Blijkbaar ben ik de enige met dit probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:40 schreef Klonk het volgende:
Ik zat al een paar dagen op deze lemming te wachten
Wat is er mis met Seats ad Sofas?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:23 schreef Suzziieee het volgende:
gewoon een nieuwe bank kopen.... wedden dat je kat gelijk effe snuffelt en dan lekker gaat snurken op je bank...
alleen seats and sofas
Ik hoef echt geen bank die er staat puur voor het design. Het belangrijkste bij een bank is dat ie lekker zit en dat valt bij de meeste design banken echt zwaar tegen. Functionaliteit boven uiterlijk maar dat wil niet zeggen natuurlijk dat het een goedkope lelijke bank moet zijn. Een goede middenweg is dan het beste. Maar als je een hoop geld hebt uitgegeven aan een prachtige design bank en je zit er dan op en denkt: tja, voor dat geld had ik wel wat meer comfort verwacht dan is het te laat...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:15 schreef ForumGek het volgende:
Ohja, koop geen seats en sofas. Niet zo mooi, aanrader, nieuwe bankt van Jori Variabolo
JR-8500:
[afbeelding]
Jaja nieuwe bank en dan je kat met boter poten eropquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:15 schreef ForumGek het volgende:
Heel toevallig opgepikt van de week bij een dierenprogramma:
zet de nieuwe bank neer en doe een beetje boter (margarine o.i.d.) op de pootjes van de kat. Zet deze (de kat dus) vervolgens op de bank en deze zal hier op gaan lopen. Dan vind hij later zijn eigen geur terug, en likt deze. en daarbij moest ze elke 3 uur nieuwe boter erop doen, en dat 2 dagen lang. (katten dan in 1 kamer houden).
Wat moet je hond anders etenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |