Hoeft niet..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef NanKing het volgende:
Heb je die lamp al gekocht JB?
Ah zoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft niet..
Mijn vriend heeft hem gemaakt, maar als je neerzet dat hij die gemaakt heeft en vraagt wat ie ervoor kan vragen, krijg je nog meer domme reakties dan nu
Had ik hier wel even kunnen vertellen
Romantisch samen vuilnisbakken in de regen doorspittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Lief van die vriend, ik vind 'm echt heel erg leuk.
Anders geef je geen geld maar ga je samen iets leuks doen (uit eten oid?).
behalve als hij een arme kunstenaar is natuurlijk![]()
In de zwoele zomerregen kan dat best romantisch zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Romantisch samen vuilnisbakken in de regen doorspitten.
... Ik denk dat je daar wel een punt hebt....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
Niemand reageert echt op elkaar, ik denk dat het daaraan ligt. Meestal worden er gewoon dingen gemeld en daar gaat dan niemand echt op door.
Het werd Erik net iets té cheesy, volgens mij is hij afgehaaktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Sorry.. ik lees altijd terug van waar ik gebleven was naar nu... Ik ben jullie romantisch diner voor 2 aan het verstoren met mijn post ... nogmaals
Ben jij nou een romanticusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Al mijn romantische "vintage" ideeën zijn op.
Jawel! Heus. Ik kan heus wel op een regenachtige nacht ergens een roos vandaan halen.quote:
... En ik zou dan niet eens in de gaten hebben dat je dat in die regenachtige nacht gedaan had, maar gedacht hebben dat je hem gewoon overdag bij de supermarkt gehaald hadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Heus. Ik kan heus wel op een regenachtige nacht ergens een roos vandaan halen.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Heus. Ik kan heus wel op een regenachtige nacht ergens een roos vandaan halen.
Nee. Maar dat zegt niksquote:
Mijn vriend ( DE vriend), dus hij staat bij ons thuis, hij wil er ook geen geld voor van me hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Lief van die vriend, ik vind 'm echt heel erg leuk.
Anders geef je geen geld maar ga je samen iets leuks doen (uit eten oid?).
behalve als hij een arme kunstenaar is natuurlijk![]()
Yep. Hoofdstukken lezen en vragen maken. Net als op schoolquote:Op zondag 6 januari 2008 02:00 schreef NanKing het volgende:
Ik ben nog wakker.
Theorieles? Autorijden?
Voor zo'n feestelijk iets mag mijn rug het wel ontzienquote:
Oh leukquote:Op zondag 6 januari 2008 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Hoofdstukken lezen en vragen maken. Net als op school
Ik wil in april niet hoeven haasten na het theater en gewoon met de auto naar huis rijden. Ik ben die kuttreinen nu zatquote:Op zondag 6 januari 2008 02:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor zo'n feestelijk iets mag mijn rug het wel ontzien
[..]
Oh leuk.
Ik heb ook geen rijbewijs, ook niet echt super van plan om te halen.
waar zouden we zijn zonder de trein, nou gewoon op tijd thuisquote:Op zondag 6 januari 2008 02:30 schreef NanKing het volgende:
Ja daar heb je wel een punt.
Openbaar vervoer is niet altijd even fijn.
ja nog wel, maar niet zo lang meer ook al ben ik pas bezig met het 1e glas wijnquote:Op zondag 6 januari 2008 02:49 schreef NanKing het volgende:
Stroekert ook nog wakker!
en dat gaat allemaal zo snel daar in USA?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil in april niet hoeven haasten na het theater en gewoon met de auto naar huis rijden. Ik ben die kuttreinen nu zat
En met dát rijbewijs mag je dan hier rijden?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:13 schreef wonderer het volgende:
23 februari doe ik examen theorie en in principe mag je zodra je wil en je je certificaat hebt gehaald (80% op theorie, 10 uur rijden en 6 uur op de achterbank). Het stelt niet zoveel voor hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |