Hee, en ik ook, op de derde januariquote:
tuurlijk mag jij mijn hyves vriendin wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Hee, iedereen is elkaars vriendje behalve ik
Ik wilde ook eerst geen hyves...
Maar mijn zusje heeft er een en ik heb eens gekeken en vond een heel goede vriend van vroeger, daar heb ik me speciaal voor aangemeld.
Nu heb ik alweer 26 vrienden, gaat zo snel, mensen van vroeger, op school vooral en mensen van nu, van fok en mijn vriend enzo.
Wil ook wel via PB sturen?
Echt goed man!!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, je hebt het in ieder geval. En een sexy wagen nu ook nog.
heb jij jullie oude H ingeruild of moet die nog in de verkoop ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef maedel het volgende:
[..]
En, wat gaat jouw eerste ootootje worden?
Die heb ik ingeruild. Maar als je een betrouwbare auto zoekt is een Honda geen slechte keuze.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij jullie oude H ingeruild of moet die nog in de verkoop ?
Oh, daar denk ik nog lang niet over naquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef maedel het volgende:
[..]
En, wat gaat jouw eerste ootootje worden?
Geen probleem hoor, dat regelen we welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, daar denk ik nog lang niet over na. Tegen die tijd schakel ik jouw hulp wel in
.
Ja ik dacht ook aan Erikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Die heb ik ingeruild. Maar als je een betrouwbare auto zoekt is een Honda geen slechte keuze.
Een kekke Civic onder de bibs is toch best leuk?
bijna goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
Is dat nou cryptisch en mis ik iets, of ben je met die Golf naar Afrika gereden?
ze hadden nog plek voor auto in de container met huisraad toen ze naar Nederland terugkwamenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef maedel het volgende:
En dat echtpaar had die Golf meegenomen toen ze terugkwamen naar NL? Ik hoop toch niet dat je een Golf vanuit Afrika geïmporteerd hebt
Nou, troost je, toen ik de eerste keer de openbare weg opging en harder dan 40 km/u moest gaan rijden had ik best wel heel veel schrik. Ik vond 80 rijden echt doodengquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
Maar het sturen/gas geven tegelijk bij een bocht gaat nog niet zo goed. En crisis, wat ben ik blij dat het een automaat is, zeg. Het is alsof je in zuid limburg rijdt, hier, dus dat was constant schakelen geworden
Nee, niet eng. Overal lag sneeuw dus als ik van de weg zou raken, zou ik zonder veel schade tot stilstand komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, troost je, toen ik de eerste keer de openbare weg opging en harder dan 40 km/u moest gaan rijden had ik best wel heel veel schrik. Ik vond 80 rijden echt doodeng
Vond je het eng, of viel het wel mee?
Ok, ik spreek je weer na je eerste echte gladheidsschuiver. Dan weet je dat je dat echt niet wilt meemaken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet eng. Overal lag sneeuw dus als ik van de weg zou raken, zou ik zonder veel schade tot stilstand komen
In een BMW zeker?quote:Ik voelde me wel opgejaag, er zat twee of drie keer iemand vlak achter me. Eikels
Nee, de sneeuw lag niet op de weg, aan de randen, halve meters hoog.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, ik spreek je weer na je eerste echte gladheidsschuiver. Dan weet je dat je dat echt niet wilt meemaken.
[..]
In een BMW zeker?
De TT laat ik aan jou over, ik ga pitten
Volgens mij is het echt een eitje als je daar je rbw moet halenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop het
Ik vertelde die kerel dat je in Nederland vier keer zoveel betaalde en je daar ook vier keer zoveel les voor kreeg (40 uur vs 10 uur). Hij vroeg zich echt af hoe moeilijk het was in Nederland dat je zoveel les nodig had...
Op een leeg parkeerterreinquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, ik spreek je weer na je eerste echte gladheidsschuiver. Dan weet je dat je dat echt niet wilt meemaken.
[..]
In een BMW zeker?
De TT laat ik aan jou over, ik ga pitten
He, ik ruik lees "koffie"...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nadeel is dus wel dat er heel de ochtend niemand hier koffie is komen drinken
Zo vroeg al?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kan je nu wel stapelen
die stond vanaf 6.30 uur hedenochtend al te pruttelen
die oversteek maak ik altijd tussen 10.00 en 11.00 uurquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Zo vroeg al?![]()
Hier gaat ie altijd een uurtje later pas aan!
Maar ik drink niet heel de dag door koffie, dus nu is het tijd voor iets anders... water ofzo.
Zal ik alvast helpen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die oversteek maak ik altijd tussen 10.00 en 11.00 uur
en zou het hier gaan lukken dat Wonderer verder deze middag inderdaad post nummer 300 heeft omdat Wonderer gisteravond een passnde TT had
Ik heb een vette deadline op het werk. Maar dat zie je volgende week welquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nadeel is dus wel dat er heel de ochtend niemand hier koffie is komen drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |