quote:Op zondag 30 december 2007 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:Ik schrik me dood zeg, ineens BE's naam. Foei Stinkie!
Maar nu je er toch bent, hoe gaat het? Vertel vertel!
quote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Haha, stinkie is nu veel te druk bezig met de FC topics te lezen
Ik was klussenquote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Leah het volgende:
Anyway, waar is Five als je hem nodig hebt? Die kan nou eindelijk eens aan het werk
En Loena ook...... 'hihi'quote:
Klussen is er alleen voor als je een baby maakt, anders is het gewoon neuken. Dus zeg opquote:
Maar vertel op!quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt
En ja, ik probeer te vermijden dat ik hier als stinkie post enzo
We maken er eentjequote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef Leah het volgende:
[..]
Klussen is er alleen voor als je een baby maakt, anders is het gewoon neuken. Dus zeg op
Neuken dusquote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We maken er eentje
maar we krijgen het niet![]()
Ja, het is wat, he Lishe? Jij hebt de spanning net achter de rug met je lievelingsliedje en haar Floortjequote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef Lishe het volgende:
Het is wat he Reese, een bevallend vriendinnetje? Straks kun je vast knettertrots zijn en d´r lekker knuffelen. Succes met wachten en zenuwen...!
nou dat regelt zich dus vanzelf!quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Yoni het volgende:
Ik wil een update voor ik ga slapen! Anders kan ik niet slapen!
Hear hear!quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Yoni het volgende:
ja ik ook!!quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Yoni het volgende:
Ja dat is ook zo. wij wachten maar af.quote:Op maandag 31 december 2007 00:44 schreef bixister het volgende:
gisterochtend vroeg dacht ik. maar het hangt er vanaf wat je echte weeën noemt. toen waren 't misschien nog slechts 'voorweeën'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |