quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef KD-fotografie het volgende:
Wil hier overigens eventjes melden dat het nu heel goed met me gaat en iedereen bedanken voor de lieve en steunende reacties, de visoliecapsules doen goed hun werk en uiteraard manlief zijn goede zorgen ook, ik voel me heel langzaam op een roze wolk glijden, vooral nu ik de baby heb gevoeld.![]()
Dat moet niet in het klein geschreven worden, dat mag uitgeschreeeuwd worden. Wat een heerlijk nieuws KD!!!quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef KD-fotografie het volgende:
Wil hier overigens eventjes melden dat het nu heel goed met me gaat en iedereen bedanken voor de lieve en steunende reacties, de visoliecapsules doen goed hun werk en uiteraard manlief zijn goede zorgen ook, ik voel me heel langzaam op een roze wolk glijden, vooral nu ik de baby heb gevoeld.![]()
Dank je, ik moet zeggen dat ik van de kinderen geen hinder heb hoor, die vermaken zich prima. Ik hou zelf de was bij, en eens een stofzuigertje door het huis, maar de rest van de taken zijn grotendeels overgenomen door vriend en oudste twee kinders. Dus zo is het overdag in ieder geval prima vol te houden.quote:Op maandag 31 december 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
En dan ook gewoon nog 4 kinderen hebben rondlopen... Tan, ik vind dat je het super doet. Klaag maar raak. En ik hoop voor je dat die krampen wegtrekken vandaag.
quote:Op maandag 31 december 2007 09:01 schreef just me het volgende:
F5 - F5 - F5
Nee, het 'hoort' kennelijk bij mij, en wordt alleen bij ieder kind heftiger en langer van te voren. Al had ik er bij Junah meer hinder van, want toen kende ik de warme melktruc nog niet, dus lag ik echt nachten achtereen wakker. En als je moe bent is het moeilijker op te vangen allemaal.quote:Op maandag 31 december 2007 09:14 schreef Silmarwen het volgende:
Tan, wat naar zeg.Is het niet vreemd dat je er al zo'n tijd last van hebt eigenlijk, want je hebt nu toch al een aantal dagen weeenactiviteit, of is het gewoon echt voorwerk?
quote:Op maandag 31 december 2007 09:34 schreef Sjeen het volgende:
*om het hoekje komt kijken...
zo hallo domperquote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef basset het volgende:
Heeft Stinky of BE al iets gemeld inmiddels?
Naja,
Ik laat het ieder geval aan hun over om het te melden
Jij weet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef basset het volgende:
Heeft Stinky of BE al iets gemeld inmiddels?
Naja,
Ik laat het ieder geval aan hun over om het te melden
quote:Op maandag 31 december 2007 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij weet meer...Kun je je die reclame van chocomel herinneren... he, he, he... van die vrouwen die een vent achtervolgen voor een blikje chocomel... Wij zijn nog veeeeeel erger hoor
Nope. Ik niet. Ik vroeg het me gewoon af of een van de 2 zich al gemeld had.quote:
schrijf z'n naam eens goedquote:Op maandag 31 december 2007 10:04 schreef just me het volgende:
Welkom welkom lieve Sacha![]()
![]()
![]()
BE en Stinky nogmaals van harte
En BE zei nog dat ie niet zo groot wasquote:Op maandag 31 december 2007 10:10 schreef Yoni het volgende:
9 pond...dat realiseer ik me nu pasDa's een flinke knul!
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 31 december 2007 10:12 schreef livelink het volgende:
Uit welke film kwam de naam dan, S_oepstengel? Ik wil dat laatste stukje van de puzzel dan nu ook wel weten.
Ik heb maar even ergens anders uitgeschreeuwd net. Mijn handen gingen zeer doen van al dat zittenquote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef Lois het volgende:
Joehoe!!! Eindelijk mag ik het uitschreeuwen hierMan wat moest ik op mijn handen zitten sinds vanmorgen Gefeliciteerd jongens met jullie prachtige zoon! Fijn dat alles goed is gegaan!! Slaap lekker Stinkie en ik hoop dat moeder en zoon snel weer thuis zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |