Dit is net zo iets als bloemen vangen van de bruid hequote:Op zondag 30 december 2007 22:59 schreef Skaai het volgende:
Ja mijn eerste OUD topic!
Ja, alleen ontbreken de rijstkorrels om te strooien en de persweën voor het gevoelquote:Op zondag 30 december 2007 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is net zo iets als bloemen vangen van de bruid he
eh... je weet dat degene die de bloemen vangt de volgende is he?quote:Op zondag 30 december 2007 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, alleen ontbreken de rijstkorrels om te strooien en de persweën voor het gevoel.
Ik ben bij de afterparty geweest en daar heb ik alleenquote:Op zondag 30 december 2007 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... je weet dat degene die de bloemen vangt de volgende is he?
Feitelijk... ben je al zwanger
Daar ga je al. Reddeloos verloren.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoewel mijn eierstokklokken vanmiddag wel heel hard sloegen toen ik mini Mexx shirtjes in mijn handen had.
.
Gewoon kopen joh, is altijd wel weer iemand blij mee te makenquote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben bij de afterparty geweest en daar heb ik alleenkipkluifjes
gevangen dus geen blommen voor mij
. En ook geen beebies. Hoewel mijn eierstokklokken vanmiddag wel heel hard sloegen toen ik mini Mexx shirtjes in mijn handen had
.
.
je zat toen naast Swetsquote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben bij de afterparty geweest en daar heb ik alleenkipkluifjes
gevangen dus geen blommen voor mij
. En ook geen beebies. Hoewel mijn eierstokklokken vanmiddag wel heel hard sloegen toen ik mini Mexx shirtjes in mijn handen had
.
.
Ik kijk wel of ze leuke Ferarri shirtjes hebben die matchen bij de sokjes van Modusquote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh, is altijd wel weer iemand blij mee te maken
Heel eventjes, volgens mijquote:Op zondag 30 december 2007 23:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
je zat toen naast Swets(of zat ik er nog tussen?)
komen jullie samen op kraamvisite dan?quote:Op zondag 30 december 2007 23:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ze leuke Ferarri shirtjes hebben die matchen bij de sokjes van Modus.
Misschien misschienquote:Op zondag 30 december 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
komen jullie samen op kraamvisite dan?
quote:
Hoeveel liter zit er nu weer in die fles?quote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef Leah het volgende:
Deze dan maar?
Ik ga naar bed als de fles wijn leeg is, en dat is ie nog niet.
Stimpyquote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef Vivi het volgende:
Doet me trouwens denken aan die episode van Ren & Stimpy dat Stimpy in zijn eigen navel binnestebuiten plopt. (En daar ontmoet ie dan Jerry, the evil Naveldwarf, maar dat terzijde).
Ik heb 'm intraveneus tegenwoordigquote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hoeveel liter zit er nu weer in die fles?
quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
TVP, al mag dat nooit van BE.
Maar ze is er toch niet, mhoewawawawa!
Die bug zit niet in de Nieuwe topics-lijst, daar staan ze wel meteen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oooh, dat verklaart waarom ik gisteren de hele tijd het Idols-topic kwijt was
Die goktopics ook hequote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Verkeerde topic gegokt, dus hier nog ff![]()
![]()
![]()
Bedanktquote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
top 2000 bloedend hart nu, misschien moet dat bloedend hard zijn
suc6 stinkie
Ah, zie je nou wel.quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Reese het volgende:
Heb BE om 21.00 vanavond nog even gesproken. Ze zat heel zieligjes te puffen aan de telefoon![]()
![]()
Ze was wel heel blij dat de vliezen gebroken waren én dat er al drie centimeter ontsluiting was. En toen moest ze gauw ophangen vanwege een pijnlijke wee en stinkie moest d'r helpen
De BEebie is on his way!!
quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt
En ja, ik probeer te vermijden dat ik hier als stinkie post enzo
Jij bent het nietquote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
quote:Op zondag 30 december 2007 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:Ik schrik me dood zeg, ineens BE's naam. Foei Stinkie!
Maar nu je er toch bent, hoe gaat het? Vertel vertel!
quote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Haha, stinkie is nu veel te druk bezig met de FC topics te lezen
Ik was klussenquote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Leah het volgende:
Anyway, waar is Five als je hem nodig hebt? Die kan nou eindelijk eens aan het werk
En Loena ook...... 'hihi'quote:
Klussen is er alleen voor als je een baby maakt, anders is het gewoon neuken. Dus zeg opquote:
Maar vertel op!quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt
We maken er eentjequote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef Leah het volgende:
[..]
Klussen is er alleen voor als je een baby maakt, anders is het gewoon neuken. Dus zeg op
Neuken dusquote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We maken er eentje
maar we krijgen het niet![]()
Ja, het is wat, he Lishe? Jij hebt de spanning net achter de rug met je lievelingsliedje en haar Floortjequote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef Lishe het volgende:
Het is wat he Reese, een bevallend vriendinnetje? Straks kun je vast knettertrots zijn en d´r lekker knuffelen. Succes met wachten en zenuwen...!
nou dat regelt zich dus vanzelf!quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Yoni het volgende:
Ik wil een update voor ik ga slapen! Anders kan ik niet slapen!
Hear hear!quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Yoni het volgende:
ja ik ook!!quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Yoni het volgende:
Ja dat is ook zo. wij wachten maar af.quote:Op maandag 31 december 2007 00:44 schreef bixister het volgende:
gisterochtend vroeg dacht ik. maar het hangt er vanaf wat je echte weeën noemt. toen waren 't misschien nog slechts 'voorweeën'.
quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef KD-fotografie het volgende:
Wil hier overigens eventjes melden dat het nu heel goed met me gaat en iedereen bedanken voor de lieve en steunende reacties, de visoliecapsules doen goed hun werk en uiteraard manlief zijn goede zorgen ook, ik voel me heel langzaam op een roze wolk glijden, vooral nu ik de baby heb gevoeld.![]()
Dat moet niet in het klein geschreven worden, dat mag uitgeschreeeuwd worden. Wat een heerlijk nieuws KD!!!quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef KD-fotografie het volgende:
Wil hier overigens eventjes melden dat het nu heel goed met me gaat en iedereen bedanken voor de lieve en steunende reacties, de visoliecapsules doen goed hun werk en uiteraard manlief zijn goede zorgen ook, ik voel me heel langzaam op een roze wolk glijden, vooral nu ik de baby heb gevoeld.![]()
Dank je, ik moet zeggen dat ik van de kinderen geen hinder heb hoor, die vermaken zich prima. Ik hou zelf de was bij, en eens een stofzuigertje door het huis, maar de rest van de taken zijn grotendeels overgenomen door vriend en oudste twee kinders. Dus zo is het overdag in ieder geval prima vol te houden.quote:Op maandag 31 december 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
En dan ook gewoon nog 4 kinderen hebben rondlopen... Tan, ik vind dat je het super doet. Klaag maar raak. En ik hoop voor je dat die krampen wegtrekken vandaag.
quote:Op maandag 31 december 2007 09:01 schreef just me het volgende:
F5 - F5 - F5
Nee, het 'hoort' kennelijk bij mij, en wordt alleen bij ieder kind heftiger en langer van te voren. Al had ik er bij Junah meer hinder van, want toen kende ik de warme melktruc nog niet, dus lag ik echt nachten achtereen wakker. En als je moe bent is het moeilijker op te vangen allemaal.quote:Op maandag 31 december 2007 09:14 schreef Silmarwen het volgende:
Tan, wat naar zeg.Is het niet vreemd dat je er al zo'n tijd last van hebt eigenlijk, want je hebt nu toch al een aantal dagen weeenactiviteit, of is het gewoon echt voorwerk?
quote:Op maandag 31 december 2007 09:34 schreef Sjeen het volgende:
*om het hoekje komt kijken...
zo hallo domperquote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef basset het volgende:
Heeft Stinky of BE al iets gemeld inmiddels?
Naja,
Ik laat het ieder geval aan hun over om het te melden
Jij weet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef basset het volgende:
Heeft Stinky of BE al iets gemeld inmiddels?
Naja,
Ik laat het ieder geval aan hun over om het te melden
quote:Op maandag 31 december 2007 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij weet meer...Kun je je die reclame van chocomel herinneren... he, he, he... van die vrouwen die een vent achtervolgen voor een blikje chocomel... Wij zijn nog veeeeeel erger hoor
Nope. Ik niet. Ik vroeg het me gewoon af of een van de 2 zich al gemeld had.quote:
schrijf z'n naam eens goedquote:Op maandag 31 december 2007 10:04 schreef just me het volgende:
Welkom welkom lieve Sacha![]()
![]()
![]()
BE en Stinky nogmaals van harte
En BE zei nog dat ie niet zo groot wasquote:Op maandag 31 december 2007 10:10 schreef Yoni het volgende:
9 pond...dat realiseer ik me nu pasDa's een flinke knul!
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 31 december 2007 10:12 schreef livelink het volgende:
Uit welke film kwam de naam dan, S_oepstengel? Ik wil dat laatste stukje van de puzzel dan nu ook wel weten.
Ik heb maar even ergens anders uitgeschreeuwd net. Mijn handen gingen zeer doen van al dat zittenquote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef Lois het volgende:
Joehoe!!! Eindelijk mag ik het uitschreeuwen hierMan wat moest ik op mijn handen zitten sinds vanmorgen Gefeliciteerd jongens met jullie prachtige zoon! Fijn dat alles goed is gegaan!! Slaap lekker Stinkie en ik hoop dat moeder en zoon snel weer thuis zijn
Wat was die dan?quote:Op maandag 31 december 2007 10:24 schreef snoopy het volgende:
Zie je, dat past idd veel beter bij de meisjesnaam![]()
Dat had ik natuurlijk kunnen verwachtenquote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef Sugar het volgende:
Zeggen we niet!
quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef Aventura het volgende:
Om 05:35 uur, komende nacht. Wat kan je winnen
quote:FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren. En zijn naam is: *tromgeroffel*Sasha Alexander
Ze liggen nog op de kraamafdeling, is uiteindelijk ziekenhuis bevalling geworden. Word nog een fotootje gemaakt om z'n sleutelbeen te controleren, maar BE en mini-stinkiemaken het prima.
Updates foto's etc. volgen. Welterusten
Jaaaaa dat speculeren was heerlijk! Maar soms wel moeilijk om niks te verklappen. En vanmorgen was ik zoooo blij dat ik het meteen wel aan iedereen had willen vertellen! BE is gewoon mamma!quote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Reese het volgende:
Nou, het was wat, he Lois, Joni, Basset en weet ik veel wie er in de sms-groep zaten.
Het was wel heel leuk om alle reacties te lezen. Half Fok! liep uit voor de bevalling van de BEebie.
En ook het maandenlange gespeculeer over de naam vond ik zo leuk. Ik was nog even bang dat ie boven water kwam tijdens het gegoogle naar Golden Globes etc. Danny zat heel warm op een gegeven moment met een linkje.
Och, en nu is het voorbij maar gaat het eigenlijk pas beginnen. Sasha is geboren (het is zó leuk om z'n naam eindelijk te kunnen typen!), stinkie is vader en BE is moeder. Het was een mooi jaar, dat 2007.
Dat hoop ik ook, dat het helemaal oke is !!quote:Op maandag 31 december 2007 10:40 schreef E.T. het volgende:
Absoluut een mooie afsluiting van 2007!![]()
Ik hoop trouwens dat Sasha z'n schoudertje helemaal oke is
Wauw F. Stinkie wat heerlijkquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren. En zijn naam is: *tromgeroffel*Sasha Alexander
Ze liggen nog op de kraamafdeling, is uiteindelijk ziekenhuis bevalling geworden. Word nog een fotootje gemaakt om z'n sleutelbeen te controleren, maar BE en mini-stinkiemaken het prima.
Geweldig hequote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Reese het volgende:
Nou, het was wat, he Lois, Joni, Basset en weet ik veel wie er in de sms-groep zaten.
Het was wel heel leuk om alle reacties te lezen. Half Fok! liep uit voor de bevalling van de BEebie.
En ook het maandenlange gespeculeer over de naam vond ik zo leuk. Ik was nog even bang dat ie boven water kwam tijdens het gegoogle naar Golden Globes etc. Danny zat heel warm op een gegeven moment met een linkje.
Och, en nu is het voorbij maar gaat het eigenlijk pas beginnen. Sasha is geboren (het is zó leuk om z'n naam eindelijk te kunnen typen!), stinkie is vader en BE is moeder. Het was een mooi jaar, dat 2007.
Gefelicteerd.quote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
quote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren.
Nee, het valt niet op dat er ineens ontzettend gepost wordt in het Z&Gquote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Reese het volgende:
BEebie (a.k.a. mini-stinkie) is geboren!
Heb maar een apart topic geopend voor Sasha, dan valt het lekker op
Iddquote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef Sugar het volgende:
Zeggen we niet!
ik bedoelde dan ook buiten OUD. er is namelijk meer dan alleen dit subforumquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nee, het valt niet op dat er ineens ontzettend gepost wordt in het Z&G
Is jou kleine draakje ook niet vandaag jarig? Volgens mij wel dus bij deze dan maae stiekum hierquote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef _evenstar_ het volgende:proficiat
![]()
een oudjaarsmanneke , leuke naam BE en Stinkie geniet ervan!
quote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef gr8w8 het volgende:
Feli BE & Stinkie! Toepasselijke naam, mini-stinkie!
En kijk eens hoe heerlijk lang de lijst van 2008 al is!!quote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef Ticootje het volgende:
Eindelijk BE!! Gefeliciteerd met Sasha.
En toen was de lijst van 2007 leeg....
En ik sta in de top 10!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |