Dat hoop ik ook, dat het helemaal oke is !!quote:Op maandag 31 december 2007 10:40 schreef E.T. het volgende:
Absoluut een mooie afsluiting van 2007!![]()
Ik hoop trouwens dat Sasha z'n schoudertje helemaal oke is
Wauw F. Stinkie wat heerlijkquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren. En zijn naam is: *tromgeroffel*Sasha Alexander
Ze liggen nog op de kraamafdeling, is uiteindelijk ziekenhuis bevalling geworden. Word nog een fotootje gemaakt om z'n sleutelbeen te controleren, maar BE en mini-stinkiemaken het prima.
Updates foto's etc. volgen. Welterusten
Geweldig hequote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Reese het volgende:
Nou, het was wat, he Lois, Joni, Basset en weet ik veel wie er in de sms-groep zaten.
Het was wel heel leuk om alle reacties te lezen. Half Fok! liep uit voor de bevalling van de BEebie.
En ook het maandenlange gespeculeer over de naam vond ik zo leuk. Ik was nog even bang dat ie boven water kwam tijdens het gegoogle naar Golden Globes etc. Danny zat heel warm op een gegeven moment met een linkje.
Och, en nu is het voorbij maar gaat het eigenlijk pas beginnen. Sasha is geboren (het is zó leuk om z'n naam eindelijk te kunnen typen!), stinkie is vader en BE is moeder. Het was een mooi jaar, dat 2007.
Gefelicteerd.quote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren. En zijn naam is: *tromgeroffel*Sasha Alexander
Ze liggen nog op de kraamafdeling, is uiteindelijk ziekenhuis bevalling geworden. Word nog een fotootje gemaakt om z'n sleutelbeen te controleren, maar BE en mini-stinkiemaken het prima.
Updates foto's etc. volgen. Welterusten
quote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren.
Nee, het valt niet op dat er ineens ontzettend gepost wordt in het Z&Gquote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Reese het volgende:
BEebie (a.k.a. mini-stinkie) is geboren!
Heb maar een apart topic geopend voor Sasha, dan valt het lekker op
Iddquote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef Sugar het volgende:
Zeggen we niet!
ik bedoelde dan ook buiten OUD. er is namelijk meer dan alleen dit subforumquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nee, het valt niet op dat er ineens ontzettend gepost wordt in het Z&G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |