abonnement Unibet Coolblue
pi_55625429
Tijd voor een nieuwe serie. Heb je ook een hond van een voetballer / trainer / scheidsrechter / BoBo gesproken, plaats het interview dan hier.

We trappen af met Transferío, de hond van Afonso Alves.



Zo Transferío, een bewogen jaar denk ik?

Dat kun je wel zeggen ja. Eigenlijk heb ik amper rust gehad en kon ik niet doen wat ik zo graag doe, luieren. Alleen in de zomer even.

Ja, die zomer. Hoe zat dat nou?

Nou, eerst de Copa America natuurlijk.

Hoe was dat?

Beetje vreemd. Ik merkte toch dat ik maar een hond uit Heerenveen was. De andere honden van de selectiespelers snapten me niet en hadden toch vaak wat duurdere halsbanden en kettingen. Je had daar wel watertjes, maar zij gingen daar dan in zwemmen en wat naar de teefjes loeren. Ze begrepen er niks van dat ik met mijn stok aan kwam zetten en die dan midden in het water liet neerkomen, om er over te kunnen springen. Vonden ze maar raar, terwijl dat in Friesland door alle honden gedaan wordt.

Keken ze op je neer?

Eigenlijk wel. Alleen de hond van Kaká niet. Die zei "Let op, de laatsten zullen ooit de eersten zijn." Vond ik wel mooi.

Daarna was Afonso een tijdje zoek. Wist jij wel waar hij was?

Ja, want ik was ook zoek. We doen trouwens wel vaker verstoppertje, dus ik vond het niet zo vreemd.

Wie wint er dan?

Afonso.

De fans hadden er ook liedjes over. 1,2,3,4,5,6,7, waar is Alves nou gebleven? Hoe is dat om te horen als hond?

Ach, ik snapte ze wel. De mensen begrepen het niet zo. Maar mijn baas had die rust gewoon nodig.

Jullie kregen ook een ongeluk in Brazilië toch?

Ja, dat merkte ik pas later, want ik lag te slapen. Maar ik geloof dat dat nep was hoor.

Dat vonden veel supporters ook raar. Net als de soap rond de deal met AZ. Hoe kijk je daar op terug?

Ja, alleen in AD zat een Heerenveen-supporter die alles snapte. Dat is de enige. De rest wist het niet. Ik ook niet. Maar alleen die ene, die steeds maar vragen over mijn baas mag beantwoorden.

Hoe vind je die supporter?

Die zou ik wel eens willen bijten. Goedmoedig hoor, niet gemeen.

Na zijn rentree scoorde Afonso zeven keer tegen Heracles. Hoe voelde je je toen?

Trots. Ik blafte bij elke goal steeds harder. Het was een mooie manier om de mensen weer voor zich te winnen.

Wat denk je, AZ na de winter?

Denk het niet. Die trainer blaft nog harder dan ik. Lijkt me niks voor Afonso. Ik mag al nauwelijks blaffen. En er zijn daar veel katten denk ik, dat lijkt mij niks.

Katten?

Ja, ze hebben daar toch veel kaas en dus veel muizen?

Oh zo. Engeland dan?

Ik weet niet of Afonso daar binnen mag. Ik wel, als Engelse bulldog. Hoewel die twee van Mourinho soms wel eens gedoe hadden met de regering daar. En de hond van Andy van der Meijde is zelfs ontvoerd! Dus misschien beter van niet.

Welke club heeft jouw voorkeur?

PSV.

Waarom?

Daar doen Brazilianen het altijd goed. En ik hoor van Blackie dat het daar gezellig is.

Wie is Blackie?

De hond van Kenneth Perez. Die wordt trouwens vaak uitgelaten, wist je dat?

Nee, vertel.

Nou, Kenneth zit al genoeg op de bank, hahaha!

Fijne jaarwisseling Transferío.

Dank je. Gelukkig steken die Friezen weinig vuurwerk af.

[ Bericht 66% gewijzigd door methodmich op 30-12-2007 17:44:31 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55625516
*woef*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55625847
Waar de neuk heb je het allemaal over.
pi_55625887
I was a fool to trust in the light.
pi_55625936
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
*woef*
Doe jij de tweede editie Golfer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:10:39 #6
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55625975
Shit, vertel me dat je dit niet zelf hebt verzonnen
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:13:30 #7
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55626036
briljant haha
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55626098
Top!!
pi_55626161
Een beetje teveel vrije tijd in de vakantie MM?
pi_55626239
Hoho Panic_A, dit wordt natuurlijk een reeks in Sportweek.... Zoals je begrijpt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55626288
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:37:16 #12
11102 knep
Mountainfreak
pi_55626464
.
pi_55626484

hoe kom je erop
pi_55626524
Tja, na vergieten, krantenverhalen over nog te komen gebeurtenissen, scharrels van voetballers enzovoort leek mij dat de dieren ook niet vergeten mochten worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55626760
Het is weer schoolvakantie dus.
pi_55626837
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef MaxPower het volgende:
Het is weer schoolvakantie dus.
De hond haalt jou ook nog aan. Andersom mag ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55627260
Transferío gaat niet om met amateurkeffertjes.
pi_55627726
Verzoekjes voor meer honden kunnen worden ingediend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55627759
Een bewogen jaar, riiight.
Dat beest heeft een jaar niet bewogen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:38:15 #20
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_55627794
Ik doe dit niet snel, maar in dit topic toch wel gerechtvaardigd:
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_55628063
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:36 schreef shmoopy het volgende:
Een bewogen jaar, riiight.
Dat beest heeft een jaar niet bewogen.
Pffff... Het is de hond van tong niet.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55628355
pi_55628633
meer meer
pi_55629505
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Verzoekjes voor meer honden kunnen worden ingediend.
de pitbull van Davids
pi_55629523
Blackie
pi_55629556
De poedel van Rommedahl
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55629602
Hahahahahahahahaa!


Geweldig dude!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55629906
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
De poedel van Rommedahl
Niet eens de hond van Urzaiz?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55629970
De dalmatier van Koeman zou ik ook nog eens willen interviewen.
Misschien dat ik sommige beslissingen van Koeman dan wel begrijp.
Dat als die hond een paar keer blaft, de speler met het rugnummer van het aantal keer blaffen uit de selectie moet ofzo
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 30 december 2007 @ 01:15:16 #30
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55641913
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55657874
We passen hem (opgeschoond) weer naar VBL door, met de excuses van onze kant omdat we een verkeerde beslissing hebben genomen.

Hopelijk blijven de interviews komen en wordt er wat leuks van gemaakt. Op lemmings/flauwe spin-offs hiervan zitten we niet te wachten. methodmich is de eerste en blijft de enige wat ons betreft.
That's all folks!
pi_55658017
Ik heb voor volgende week een interview gepland met de hond van Rommedahl, een echte Deense Dog. Even wachten nog dus.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55658107
Nou RayMania, benieuwd wat je er van gaat maken en wat die hond jou te melden heeft!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55659614
Aha, de hond van Wesley Sneijder heeft ook al een diepgaand vraaggesprek toegezegd. Nou ja, hondje dan.
pi_55659927
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
We passen hem (opgeschoond) weer naar VBL door, met de excuses van onze kant omdat we een verkeerde beslissing hebben genomen.
quote:
Hopelijk blijven de interviews komen en wordt er wat leuks van gemaakt. Op lemmings/flauwe spin-offs hiervan zitten we niet te wachten. methodmich is de eerste en blijft de enige wat ons betreft.

Bij deze nogmaals "Puik werk MM", geweldige 'onafhankelijke' kijk op het voetbal Ik kan bijna niet wachten op de volgende bijdrage
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55663394
Pff.. Maandag weer naar school ...
  maandag 31 december 2007 @ 00:21:53 #37
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 december 2007 @ 00:33:39 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55669724
leuk stuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 31 december 2007 @ 00:35:17 #39
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55669766
he hij stond toch in ONZ ?!?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55670492
Grappig stukje
pi_55670672
mcyodogg zou ook wel een stukje kunnen schrijven over Gullit [de hond van Mourinho], het was een bewogen jaar.
  Trouwste user 2022 maandag 31 december 2007 @ 03:38:13 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_55672832


Maurice de Hond :

'Zo'n lul had dat beest.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55672983
Hond van Wesley Sneijder



een zeldzame blinde tyfushond
standaarddrinker
pi_55673026
quote:
Op maandag 31 december 2007 04:42 schreef DrDentz het volgende:
Hond van Wesley Sneijder

[ afbeelding ]

een zeldzame blinde tyfushond
Koning.
pi_55676881
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De dalmatier van Koeman zou ik ook nog eens willen interviewen.
Misschien dat ik sommige beslissingen van Koeman dan wel begrijp.
Dat als die hond een paar keer blaft, de speler met het rugnummer van het aantal keer blaffen uit de selectie moet ofzo
Een gesprek met Jazzy, de hond van Ronald en Bartina Koeman.



Ha, Jazzy. Hoe bevalt het in Valencia?
Och, ik heb niet te klagen. Het weer is goed en de teefjes mogen er best zijn, maar heel veel anders is mijn leven er sinds Eindhoven niet op geworden. Ik houd voor Bartina nog steeds een oogje in het zeil bij wat Ronald allemaal uitspookt. Als hij weer eens zijn handjes niet thuis weet te houden bij zo'n Spaanse griet, dan grom ik wat naar hem. De wandelingen zijn wel lekker hoor, zo in het mediterrane zonnetje.

Heb jij nog met Ronald en Bartina kunnen spreken toen zij de overstap naar Spanje in overweging hadden?
Nou, niet echt. Ik heb de geruchten over Valencia moeten lezen via internet. Dat stuitte me wel een beetje tegen de borst, dat ik er op zo'n manier moest achter komen. Zo ga je niet met je hond om. Maar goed, we hebben dat uitgesproken en ik heb er vrede mee gesloten. Gedane zaken nemen geen keer.

Heb je moeite met de felle kritiek die Ronald in Nederland vaak te verduren krijgt?
Nou, weet je, ik mag Ronald ook niet altijd even veel, maar het blijft toch je baasje hè? Je moet het zo zien: Ronald is, in tegenstelling tot zijn broer, absoluut geen gevoelsmens. Hij kan ontzettend hard en kil voor je zijn. Als ik niet kan 'presteren' bij de noodzakelijke avondwandeling, dan steekt Ronald zijn teleurstelling nooit onder stoelen of banken. En weet je? Je behoefte doen wanneer er zoveel druk op staat, kan soms knap lastig zijn. Als ik dan zie hoe sommige voetballers onder bewind van Ronald staan te schutteren, en ik denk aan hoe hij hier met zijn hoge eisen debet aan is, dan begrijp ik die kritiek dus wel. Maar zoals ik al zei, het blijft toch je baasje. Soms is die kritiek dus, hoe begrijpelijk ook, best vervelend.

Als ik je zo hoor, zou je haast zeggen dat je Ronald eigenlijk helemaal niet mag?
Dat zijn jouw woorden. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik niet zijn beste maatje ben, maar dat hoeft toch ook niet altijd? Weet je, Ronald is vast iemand die veel respect verdient wegens zijn voetballende kwaliteiten van weleer, maar wie ben ik om me daar iets van aan te trekken? Ik heb die beroemde goal uit de vrije trap niet mee gemaakt. Ik kwam pas kijken toen Ronald die ploeg uit Amsterdam liet kwakkelen. Ik kwam pas kijken toen Ronald liet zien dat hij zichzelf vooral de beste vindt, met die achterlijke één op z'n stropdas. Men zegt altijd dat een hond je beste vriend is, maar dat vind ik zo'n cliché. De politie, dat is je beste vriend.

We kunnen dus wel concluderen dat jullie relatie niet erg lekker loopt.
Als je mij woorden in de mond blijft leggen zijn we snel uitgepraat, makker.

Ik trek slechts een conclusie.
Laat dat maar aan je lezers over.

Wat vindt je van het beleid van Ronald bij Valencia? In Spanje wordt met veel verbazing gereageerd op het laten vallen van bepaalde clubiconen.
Ach. Hier in Spanje maken ze overal een drama van. Als je niet goed genoeg bent, moet je weg. Zo werkt het in de familie Koeman, en eigenlijk vind ik dat wel terecht. Op dit gebied ben ik het wel eens met Ronald.

Wat als jij zelf in zo'n situatie beland? Één waarin Ronald jou niet goed genoeg acht?
Dat gaat niet gebeuren. Ik ben een goede hond. Of sterker nog: ik ben de beste hond. Ik heb niet voor niets het cijfer één op mijn halsband staan. Dat zegt genoeg, lijkt me.

Het cijfer één? Is dat niet een beetje hypocriet, na je kritiek op dit item van Ronald?
Hypocriet? Ach, wat is een wereld zonder tegenstrijdigheden? Om met de gevleugelde woorden van mijn baasje te spreken: zo is voetbal.

Wat vindt je eigenlijk van de beslissing van Koeman om PSV zo midden in het seizoen te verlaten. Is dat inderdaad het voetbal, of had hij meer respect voor zijn contract moeten tonen?
Ik heb de euro's die met het contract hier in Valencia gemoeid zijn zelf onder ogen gehad, dus ik sta volledig achter Ronald's beslissing. Goud kommen, gouden bordjes. Wat wil een hond nog meer?

Maar op het sportieve aspect is zijn keuze toch op zijn minst opmerkelijk?
Daar ga je weer, met je suggestieve vragen. Nogmaals: ik sta volledig achter Ronald. Als je zo'n dwaas van een voetbaltrainer bent en dan toch zoveel kan vangen, dan mag je dat nooit laten lopen. Dat sportieve aspect is wat mij betreft een bijzaak. Zo is voetbal.

Maar los van het financiele aspect is Koeman dus geen goede trainer?
Moet je dat aan een hond vragen om het zeker te weten? Haha.

We horen graag je mening.
Nou, ken je die mop van Ronald Koeman die een contract uit dient?

Nee?
Ik ook niet, want dat doet hij niet! Haha.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55677048
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Blight het volgende:

Wat als jij zelf in zo'n situatie beland? Één waarin Ronald jou niet goed genoeg acht?
Dat gaat niet gebeuren. Ik ben een goede hond. Of sterker nog: ik ben de beste hond. Ik heb niet voor niets het cijfer één op mijn halsband staan. Dat zegt genoeg, lijkt me.

We horen graag je mening.
Nou, ken je die mop van Ronald Koeman die een contract uit dient?
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55677244
  maandag 31 december 2007 @ 12:06:42 #48
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55677483
quote:
Op maandag 31 december 2007 04:42 schreef DrDentz het volgende:
Hond van Wesley Sneijder

[ afbeelding ]

een zeldzame blinde tyfushond
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55678225
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Blight het volgende:

[..]

Een gesprek met Jazzy, de hond van Ronald en Bartina Koeman.

[ afbeelding ]

Hond doet me een beetje aan Van Gaal denken
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55678651
Topic van het jaar
pi_55681447
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55683161
Welke honden kunnen we verder nog verwachten?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55683843
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:06 schreef Blight het volgende:
Welke honden kunnen we verder nog verwachten?
Het schoothondje van Suarez?
pi_55683888
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het schoothondje van Suarez?
Schwalbie, het Uruguyaanse teckeltje met 1 te kort pootje waar door hij nogal eens omvalt.
pi_55683961
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff.. Maandag weer naar school ...
Hebben ze bij jou maar één week vrij?

Maar..... Probeer het eens. Probeer eens iets toe te voegen aan VBL ipv alleen te zeiken TR. Mogelijk lukt het je best!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55684504
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Blight het volgende:

[..]

Een gesprek met Jazzy, de hond van Ronald en Bartina Koeman.

[ afbeelding ]

[
Een leuke Blight!!!

Hulde!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55684532
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:33 schreef methodmich het volgende:
Maar..... Probeer het eens. Probeer eens iets toe te voegen aan VBL ipv alleen te zeiken TR. Mogelijk lukt het je best!
Nee, dat doe ik alleen bij topics met niveau.
pi_55684561
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik alleen bij topics met niveau.
Wat ben jij zielig zeg..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_55684623
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik alleen bij topics met niveau.
Okee. Hopelijk gaan we dat in 2008 zien!!! De hond van Barry Maguire was best leuk geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55686766
hehehe
pi_55686793


Huilie, de hond van Louis van Gaal.

Ben je al lang hond van Van Gaal?
Nee, nog niet zo lang. Mijn baasje had eerst een hele verzameling Amsterdamse keffertjes, die hij ook nog mee naar Barcelona heeft genomen toen hij daar ging werken. Maar die hondjes zijn in Spanje allemaal vertrapt in de drukte. Ratten waren de oorzaak van hun dood, persratten. Het waren altijd hectische toestanden met die rotbeesten daar, vertelde mijn baasje eens bij het uitlaten. De persratten in Spanje keken nooit waar ze hun gore poten neerzetten en alle hondjes van Louis werden pardoes vertrapt. Terug in Nederland zocht hij een groter exemplaar en zo ben ik bij hem terechtgekomen.

Hoe is dat gegaan?
Ik zat te verpieteren in een asiel. Als pup ben ik ooit gered uit het water, waar mijn vorige baasje mij met mijn broertjes en zusjes in had ingegooid. In een zak! Schandalig toch? Moet vast en zeker een persrat geweest zijn, mijn vorige baas. Toen Louis in het asiel kwam, was hij onder de indruk van mijn hondstrouwe ogen en vooral van het traantje in mijn ooghoek. Vind je het gek? Ik dacht elke dag aan mijn overleden broertjes en zusjes. ''Die ogen, die traan; Truus die hond moet ik hebben,'' hoorde ik Louis zeggen tegen zijn vrouwtje Truus, die hem vergezelde. Bijna ging het niet door, want de mensen van het asiel wilden grof geld zien. Met behulp van een lening bij de DSB-bank kon Louis mij gelukkig toch kopen.

En bevalt het in huize Van Gaal?
Ja, ik heb een prachtige mand in de woonkamer en ben van alle gemakken voorzien. Ik heb zelfs een hele verzameling kluiven, die door mijn baasje allemaal van namen zijn voorzien. Zo heb ik een Hugo, een Henk en een Johan. Die laatste is een vette kluif, waar de haren nog opstaan. Het is mijn favoriete kluif. En elke week mag ik een voetbalblad helemaal verscheuren, dat is leuk hoor. Thuis ben ik niet zo vaak, trouwens. Als Louis naar de club gaat mag ik altijd mee. ,,Kijk maar of je je kan amuseren”, zegt Louis dan in de auto en met een scheef lachje voegt hij er steeds aan toe dat er genoeg journalisten zullen zijn. Amuseren doe ik me elke dag. Je moest eens weten hoeveel persratten ik al in de kuiten gebeten heb.

Word je verwend?
Gaat nogal ja. Als hond van Louis van Gaal ben ik gewend mijn zin te krijgen. Als ik een nieuw speeltje wil, krijg ik een nieuw speeltje. Niet van Louis trouwens. Nee, van andere mensen. Zo krijg ik straks van Ome Dirk weer nieuw speelgoed. Leuk. Zo kan ik na de winterstop weer lekker ravotten met iets nieuws.

Hoe heb je je pootje trouwens bezeerd?
Mijn baasje nam me een paar weken geleden mee naar een reünie van het asiel. Alle honden die daar ooit hadden gewoond maar een nieuw baasje hadden gevonden, waren aanwezig. Met hun nieuwe baasjes. Veel soeps was daar trouwens niet bij. Er was zelfs een journalist bij, maar toen ik hard gromde, koos die haastig het hazenpad. Dat was wel grappig. Ik kreeg er zelfs een klopje op de rug voor van mijn baasje. Dat maakte mij een beetje overmoedig. Als hond van Louis van Gaal had ik natuurlijk al het hoogste woord, maar na het compliment van mijn baasje wilde ik de andere honden eens laten zien dat ik over de hoge muur kon springen. Dat lukte net niet. De sprong was technisch wel perfect uitgevoerd, maar omdat de mensen van het asiel de bladeren die van de bomen waren gevallen niet hadden opgeruimd, gleed ik bij het afzetten even weg. Met fatale gevolgen. Schande, dat die natte bladeren niet opgeruimd waren.

Ben je ernstig gehandicapt, nu?
Nee hoor. Dat gips is een beetje hinderlijk, maar alles wordt perfect geregeld voor me. Bij PSV hadden ze zelfs een bolderkar voor me klaar staan. Mooi van die boeren.

Tot slot Huilie, wat gaat 2008 voor jou brengen?
Ik hoop dat mijn baasje in 2008 eens aanschuift aan tafel bij Johan Derksen. Tot nu toe heeft hij dat nog niet gedaan. Omdat ik nog niet agressief genoeg ben, zegt mijn baasje altijd. Elke dag krijg ik van hem een foto van die Snor en die moet binnen drie seconden helemaal verscheurd zijn. Ik doe er nu nog vijf seconden over, maar die drie seconden ga ik halen. Zeker weten. Dan mag ik mee naar de studio van RTL7 en zien de mensen in Nederland live hoe ik Johan Derksen zijn strot afbijt. Nog een paar maandjes oefenen en dan is het zover. Ik kan haast niet wachten.
pi_55686904
Vooral dat laatste antwoord.
pi_55686909
Huilie volgt zijn baasje in alles, zo blijkt. Zielig, met die poot.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55687018
Geniaal topic
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_55687216
Huillie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_55687272
quote:
Op maandag 31 december 2007 01:07 schreef Radegast het volgende:
mcyodogg zou ook wel een stukje kunnen schrijven over Gullit [de hond van Mourinho], het was een bewogen jaar.
haha ik zal er eens naar kijken.

Wel leuke tot nu toe.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55688020
Truus, de blindegeleidehond van Willem van Hanegem.



Twee vragen om te beginnen

Nou doe ze maar 1 voor 1 dan.

Hoezo Truus, je bent toch een mannetje?

Dat is voor de verwerking, zoals Willem zelf zegt. Hij heeft nog iets uit te dokteren met zijn ex-vrouw Truus en hij denkt dat het helpt als ie zijn hond zo noemt. De ene keer scheldt ie me dus verrot om me vervolgens half dood te knuffelen. Ik moet er maar mee leven. Ook dat de andere honden me uitlachen omdat ik een meisjesnaam hebt. En Willem is te blind om te zien dat ik eigenlijk een mannetje ben.

En waarom heeft Willem een blindegeleidehond, hij is toch niet blind?

Dat is een goed bewaard geheim. Willem heeft staar en ziet eigenlijk niks. Zonder mij zou hij de Galgenwaard niet eens vinden.

Een blinde voetbaltrainer?

Ja, hij doet alles op gevoel en intuitie, deed ie als voetballer ook. Daar kwamen die kromme ballen ook door. Hij ziet gewoon geen rechte lijnen, daar ben ik voor. "Jij houdt me op het goede spoort Truus", zegt Willem vaak. Volgens hem is het trouwens meestal een voordeel om de wedstrijden van Utrecht niet zo goed tek unnen zien.

Is hij een goede trainer volgens jou?

Voor mij is ie goed. We lopen altijd vaste routes en ik mag voor in de auto zitten. Maar ik zeg wel eens tegen de andere honden: in het land van al die eenogen is de blinde koning. Vat je 'm?

Wat vind je ervan dat hij na de wedstrijd niet zelf de pers te woord staat

Ach, dat is toch leuk voor John. Van Loens noemen Willem en ik hem. Hij kijkt altijd zo raar. Alsof ie een winterpeen heeft ingeslikt, zeg Willem. Ja, we lachen wat af.

Vertel eens een goeie grap van Willem?

Gisteren nog. Had ie een stok weggegooid die ik op moest halen. Liet ik hem verdorie halverwege uit mijn bek vallen. Zegt Willem droogjes: "oeps Truus, een Grandelletje".

Is het altijd leuk om mee te gaan?

Ik ben het liefst thuis eigenlijk. Maar dat geldt gelukkig ook voor Willem. Als het even kan dan sneaken we er tussen uit.

Truus, tot slot, belooft het nieuw jaar nog wat?

Er doen geruchten dat er een aanslag op de Snor staat gepland door een hond die ik niet ken. Dus we staan allemaal op scherp en lopen wacht op zondagavond. Zowel ik als Mollie, de bouvier van Wilfred en Tukkertje, de poedel van Jan van Halst. Johan, de Groninger Stabij van De Snor is onlangs overleden, dus die kan het zelf niet meer doen.

Blijft Willem nog lang trainer van FC Utrecht?

Grappig dat je dat vraagt. Dat vroeg zijn vriendin laatst ook aan hem. Zegt Willem: verdomd, ben ik trainer van FC Utrecht, daar zeg je me wat.
pi_55688097
Typisch de hond van Willem! Dit is wel een andere dan in 78 toch, die mocht bepalen of ie naar het WK ging?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55690531
SCH
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55759190
Bloedt toch niet dood, dit topic?
pi_55759348
Ligt eraan of er nog een bloedhond langskomt natuurlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55774686
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Bloedt toch niet dood, dit topic?
Wekelijks een hond, was mijn bedoeling. En alles wat tussendoor komt is extra leuk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55774806
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Bloedt toch niet dood, dit topic?
Nee, dat zou jammer zijn.
pi_55775453


Een interview met Havana, het keffertje van Henk Kesler.

Door Humberto Tan

Na de schitterende reeks interviews die Barbera Barend voor het Kerstnummer van de Voetbal International gemaakt heeft met ‘De vrouw achter…’, kan ik natuurlijk niet achterblijven, hondenliefhebber die ik ben. En waarom ook niet? Honden staan tenslotte vaak veel dichter bij hun baasje dan de vrouw doet. Ze gaan mee uit wandelen, spelen samen en snuffelen aan elkaar. Dít vond ik een veel beter idee.
Ik ontmoet mijn eerste gesprekspartner in de donkere bossen rond het Utrechtse Zeist. Een pittoresk dorpje, waar weinig valt te beleven. Maar, en dat is ook niet onbelangrijk, de burelen van de belangrijkste voetbalorganisatie van Nederland is er gevestigd: de KNVB. Mijn gesprekspartner heeft hier alles mee te maken. Ik praat hier namelijk Havana, het keffertje van Henk Kesler.

Goedenmiddag Havana, geniet je van de wandeling door dit prachtige landschap?

Jazeker Humberto, zonder meer. De vrijheid, geweldig. Hoewel ik wel de eigenschap heb me van de gebaande paden te begeven, bang dat ik ben voor alles wat er achter die bosjes schuilgaat. Stel je voor dat je gebeten wordt door een teek, dat moet je niet hebben. Altijd op de gebaande paden blijven, heeft het baasje me dan ook uitgelegd.

Je poept dus ook op het pad?

Ja.

Maar dat is toch niet handig? Wandelaars en andere honden hebben daar last van, ze kunnen er over uitglijden.

Dat is zo, Humberto. Maar op de paden blijven is gewoon het veiligste om te doen. En natuurlijk zijn er mensen die het daar niet mee eens zijn. Maar mensen zoals jij, Humberto, moeten daar niet over oordelen, vindt mijn baasje. Besluitvoering moeten ze overlaten aan de mensen met verstand.

Verstand, verstand, heb je verstand van voetbal als je zo fel de playoffs blijft verdedigen en Marco van Basten aanstelt als bondscoach?


Humberto, blijf kalm. Mijn baasje heeft zeker verstand van voetbal. Dat het Europees nu een seizoen minder gaat is niet de schuld van de playoffs. Dat Ajax, Feyenoord en PSV alledrie moeilijke seizoenen hebben gehad, is dat ook niet. De playoffs maken de competitie extra spannend, altijd zit nog wel ergens een belang. En de kijker geniet er ook van, de inkomsten van de televisierechten zijn gestegen. Rots, de hond van Bert van Oostveen, is het daar mee eens.

En het besluit om Marco van Basten aan te stellen als coach?

Iedereen was blij dat Marco van Basten coach werd. Jij toch ook, Humberto? Nu is iedereen opeens tegen hem. Ik snap er weinig van, nog nooit heeft Oranje zich zo gemakkelijk geplaatst voor een groot toernooi. En dat in een moeilijke poule. Dat zegt tenminste Cruijffie, de hond van Johan. En Bullie, de buldog van Tennessee, zegt het ook. Dus dan zal het wel zo zijn.

Maar heb jij wel eens een wedstrijd van Oranje gezien de laatste tijd?


Nee, als ik heel eerlijk ben, niet. Eigenlijk heb ik heel weinig verstand van voetbal, Humberto. Komt bij dat ik op het vrouwtje moet passen als het baasje naar een wedstrijd is. Geeft niks hoor, op het vrouwtje passen is ook wel oké. Een beetje eten, een beetje drinken, een beetje blaffen als er wordt aangebeld, maar het is toch vooral veel liggen in mijn mand. Mijn vrouwtje blijft toch wel thuis, trouw als ze aan het baasje is.

Waarom blaf je altijd zo als er iemand aanbelt, daar is toch helemaal geen reden voor?

Jawel, Humberto, die is er wel. Je weet het nooit, misschien is het wel zo’n verwend kereltje in zo’n belachelijk blauw pakje. Ach, wat zou ik zo’n kerel eens graag in zijn kon bijten. Maar ja, daar kan ik niet bij. Bovendien mag het helemaal niet van mijn baasje. Je mag het wel denken, zegt hij dan, maar het uitspreken is niet goed. Het doet de titel koninklijk geen eer aan. Alsof ik de hond van Beatrix ben, joh. Lijkt me ook niks trouwens. De hele dag stilzitten onder die gekke hoedjes van haar…

Wanneer vertrekt Henk bij de KNVB?

Humberto, ik heb geen idee. Mijn baasje heeft daar nooit iets over gezegd. Ik denk dat zijn afscheid nog wel een tijdje kan duren. Hij vindt het wel leuk hier in Zeist. Gezellig borrelen elke dag, sigaartje erbij, veel wedstrijden bezoeken, bijkletsen met bobo’s, drankje en een sigaartje erbij… Ach, ik vind het ook niet vervelend, van mij mag hij wel eeuwig hier blijven. Komt bij dat ik die poedel van Erika Terpstra vaker kan zien, wat een heerlijke hond is dat zeg!

Nou Havana, dat lijkt me wel weer voldoende. Het is niet de bedoeling dat de 3e januri-editie ook extra dik wordt. Mijn dank ook namens de redactie, ik zal Johan een doosje sigaren naar het baasje opsturen.

Graag gedaan Humberto, dat zal hij leuk vinden.

En weg was ze, dat kleine schattige keffertje. Over het pad, terug naar het hoofdgebouw van de Nederlandse voetbalbond. Daar zat Henk, op de bank. Een glaasje wijn en een sigaartje in de hand, genietend van het leven.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55775723
Wat een hondje.... Beetje nuffig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55775835
Die van SCH is geweldig
En de rest is ook leuk hoor

[ Bericht 44% gewijzigd door Gordon_Shumway op 04-01-2008 18:12:32 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55776559
Ik moest ook erg lachen om die van SCH, subtiliteit ten top. De rest heb ik, op Transferio na, nog niet gelezen.
That's all folks!
pi_55776574



Deze reportage over de Hond van gaat over Felix Bovenkerck de 3e, de Hond van Theo Janssen

Noem me maar gewoon FEBO hoor, dat praat wat makkelijker. Zo noemt mijn baasje mij ook altijd.

Febo, hoe lang ben je al het hondje van Theo?

Sinds dat Theo me had gewonnen met een grillburger eet wedstrijd bij een fastfoodketen.
Dat is nu ongeveer 7 jaar geleden.

Voel je je dan niet een trofee in plaats van een hondje?

Zo moet je het niet zien, Theo heeft me juist gered.
Als Theo niet had gewonnen dan was ik waarschijnlijk verkocht aan chinese handelaren en je weet wat die met honden doen. Gelukkig had Theo geen honger meer na de wedstrijd.

Dus we moeten Theo als een held zien?

Tuurlijk, Theo kan hier niet meer normaal over straat lopen. Dus ik kan hem tegenwoordig niet meer makkelijk uitlaten.
Dat is heel erg jammer want vroeger gingen we nog wel eens gezellig met elkaar uit eten.

Doe je nog wel andere dingen met Theo?

Ja, ik ga altijd met hem mee naar voetballen en dan mag ik gezellig naast de andere voetbalvrouwen op de tribune zitten.
Daarna drinken we samen een paar biertjes leeg in het spelerhome.

Erger je wel eens aan het feit dat Theo FEBO wordt genoemd?

Ik vind het vooral heel erg verwarrend want ik weet dan niet of ze mij of Theo bedoelen.
Gelukkig is het gewichtsverschil tussen ons inmiddels opgelopen tot 130 kilo dus de mensen weten ons sinds kort weer uit elkaar te houden.

Er zijn toch nog wel meer verschillen tussen jullie?

Behalve het feit dat ik niet snurk en wel smaak voor kleding heb zijn er niet zo veel verschillen tussen ons.
Je kan ons tegenwoordig ook uit elkaar houden doordat ik geen halsband meer draag.

Waarom heb je dan geen halsband om je nek?

Nek, dat woord wil ik hier niet horen! Ik heb liever niet dat we het over die schijtclub uit Nijmegen gaan hebben

Oke laten we overgaan op een andere vraag: Wat is je grootste wens nog?

Dat ik ooit als tattoo op de rug van mijn baasje mag verschijnen al zal dat heel erg lastig worden.
Er is namelijk nog maar weinig plek over.

Hoe zie je de toekomst dan precies in over een jaartje of 5?

Waarschijnlijk willen Theo en ik onze eigen eetgelegenheid opzetten.
Want zeg nou zelf, met het voetballen krijg je ook geen vetpot.

Je ziet eruit als een zelfverzekerde hond, ben je ook nog ergens bang voor?

Nou ik ben wel zeker ergens bang voor en het heeft met brand te maken.

Ben je bang voor vuur dan?

Welnee joh, hoe kom je daar nou bij.
Mijn grootste angst is dat het Brand Bier ooit opraakt. Dan heb ik helemaal geen zin meer om verder te leven, want wat is het leven nou zonder Brand Bier?

Tot slot, wil je zelf nog iets kwijt?

Ja een paar kilootjes maar dat gaat nog moeilijk worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 04-01-2008 23:39:32 ]
pi_55776676
Straks krijgen we ook nog de hond van Johnny van de Burgerking.
Hij is leuk sjimz
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55783200
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:09 schreef sjimz het volgende:
Waarom heb je dan geen halsband om je nek?

Nek, dat woord wil ik hier niet horen! Ik heb liever niet dat we het over die schijtclub uit Nijmegen gaan hebben
pi_55784273
De hond van Theo wou verder nog kwijt dat die foto's, foto's uit zn jeugd zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55784961
Ik vind ze geweldig Klasse heren. Waarom wou Febo niet op de foto?
pi_55785023
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Vond ik ook enorm goed gevonden.
pi_55785596
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik vind ze geweldig Klasse heren. Waarom wou Febo niet op de foto?
Hij staat weer op de foto!
Met zijn brand biertje en geliefde bal.
Ik had ook een foto willen maken met een grillburger maar tegen de tijd dat ik de foto nam was de grillburger al op.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:57:14 #85
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_55786019


Stiekem had ik het wel leuker gevonden als het écht de honden van de betreffende spelers waren.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_55796739
Een nieuwe aflevering. Proberend in te haken op de actualiteit.

Vandaag spraken we met Bombarie, de hond van Arie Haan.



Zo Bombarie, de koffers al gepakt?

Volgens mij wel. De baas was druk bezig met inpakken en het regelen van allerlei dingen. Mijn acht opblaashokken zitten ook al in een koffer.

Trekt het, Albanië?

Ze zijn er erg arm, hoorde ik. In de buurt hier zeiden ze al dat er geen hond wil wonen. Misschien ben ik dan wel de enige.

Want jij wilt wel?

Ik volg Arie overal. De pers zegt wel eens dat alleen zijn hond nog luistert naar Aries babbels. Dat zou wel eens waar kunnen zijn.

Hoe voelt dat, dat cynisme?

Ik ben het gewend. De mensen onderschatten Arie. Hij wordt altijd een beetje lacherig besproken in die praatprogramma's met al die zogenaamde kenners. Ze vinden Arie geen goede trainer, geloof ik. Maar hij heeft overal succes gehad.

In Nederland hebben we dat nooit zo gezien eigenlijk. Bij Feyenoord was het niet zo best.

Dat kwam ook door de pers hoor. Er is toen zo'n boek geschreven over dat jaar bij Feyenoord, waarin Arie het overnam van die vent met die kromme poten. Die van die domme dingen zegt en alle namen fout uitspreekt. Dat vinden ze dan wel leuk. Terwijl Arie altijd goede verhalen heeft.

Van Hanegem is een volksheld natuurlijk en dus zien de mensen dat als charme. Het is zijn handelsmerk. Arie mist zoiets.

Ja, dat is dus ook weer zo'n verkeerd beeld. Arie is toevallig net zo'n held hoor. Die goal tegen Zoff vergeten? De jaren bij Ajax?

Nee, maar daar staat de ramp bij Feyenoord tegenover, de Luikse affaire...

Niets van waar. Dat was Tahamata.

Kan zijn. Maar waar kwamen de verhalen vandaan dat Arie geld aan transfers heeft verdiend?

Ook al leugens. In Zuid-Amerika zijn gewoon jongens die wel accepteren dat Arie een grootheid is en graag onder hem trainen. Dus als hij dan advies geeft, dan geven ze gewoon een fooitje. Bovendien mag Feyenoord wel blij zijn dat hij zulke toppers haalde!

Zou er in de Kuip nog iemand smachten naar Tati Montoya dan?

Zeker wel! Die was beter dan Cruz in potentie, maar ze hebben hem kapot gemaakt. Net als ze Arie kapot willen maken met deze praatjes en dat boek.

Je gelooft dus echt heilig dat Arie volledig oprecht is en een stempel krijgt van de media? Of is dit dat hondstrouwe?

Op Johan Cruijff na is Arie Haan de grootste. Zowel als voetballer als als trainer.

Ik zie dat helaas toch anders. Ik....

Zeker die langhaar gesproken?

Die langhaar?

Ja, die schrijver van dat boek. Die is jaloers. Hij wil het kapsel dat Arie al in de jaren zeventig had, maar het lukt hem maar niet. Die heeft Arie lelijk neergezet en dat geloven ze nu dus allemaal. Terwijl hij vakwerk levert. Let maar op in Albanië straks!

Dat land wil naar het WK. Gezien de poule is dat toch onmogelijk Bombarie?

Als ik de hond van Leo Beenhakker was zou ik nu zuchten..... Niets is onmogelijk! Kijk maar naar Leo met Polen en Guus met Rusland. Gewoon naar het EK hoor. Albanië speelt in 2010 op het WK een grote rol, dankzij mijn baas.

Maar het materiaal is toch niet zo goed?

Nou, Nederland had het er knap lastig mee toch? Dat lag dan aan een slecht Oranje zeggen ze, nou, Albanië was gewoon goed. We hebben wel twee spitsen uit de Serie A hoor. Heeft Nederland die?

Nee, dat niet.

Nou dan! Bovendien heeft mijn baas al genoeg talent ontdekt daar.

Die gaat ie binnenkort met commissie in Nederland slijten?

Nee, Arie wil niks meer van Nederland weten. Hij gaat de Belgische clubs helpen of de Griekse. Wacht maar af.

Als het WK niet gehaald wordt, wat dan?

Dan mag die langhaar een boek schrijven. Tirana bleef leeg. Als ie durft...

Waar komt de naam Bombarie trouwens vandaan?

Van de pers. Die noemen Arie zo en dat vond hij een hondennaam, dus kreeg ik die. Trouwens, heb je nog interesse in een paar getalenteerde windhonden?

Handel jij daar in?

Ik handel niet, ik geef tips. Ze komen uit Zuid-Amerika. Ze heten Picun en Tati.

Bekende namen.... Geen interesse, sorry. Fijne reis naar Albanië!

Bedankt. Tot in 2010!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:24:47 #87
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55797018
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55797272
Overigens schijnt de hond van Johan Derksen erg teleurgesteld te zijn dat hij nog niet is geweest. Naar verluidt is hij "niet bijster onder de indruk van al deze armetierige omhooggevallen schoothondjes die al hun clichés hebben mogen braken".
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55797455
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
Overigens schijnt de hond van Johan Derksen erg teleurgesteld te zijn dat hij nog niet is geweest. Naar verluidt is hij "niet bijster onder de indruk van al deze armetierige omhooggevallen schoothondjes die al hun clichés hebben mogen braken".
Hij is net overleden hoor
pi_55797517
Lange laatste woorden had die hond dan.....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55797553
Fantastisch topic dit! Vooral die van Sjimz was zeer droog!
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:25:29 #92
52871 Blight
Supersized.
pi_55800268
Ik had vandaag een interview met de hond van Stefan Postma op de planning staan, maar helaas bleek het beestje uiteindelijk toch niet voor commentaar bereikbaar. Mijn fotograaf heeft wel snel een kiekje van hem kunnen maken:

I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55800457
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef Blight het volgende:
Ik had vandaag een interview met de hond van Stefan Postma op de planning staan, maar helaas bleek het beestje uiteindelijk toch niet voor commentaar bereikbaar. Mijn fotograaf heeft wel snel een kiekje van hem kunnen maken:

[ afbeelding ]
pi_55800661
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
Overigens schijnt de hond van Johan Derksen erg teleurgesteld te zijn dat hij nog niet is geweest. Naar verluidt is hij "niet bijster onder de indruk van al deze armetierige omhooggevallen schoothondjes die al hun clichés hebben mogen braken".
De hond van Johan Derksen heeft gister nog een heel interview gehouden met de hond van Kesler...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55800876
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef Blight het volgende:
Ik had vandaag een interview met de hond van Stefan Postma op de planning staan, maar helaas bleek het beestje uiteindelijk toch niet voor commentaar bereikbaar. Mijn fotograaf heeft wel snel een kiekje van hem kunnen maken:

[ afbeelding ]
OMG
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_55802212
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef Blight het volgende:
Ik had vandaag een interview met de hond van Stefan Postma op de planning staan, maar helaas bleek het beestje uiteindelijk toch niet voor commentaar bereikbaar. Mijn fotograaf heeft wel snel een kiekje van hem kunnen maken:

[ afbeelding ]


Heb voor volgende week een interview gepland staan.
Moet nog even zien welke hond beschikbaar is, er zijn er veel op wintersport.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55812732
Kostelijk, die foto van Postma's hondje
  zondag 6 januari 2008 @ 00:13:44 #98
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_55813000


De hond van Kenneth Perez houd ook niet zo van op de bank zitten.

Grappig topic trouwens, het is dat ik zelf niet zo veel schrijverstalent in me heb, anders had ik er ook 1 gemaakt
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_55820636
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:13 schreef TomHoofd het volgende:
[ afbeelding ]

De hond van Kenneth Perez houd ook niet zo van op de bank zitten.
pi_55825614
Die hond van Postma is er ook lelijk ingeluisd, dat deze beelden op internet verschijnen. Had zijn baas ook al!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 januari 2008 @ 11:40:26 #101
52871 Blight
Supersized.
pi_55843329
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
Overigens schijnt de hond van Johan Derksen erg teleurgesteld te zijn dat hij nog niet is geweest. Naar verluidt is hij "niet bijster onder de indruk van al deze armetierige omhooggevallen schoothondjes die al hun clichés hebben mogen braken".
Deze week dan toch een interview met Derkie, de hond van Johan Derksen.



Ha, Derkie. Een fijne jaarwisseling gehad?
Jazeker, want mijn teefje was een weekje op vakantie.

Hoe bevalt het om het huisdier van zo'n bekende journalist te zijn?
Uitstekend. Johan en ik voelen elkaar zeer goed aan. Er is tussen ons een bepaalde chemie ontstaan. Johan en ik zijn een team geworden en we vullen elkaar naadloos aan. Kijk eens naar de chemie en het teamwork wat je in Oranje (niet) ziet, en beeld je dan het tegenovergestelde in. Zo hecht is de band tussen Johan en mij.

Het moge duidelijk zijn dat je gek bent op Johan.
Inderdaad. Toen Johan uit al die dieren in het asiel voor mij koos, was ik zo trots als een hond met 7 lullen!

Wat brengt een dag met Johan zoal?
Wanneer Johan een dagje vrij heeft wandelen we vaak door het stadspark of gaan we naar het strand. We houden ons met van alles bezig, maar op zijn vrije dagen heeft Johan het liefst zo min mogelijk met de voetballerij te maken. Dat laatste vind ik wel jammer, want ik ben dol op voetbal. Soms stuur ik Johan dan ook een anoniem smsje waarin ik beweer dat een transfer van Afonso Alves op handen is, gewoon om hem een beetje te agiteren.

Is dat niet een beetje gemeen?
Gemeen? Johan verdient bakken met geld, en dan moet ik braaf zijn, respect tonen en mag ik nergens een dolletje van maken? Ik plaag hem een beetje, ik handel niet in kinderporno.

Eerder gaf je aan niet onder de indruk te zijn van de andere honden die we hebben gezien in deze rubriek. Vanweer die mening?
Och, ik heb natuurlijk niets tegen die viervoeters, maar als ik lees wat sommige van die beesten hier uitkramen dan vraag ik me af waarom ze niet met het schaamrood op de kaken en de staart tussen de benen er vandoor gaan. Neem bijvoorbeeld Transferio. Transferio is misschien wel een aardige hond, maar het is een oelewapper van een huisdier. Hij loopt hier te mekkeren dat andere honden uit Brazilie hem uitlachen, maar dat is in zijn geval toch niet meer dan logisch? Neem die situatie bij het zwembad: er is maar één hond die daar met zijn stok aan zal komen zetten om die dan midden in het water neer te laten komen, om er dan over heen te springen.. En die hond is toevallig Transferio.

Je mag je 'collega's' dus niet zo?
Het zijn omhoog gevallen en armetierige keffertjes, zoals ik al zei. Maar vind je het gek? Die honden worden verwend; daar krijgt een paard de hik van!

Deel jij de voetbalvisie van je baas?
Jazeker. Johan beschikt over een flinke dosis kennis, ervaring en inzicht.

Wat vindt je er van dat veel mensen van mening zijn dat Johan iets genuanceerder zou moeten zijn?
Onzin. Johan is een erg integere man, maar ondanks dat neemt hij geen blad voor de mond. Mensen zoals Johan die gewoon zeggen waar het op staat zou men moeten koesteren. De mensen zien niet altijd in dat Johan een immense bijdrage levert aan de Nederlandse journalistiek. Als Johan het zou willen zou hij ook voor een tropische schnabbel in een of andere bananenrepubliek kunnen kiezen, maar Johan is een trouwe man. Die laat zijn blad en de vaderlandse media nooit in de steek.

Wat vindt je van de bijnaam van je baasje; 'de Snor'?
Die vind ik abject en infaam. Ik zeg het maar eerlijk.

Tevreden over ons interview?
Haha, wat denk je zelf?

Niet dus?
Nee, druiloor. Je gaat hier toch niet zitten voor je plezier? Dan moet je wel een heel slecht huwelijk hebben!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 7 januari 2008 @ 17:17:51 #102
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55852181
Vermakelijke stukjes.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55852736
Goed stuk met Derkie, Blight. Hij praat net als zijn baas!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55853170
Ik neem aan dat Derkie altijd wordt uitgelaten in het Goffertpark?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 7 januari 2008 @ 18:21:44 #105
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_55853573
Mag je ook verzoekjes doen? Wil iemand dan de hond van Hugo Borst interviewen voor mij?

Ik hoor Johan Derksen gewoon praten als ik dat stukje lees.

Ben zelf niet eens voetbalfan, maar mijn wel en ik kijk vaak mee naar de analyses e.d., vind ik wel leuk.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_55853731
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef Isegrim het volgende:
Mag je ook verzoekjes doen? Wil iemand dan de hond van Hugo Borst interviewen voor mij?
Wie weet, had nog wel een interview gepland.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55855538
Die hond van Derksen lijkt wel erg veel op zijn baasje.
pi_55857853
Omg die foto
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55877813
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Wie weet, had nog wel een interview gepland.
Hoe heet de hond van Hugo ook alweer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55877958
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoe heet de hond van Hugo ook alweer?
Stoppel
  maandag 21 januari 2008 @ 22:50:41 #111
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56211045
Hoe gaat het eigenlijk met Stoppel??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56229140
Dat is een goed punt. Eens bedenken welke hond iets te melden heeft. Die van Bruno Silva wellicht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56232200
Transferio schijnt aan de schijterij te zijn.
pi_56290497
Na veel gedoe en verzette afspraken dan eindelijk een interview met Louis, de hond van Danny Koevermans.



Is dit je favoriete plekje?

Deze bank ligt heerlijk, ik ben dol op tweezitters, heb ik lekker de ruimte en Danny kan er dan niet meer bij. Mijn favoriete is een donkerrode. De Scharlaken Bank noem ik die zelf. Gelukkig heb ik keus zat, er zijn zeven banken in dit huis, en 1 sofa. De Lazofa noemen we die tegenwoordig.

Zeven banken?

Ja, Danny is dol op banken. Kan ie lekker languit op liggen met dat lange lijf van hem. Maar de laatste tijd zit ie er steeds minder op. Hij wil het werk niet mee naar huis nemen, zegt ie zelf.

Komt je baasje wel eens op FOK!?

Hij heeft een paar favoriete topics: wie komt er bankhangen? en Van bank veranderen en ook wel Zo...Mijn bank dus een beetje afzeiken. en vooral Op de bank neuken

Waar staat de bank volgend seizoen?

Ik zeg wel eens tegen Danny: waarom gaan we niet naar die club van de bank, dan zit je altijd goed. Vindt ie dan weer niet grappig

Hij heeft geen gevoel voor humor?

Assik eerlijk ben nauwelijks. Om hem op te vrolijken, had ik laatst een foto voor hem uit een tijdschrift gescheurd. Louis staat traag op van de bank en komt even later terug met een foto in zijn bek



Wie is dat?

Tyra Banks. Vond ie ook al niet leuk...

Is ook wel een beetje flauw misschien, al die bankgrapjes?

Toen we vorige week naar het bos reden, zei zijn vrouw tegen: ga jij anders maar op de achterbank Danny, dan kan Louis mooi voorin. Je ziet de blauwe plek boven haar oog nog...

Heb je heimwee naar Alkmaar?

Niet naar mijn naamgenoot, die naar mij vernoemd is trouwens. Die wilde altijd dat ik meetrainde, moesten we ook rondjes lopen. Was goed voor de teamgeest zei ie. Gold voor alle honden. Liep ik daar met Hallelujah, de hond van Kew Jaliens en Sigmundsgudjonsonsdottor, de hond van Steinsson en Blof, de hond van Demy de Zeeuw - en Van Gaal maar commanderen.

Dus je voelt je beter thuis in Eindhoven?

Danny zegt dat ik me maar niet teveel moet hechten.

Bedankt voor het interview Louis

Niks te danken SCH. Je komt er wel uit he, ik blijf op de bank als je het niet erg vindt.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:45:04 #115
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56290700
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56290710
Geniaal!
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 januari 2008 @ 00:50:34 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56290814
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56292343
SCH
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56296022
Woo-loo-loo!
pi_56296215
Leuk topic!

Ik heb wel medelijden met de hond van Gomes. Je zou maar telkens de ballen moeten halen die hij weggooit.
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 januari 2008 @ 12:00:34 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_56296392


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:21:58 #122
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_56296949
Whehehe, leuk topic
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_56298003
Prachtig topic dit

Vooral die verhalen van SCH en die van Blight over Jazzy Koeman zijn echt geweldig.En Transferio natuurlijk
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 januari 2008 @ 14:16:03 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_56299424
Interview met Sugar de hond van de bondscoach bij de vrouwen Vera Pauw.



Sugar om maar met de deur in huis te vallen, ben je niet een typisch voorbeeld van een vrouwenhond ?

Natuurlijk, net zoals je neger honden, Chineze honden en Duitse herders hebt. Ik zit er eerlijk gezegd niet mee. Ieder zijn smaak.

Maar je werkt zo wel mee aan de stereotypering van de voetbalvrouw en de vrouw in het algemeen

Ben ik niet met je eens het zou pas stereotyperend zijn als Vera een Bulldog zou nemen. Vrouwen worden immers in de voetbalwereld voor manwijven versleten. Vera heeft vroeger een tekkel gehad. Werd er weer gezegd dat zo'n kutlikker typisch voor vrouwen was. En de grapjes over een tackelende tekkel kwamen ook haar neus uit.

Hou jezelf van vrouwen-voetbal ?

Ja hoor, niks mis mee. Vera is soms zo trots als een pauw als ze een overwinning heeft geboekt. Ik zit dan als ze thuiskomt lekker tegen haar aan en geniet volop mee. Als ze heeft verloren is het soms iets minder. Dan vergeet ze de hondenbrokken of het bordje water wel eens. Maar ik kef dan gewoon en doe net alsof ik op het vloerkleed ga zitten poepen. Dan is ze gelijk weer alert.

Ken je nog andere vrouwenvoetballershonden ?

Ja ik ben goed bevriend met de hond van Janny Timisela. Die heeft een poedel. Kun je echt mee lachen tijdens wedstrijden die blaft de hele tijd de scheidsrechter uit. En Dione de Graaf heeft geen hond maar een poes. Dat klikt wonderwel. Die bijt echt van zich af in discussies, die noemen we dan ook gekscherend Louis. Terwijl ze eigenlijk Katja heet.

Je bazin is vaak van huis, verveel je je dan niet ?

Nee, niet echt. Buiten het voetballen heb ik nog een paar andere hobby's. Zoals Sjoelen, heerlijk om over die sjoelbak te glijden. En ook Dart ik graag. Als ik dan een bulls eye gooi denk ik altijd, 'Zo weer een blinde stier erbij.'

Heb je verder nog iets te vertellen aan de Fokkers ?

Gewoon blijven fokken, er kunnen niet genoeg honden zijn.

Ik bedoel eigenlijk users op het Fokforum

Oh, ik vond het al zo'n vreemde vraag. Mijn excuses. Ik zou dan willen zeggen keep up the goodwork en wil speciaal de groetjes doen aan Dylan Dog. Kusjes van Sugar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56299751
Mooie interviews van SCH en tong.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:46:09 #126
52871 Blight
Supersized.
pi_56301182
Een interview met Snuff, het teefje van Aad de Mos.



Ha, Snuff. Wat te vieren?
Klopt. Ik ben jarig vandaag!

Gefeliciteerd. Hoe oud ben je geworden?
Nou, dat weet ik niet precies. Mijn baasje mompelde iets over 3=21. Dat zegt me niet zoveel.

Hoe is de relatie met je baasje?
Goed. We zijn dikke maatjes. Aad is een echte gezinsman. Hij, Tessa en ik zijn een typische hoeksteen van deze samenleving. Ik heb het ontzettend naar mijn zin in huise de Mos, vooral als Vitesse weer eens gewonnen heeft.

Vitesse doet het best aardig. Ben je trots op de prestaties?
Zeker weten! Ik en Febo (de hond van Theo Janssen, red) zitten elke week op de tribune. Vol trots blaffen we dan naarmate het goed gaat steeds harder. Soms komen we zelfs boven alles en iedereen uit! Maarja, dat gaat ook al snel in het Gelredome. Hoewel die dekselse trommels het ons soms flink lastig maken.

Zijn jij en Febo goede vrienden?
Jazeker. We hebben het erg gezellig samen.

Zit het je dan niet dwars dat Aad heeft aangegeven dat het voor Febo's baasje, Theo Janssen, beter is om een andere club te zoeken?
Ja, best wel. Daar heb ik het ook wel over gehad met Aad, maar met dit soort dingen is hij erg standvastig. Hij heeft dan weinig aan de adviezen van een hond, zegt hij. Ik begrijp dat wel, en misschien heeft Aad ook wel gewoon gelijk en moet Theo gewoon een andere club zoeken. Voor je het weet zet Aad hem immers linksback of rechtsbuiten en gaat Vitesse met een stuk of vijf tegengoals onderuit. Ik heb nu vrede met de keuze van Aad, ook omdat ik hem al heb teruggepakt voor dit dubieuze besluit.

Vertel?
Haha, ach, dat is een gek verhaal. Ik had met Aad wat discussie gehad over het wel of niet laten gaan van Theo Janssen, zoals ik al zei, en ik was best boos op Aad dat hij al mijn adviezen zomaar naast zich neer legde. Voor straf heb ik toen in zijn slaap een oude zonnebril aan zijn voorhoofd vast gelijmd. Hij had het pas ver na de wedstrijd door. Liep hij even voor joker, haha!

Je baasje heeft nogal een dubbele reputatie. Aadje Afkoopsom, Aadje Maximaal: dat verschilt nogal. wat vindt je daar van?
Onterecht. Ik kan aan onze manier van leven zien dat Aad echt nog nooit een rode cent van die afkoopsommetjes heeft gezien. Jullie zouden eens bij Jazzy Koeman moeten kijken. Gouden bordjes daar, en dat is vast niet om Ronald Koeman zo'n goede trainer is! De bijnaam Aadje Maximaal vind ik dan wel weer terecht.

Zo te horen doet het je deugd dat Aad weer als trainer actief is.
Dat klopt. De periode als analist vond ik vreselijk. Ik was toen nog erg jong en dacht bij mezelf "als ik de rest van mijn leven met hém moet delen, dan hoeft het van mij niet meer.". "Laat me dan maar in het asiel", dacht ik dan. Ik weet niet wat dat is. Aad is gewoon niet zo handig in analyseren. Hij kraamt dan allerlei onnavolgbare one-liners uit. Ik ben blij dat hij weer trainer is, ja.

Gewoon nog jaren doorgaan met Vitesse dus?
Dat lijkt me een uitstekend idee. We worden vanzelf kampioen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56301321
Ik lig in een deuk, geweldige verhalen . 3=21 .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56301337
Blight
pi_56301476
Prachtige interviews weer
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56302737
De poes van Dione. Zou die ook een interview willen geven?

Leuk dat Snuf dan weer Febo kent!

Gefelicteerd trouwens, snuf!
pi_56304108
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef Werewolf het volgende:
Leuk topic!

Ik heb wel medelijden met de hond van Gomes. Je zou maar telkens de ballen moeten halen die hij weggooit.
pi_56306246
Zeker, stuk van SCH is erg sterk!

Tong heeft zich goed verdiept in het vrouwenvoetbal, dat is wel mooie research.

En Blight is ook op dreef met de hond van Aad. Die heeft zelf ook een hondenkop trouwens.


De poes van Dione, dat lijkt me ook de afdeling van tong.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 januari 2008 @ 19:49:05 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56306276
hij is fijn
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56307174
Ik had zo mn twijfels over dit topic, maar er staan toch wel geniale dingen tussen
pi_56307555


Het volgende interview is met Heim Wee, de Koreaanse Chinese naakthond van Feyenoord speler Lee.

annyeonghaseyo?
jal jinaeyo

cheo-eum beogeseumnida?
kwaenchanhseumnida, kamsahamnida

itt-da keshida?
shillyehamnida mianhaeyo

yeongeoreul johahashimnikka?
hanguke gamnida


Helaas moest Heim Wee weer snel terug met zijn baasje naar Zuid Korea waardoor het interview maar 4 vragen kon bevatten.
pi_56308174
Ik kan het totaal niet, maar wellicht kan iemand wat met de hond van Johan Cruijff
pi_56312123
Heim wee

Iemand een vertaling?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:47:45 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56312513
Het topic wordt leuker en leuker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56316476
De dirty mind van sjimz komt wel boven als je die vragen laat vertalen door een Koreaan zeg... Jemig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56318921
Eclusieve foto van de poes van Dione

pi_56319184


Iemand een idee van wie dit hondje is?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56319207
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee van wie dit hondje is?
Dat is Rotje, de hond van Theo Lucius.
pi_56319255
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is Rotje, de hond van Theo Lucius.




hoewel het volgens mij geen Rottweiler is, is het wel een goede ingeving
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_56319294
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56319320
Heeft ie nou een horloge om zijn nek?
Heeft Theo zeker gekregen toen ie vuurwerk bestelde en er uurwerk werd verstaan
pi_56319351
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Bos81 het volgende:
hoewel het volgens mij geen Rottweiler is, is het wel een goede ingeving
Grappen over Theo Lucius in combinatie met vuuwerk zijn inderdaad erg origineel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 januari 2008 @ 14:45:28 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56319367


Deze hond is van Levchenko en Koblenko, zijn naam: Tsjerno

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56319528
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:43 schreef SCH het volgende:
Heeft ie nou een horloge om zijn nek?
Heeft Theo zeker gekregen toen ie vuurwerk bestelde en er uurwerk werd verstaan
Dat is een horloge ja...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56319828
Een interview met Snuffie, de Antilliaanse Sneeuwhusky van Maikel Aerts.



Nou Snuffie, gefeliciteerd. AZ is vernederd, Van Gaal is boos.


Jazeker, ik ben erg trots op mijn baasje. Heeft hij er toch voor gezorgd dat Willem II een topclub verslagen heeft. Dat kunnen ze daar niet vaak zeggen, want Willem II presteert helaas niet al te goed de laatste jaren.

Je noemt AZ een topclub?

Ja, ze hebben een topcoach, een topstadion en topspelers. Alleen de prestaties zijn dit seizoen niet zo goed. Kan gebeuren, dat roepen we hier in Tilburg ook al een jaar of zes. Alleen de keepers bij AZ kunnen beter. Zoals die rode kaart van Waterman tegen Excelsior vorig seizoen in de laatste wedstrijd. Die had Maikel nooit gekregen.

Maikel Aerts is een AZ-waardige keeper?


Zeker weten. Op oneven dagen en niet op zaterdag, als de wind niet harder waait dan windkracht vier en het niet sneeuwt, is Maikel de beste van Nederland.

Wat heeft je baasje met sneeuw?


Veel, mijn baasje is er gek op. Poedersneeuw, stuifsneeuw, droge sneeuw, gele sneeuw, bevroren sneeuw, het kan hem niet gek genoeg. Daarom ben ik er ook. Antilliaanse sneeuw, zegt hij altijd, is heel bijzonder en heel duur. Maar gelukkig weet hij er altijd wel aan te komen.

Er gaan geruchten dat zijn lievelingsgerecht pannenkoeken met poedersuiker is… Kan je dit bevestigen?

Dat heeft hij ooit eens gezegd in de VI for Kids ja, maar dat is niet waar. Zijn lievelingsgerecht is namelijk poedersuiker met pannenkoeken, het kan hem niet wit genoeg zijn, dan zit de hele kamer onder. Wat het bazinnetje ervan vindt? Ach, die laat het gewoon zijn gang gaan. “Soms wordt het hem helemaal wit voor de ogen”, zegt ze dan.

Wat voor keeper is je baasje?


Maikel is een echte lijnkeeper. Hij is er niet van af te slaan, zo geconcentreerd is hij altijd bezig.

Tot slot. Maikel Aerts heeft alles al meegemaakt. Degradatievoetbal, spelen in de Kuip… Heb jij nog idolen naast je baasje?

Jazeker. Ik kijk enorm op tegen Hutjemutje, de chihuahua van Adrian Mutu. En ook heb ik de poottekening van Keffie, het beffertje van Marco Borriello boven mijn mand hangen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56320615
Briljant, vooral omdat ik eerst geen idee had waar het naar toe ging en de eerste 2 antwoorden nogal suf vond.

Een lijnkeeper
  zaterdag 26 januari 2008 @ 17:34:41 #151
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_56322101
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Bos81 het volgende:

[..]




hoewel het volgens mij geen Rottweiler is, is het wel een goede ingeving
't Is een dwergpinscher, soort dobermann in mini-formaat.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_56322600
Interview met Veeveevee, de hond van André Wetzel.



Veeveevee, hoe ben je aan die toch wel vreemde naam gekomen?
Geen enkel idee. Ik ben trouwens niet zo tevreden met die naam. Als mijn baasje mij roept denken de mensen altijd dat hij zijn koeien roept. Een boer is mijn baasje niet, tenminste zo ziet hij er niet uit. En zeg nou eerlijk, ik toch ook niet?

Nee, je lijkt wel een beetje op je baas.
Dank je. Dat beschouw ik als een compliment. Mensen moeten altijd wennen aan ons. Toen mijn baasje pas in Noord-Limburg aan het werk ging, waren de supporters eerst niet zo blij met hem en mij negeerden ze ook totaal. Gingen af op ons uiterlijk blijkbaar. Ze noemden mijn baasje maar een arrogante betweter en tijdens de trainingen, die ik altijd bijwoonde langs de zijlijn, kreeg ik nooit een aai. Ik werd volkomen over het hoofd gezien. Nee, die beginperiode was niet zo leuk.

Hoe denken ze nu over jullie in Venlo?
Totaal anders. De promotie naar de eredivisie was al een omslag, maar de successen dit seizoen maakt ons leven bijzonder aangenaam. Mijn baasje en ik kunnen niet normaal meer over straat lopen en ik kan geen dierenspeciaalzaak binnenkomen of ik krijg een grote kluif in mijn bek gestopt. Gratis! En bij de trimsalons hoeft mijn baasje ook nooit te betalen.

Veeveevee, ik heb je zojuist gestoord bij het lezen. Wat las je eigenlijk?
Mijn baasje heeft verhaaltjes van Fok! over voetbalhonden uitgeprint en ik moet zeggen dat ik me daarmee kostelijk amuseer. Het enige spijtige aan dat topic was dat ik nog niet aan bod gekomen ben, maar zo gaat het altijd. De honden van voetballers en trainers van grote clubs krijgen altijd alle aandacht en wij hangen er zo maar bij. Dat vind ik niet terecht. Er is toch geen andere hond die kan lezen? Andere honden rennen altijd achter stokken aan, maar ik verdiep me niet alleen in verhalen over andere voetbalhonden, ik interesseer me ook erg in de geschiedenis van voormalig Nederlands-Indië, het geboorteland van mijn trainer.

Je bent blijkbaar een bijzonder hondje.
Ja, net als mijn baasje. De vergelijking die je maakte was goed gezien. Welke trainer presteert met een verzameling zeer onbekende voetballers zo goed als mijn baasje? Niemand toch? Ik ben zo trots op hem en heel dankbaar dat ik zijn hond ben. We hebben punten gepakt van Feyenoord, Ajax én PSV, terwijl iedereen verwachtte dat we dit seizoen maar heel weinig punten zouden halen. De club heeft naam gemaakt en ik word elke dag verwend. Als mijn baasje aan het werk is op het veld, worden mij de lekkerste hapjes voorgezet. Alles kan tegenwoordig. Ik kon zelfs neuken met de poes van Dione de Graaff als ik dat wilde, maar dat heb ik maar niet gedaan. Voor je het weet sta je in de roddelbladen en dat is wel het laatste wat ik wil.

Heb je tot slot nog iets op te merken, Veeveevee?
Ja. Mijn baasje heeft onlangs gezegd dat handhaving in de eredivisie nog veel knapper is dan de promotie van vorig jaar. Dat is ook zo. We staan nu veertiende, maar alles is nog mogelijk. Ik hoop zo dat het mijn baasje lukt om de ploeg op het hoogste niveau te houden. Misschien richten ze dan in Venlo wel een standbeeld voor hem op. Een beeld waar alleen ik tegen mag plassen. Ik droom daar wel eens van. Laten we hopen dat deze droom uitkomt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 januari 2008 @ 19:57:53 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_56324962
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Grappen over Theo Lucius in combinatie met vuuwerk zijn inderdaad erg origineel.
Ik las alleen de tekst bij het scrollen en wist dat deze post van jou was.

Even kijken....en ja hoor.

Ben jij in azijn gedoopt na je geboorte ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 28 januari 2008 @ 10:11:42 #154
52871 Blight
Supersized.
pi_56356832
Vandaag dan mijn allerlaatste interview. De eer is aan de hond van Jack van Gelder: Ajacks.



Ha, Ajacks. Net zo voetbalgek als je baasje?
Jazeker! Ik volg het voetbal op de poot ('op de voet', red) en ben uitstekend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het wereldje. Voetbal is mijn passie.

En, nog nieuwtjes?
Jongen, ik barst van de nieuwtjes. Wat wil je weten?

Wat weet jij van de zaak Alves?
Alves. Tja. Goede voetballer die jongen, maar jammer dat het zo moet gaan. Ik denk dat hij gewoon in Engeland zal komen te spelen, maar eigenlijk had hij ook een prima speler voor Ajax kunnen zijn. Als Huntelaar volgend seizoen vertrekt, wat niet onwaarschijnlijk is, dan hadden ze met Alves de ideale opvolger in huis kunnen halen. Hij is een balvaste en veel scorende spits, en dat kan Ajax prima gebruiken.

Zijn huidige club, Heerenveen, doet het ook zonder Alves uitstekend. Verrassend?
Nee, ik kijk er niet van op. Heerenveen is een prima club en weet altijd leuke voetballers aan te trekken. Het is natuurlijk niet voor niets dat een club als Ajax graag bij Heerenveen komt winkelen. Kijk naar Klaas Jan Huntelaar. Die jongen heeft mooi kunnen rijpen bij Heerenveen, en is nu van grote waarde bij Ajax. Hij scoort aan de lopende band! Het zal voor Ajax nog lastig worden om die jongen te behouden aan het einde van het seizoen, en ik heb dan ook gehoord dat ze al druk bezig zijn met het zoeken naar een opvolger. Het is voor Ajax toch altijd lastig om een complete spits te vinden. Als spits van Ajax moet je gewoon veel meer kunnen dan alleen scoren, en dat type spits is zeldzaam. Kijk maar naar Rosenberg: een goede spits, maar niet compleet genoeg voor Ajax. Die zoektocht gaat nog een lastig verhaal worden, let op mijn woorden.

De spelers van de clubs uit het noorden zijn sowieso hot op de transfermarkt. Terecht?
Ik denk het wel. Ajax heeft met Bruno Silva en Rasmus Lindgren twee prima aankopen gedaan. Ook Luis Suarez doet het vanaf dag één bij Ajax uitstekend, dus we kunnen wel stellen dat die jongens goed bezig zijn. Een transfer naar Ajax verdien je niet zomaar, want het is toch nog steeds de grootste club van Nederland. Ik denk dat ze zich bij Ajax prima kunnen ontwikkelen. Wie weet maken ze Ajax zelfs kampioen.

Ook de andere clubs uit de Eredivisie transfereren er lustig op los. Welke transfers vallen je op?
Hier kan ik natuurlijk niet anders dan de transfer van Samuel Kuffour noemen. Ik ben erg benieuwd hoe hij het bij Ajax zal doen. Hij mist natuurlijk wat westrijdritme, maar als hij op zijn niveau kan komen dan kan hij zeer waardevol worden voor Ajax. Zo'n type speler hadden ze wel nodig, en aangezien hij gratis is kunnen ze die gok bij Ajax prima nemen. Een spraakmakende transfer hoor, zeg ik je.

Balázs Dzsudzsák is toch ook een leuke aankoop?
Wie? Wie noem je nou een zoutzak?

Nee. Dzsudzsák. Die nieuwe linksbuiten van PSV.
Oh. Nou, die ken ik niet. Maar PSV kennende zal dat wel een aardige aankoop zijn. PSV maakt het Ajax immers al jaren lastig om kampioen te worden. Sterker nog: PSV is kampioen, tenzij ze na vierendertig wedstrijden geen eerste staan. en dat zit Ajax dwars hoor. Daar willen ze in Amsterdam echt verandering in brengen!

Over de aanstaande kampioen gesproken: een kampioen van de armoede?
Dat vind ik zo'n onzin. Het niveau in de Eredivisie gaat juist vooruit. Ga maar na: vroeger werd Ajax met grote regelmaat kampioen. Negenentwintig titels hebben ze al, daar in Amsterdam! Tegenwoordig is het voor Ajax veel lastiger om kampioen te worden, en dat is toch de verdienste van de andere clubs uit de competitie. De concurrentie is bikkelhard. Ajax is geen alleenheerser meer. Maarja, dat maakt het geheel wat spannender, zullen we maar zeggen.

Leg je de aandacht niet iets te veel op Ajax?
Te veel? Nee, dat vind ik niet. Je moet je aandacht verdelen afhankelijk van hoeveel animo ergens voor is. De topclubs in Nederland zijn nu eenmaal een aantrekkelijker onderwerp dan de kleinere clubs. Ik vind niet dat ik het te veel over Ajax heb. Dit artikel kent nu zo'n tweehonderd woorden, waarvan een keer of tien het woord 'Ajax'. Reken maar uit. Dat is procentueel gezien echt niet zo gek veel.

Nog andere feitjes die je met de lezers wilt delen?
Nou, ik heb gehoord dat Ajax ondanks het aantrekken van Samuel Kuffour nog opzoek is naar een andere verdediger. Ik denk dat ze wel een type als Boulahrouz kunnen gebruiken, maar het schijnt dat hij momenteel geen interesse heeft. Ik ben erg benieuwd of Ajax.. <Onze excuses: wegens 'technische' problemen hebben wij dit interview moeten onderbreken>.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 28 januari 2008 @ 14:55:10 #155
52871 Blight
Supersized.
pi_56362703
De rek is er uit hè?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56362804
Mooi werk Blight, ook weer een hond die afgericht is naar de normen en waarden van z'n baasje.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 januari 2008 @ 15:58:25 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56363840
Blight
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56363939
Haha, hij is weer leuk Blight
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56364053
Snuffie krijgt net zo weinig aandacht als zn baasje
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56366889
Blight
pi_56789679
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:06 schreef SCH het volgende:
Briljant, vooral omdat ik eerst geen idee had waar het naar toe ging en de eerste 2 antwoorden nogal suf vond.

Een lijnkeeper
  maandag 17 maart 2008 @ 03:11:46 #162
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57425480
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee van wie dit hondje is?
Overmars?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 17 maart 2008 @ 03:15:09 #163
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57425491
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:15 schreef EnGCatjuh het volgende:


Wat voor keeper is je baasje?


Maikel is een echte lijnkeeper. Hij is er niet van af te slaan, zo geconcentreerd is hij altijd bezig.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_57425783
quote:
Op maandag 31 december 2007 04:42 schreef DrDentz het volgende:
Hond van Wesley Sneijder

[ afbeelding ]

een zeldzame blinde tyfushond


tvp
  maandag 17 maart 2008 @ 09:05:27 #165
113682 WeebI
Wee Bull
pi_57426506
goeie kick
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_65537787
Historisch topic Zijn er nog mensen met talent, energie en tijd voor nieuwe bijdragen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65537935
goeie kick
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_65538074
Misschien wil iemand de hond van Hofland interviewen?
pi_65538191
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')