Doh!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef wonderer het volgende:
Het is maar een vervoermiddel, uiteindelijk
mag ik dan ook mijn eigen mand met strijk meebrengen ?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
wederom zeer rustig, zo blijkt.. nahjah. Ik heb toch nog e.e.a. te doen in huis, misschien wel beter ook. Mocht iemand zich nog geroepen voelen om te komen koken, strijken, afwassen.... Ik zeg geen nee hoor
doe ik wel het voorwerk met de stoomeendquote:Op maandag 7 januari 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
he gezellig, een strijkclubje.
Weer eens wat anders dan een naaikransje.
Haha ik ook pasgeledenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef wonderer het volgende:
*hyves gemaakt heeft* ;')
Ik had mijn eigen al eentijdje, nu heb ik er een voor mijn boek(en).quote:
op die alias kom ik echter niets tegenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen al eentijdje, nu heb ik er een voor mijn boek(en).
Ja hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Stroekie het volgende:
dan willen jullie vast wel hyvesvriendjes van mij worden ?
Hmm een personage uit je boeken?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen al eentijdje, nu heb ik er een voor mijn boek(en).
Ik dacht al.. Bedoelt ze nu steile, stelten, stille... Ik raakte al helemaal in de war.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:07 schreef NanKing het volgende:
Stelletje moest dat zijn.
Nee, mijn pseudoniem.quote:
Ik was al bang dat mensen er helemaal geconfusieerd van zouden raken.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht al.. Bedoelt ze nu steile, stelten, stille... Ik raakte al helemaal in de war.
avatar mag ook hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef maedel het volgende:
moet je daar eigenlijk verplicht een foto op zetten? Of mag je ook een avatar?
Geen resultaten gevondenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op die alias kom ik echter niets tegen
Niets is verplicht volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef maedel het volgende:
moet je daar eigenlijk verplicht een foto op zetten? Of mag je ook een avatar?
Het is inderdaad wel eng. Het is een verzamelbak van allerlei mensen die ik van verschillende communities ken, dus die kennen mij op een bepaalde manier. Da's best eng. Alles gaat door elkaar lopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef NanKing het volgende:
Ik wil geen hyves.
Al die mensen van vroeger die je op kunnen zoeken brrrrrrr.
Ja, want dat kan alleen op hyvesquote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef NanKing het volgende:
Ik wil geen hyves.
Al die mensen van vroeger die je op kunnen zoeken brrrrrrr.
Ja, psies dat heb ik ook. Ik zit al zo lang op internet dat ik al van zoveel dingen lid ben geweest enzoot.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel eng. Het is een verzamelbak van allerlei mensen die ik van verschillende communities ken, dus die kennen mij op een bepaalde manier. Da's best eng. Alles gaat door elkaar lopen.
GMTAquote:Op maandag 7 januari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel eng. Het is een verzamelbak van allerlei mensen die ik van verschillende communities ken, dus die kennen mij op een bepaalde manier. Da's best eng. Alles gaat door elkaar lopen.
zal ik voor 2008 dan toch nog maar eens een extra portie engelengeduld vragen aan de GoedHeiligman ?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden
Dit kan liggen aan een van onderstaande oorzaken:
* Als iemand net lid is geworden, duurt het 24 uur voordat hij/zij in de zoekindex opgenomen is
Dat vind ik ook wel een eng idee.. Maar voor mensen die me vinden ben ik niet zo bang. Als het ongewenst is volstaat het om niet te reageren en klaar dan.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij is het toch al te laat. Mijn echte naam staat overal en als je whois gebruikt kun je er ook achter komen.quote:
Nouja, andersom is het lastig (Op FOK! zul je me niet vinden met mijn echte naam). Maar andersom (Vanaf FOK! naar mijn echte gegevens komen) is wel erg makkelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij is het toch al te laat. Mijn echte naam staat overal en als je whois gebruikt kun je er ook achter komen.
Gelukkig is er niet veel waar ik me echt voor moet schamen, dat scheelt
Ruilen?quote:
quote:
Ik doe meequote:
Ik ben trots op jequote:
Hyves is een kutsitequote:Op maandag 7 januari 2008 22:31 schreef Stroekie het volgende:
is toch ook niet zo moeilijk als je de aanwijzingen correct volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |