of de VK is nog niet geweest...quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef Jelief het volgende:
Nog geen update hè? Ik wou er al van uit gaan dat ze nu echt helemaal bezig is maar een bezoekje van de vk duurt wel wat langer dan 25 minuten. Dan hoop ik maar gewoon dat ze hard bezig zijn!
Daarna allemaal de nageboorte boven het kampvuur grillen, in plaats van spekkies.quote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef MUUS het volgende:
Yes, arm in arm lallen langs een kampvuur terwijl BE ergens in een hoekje een BEebie aan het baren is.
Man, hoe oers. Bril-jant.
en dan verwachten we natuurlijk wel een openingspost van je hequote:Op zondag 30 december 2007 23:00 schreef Greys het volgende:
Ik gooide hem dicht, ik schrok er helemaal van
test-test-testquote:Op zondag 30 december 2007 23:04 schreef easy-going het volgende:
Be is er nu natuurlijk niet om die hoofdletter G uit de TT te halen
quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
TVP, al mag dat nooit van BE.
Maar ze is er toch niet, mhoewawawawa!
Jaa, dit is eindelijk Five's OUD ontgroeningsavondquote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef livelink het volgende:
Daarvoor hebben we Five nu als invalmod![]()
Hij mag nu helemaal officieel aan de bak. Ik drink nog even een biertje op de beeb van BE
Tis natuurlijk ook een manierquote:Op zondag 30 december 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh my..dan klap je binnenstebuiten
Ik zag iets met centimeters en het getal 352 en toen steeg het naar mijn hoofd geloof ikquote:Op zondag 30 december 2007 23:15 schreef bixister het volgende:
haha topics worden er inderdaad genoeg ontsloten zo te zien. maar 352cm, waar haal je dat vandaan snoopy?
Klittenband ...quote:Op zondag 30 december 2007 23:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
wordt wel een nachtje op de OK om de boel weer netjes dicht te ritsen dan
Ah, jij zit ook bij het kampvuur met de wijntjesquote:Op zondag 30 december 2007 23:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zag iets met centimeters en het getal 352 en toen steeg het naar mijn hoofd geloof ik
quote:Op zondag 30 december 2007 23:16 schreef Leah het volgende:
Leuk man, in welk topic zal ik nou eens reageren?
BE is ff aan het bevallen, en er breekt meteen totale anarchie uit
Ik weet niet wat vermoeiender is, bevallen of die Z&G topics volgenquote:
Nog even geduld, ik zei 23.59 uur.quote:Op zondag 30 december 2007 23:23 schreef Vivi het volgende:
JA HALLO, zet ik mijn DVD op pauze, is die blaag er nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |