopt omdat ik zo nodig een huis moest kopen. Als (ja, als) dat echter lukt en alles achter de rug is wil ik het toch nog een keertje gaan proberen..
Die lesman weet dat je geen native speaker bent?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit oo keen beetje met de taal. Mijn Engels is wel goed, maar ik ben bang dat ik onder druk minder goed begrijp wat hij zegt.
Nee, Schiedam (Oost), maar da's ook praktisch Rotterdam tuuwk.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef NanKing het volgende:
Oeh Erik spannend dat afrijden![]()
[..]
Ga je een huis in Rotterdam kopen? Zo ja, waar?.
Tjeempie, je lijkt mijn familie wel. Zijn ook zo bevooroordeeld t.a.v. Schiedam en Schiedammers.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:05 schreef NanKing het volgende:
Schiedam.
Is toch wel een heel verschil qua mensen dan Rotterdam.
Maar ik ben bevooroordeeld want ik ken echt alleen maar vreemde mensen uit Schiedam.
Mijn vriendin heeft een tijdje in Schiedam gewerkt en zij is de meest anti-Schiedammer die ik kenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, je lijkt mijn familie wel. Zijn ook zo bevooroordeeld t.a.v. Schiedam en Schiedammers.
Ik vraag me af of er echt zoveel verschil is. Maar aan de andere kant woon ik maar een meter of 50 van de Rotterdamse grens af, dus ik ben zo in Rotterdam als het moet.
Ik heb ook een paar jaar in Schiedam gewerkt en ik kom dan nog wel oorspronkelijk uit Vlaardingen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tijdje in Schiedam gewerkt en zij is de meest anti-Schiedammer die ik ken.
Ik kan weinig doen aan je negatieve ervaringen met Schiedam en Schiedammers.quote:Mijn broer woonde eerst bij de Franselaan (in een zijstraat) dat is het dichtsbij Schiedam wat ik wil zijn.
Sorry ben niet echt lief bezig he![]()
die zijn toch juist heel bijzonder bij jullie?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat ik les in een automaat. Da's meteen ook een nadeel want Brad heeft een handmatige schakelbak dus als ik daar in moet rijden moet ik eerst weer wennen.
Bassie en Adriaan komen ervandaanquote:
Je kan meestal kiezen. Automaat is duurder dus Brad heeft een handmatige. Hij heeft ook handmatige ramen en handmatige slotenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zijn toch juist heel bijzonder bij jullie?
daar zit toch eigenlijk vaak al een automaat standaard af fabriek in de auto ?
Hier is de meerderheid een handgeschakelde auto en van wat ik van mijn uitstapjes naar USA nog kan herinneren was het daar juist omgekeerd en voormen automaten daar de absolute meerderheidquote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan meestal kiezen. Automaat is duurder dus Brad heeft een handmatige. Hij heeft ook handmatige ramen en handmatige sloten
Dat weet ik. Of je blij moet zijn dat de grootste kinderhater van Nederland daar vandaan komt is een tweede.quote:
Nou rijd ik zelf sinds een week ook automaat, en ik moet zeggen, dat is echt zalig. Dus, ik snap het wel hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef wonderer het volgende:
Yep. Maar Amerikanen zijn lui dus de meeste zullen die paar extra flappen voor een automaat wel neerleggen
geen ontwenningsverschijnselen dat je toch nog af en toe denkt in de olie te moeten roeren ?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou rijd ik zelf sinds een week ook automaat, en ik moet zeggen, dat is echt zalig. Dus, ik snap het wel hoor
Nou, echt heel zelden. En ik rij er nog geen week inquote:Op maandag 7 januari 2008 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen ontwenningsverschijnselen dat je toch nog af en toe denkt in de olie te moeten roeren ?
Lijkt me best grappig dat je B&A zit te kijken en je huis ineens voorbij komt. Ze hebben best veel in Vlaardingen opgenomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 06:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik. Of je blij moet zijn dat de grootste kinderhater van Nederland daar vandaan komt is een tweede.
Heeft een volvo in amerika eigenlijk eenzelfde imago als hier?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:08 schreef wonderer het volgende:
Ik koop van mijn voorschot straks gewoon een Volvo, dan kan Brad met z'n handmatige blijven rijden
Moeten we alleen de garage wel leeghalen anders hebben we een probleem.
Filmen die ook op de Duitse Autobahn?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Zat gisteren te kijken naar wegmisbruikers...
Daar zullen we jou en vrouw niet zien neem ik aan
Ja, de fitnessapparatuur staat nog in de garage en we kunnen het niet naar de kelder brengen vanwege de sneeuw. En verder wat andere dingen die eigenlijk weggegooid moeten worden enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Jullie hebben het huis pas net en het nu al helemaal vol?
Waarmee, allemaal fitnessapparatuur?
Het is een "chick car" maar ik vind het gewoon een gave bak, dus het dondert me niet. Wel een 460, 740 of 850, natuurlijk. De rest niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Heeft een volvo in amerika eigenlijk eenzelfde imago als hier?
Ik krijg dat niet losgekoppeld van een paar koters en een golden retriever hoor....
Ja, dat is hier met ¤1,55 per liter niet meer te betalenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
Op een gegeven moment moet je gewoon schijt hebben aan "imago" en doen wat je zelf mooi vindt. Ik zou op zich ook wel zo'n sportauto, zo'n muscle-car willen, maar die zuipen benzine.
Doh!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef wonderer het volgende:
Het is maar een vervoermiddel, uiteindelijk
mag ik dan ook mijn eigen mand met strijk meebrengen ?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
wederom zeer rustig, zo blijkt.. nahjah. Ik heb toch nog e.e.a. te doen in huis, misschien wel beter ook. Mocht iemand zich nog geroepen voelen om te komen koken, strijken, afwassen.... Ik zeg geen nee hoor
doe ik wel het voorwerk met de stoomeendquote:Op maandag 7 januari 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
he gezellig, een strijkclubje.
Weer eens wat anders dan een naaikransje.
Haha ik ook pasgeledenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef wonderer het volgende:
*hyves gemaakt heeft* ;')
Ik had mijn eigen al eentijdje, nu heb ik er een voor mijn boek(en).quote:
op die alias kom ik echter niets tegenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen al eentijdje, nu heb ik er een voor mijn boek(en).
Ja hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Stroekie het volgende:
dan willen jullie vast wel hyvesvriendjes van mij worden ?
Hmm een personage uit je boeken?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen al eentijdje, nu heb ik er een voor mijn boek(en).
Ik dacht al.. Bedoelt ze nu steile, stelten, stille... Ik raakte al helemaal in de war.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:07 schreef NanKing het volgende:
Stelletje moest dat zijn.
Nee, mijn pseudoniem.quote:
Ik was al bang dat mensen er helemaal geconfusieerd van zouden raken.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht al.. Bedoelt ze nu steile, stelten, stille... Ik raakte al helemaal in de war.
avatar mag ook hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef maedel het volgende:
moet je daar eigenlijk verplicht een foto op zetten? Of mag je ook een avatar?
Geen resultaten gevondenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op die alias kom ik echter niets tegen
Niets is verplicht volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef maedel het volgende:
moet je daar eigenlijk verplicht een foto op zetten? Of mag je ook een avatar?
Het is inderdaad wel eng. Het is een verzamelbak van allerlei mensen die ik van verschillende communities ken, dus die kennen mij op een bepaalde manier. Da's best eng. Alles gaat door elkaar lopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef NanKing het volgende:
Ik wil geen hyves.
Al die mensen van vroeger die je op kunnen zoeken brrrrrrr.
Ja, want dat kan alleen op hyvesquote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef NanKing het volgende:
Ik wil geen hyves.
Al die mensen van vroeger die je op kunnen zoeken brrrrrrr.
Ja, psies dat heb ik ook. Ik zit al zo lang op internet dat ik al van zoveel dingen lid ben geweest enzoot.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel eng. Het is een verzamelbak van allerlei mensen die ik van verschillende communities ken, dus die kennen mij op een bepaalde manier. Da's best eng. Alles gaat door elkaar lopen.
GMTAquote:Op maandag 7 januari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel eng. Het is een verzamelbak van allerlei mensen die ik van verschillende communities ken, dus die kennen mij op een bepaalde manier. Da's best eng. Alles gaat door elkaar lopen.
zal ik voor 2008 dan toch nog maar eens een extra portie engelengeduld vragen aan de GoedHeiligman ?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden
Dit kan liggen aan een van onderstaande oorzaken:
* Als iemand net lid is geworden, duurt het 24 uur voordat hij/zij in de zoekindex opgenomen is
Dat vind ik ook wel een eng idee.. Maar voor mensen die me vinden ben ik niet zo bang. Als het ongewenst is volstaat het om niet te reageren en klaar dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij is het toch al te laat. Mijn echte naam staat overal en als je whois gebruikt kun je er ook achter komen.quote:
Nouja, andersom is het lastig (Op FOK! zul je me niet vinden met mijn echte naam). Maar andersom (Vanaf FOK! naar mijn echte gegevens komen) is wel erg makkelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij is het toch al te laat. Mijn echte naam staat overal en als je whois gebruikt kun je er ook achter komen.
Gelukkig is er niet veel waar ik me echt voor moet schamen, dat scheelt
Ruilen?quote:
quote:
Ik doe meequote:
Ik ben trots op jequote:
Hyves is een kutsitequote:Op maandag 7 januari 2008 22:31 schreef Stroekie het volgende:
is toch ook niet zo moeilijk als je de aanwijzingen correct volgt
Hee, en ik ook, op de derde januariquote:
tuurlijk mag jij mijn hyves vriendin wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Hee, iedereen is elkaars vriendje behalve ik
Ik wilde ook eerst geen hyves...
Maar mijn zusje heeft er een en ik heb eens gekeken en vond een heel goede vriend van vroeger, daar heb ik me speciaal voor aangemeld.
Nu heb ik alweer 26 vrienden, gaat zo snel, mensen van vroeger, op school vooral en mensen van nu, van fok en mijn vriend enzo.
Wil ook wel via PB sturen?
Echt goed man!!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, je hebt het in ieder geval. En een sexy wagen nu ook nog.
heb jij jullie oude H ingeruild of moet die nog in de verkoop ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef maedel het volgende:
[..]
En, wat gaat jouw eerste ootootje worden?
Die heb ik ingeruild. Maar als je een betrouwbare auto zoekt is een Honda geen slechte keuze.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij jullie oude H ingeruild of moet die nog in de verkoop ?
Oh, daar denk ik nog lang niet over naquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef maedel het volgende:
[..]
En, wat gaat jouw eerste ootootje worden?
Geen probleem hoor, dat regelen we welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, daar denk ik nog lang niet over na. Tegen die tijd schakel ik jouw hulp wel in
.
Ja ik dacht ook aan Erikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Die heb ik ingeruild. Maar als je een betrouwbare auto zoekt is een Honda geen slechte keuze.
Een kekke Civic onder de bibs is toch best leuk?
bijna goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
Is dat nou cryptisch en mis ik iets, of ben je met die Golf naar Afrika gereden?
ze hadden nog plek voor auto in de container met huisraad toen ze naar Nederland terugkwamenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef maedel het volgende:
En dat echtpaar had die Golf meegenomen toen ze terugkwamen naar NL? Ik hoop toch niet dat je een Golf vanuit Afrika geïmporteerd hebt
Nou, troost je, toen ik de eerste keer de openbare weg opging en harder dan 40 km/u moest gaan rijden had ik best wel heel veel schrik. Ik vond 80 rijden echt doodengquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
Maar het sturen/gas geven tegelijk bij een bocht gaat nog niet zo goed. En crisis, wat ben ik blij dat het een automaat is, zeg. Het is alsof je in zuid limburg rijdt, hier, dus dat was constant schakelen geworden
Nee, niet eng. Overal lag sneeuw dus als ik van de weg zou raken, zou ik zonder veel schade tot stilstand komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, troost je, toen ik de eerste keer de openbare weg opging en harder dan 40 km/u moest gaan rijden had ik best wel heel veel schrik. Ik vond 80 rijden echt doodeng
Vond je het eng, of viel het wel mee?
Ok, ik spreek je weer na je eerste echte gladheidsschuiver. Dan weet je dat je dat echt niet wilt meemaken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet eng. Overal lag sneeuw dus als ik van de weg zou raken, zou ik zonder veel schade tot stilstand komen
In een BMW zeker?quote:Ik voelde me wel opgejaag, er zat twee of drie keer iemand vlak achter me. Eikels
Nee, de sneeuw lag niet op de weg, aan de randen, halve meters hoog.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, ik spreek je weer na je eerste echte gladheidsschuiver. Dan weet je dat je dat echt niet wilt meemaken.
[..]
In een BMW zeker?
De TT laat ik aan jou over, ik ga pitten
Volgens mij is het echt een eitje als je daar je rbw moet halenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop het
Ik vertelde die kerel dat je in Nederland vier keer zoveel betaalde en je daar ook vier keer zoveel les voor kreeg (40 uur vs 10 uur). Hij vroeg zich echt af hoe moeilijk het was in Nederland dat je zoveel les nodig had...
Op een leeg parkeerterreinquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, ik spreek je weer na je eerste echte gladheidsschuiver. Dan weet je dat je dat echt niet wilt meemaken.
[..]
In een BMW zeker?
De TT laat ik aan jou over, ik ga pitten
He, ik ruik lees "koffie"...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nadeel is dus wel dat er heel de ochtend niemand hier koffie is komen drinken
Zo vroeg al?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kan je nu wel stapelen
die stond vanaf 6.30 uur hedenochtend al te pruttelen
die oversteek maak ik altijd tussen 10.00 en 11.00 uurquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Zo vroeg al?![]()
Hier gaat ie altijd een uurtje later pas aan!
Maar ik drink niet heel de dag door koffie, dus nu is het tijd voor iets anders... water ofzo.
Zal ik alvast helpen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die oversteek maak ik altijd tussen 10.00 en 11.00 uur
en zou het hier gaan lukken dat Wonderer verder deze middag inderdaad post nummer 300 heeft omdat Wonderer gisteravond een passnde TT had
Ik heb een vette deadline op het werk. Maar dat zie je volgende week welquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nadeel is dus wel dat er heel de ochtend niemand hier koffie is komen drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |