Hoeveel liter zit er nu weer in die fles?quote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef Leah het volgende:
Deze dan maar?
Ik ga naar bed als de fles wijn leeg is, en dat is ie nog niet.
Stimpyquote:Op zondag 30 december 2007 23:26 schreef Vivi het volgende:
Doet me trouwens denken aan die episode van Ren & Stimpy dat Stimpy in zijn eigen navel binnestebuiten plopt. (En daar ontmoet ie dan Jerry, the evil Naveldwarf, maar dat terzijde).
Ik heb 'm intraveneus tegenwoordigquote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hoeveel liter zit er nu weer in die fles?
quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
TVP, al mag dat nooit van BE.
Maar ze is er toch niet, mhoewawawawa!
Die bug zit niet in de Nieuwe topics-lijst, daar staan ze wel meteen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oooh, dat verklaart waarom ik gisteren de hele tijd het Idols-topic kwijt was
Die goktopics ook hequote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Verkeerde topic gegokt, dus hier nog ff![]()
![]()
![]()
Bedanktquote:Op zondag 30 december 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
top 2000 bloedend hart nu, misschien moet dat bloedend hard zijn
suc6 stinkie
Ah, zie je nou wel.quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Reese het volgende:
Heb BE om 21.00 vanavond nog even gesproken. Ze zat heel zieligjes te puffen aan de telefoon![]()
![]()
Ze was wel heel blij dat de vliezen gebroken waren én dat er al drie centimeter ontsluiting was. En toen moest ze gauw ophangen vanwege een pijnlijke wee en stinkie moest d'r helpen
De BEebie is on his way!!
quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt
En ja, ik probeer te vermijden dat ik hier als stinkie post enzo
Jij bent het nietquote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt
En ja, ik probeer te vermijden dat ik hier als stinkie post enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |