daar ben ik vanaf 7.30 uur al mee bezigquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
* Fille.des.Fleurs pakt vandaag een lekker jus'tje en gaat keihard aan de bak
Heb je dat eigenlijk standaard onder je ctrl-v staan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:46 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
Oow! Spannend!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg binnenkort een contract om over te onderhandelen...
Stelletje langslapers...quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben ik vanaf 7.30 uur al mee bezig
ja er is altijd baas bovenbaasquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stelletje langslapers...
@ wonderer:feli
over de avonturen van de politieman in opleiding ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg binnenkort een contract om over te onderhandelen...
nee dat nog net nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb je dat eigenlijk standaard onder je ctrl-v staan?
Yepquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over de avonturen van de politieman in opleiding ?
<achterdocht> en waarom zou ik dat doen? Ik ken je niet eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
http://zwolle-038.myminicity.com
http://zwolle-038.myminicity.com/tra
veel plezier ermee je lacht je dood
Je spam is al getopicreportquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
http://zwolle-038.myminicity.com
http://zwolle-038.myminicity.com/tra
veel plezier ermee je lacht je dood
Hij heeft echt in elk actief topic gepostquote:
Ja, ik zag het ook al. En zo leuk is de site heus nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft echt in elk actief topic gepost
Je hebt nog gekeken ook???quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook al. En zo leuk is de site heus niet.
Niet doen!!!!!! Ik wed dat hij betaald krijgt per aantal kliks....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef maedel het volgende:
nou krijg ik nog de neiging om op die links te gaan klikken ook. Maar ik doe het niet
Natuurlijk niet. Ik zuip niet. Maar ik zit me weer dood te ergeren aan zo'n lamzak op een ander forum die domme berichtjes post.quote:
Vlarp?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik zuip niet. Maar ik zit me weer dood te ergeren aan zo'n lamzak op een ander forum die domme berichtjes post.
quote:
Ik houd heel erg van kleurtjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]sorry.. mijn smaak is het niet. Al denk ik wel dat ie best wat waard zou kunnen zijn, ik zou er geen geld aan uit kunnen geven...
quote:
Geef hem een blanco chequequote:
O ja, dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:
Weet ik toch. Ik ouwehoer maar. Heb hem gezien op de roze maandag weet je.quote:
geen idee maar ik zal wel even komen zwaaienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
Is hier de hele dag nog niemand geweest?
Wat is er toch aan de hand tegenwoordig in dit tiopic...
of moet ik zeggen.. niet aan de hand?
oei dan ga ik je vrees ik niet meer tegenkomen hier vandaag want ik moet straks op visite in Tilbo townquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
Hey! Ik kan niet lang blijven hoor, krijg zo visite.. Maar even gaat nog wel
dan denk ik idd van niet nee.. verwacht dat de visite tot ca 10 ur zal blijven..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei dan ga ik je vrees ik niet meer tegenkomen hier vandaag want ik moet straks op visite in Tilbo town
en ik ben straks pas na 0.00 uur weer terugquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dan denk ik idd van niet nee.. verwacht dat de visite tot ca 10 ur zal blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |