quote:Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk alleen af of iemand wel gelezen heeft dat ik hier de details van de beeb van lotje bekend had gemaakt?
Oh, ik mocht net effe een paar fotootjes kijken. Tis echt een mooierd, zo puntgaaf die Damyanquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:15 schreef Het_Biertje het volgende:
sex!
Ja, en dan een mobile kopen waarvan achteraf blijkt dat hij dat deuntje speeltquote:
Ik pufte hou-je-kop-quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en dan een mobile kopen waarvan achteraf blijkt dat hij dat deuntje speelt
Ik pufte op gegeven moment..
de-ze-wee-komt-niet-meer-terug
en op gegeven mment wer dat
deze wee is weg
Ik moet ook nog een keer bellen, ik schijn dus toch meer uren te kunnen krijgen, maar ze hebben helaas nog niet teruggebeldquote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Randa_v het volgende:
Woensdag eens even gaan bellen naar de kraamzorg, nog steeds niets gehoord alleen dat ze in het weekend maar voor 3 uur komen ipv normaal aantal uren (vanaf dag 3 dan ivm mankracht te weinig). Wil toch wel wat meer duidelijkheid en dingetjes geregeld hebben. Net als het CB (zelfde organisatie, zelfde wvp) ook nog geen afspraak heeft voor Merlijns controle op het CB. Begin wel een beetje controlfreak te worden, maar wil die dingen niet pas op het laatst voor mijn kiezen krijgen.
Geen telefoontje gehad vandaag dus bloed was goed!![]()
Nu wel morgen met een fles urine en maatbeker in mijn rugzak naar het werk als onderdeel van de 24uurs urine
. En dan 's middags weer naar het ziekenhuis.
Zwangerschap en geboorte deel 351quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ik kan de gegevens van lotje nergens vinden... of ben ik nou scheel?
Wat een saamhorigheid he, zo aan het einde van het jaarquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt zo'n groepshappening BE's bevalling
quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:
Zullen we een kampvuur maken en "Kumbaya" gaan zingen?
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hou jij je horrorverhalen voor je als ik je volprop met marshmellows?
das een herhalingquote:Op zondag 30 december 2007 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Filemon op BNN nu... bevalling doen, wel heel toepasselijk
Gelukkig had ik twee flessen champagne gehaald.quote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen..
Mogen we ook aan de drank? Jawel toch? Dan heten we BEebie al lallend welkom..
Strak plan... *meelaltquote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen..
Mogen we ook aan de drank? Jawel toch? Dan heten we BEebie al lallend welkom..
Foto's!quote:Op zondag 30 december 2007 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, ik mocht net effe een paar fotootjes kijken. Tis echt een mooierd, zo puntgaaf die Damyan
Ik hoop het nietquote:Op zondag 30 december 2007 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
De vlk komt zo al.
Zouden we nog een update krijgen?
En denken dat je goddank dat kunstje nooit meer hoeft te doenquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef MUUS het volgende:
Yes, arm in arm lallen langs een kampvuur terwijl BE ergens in een hoekje een BEebie aan het baren is.
Man, hoe oers. Bril-jant.
Ja maar ja maar....ik ben nieuwsgierigquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zou een goed teken zijn, dat geen van beiden meer update
.
Neh, das hetzelfde als elke avondquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef MUUS het volgende:
Yes, arm in arm lallen langs een kampvuur terwijl BE ergens in een hoekje een BEebie aan het baren is.
Man, hoe oers. Bril-jant.
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar....ik ben nieuwsgierig
quote:Op zondag 30 december 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
Dat leek me eigenlijk wel duidelijk, dat we aan de drank zouden gaan
spreek voor jezelfquote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Leah het volgende:
[..]
En denken dat je goddank dat kunstje nooit meer hoeft te doen.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
Ik bedacht me inene dat het ook best zou kunnen dat BE ons de hele tijd in de maling heeft genomen en het gewoon een meisje blijkt te zijn...
Sorryquote:
fotosoepquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
En die foto's met buik en blauwe laarsjes en blauwe strik
fotosoepquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
En die foto's met buik en blauwe laarsjes en blauwe strik
Erg gevaarlijk in een topic vol zwangere vrouwenquote:
quote:
die staan al op marktplaats johquote:Op zondag 30 december 2007 22:40 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
ET, die shirtjes zijn vast voor jouw spruitje
levensgevaarlijk die whoremonesquote:Op zondag 30 december 2007 22:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk in een topic vol zwangere vrouwen
Ik wil best nog wel een baby hoor, moeten ze 'm wèl gewoon bij de voordeur leggenquote:Op zondag 30 december 2007 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
levensgevaarlijk die whoremones
Dat lijkt me ook wel wat, eerlijk gezegd!quote:Op zondag 30 december 2007 22:44 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil best nog wel een baby hoor, moeten ze 'm wèl gewoon bij de voordeur leggen. Met gebruiksaanwijzing, en dan niet de japanse versie.
Ah, jij bent aan het uitproberen of 3x scheepsrecht is, dat het dan zo werktquote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat, eerlijk gezegd!
Of gewoon `s ochtends wakker worden met een lege buik en een volle wieg
Een mens mag hopen, toch?quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, jij bent aan het uitproberen of 3x scheepsrecht is, dat het dan zo werkt
Er zijn over enkele dagen ook vetgave shirts en originele 'We survived the tsuna... BE's delivery' pins van het gebeuren te verkrijgen!quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt zo'n groepshappening BE's bevalling
Ja, dat gebeurt zo vaak bij jonge poesjes enzo, beetje flauw dat het nu niet zo is!quote:Op zondag 30 december 2007 22:40 schreef Lucille het volgende:
Is er geen live webcam of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |